Pospieszalski wraca na wizję

Data: 2011-11-09 21:28:33
Autor: Bogdan Idzikowski
Pospieszalski wraca na wizję
Jan Pospieszalski wraca do TVP. 10 listopada o godz. 22.30 na antenie TVP Info wyemitowany zostanie premierowy odcinek programu "Jan Pospieszalski: Bliżej".
więcej: http://niezalezna.pl/18726-pospieszalski-wraca-na-wizje

Ciekaw jestem tego programu. Sądząc po zaproszonych gościach, to 2:2. Może po raz pierwszy Pospieszalski nie będzie strzelał do jednej bramki i będzie dociekliwe zwarcie równych (chociaż ilościowo) przeciwników. No i publiczność ma być też pół na pół. Interesujące!

Data: 2011-11-09 20:38:17
Autor: obserwator
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):
[...]

fajnie, ze czytasz niezalezna. Osobiscie uwazam, ze PiS zlekcewazyl powolanie
niezaleznych mediow prawicowych. Nie potrafie tego zrozumiec, dlaczego o to
nie zadbal. Przeciez Kaczynski mogl przeznaczyc srodki z niemalych funduszy
tej opartii na takie media.

Data: 2011-11-09 21:43:12
Autor: Marek Czaplicki
 obserwator pisze na pl.soc.polityka w dniu środa 09 listopad 2011 21:38:

[...]

Jakie one by były "niezależne" skoro pieniądze na ich powstanie musiałaby wykładać partia, a partia brałaby je z budżetu państwa ze środków na działalność? Potem czytelnicy, widzowie czy słuchacze musieliby płacić za coś za co już raz zapłacili. :-)

Data: 2011-11-09 20:54:59
Autor: obserwator
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):
[...]

...niedokladnie sie wyrazilem, wiec sprecyzuje: niezalezne od
postkomunistycznych mediow. Sa rozne mozliwosci finasowania tego typu mediow i
Kaczynski jako lider partii opozycyjnej ma wieksze mozliwosci nawiazania
kontakow z ludzmi ktorzy dysponuja gotowka (nawet za granica jest przeciez
bogata Polonia) i popieraja jego partie.

W Rzepie mial przeciez udzialy skarb panstwa i czytelnicy tez dwa razy
oplacali te gazete:)

Data: 2011-11-09 22:03:36
Autor: Marek Czaplicki
 obserwator pisze na pl.soc.polityka w dniu środa 09 listopad 2011 21:54:

[...]

Każda gazeta na wolnym rynku skoro chce przetrwać musi mieć w swych zasobach niezależne dziennikarstwo. Inaczej czytelnicy wybierający dany tytuł szybko zorientują się, że ich pismo jest zależne od innego medium i zamiast wybierać "lustro" przerzucą się na "źródło".
Problem z partią PiS i jego prezesem jest taki że za niezależne uważa tylko media zależne od niego i jego wizji świata. Na tym gruncie nie da się zbudować silnych prawicowych mediów, bo wiara we "wszechpotężne" spiski istnieje tylko w głowach prawicowych polityków w Polsce. W Europie już dawno straciło takie podejście urok i wdzięk.

Data: 2011-11-09 21:17:48
Autor: obserwator
[...]

w Polsce sa dobrzy dziennikarze, ale nie maja mozliwosci rozwiniecia skrzydel,
bo zaraz sie nimi *zajmuje* postkomunistyczna medialna klika.

Musza wiec nawijac z pradem, jesli chca jako tako zyc.

Polscy czytelnicy w tej chwili nie maja rozeznania co jest grane, bo radio i TV, ktore najczesciej sa glownym nosnikiem informacji dla spoleczenstwa, sa
opanowane przez jedna opcje polityczna, a ktora wywodzi sie z postkomuny.

Opcja ta dba o wlasne interesy, a nie interesy ogolu. Jesli tej opcji nie popiersz, to masz przechlapane. Biznesmeni boja sie np.
dawac do takiej antysystemowej prasy reklamy (ktore sa glownym zrodlem
dochodow dla mediow), bo wiedza ze im to utrudni prowadzenie interesow.

Brak rzetelnej informacji jest zrodlem problemow z wyborem uczciwych politykow
ktorym powierza sie rzady.

Data: 2011-11-09 21:23:18
Autor: obserwator
[...]

