Pośmiewisko Europy.

Data: 2011-11-09 14:28:48
Autor: bolek
Pośmiewisko Europy.
Będą torty z okazji 5-ciolecia dostarczenia do Polski złomu F 16.
Ciekawe gdzie ten offset.

bolek

Data: 2011-11-09 14:58:56
Autor: jadrys
Pośmiewisko Europy.
W dniu 2011-11-09 14:28, bolek pisze:
Będą torty z okazji 5-ciolecia dostarczenia do Polski złomu F 16.
Ciekawe gdzie ten offset.

bolek

Znamy z historii przekuwanie porażki w zwycięstwo. Wszyscy znają specjalistę w tym fachu. Jednak nigdy bym nie przypuszczał że taka propaganda będzie się działa w Polsce.

Data: 2011-11-10 04:45:21
Autor: robertbig
Pośmiewisko Europy.
W dniu środa, 9 listopada 2011, 15:10:39 UTC+1 użytkownik Bogdan Idzikowski napisał:
Użytkownik "jadrys" <C...@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j9e17h$qd5$1node2.news.atman.pl...

> Znamy z historii przekuwanie porażki w zwycięstwo. Wszyscy znają > specjalistę w tym fachu. Jednak nigdy bym nie przypuszczał że taka > propaganda będzie się działa w Polsce.

Jaka propaganda?

Jaka ? Ano tak zwyczajna ,chamska propaganda.
Czy ty wiesz ,ze infrastrukrure dla F-16 zaczeto budowac na 1.5 roku przed zakończeniem przetargu ??!
A " im dalej w ,to tym wiecej drzew "(skandali ,afer, propagandy ...)

Data: 2011-11-09 16:12:41
Autor: bolek
Pośmiewisko Europy.

--
To jest kontynuacja gierkowskiej propagandy sukcesu.
Nie tylko F 16. Pokazują w telewizorni jakieś supernowoczesne

bolek

Data: 2011-11-09 15:42:03
Autor: obserwator
Pośmiewisko Europy.
bolek <bolek@neostrada.pl> napisał(a):
Nie tylko F 16.

po co rozbierano na czesci F 16? Potem nie potrafili ich zlozyc, wiec teraz *specjalisci* od siedmiu bolesci twierdza, ze to zlom. Dlaczego nie rozebrali na czsci Tu 154, ktory remontowali kagiebisci Putina?

Pendolino jakie ma u nas jeździć, tylko gdzie są tory. Bo te co są
nadają się tylko do wytrząsania flaków z pasażerów.

Glosowales na PO czy inna szajke, to teraz nie narzekaj:)

[...]

Boeingi to najbezpieczniejsze samoloty na swiecie, voila, pierwsza z brzegu
informacja dla laikow:

http://www.civiljets.yoyo.pl/boeing.htm

Jesli natomiast chodzi o te zadziwiajaca serie *awarii* polskich Boeingow,
polecam ciekawy tekst na ten temat z jednego z moich ulubionych portali:

http://kontrowersje.net/tresc/czy_wrona_dostanie_orla_bialego

Tutaj odpowiedz na dreczace niektorych pytanie, dlaczego polskie Boeingi nagle
zaczely miec awarie:

*Niezwykle mnie ciekawi jak się sprawy potoczą, konflikt interesów między
Boeingiem i LOT jest wyraźny, ale też obie strony są związane kontraktem na
nowe samoloty. Jakoś to tak musi być zrobione, żeby wilk napasiony i owca nie
wiele podgryziona. No i jeszcze jedno, od tamtego bohaterskiego czasu, dwa
kolejne Boeingi zaliczyły usterki, jeden zawrócił do Warszawy, drugi nie
wystartowała z Okęcia. Dla normalnych, będzie to normą, ale dla mnie oszołoma
coś tu zaczyna więcej niż pachnieć. Nie wiem czym, może głównym inwestorem,
Lufthansą lub zmianą taboru jednak na Embraiery, niezawodne i łatwiejsze w
&#8222;dogadaniu&#8221;?*

Jak sie glosowalo na cwanikow i oszustow, to teraz siedziec cicho i klaskac
grzecznie oraz podziwiac nowy rzad:)))

Data: 2011-11-09 18:01:07
Autor: bolek
Pośmiewisko Europy.

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j9e70b$i3v$1inews.gazeta.pl...

