Pospieszalski. Bliżej rynsztoka

Data: 2011-12-09 17:42:23
Autor: the_foe
Pospieszalski. Bliżej rynsztoka
W dniu 2011-12-09 17:34, Przemysław W pisze:
"po siłowej konfrontacji z władzą Solidarność mogłaby powstać na nowo,
jako rzeczywisty związek zawodowy, bez Matki Boskiej w klapie, bez
programu gdańskiego, bez politycznego oblicza i ambicji sięgania po
władzę".

przyjmujac to za prawde, to wynika z tego, ze Geremek dopuszczal poswiecenie Walesy. Dziwne, ze ci sami ludzie, ktorzy twoerdza ze Walesa byl agentem jednoczesnie robia zarzut Geremkowi, ze dopuszczal istnienie Solidarnosci bez Walesy...

--
the_foe

Data: 2011-12-09 09:42:20
Autor: Marek
On Dec 9, 5:42 pm, the_foe <the_...@wupe.pl> wrote:
> [...]

poswiecenie Walesy. Dziwne, ze ci sami ludzie, ktorzy twoerdza ze Walesa
byl agentem jednoczesnie robia zarzut Geremkowi, ze dopuszczal istnienie

No ale Geremek nie twierdzil, ze Walesa byl agentem, wiec dlaczego
chcial go usunac ?

Chyba tylko z jednego powodu - sam byl agentem...

Data: 2011-12-09 19:29:48
Autor: boukun

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisał w wiadomości news:febf5e93-66e6-42eb-a042-f87704f49073c13g2000vbh.googlegroups.com...
> [...]

chcial go usunac ?

Chyba tylko z jednego powodu - sam byl agentem...
-- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Oczywiście, zatargi mieli już przed wyjazdem do Warszawy i się wspólnie szantażowali. Filmik jak rozwalili Solidarność przytoczyłem w odpowiedzi dla the_foe... Ci wszyscy agenci miali i mają na siebie haki...

boukun

Data: 2011-12-09 12:58:07
Autor: jrr
On 9 Gru, 17:42, the_foe <the_...@wupe.pl> wrote:
> [...]

> władzę".

przyjmujac to za prawde, to wynika z tego, ze Geremek dopuszczal

Dopuszczał, nie dopuszczał... Świat nie jest czarno-biały

   Dziwne, ze ci sami ludzie,

...a ludzie rzadko tacy sami jak wcześniej.

ktorzy twoerdza ze Walesa
byl agentem

Był agentem SB, czyli piesków od mokrych robót (w dodatku agentem
wygasłym w latach 70). Po 80 roku sytuacja się zmieniła. Już nie
chodziło o kablowanie pojedyńczych roboli, lecz o wmontowanie całego
społecznego ruch w system. Geremek doskonale to rozumiał, ale musiał
na kimś się oprzeć. Najlepszym kandydatem był Wałęsa, lecz on
początkowo nie chciał.
Sytuacja znów się zmieniła, gdy Wałęsa dostał Nobla. Związek zwykle
wybaczał drobne kablowanie w przeszłości (iluż takich było!), ale
Wielki Świat?... Waga przeszłości Wałęsy stała się cięższa o tego
Nobla. Takich sytuacji mie rozgrywała już lokalna esbecja, tylko
stojące nieco wyżej służby informacyjne. To dzieki nim Wałęsa zaczął
wkraczać na salony wielkiej polityki.

Pozdrawiam
Jacek Biały

Data: 2011-12-09 17:20:36
Autor: Obserwator
the_foe <the_foe@wupe.pl> napisał(a):
[...]

czy ty potrafisz czytac ze zrozumieniem? Kolejny raz udawadniasz, ze nie
rozumiesz tekstu pisanego, a go komentujesz po swojemu.

Ponadto *ci ludzie* nie twierdza (w domysle:bezpodstawnie), ale UDOWODNILI, ze
Walesa byl agentem bezpieki. Mam powtorzyc, aby dotarlo?

Data: 2011-12-09 22:18:12
Autor: pluton
Pospieszalski. Bliżej rynsztoka
Ponadto *ci ludzie* nie twierdza (w domysle:bezpodstawnie), ale
UDOWODNILI, ze
Walesa byl agentem bezpieki. Mam powtorzyc, aby dotarlo?

A sa na to jakies dowody ?

Nullification

Data: 2011-12-09 18:30:05
Autor: Przemysław W
Pospieszalski. Bliżej rynsztoka

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał ,

 Dziwne, ze ci sami ludzie, ktorzy twoerdza ze Walesa byl agentem jednoczesnie robia zarzut Geremkowi, ze dopuszczal istnienie Solidarnosci bez Walesy...

Można mnożyć przykłady wypowiedzi "tych ludzi", które wzajemnie się wykluczają. Wystarczy posłuchać kurdupla żeby dojść do wniosku, że to strata czasu.

Przemek

--

"Po raz pierwszy w demokratycznej Polsce były premier - a mieliśmy ich 14 po
1989 r. - stanął przed sądem w karnym procesie. To precedensowe zdarzenie

Data: 2011-12-09 19:27:15
Autor: boukun

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:jbtgiv$3up$1inews.gazeta.pl...

[...]

Tylko kurduplowi to PR robisz ty i GWno. Ty to bezmyślnie, prowadzony papką GWna, a GWno w jakim celu, to się domyślam, że go kreują na prawicowca i opozycjonistę obecnie, ha, ha, ha...

boukun

Data: 2011-12-09 19:22:38
Autor: boukun

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:jbtdpc$69s$1news.dialog.net.pl...
[...]

Przecież to się w żaden sposób nie wyklucza?
Nie ma tu też żadnych sprzeczności czy czegokolwiek dziwnego?

Wałęsa też Kuroniowi i Modzelewskiemu w 1981 roku publicznie groził, żeby byli cicho, bo on ma na nich też kwity i mogą razem z nim wszyscy popłynąć...

Tu masz, jak Bolek Wałęsa zniszczył razem z Geremkiem Solidarność http://www.youtube.com/watch?v=WE9_k7zUeTg&feature=channel_video_title

boukun

Pospieszalski. Bliżej rynsztoka