Kaczynski jest niezlym analitykiem, ale ma problem ze strategicznym
rozwiazywaniem problemow. Osobiscie uwazam, ze po ostatnich wyborach, powinien jednak przesunac sie na
tylne siedzenie w PiS i dopuscic mlodszych, zdolnych, blyskotliwych,
inteligentnych  politykow do zarzadzania partia, oczywiscie o ile takich udalo mu sie zgromadzic. Troche w to watpie, bo ma z tym jednak problemy:)

Data: 2011-11-09 22:30:13
Autor: Lorn
W dniu 2011-11-09 22:23,  obserwator pisze:
Kaczynski jest niezlym analitykiem, ale ma problem ze strategicznym
rozwiazywaniem problemow.

Odkąd pamiętam, to wszyscy jego zwolennicy z Jadzią na czele mawiali, że jest genialnym strategiem. Czego poniekąd udowodnił podczas kampanii prezydenckiej. Udowodnił też, że jest krótkodystansowcem :> Sprowokowany pokazuje swoją prawdziwą maskę :>

Data: 2011-11-10 03:43:46
Autor: Jrr
Pospieszalski wraca na wizję
On 9 Lis, 22:23, " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYT...@gazeta.pl>
wrote:
> [...]

Osobiscie uwazam, ze po ostatnich wyborach, powinien jednak przesunac sie na
tylne siedzenie w PiS i dopuscic mlodszych, zdolnych, blyskotliwych

tia...
Kaczuś nigdy takich nie dopuści, a jeśli dopuści, to i tak po pół roku
upierdyka. On nie może ścierpieć przy sobie takich osób, bo wyglada
przy nich jak pokraka.
Większość polskich wyborców patrzy głównie na wygląd. I w koncu sie
zastanawiają: Co taki Marcinkiewicz robi pod ręką pokraki? Gdyby
premier Marcinkiewicz był nielojalny stworzyłby własną frakcję w
sejmie po jego odwołaniu. I szkoda, że tego nie zrobił. dzisiaj było
by tam PJN, Polska+ i dzisiejsi ziobryści.
_jb

,

Data: 2011-11-10 22:02:57
Autor: pluton
[...]

Jezeli nawijaja z pradem to sa zwyklymi sprzedajnymi dziwkami a nie dobrymi
dziennikarzami.

Brak rzetelnej informacji jest zrodlem problemow z wyborem uczciwych
politykow
ktorym powierza sie rzady.

Politycy sa uczciwi i bardzo porzadni, ale jak chca jako tako zyc to musza
krasc.

pozdrawiam
pluton

Data: 2011-11-10 21:46:17
Autor: obserwator
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
Jezeli nawijaja z pradem to sa zwyklymi sprzedajnymi dziwkami a nie dobrymi
dziennikarzami.

nie ublizaj tak ostentacyjnie dziennikarzom m z GW i postkomuszych masmediow
oraz posrednio sobie, jako ich utalentowanemu wychowankowi:)

Data: 2011-11-10 23:09:10
Autor: pluton
> [...]

masmediow
oraz posrednio sobie, jako ich utalentowanemu wychowankowi:)

Nie zrozumiales, co pisze.
Pisalem o tych, ktorych ty uwazasz za dobrych dziennikarzy.

Nullification

Data: 2011-11-10 22:21:41
Autor: obserwator
> [...]

Nie zrozumiales, co pisze.
Pisalem o tych, ktorych ty uwazasz za dobrych dziennikarzy.

przeciez pisalem ogolnie, to skad mogles wiedziec kogo mialem na mysli?

Data: 2011-11-11 08:20:51
Autor: pluton
> [...]

> Pisalem o tych, ktorych ty uwazasz za dobrych dziennikarzy.

przeciez pisalem ogolnie, to skad mogles wiedziec kogo mialem na mysli?

No przeciez napisales : dobrych dziennikarzy.
Chyba ze PiSzesz co innego a masz na mysli co innego.

Nullification

Data: 2011-11-10 01:33:28
Autor: Jrr
Pospieszalski wraca na wizję
On 9 Lis, 21:54, " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYT...@gazeta.pl>
wrote:
Marek Czaplicki <em...@gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
> za co już raz zapłacili. :-)

..niedokladnie sie wyrazilem, wiec sprecyzuje: niezalezne od

Na przykład Radio maRyja

Sa rozne mozliwosci finasowania tego typu mediow i
Kaczynski jako lider partii opozycyjnej ma wieksze mozliwosci nawiazania
kontakow z ludzmi ktorzy dysponuja gotowka

Najlepiej dać Ojcu Dyrektorowi.
Za pieniądze bogatych ludzi wyśle stare baby na nową krucjatę. Dopiero
wtedy poczujemy się wolni...
_jb

Data: 2011-11-10 19:14:12
Autor: pluton
[...]