Glosowales na PO czy inna szajke, to teraz nie narzekaj:)

Niektórym na tej grupie wszystko kojarzy się z wyborami.
A PKP, LOT, czy F 16 to zasługa wszystkich po kolei.
To chcesz powiedzieć jakby pan prezes wygrał wybory to byłoby inaczej ?
Przecież mieli władzę i to całkowitą.

bolek

Data: 2011-11-09 17:26:18
Autor: obserwator
Pośmiewisko Europy.
[...]

bo wybory sa bardzo wazne, ale wyborcy nie kojarza zwiazkow tych wyborow ze
swoja sytuacja. Gdyby wygral Kaczynski byloby nieco lepiej, ale nie twierdze,
ze doskonale. Moze cie zaskocze, ale nie optuje za Kaczynskim, tylko za pewna
koncepcja polityczna ktora w jakim sensie reprezentuje PiS.

Ale mam nadzieje ze lepsza partia dopiero w Polsce powstanie i bedzie
reprezentowac tylko polskie interesy, a nie innych panstw.

Data: 2011-11-11 08:39:14
Autor: stevep
Pośmiewisko Europy.
Dnia 09-11-2011 o 18:26:18  obserwator <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl>  napisał(a):

[...]

To jakiego kraju interesy PiS reprezentuje?

--
stevep

Data: 2011-11-10 05:21:51
Autor: robertbig
Pośmiewisko Europy.
W dniu środa, 9 listopada 2011, 16:42:03 UTC+1 użytkownik  obserwator napisał:
bolek <bo...@neostrada.pl> napisał(a): > Nie tylko F 16. po co rozbierano na czesci F 16? Potem nie potrafili ich zlozyc, wiec teraz *specjalisci* od siedmiu bolesci twierdza, ze to zlom.

Co ty bredzisz ? Ze co ?
Samoloty te sa nierozbieralne to raz .
A do kraju przyleciały same. Z któryms tam z rzedu podejsciem.
 Wczesniejsze próby sie nie udawały ,ze wzgledu na liczne awarie i usterki .

> [...]

> /ten lądujący w Katowicach niedawno musiał wrócić do Warszawy/

Boeingi to najbezpieczniejsze samoloty na swiecie, voila, pierwsza z brzegu

Bardzo głupia amatorska stronka fana Beingów. Gdzie tu dowody na bezpieczeństwo ?

Jesli natomiast chodzi o te zadziwiajaca serie *awarii* polskich Boeingow,
polecam ciekawy tekst na ten temat z jednego z moich ulubionych portali:

http://kontrowersje.net/tresc/czy_wrona_dostanie_orla_bialego

I co tu niby udowodniłeś ? Nic ?
Te insynuacje o rzekomym sabotowniu Boeinga to bzdrura.
Fakty sa natomiast twarde i niezaprzeczalne.
Polska zamówiła 7 sztuk B-787 Dreamliner.
Samolot miał ogromne problemy od momentu projektu poprzez budowe pierwszy prototypów . Obloty to juz był prawdziwy koszmar.

Po 4 latach opóznienia Japońska ANA otrzymała 2 tyg temu pierwszy egzemplarz 787.
Krzyku i rejwachu było co niemiara ,jaki to wielki sukces Boeinga.Bo w końcu sie udało "ukuć " pierwszy produkcyjny egzemplarz. Juz jednak w tym tygodniu "cudo " miało dramatyczna awarie. Niepełne wysuniecie podwozia.
 Poinformowana załoga cudem go poderwała . I krążąc nad lotniskiem zdołała ręcznie wypuścić kóleczka..
Tyle o podwoziach w Boeingach. Nawet tych dla podległej usa Japonii.
Nie potrzeba ich sabotowac . One działaja kiedy same chca.

A wracając do LOT i zamówienia na 787.
LOT jako jedyna linia na świecie nie dostała ,bo nawet nie próbowała zarzadac . Jednego  złamanego centa odszkodownia za tak drastyczne opóźnieienie dostaw 787.
Ale i za to ,ze 787 nie spełnia oferownych w specyfikacji parametrów. Głównie chodzi o powaznie przekroczoną mase własna i znacznie wieksze od deklarowanego zuzycie paliwa.
Odszkodowanie od Boeing dla LOT przy zamówionych 7 samolotach. na pewno nie było by mniejsze niz 200-300 mln dolarów.
Wszystkie linie otrzymały żądane odszkodowania.
W dodatku około 1/3 zamawiajacych podziekowała. I kupiła lepsze AIRBUS-y
O co tu więc kurawa chodzi ?????
Może to sie nazywa pospolita korupcjia , w uległej republice bananowej. UPS !!!. Kartoflano / Krzyzykowej chciałem rzec.

