Pospieszalski wraca na wizję

Data: 2011-11-10 10:07:13
Autor: White Power
Pospieszalski wraca na wizję
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a): =

Ciekaw jestem tego programu. Sądząc po zaproszonych gościach, to 2:2. Może po raz pierwszy Pospieszalski nie będzie strzelał do jednej bramki i będzie dociekliwe zwarcie równych (chociaż ilościowo) przeciwników. No i publiczność ma być też pół na pół. Interesujące!

Faktycznie, debaty u Pospieszalskiego były bardzo stronnicze na korzyść osób zaproszonych z prawej strony.
No nie to co u Lisa, który jest wzorem obiektywizmu dziennikarskiego

Data: 2011-11-10 03:31:25
Autor: Jrr
Pospieszalski wraca na wizję
On 10 Lis, 11:07, "White Power " <linke-hofmann.WYT...@gazeta.pl>
wrote:
Bogdan Idzikowski <bogda...@neostrada.pl> napisał(a):

> [...]

zaproszonych z prawej strony.
No nie to co u Lisa, który jest wzorem obiektywizmu dziennikarskiego

Wzorem moralizatorstwa dziennikarskiego
Przepraszam, nie wzorem lecz kalką sweo mistrza.
_jb

Data: 2011-11-10 11:59:16
Autor: Bogdan Idzikowski

=

[...]

Dlaczego wekslujesz?
Czy ja wspomniałem o Lisie?
Chciałem podyskutować o Pospieszalskim! Nie wolno? Nie podoba ci się, że chcę dyskutować o Pospieszalskim?
Jeśli chcesz dyskutować o Lisie utwórz wątek o Lisie. Czy ktoś ci tego zabrania?
Jeśli nie chcesz rozmawiać o Pospieszalskim, to nie rozmawiaj. Mnie w tym wątku informacje o Lisie nie interesują. Gdybym chciał rozmawiać o Lisie, otworzyłbym tali wątek lub przyłączył się do istniejącego, jeśli taki istnieje.

Data: 2011-11-10 11:18:07
Autor: White Power
[...]

Ale spokojnie bo jeszcze zawału dostaniesz.
Jakoś jak pamiętam poprzedni program Pospieszalskiego nie to nie widziałam tam zarzucanej stronniczości.
Dla przykładu wystarczy oglądnąć zeszłoroczny odcinek jego programu o tej samej tematyce co pierwszy odcinek nowego programu.

--

Pospieszalski wraca na wizję