Posluchajta Bary Łajta tak inicjatywa mi przyszla do glowy

Data: 2017-02-15 21:05:35
Autor: Shrek
Posluchajta Bary Łajta tak inicjatywa mi przyszla do glowy

Myślę, że to średni pomysł. Fundacja to statut, gdfzie trzeba ustalić co tak naprawdę chcemy osiągnąć (a to wcale nie jest oczywiste), potem preses czy inny przewodniczący (władza deprawuje), potem kupa roboty do wykonania. Ogólnie nie wiem czy się udzielałeś gdzieś pro publico bono, ale nie jest to takie oczywiście fajne jak myślisz.

Ponadto, ludzie zbierali na nowej sejcza, a nie walkę z dmuchaniem w alkomat:P

Shrek

Posluchajta Bary Łajta tak inicjatywa mi przyszla do glowy