Data: 2011-11-10 05:27:25
Autor: robertbig
Pośmiewisko Europy.
/

[...]

inna szajke, to teraz nie narzekaj:) > Przypominam sobie te zachwyty nad nowoczesną flotą LOT-u. > I co. Teraz okazuje się że to przewżnik dla ludzi o mocnych nerwach. > Już trzy razy Boeningi musiały wracać na lotnisko w tym jeden dwukrotnie. > /ten lądujący w Katowicach niedawno musiał wrócić do Warszawy/ Boeingi to najbezpieczniejsze samoloty na swiecie, voila, pierwsza z brzegu informacja dla laikow: http://www.civiljets.yoyo.pl/boeing.htm

[...]

I co tu niby udowodniłeś ? Nic ? Te insynuacje o rzekomym sabotowniu Boeinga to bzdrura. Fakty sa natomiast twarde i niezaprzeczalne. Polska zamówiła 7 sztuk B-787 Dreamliner. Samolot miał ogromne problemy od momentu projektu poprzez budowe pierwszy prototypów . Obloty to juz był prawdziwy koszmar. Po 4 latach opóznienia Japońska ANA otrzymała 2 tyg temu pierwszy egzemplarz 787. Krzyku i rejwachu było co niemiara ,jaki to wielki sukces Boeinga.Bo w końcu sie udało "ukuć " pierwszy produkcyjny egzemplarz. Juz jednak w tym tygodniu "cudo " miało dramatyczna awarie. Niepełne wysuniecie podwozia.  Poinformowana załoga cudem go poderwała . I krążąc nad lotniskiem zdołała ręcznie wypuścić kóleczka.. Tyle o podwoziach w Boeingach. Nawet tych dla podległej usa Japonii. Nie potrzeba ich sabotowac . One działaja kiedy same chca. A wracając do LOT i zamówienia na 787. LOT jako jedyna linia na świecie nie dostała ,bo nawet nie próbowała zazadac . Jednego  złamanego centa odszkodownia za tak drastyczne opóźnieienie dostaw 787. Ale i za to ,ze 787 nie spełnia oferownych w specyfikacji parametrów. Głównie chodzi o powaznie przekroczoną mase własna i znacznie wieksze od deklarowanego zuzycie paliwa. Odszkodowanie od Boeing dla LOT przy zamówionych 7 samolotach. na pewno nie było by mniejsze niz 200-300 mln dolarów. Wszystkie linie otrzymały żądane odszkodowania. W dodatku około 1/3 zamawiajacych podziekowała. I kupiła lepsze AIRBUS-y O co tu więc kurawa chodzi ????? Może to sie nazywa pospolita korupcjia , w uległej republice bananowej. UPS !!!. Kartoflano / Krzyzykowej chciałem rzec. >>

Data: 2011-11-09 16:54:27
Autor: sofu
Pośmiewisko Europy.

Użytkownik "bolek" <bolek@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4eba9869$0$5804$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Czegos tu nie rozumiem?
Czyli, że bedą po torach puszczać samoloty F16 jak pociagi tak?
Może to i dobrze, bo przynajmniej nie pospadają.............

sofu

Data: 2011-11-09 15:58:53
Autor: obserwator
Pośmiewisko Europy.
sofu <manhunter1@o2.pl> napisał(a):

Czegos tu nie rozumiem?
Czyli, że bedą po torach puszczać samoloty F16 jak pociagi tak?
Może to i dobrze, bo przynajmniej nie pospadają.............

dokladnie :)))

Data: 2011-11-10 12:25:55
Autor: jadrys
Pośmiewisko Europy.
W dniu 2011-11-09 16:12, bolek pisze:
UĹźytkownik "jadrys"<Che@yahoo.com>  napisał w wiadomości
[...]

Daj spokĂłj z porĂłwnywaniem rozkwitu państwa za gierka  teraĹşniejszym więdnięciem. Gierek budował a obecni rujnują kraj.

Data: 2011-11-10 13:03:48
Autor: Bogdan Idzikowski
Pośmiewisko Europy.

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j9gcbk$5en$1node2.news.atman.pl...
[...]

Tak Gierek budował, że dopiero niedawno spłaciłiśmy długi, jakie zaciągnął na to budowanie.

Data: 2011-11-10 16:08:34
Autor: bolek
Pośmiewisko Europy.

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4ebbbda6$0$5820$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Daj spokój z porównywaniem rozkwitu państwa za gierka  teraźniejszym więdnięciem. Gierek budował a obecni rujnują kraj.

Tak Gierek budował, że dopiero niedawno spłaciłiśmy długi, jakie zaciągnął na to budowanie.

--
Przy teraźniejszych długach to był pryszcz. Teraz płacimy większe odsetki.
I niech mi tu nikt nie wyskakuje z jakim picem, po,czy cośtam.

bolek

Pośmiewisko Europy.