Polonia syberyjska tez niebiedna. Putin chetnie sfinansuje gazetke
kaczynskiemu.

Nullification

Data: 2011-11-11 08:53:28
Autor: stevep

================================================>>
[...]

Aleś ty idiota, wytłumacz jak to media prawicowe mogą być niezależne i od  czego, może od rozumu?

--
stevep

Data: 2011-11-10 10:07:13
Autor: White Power
[...]

Faktycznie, debaty u Pospieszalskiego były bardzo stronnicze na korzyść osób zaproszonych z prawej strony.
No nie to co u Lisa, który jest wzorem obiektywizmu dziennikarskiego

Data: 2011-11-10 03:31:25
Autor: Jrr
Pospieszalski wraca na wizję
On 10 Lis, 11:07, "White Power " <linke-hofmann.WYT...@gazeta.pl>
wrote:
Bogdan Idzikowski <bogda...@neostrada.pl> napisał(a):

> [...]

zaproszonych z prawej strony.
No nie to co u Lisa, który jest wzorem obiektywizmu dziennikarskiego

Wzorem moralizatorstwa dziennikarskiego
Przepraszam, nie wzorem lecz kalką sweo mistrza.
_jb

Data: 2011-11-10 11:59:16
Autor: Bogdan Idzikowski

=

[...]

Dlaczego wekslujesz?
Czy ja wspomniałem o Lisie?
Chciałem podyskutować o Pospieszalskim! Nie wolno? Nie podoba ci się, że chcę dyskutować o Pospieszalskim?
Jeśli chcesz dyskutować o Lisie utwórz wątek o Lisie. Czy ktoś ci tego zabrania?
Jeśli nie chcesz rozmawiać o Pospieszalskim, to nie rozmawiaj. Mnie w tym wątku informacje o Lisie nie interesują. Gdybym chciał rozmawiać o Lisie, otworzyłbym tali wątek lub przyłączył się do istniejącego, jeśli taki istnieje.

Data: 2011-11-10 11:18:07
Autor: White Power
[...]

Ale spokojnie bo jeszcze zawału dostaniesz.
Jakoś jak pamiętam poprzedni program Pospieszalskiego nie to nie widziałam tam zarzucanej stronniczości.
Dla przykładu wystarczy oglądnąć zeszłoroczny odcinek jego programu o tej samej tematyce co pierwszy odcinek nowego programu.

Data: 2011-11-11 15:37:06
Autor: Tiber
Pospieszalski wraca na wizję
Silly, silly Bogdan Idzikowski nabazgrału:

[...]

Był młody Wildstein, więc 3:2. Z prowadzącym 4:2. Widownia zdecydowanie
jednolita (no, przynajmniej oprócz mnie ;)). Były duże grupy MW i
Kolibrantów i nie jestem pewien, czy nie tylko.
Pierwszy odcinek był raczej umiarkowaną naparzanką (oczywiście GW
musiała puścić wcześniej przygotowany tekst), ale jestem pewien, że jak
w programie pojawią się politycy, katastrofa katyńska, etc., to Janek
znowu może być niewygodnym dla telewizji gościem. Producent ma umowę na
30 odcinków, ale w przypadku niedostatecznej oglądalności (minimum to
10% w grupie) albo w ogóle czegokolwiek, mogą go zdjąć w każdej chwili.
Po prostu "formuła programu się wyczerpie" albo coś.

--
Tiber
judelawfan@gmail.com

Data: 2011-11-11 16:46:50
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Tiber" <pra_anime@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:j9jbuj$jd9$1news.onet.pl...
[...]

Nie oglądałem. Zaglądałem na jedynkę, nic nie było, później przypomniałem sobie, że to na trójce ale już było po ptokach.
Sądząc z twojego opisu, to znów program z założoną tezą i mapie..anie do jednej bramki. To znaczy - nic nie straciłem.

Data: 2011-11-11 22:22:48
Autor: Tiber
[...]

Trójce? Na pilocie?

Sądząc z twojego opisu, to znów program z założoną tezą i mapie..anie
do jednej bramki. To znaczy - nic nie straciłem.

Nie wiem, trudno wyrokować po jednym odcinku.

--
Tiber
judelawfan@gmail.com

Data: 2011-11-11 22:32:18
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Tiber" <pra_anime@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:j9k3n9$h1p$1news.onet.pl...
[...]

Skrót myślowy. Dawniej trójka, teraz TV Info. Jestem dość stary i do akceptacji nowości idzie powoli.

Pospieszalski wraca na wizję