Pospieszalski - stan wojenny trwa do dzi¶

Data: 2011-12-10 18:54:47
Autor: pluton
Pospieszalski - stan wojenny trwa do dzi¶
mozna poprosic o streszczenie w 1 zadaniu ?

Nullification

Data: 2011-12-10 12:17:39
Autor: Jacek Biały
On 10 Gru, 18:54, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:
mozna poprosic o streszczenie w 1 zadaniu ?

Potrzebujesz wersję na gadu-gadu?
jb

Data: 2011-12-10 21:46:14
Autor: pluton
Pospieszalski - stan wojenny trwa do dzi?
mozna poprosic o streszczenie w 1 zadaniu ?

Potrzebujesz wersję na gadu-gadu?

Moze byc na pierdu-pierdu.

Nullification

Data: 2011-12-10 13:00:07
Autor: Jacek Biały
On 10 Gru, 21:46, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:
> mozna poprosic o streszczenie w 1 zadaniu ?

> Potrzebujesz wersję na gadu-gadu?

Moze byc na pierdu-pierdu.

to se pierdnij i nie marudĽ

jb

Data: 2011-12-10 22:07:28
Autor: pluton
Pospieszalski - stan wojenny trwa do dzi?
> mozna poprosic o streszczenie w 1 zadaniu ?

> Potrzebujesz wersję na gadu-gadu?

Moze byc na pierdu-pierdu.

to se pierdnij i nie marudĽ

ale nie bedziesz mnie prosil o streszczenie moich pierdow w jednym zdaniu ?

Nullification

Data: 2011-12-10 19:02:35
Autor: Marek Czaplicki
pluton pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota 10 grudzień 2011 18:54:

mozna poprosic o streszczenie w 1 zadaniu ?

No nie wiesz. Stan wojenny to jest to, co jednym pozwala twierdzić że s± o.k.,  a drugim że s± w porz±dku. Czy jako¶ tak. :-)

Data: 2011-12-10 20:44:30
Autor: matusm
Pospieszalski - stan wojenny trwa do dzi¶

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jc06g4$fhb$1inews.gazeta.pl...
mozna poprosic o streszczenie w 1 zadaniu ?

-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -- -- -- -- -- -- -
pozdrowienia
matusm

Data: 2011-12-11 04:28:24
Autor: stevep
Dnia 10-12-2011 o 18:54:47 pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):

mozna poprosic o streszczenie w 1 zadaniu ?

Potrzebne ci te wypowiedzi oszalałego fanatyka?

--
stevep

Data: 2011-12-11 10:27:30
Autor: pluton
Pospieszalski - stan wojenny trwa do dzi¶
mozna poprosic o streszczenie w 1 zadaniu ?

Potrzebne ci te wypowiedzi oszalałego fanatyka?

Skoro tyle tekstu nawalil, to niewykluczone, ze mial cos do powiedzenia.
Chcialem sprawdzic, czy rzeczywiscie mial, a jezeli mial, to co to bylo.

Nullification

Data: 2011-12-11 01:47:01
Autor: Jacek Biały
On 11 Gru, 10:27, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

Skoro tyle tekstu nawalil, to niewykluczone, ze mial cos do powiedzenia.
Chcialem sprawdzic, czy rzeczywiscie mial, a jezeli mial, to co to bylo.

No to sprawdziłe¶ Pluciu.
A teraz pobaw się ze Stefankiem :)

jb

Nullification

Data: 2011-12-12 05:18:07
Autor: stevep
Dnia 11-12-2011 o 10:47:01 Jacek Biały <jacekbialy0@tlen.pl> napisał(a):

> [...]

Skoro tyle tekstu nawalil, to niewykluczone, ze mial cos do powiedzenia.
Chcialem sprawdzic, czy rzeczywiscie mial, a jezeli mial, to co to bylo.

Eeee, w "pomidora" tylko z tob± pieniaczu.

--
stevep

Data: 2011-12-12 08:43:44
Autor: jrr
On 12 Gru, 05:18, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net> wrote:
Dnia 11-12-2011 o 10:47:01 Jacek Biały <jacekbia...@tlen.pl> napisał(a):

> No to sprawdziłe¶ Pluciu.
> A teraz pobaw się ze Stefankiem :)

> jb

Eeee, w "pomidora" tylko z tob± pieniaczu.

No cóż Piszczyk... Zagrajcie z Pluciem w kapustę.
_kolektyw
--
stevep
Używam klienta poczty Opera Mail:http://www.opera.com/mail/

monfli

Data: 2011-12-13 04:57:17
Autor: stevep
Dnia 12-12-2011 o 17:43:44 jrr <jacekbialy0@tlen.pl> napisał(a):

> [...]

> jb

Eeee, w "pomidora" tylko z tob± pieniaczu.

No cóż Piszczyk... Zagrajcie z Pluciem w kapustę.

Pomidor pieniaczu.

--
stevep

Pospieszalski - stan wojenny trwa do dzi¶