Pospieszalski wraca na wizję

Data: 2011-11-11 15:37:06
Autor: Tiber
Pospieszalski wraca na wizję
Silly, silly Bogdan Idzikowski nabazgrału:

Jan Pospieszalski wraca do TVP. 10 listopada o godz. 22.30 na antenie
TVP Info wyemitowany zostanie premierowy odcinek programu "Jan
Pospieszalski: Bliżej".
więcej: http://niezalezna.pl/18726-pospieszalski-wraca-na-wizje

Ciekaw jestem tego programu. Sądząc po zaproszonych gościach, to 2:2.
Może po raz pierwszy Pospieszalski nie będzie strzelał do jednej
bramki i będzie dociekliwe zwarcie równych (chociaż ilościowo)
przeciwników. No i publiczność ma być też pół na pół. Interesujące!

Był młody Wildstein, więc 3:2. Z prowadzącym 4:2. Widownia zdecydowanie
jednolita (no, przynajmniej oprócz mnie ;)). Były duże grupy MW i
Kolibrantów i nie jestem pewien, czy nie tylko.
Pierwszy odcinek był raczej umiarkowaną naparzanką (oczywiście GW
musiała puścić wcześniej przygotowany tekst), ale jestem pewien, że jak
w programie pojawią się politycy, katastrofa katyńska, etc., to Janek
znowu może być niewygodnym dla telewizji gościem. Producent ma umowę na
30 odcinków, ale w przypadku niedostatecznej oglądalności (minimum to
10% w grupie) albo w ogóle czegokolwiek, mogą go zdjąć w każdej chwili.
Po prostu "formuła programu się wyczerpie" albo coś.

--
Tiber
judelawfan@gmail.com

Data: 2011-11-11 16:46:50
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Tiber" <pra_anime@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:j9jbuj$jd9$1news.onet.pl...
[...]

Nie oglądałem. Zaglądałem na jedynkę, nic nie było, później przypomniałem sobie, że to na trójce ale już było po ptokach.
Sądząc z twojego opisu, to znów program z założoną tezą i mapie..anie do jednej bramki. To znaczy - nic nie straciłem.

Data: 2011-11-11 22:22:48
Autor: Tiber
[...]

Trójce? Na pilocie?

Sądząc z twojego opisu, to znów program z założoną tezą i mapie..anie
do jednej bramki. To znaczy - nic nie straciłem.

Nie wiem, trudno wyrokować po jednym odcinku.

--
Tiber
judelawfan@gmail.com

Data: 2011-11-11 22:32:18
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Tiber" <pra_anime@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:j9k3n9$h1p$1news.onet.pl...
[...]

Skrót myślowy. Dawniej trójka, teraz TV Info. Jestem dość stary i do akceptacji nowości idzie powoli.

Pospieszalski wraca na wizję