Posmoleńskie sieroty

Data: 2010-05-25 10:38:00
Autor: Bombelek
Posmoleńskie sieroty
Słowa pełne miłości:

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80271,7930533,Wybory_2010___Tu_jest_Polska__won_stad____zwolennicy.html

Czas ukrócić rząd staruchów. Przyszłość należy do mojego pokolenia!

Data: 2010-05-25 02:24:22
Autor: HaMMeR
Posmoleńskie sieroty
On 25 Maj, 10:38, "Bombelek" <bombe...@o2.pl> wrote:
Słowa pełne miłości:

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80271,7930533,Wybory_2010___...

Czas ukrócić rząd staruchów. Przyszłość należy do mojego pokolenia!

Oczywiscie, oczywiscie pod warunkiem, ze pozbedziesz sie BOMBLI
na lapach od walenia gruchy, co rowniez dobrze wplynie na rozwoj
twojego
szczatkowego mozgu, bowiem mlodosc, to nie wszystko.., a nawet za
malo!
Probujesz zrozumiec  napletku?

Data: 2010-05-25 11:54:55
Autor: Bombelek
Posmoleńskie sieroty

Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał w wiadomości news:7c85474c-469f-4ef5-8785-8bcda234a514l6g2000vbo.googlegroups.com...
[...]

Kolejny psychopata. Skąd tacy się biorą?
To, że w młodości "waliłeś gruchę" aż urwałeś sobie napletek, bo nie chciała cię żadna dziewczyna to twój problem.
Słuchaj dziadziu, a może ty wciąż jesteś starym kawalerem nie nie wiesz jak smakuje seks?

Data: 2010-05-25 03:26:18
Autor: HaMMeR
Posmoleńskie sieroty
On 25 Maj, 11:54, "Bombelek" <bombe...@o2.pl> wrote:
Użytkownik "HaMMeR" <tran...@aster.pl> napisał w wiadomościnews:7c85474c-469f-4ef5-8785-8bcda234a514l6g2000vbo.googlegroups.com...
> [...]

cię żadna dziewczyna to twój problem.
Słuchaj dziadziu, a może ty wciąż jesteś starym kawalerem nie nie wiesz jak

Licz sie ze slowami, szczawiu z glutem w nosie!
Na powazne tematy rozmawiam wylacznie z meszczyznami,
wiec idz i sie nie garb robaczku !
Ledwo sie wyklul z jaja, a juz wypelza i probuje kasac, co za rasa...

Data: 2010-05-25 12:28:39
Autor: Glump
Posmoleńskie sieroty
[...]

-- -- -- -- -

Z HaMMerem nie podskakuj. To stary aparatczyk
majacy jeszcze wejscia w SB-ecji... !

Data: 2010-05-25 04:43:39
Autor: HaMMeR
Posmoleńskie sieroty
On 25 Maj, 12:28, "Glump" <gl...@interia.pl> wrote:
[...]

Nie znam cie gnido i nie mam zamiaru cie znac,
zastanawiam sie jedynie, kiedy mialem okazje
wytargac cie za osle uszy lub olac zimnym moczem...
bo przeciez 'za darmo', to bys sie tak nie szmacil.., nieprawdaz?

Data: 2010-05-25 12:35:15
Autor: Bombelek
Posmoleńskie sieroty

Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał w wiadomości news:30863920-2116-4333-a810-2d47172ab9b7s41g2000vba.googlegroups.com...
> [...]

wiec idz i sie nie garb robaczku !
Ledwo sie wyklul z jaja, a juz wypelza i probuje kasac, co za rasa...

Dziduniu, nie interesuje mnie twój problem z naderwanym napletkiem. Wątpię też czy jesteś jeszcze mężczyzna czy tylko "meszczyzna" (od szczania!).
Wyklułem się z jaja na tyle dawno by latać samemu i nie słuchać biadolenia wron z wyrwanymi ogonami.

Data: 2010-05-25 04:40:26
Autor: HaMMeR
Posmoleńskie sieroty
On 25 Maj, 12:35, "Bombelek" <bombe...@o2.pl> wrote:
Użytkownik "HaMMeR" <tran...@aster.pl> napisał w wiadomościnews:30863920-2116-4333-a810-2d47172ab9b7s41g2000vba.googlegroups.com...
> [...]

Wyklułem się z jaja na tyle dawno by latać samemu i nie słuchać biadolenia

Zlapales mnie! Robie bledy czesto i z pospiechu i jest to przyznaje,
skandaliczne!
I tyle twego!!
Cos ci ten napletek 'podpasowal' napletku.., wybacz, ale na CALEGO
choo...a, to trzeba zasluzyc!
Ja nie biadole, ja takich ciulowatych krostowatych i bombelkowatych
bladych
mlodziencow  puszczam obok... wyczuwasz robaczku?
A o wronach, to moze sie wiecej dowiesz od wlasnych rodzicow.., byli
wtedy w odpowiednim wieku...

Data: 2010-05-25 10:54:51
Autor: Panslavista
Posmoleńskie sieroty

Słusznie chujwejbinie...

Data: 2010-05-25 10:59:18
Autor: Bombelek
Posmoleńskie sieroty

Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:4bfb9095$0$19182$65785112news.neostrada.pl...
Bombelek wrote:

Słusznie chujwejbinie...

Potrafisz bez menelskiego słownictwa, dziadziu?

Data: 2010-05-25 11:35:53
Autor: Panslavista
Posmoleńskie sieroty

Bombelek wrote:

Słusznie chujwejbinie...

Potrafisz bez menelskiego słownictwa, dziadziu?

A to tylko mała literówka purchlo, powinno być chunwejbinie...

Data: 2010-05-25 16:04:38
Autor: cirrus
Posmoleńskie sieroty
Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał w wiadomości news:4bfb8c62$0$17103$65785112news.neostrada.pl...
Słowa pełne miłości:
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80271,7930533,Wybory_2010___Tu_je
st_Polska__won_stad____zwolennicy.html
Czas ukrócić rząd staruchów. Przyszłość należy do mojego pokolenia!

To głosuj na Napieralskiego.

--
stevep

Posmoleńskie sieroty