Pospolity kłamca Kaczyński musi przeprosić......

Data: 2011-08-24 14:05:52
Autor: Przemysław W
Pospolity kłamca Kaczyński musi przeprosić......
PiS przegrało pierwszy proces w trybie wyborczym w tej kampanii. Sąd uznał, że partia Jarosława Kaczyńskiego musi przeprosić PO za wypowiedzi nt. kampanii "Polska w budowie. W ubiegłym tygodniu Adam Hofman parafrazował tytuł kampanii PO "Polska w budowie" nazywając go "Polska w bałaganie".

http://www.tvn24.pl/12690,1715023,0,1,pis-musi-przeprosic-po-za-polske-w-balaganie,wiadomosc.html

Prezes PiS Jarosław Kaczyński ma przeprosić Agorę SA za porównanie wydawanej przez tę spółkę "Gazety Wyborczej" do "Trybuny Ludu" z 1953 r. i zarzucenie Agorze związków z oligarchią - orzekł Sąd Apelacyjny w Warszawie. Pełnomocnik Kaczyńskiego zapowiedział kasację.

http://www.wprost.pl/ar/252315/Kaczynski-musi-przeprosic-za-porownanie-Wyborczej-do-Trybuny-Ludu/

Jarosław Kaczyński ma przeprosić koncern ITI za słowa o przeznaczeniu dla ITI przez władze Warszawy 460 mln zł na przebudowę stadionu stołecznej Legii - orzekł Sąd Okręgowy w Warszawie. Mocą wyroku prezes PiS ma też wpłacić 10 tys. zł na cel charytatywny.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Jaroslaw-Kaczynski-musi-przeprosic-koncern-ITI,wid,12905511,wiadomosc.html?ticaid=1ce65

Bronisław Komorowski nie jest zwolennikiem prywatyzacji szpitali, a Jarosław Kaczyński za swoje słowa musi przeprosić. Sąd odrzucił także pozew sztabu wyborczego prezesa PiS.

http://www.poranny.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20100616/POLITYKA/893470639

Prezes PiS Jarosław Kaczyński ma na własny koszt opublikować przeprosiny b. szefa MSWiA Janusza Kaczmarka za to, że nazwał go "agentem śpiochem" układu i obarczył winą za niesfinalizowanie niektórych śledztw - orzekł Sąd Okręgowy w Warszawie.
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80708,7095445,Kaczynski_musi_przeprosic_Kaczmarka_za__agenta_spiocha.html
itd.

Przemek

--

"W białej księdze z rewelacji, którymi karmiono nas przez rok,
nie zostało nic.  Nie ma magnesu, nie ma helu, nie ma sztucznej mgły.

http://www.youtube.com/watch?v=HEl_8eBXmtI&NR=1

Data: 2011-08-24 05:08:38
Autor: Leszczur
Pospolity kłamca Kaczyński musi przeprosić... ...
On 24 Sie, 14:05, Przemysław W <Bro my RP przed pisem@...pl> wrote:
PiS przegra o pierwszy proces w trybie wyborczym w tej kampanii. S d uzna ,
e partia Jaros awa Kaczy skiego musi przeprosi PO za wypowiedzi nt.
kampanii "Polska w budowie. W ubieg ym tygodniu Adam Hofman parafrazowa
tytu kampanii PO "Polska w budowie" nazywaj c go "Polska w ba aganie".

No proszę - jednak procesy mogą sie w Polsce odbywać szybko ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-08-24 14:25:09
Autor: Przemysław W
Pospolity kłamca Kaczyński musi przeprosić......

Użytkownik "Leszczur" <leszczur@acn.waw.pl> napisał

No proszę - jednak procesy mogą sie w Polsce odbywać szybko ;-)

Obawiam się, że jednak nie tak szybko jak łże kurdupel.

Przemek

Data: 2011-08-24 17:47:15
Autor: obserwator

Data: 2011-08-24 05:32:28
Autor: VSS
Pospolity kłamca Kaczyński musi przeprosić... ...
i tak kurdupel nie przeprosi !

VSS

Data: 2011-08-24 14:51:25
Autor: A. Filip
Warzywny: Pospolity kłamca Kaczyński musi przeprosić...... [Warzywny sugeruje zamordyzm sądów?]
Przemysław W <Brońmy RP przed pisem@...pl> pisze:
[...]

[...]

W takim skrócie jak podałeś to:
1) *zamordystyczny* sąd RP3 zabronił wygłaszania *opinii* i ograniczył
   wolność słowa - Ĺźeby sądzić inaczej sąd musiałby jasno wskazać
   dlaczego "Polska w bałaganie" nie moĹźna uznać za opinię
2) użycie zwrotu "pospolity kłamca" kwalifikuje *ciebie* do sądu Tryb odwoławczy został *wyczerpany*?

P.S.
W wersji "nie przez zaślepionego idiotę" sąd się czepnął zdania (że za rządów PO) "nic się w Polsce nie zmieniło" - moim zdaniem sąd był
ciut "za czepliwy" ale to juĹź nie jest *oczywiste* kneblowanie opozycji
i już się jakoś mieści się w zakresie normalnej/oczekiwanej różnicy opinii.

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Nie ma budowania bez burzenia.

Data: 2011-08-24 06:00:41
Autor: Leszczur
On 24 Sie, 14:51, "A. Filip" <a...@xl.wp.pl> wrote:
W takim skrócie jak podałeś to:
1) *zamordystyczny* sąd RP3 zabronił wygłaszania *opinii* i ograniczył
   wolność słowa - żeby sądzić inaczej sąd musiałby jasno wskazać
   dlaczego "Polska w bałaganie" nie można uznać za opinię
2) użycie zwrotu "pospolity kłamca" kwalifikuje *ciebie* do sądu

Tryb odwoławczy został *wyczerpany*?

Chyba nie? PiS zdaje się ma prawo odwołać się i odwołanie będzie
równiez rozpatrzone w trybie wyborczym.

P.S.
W wersji "nie przez zaślepionego idiotę" sąd się czepnął zdania
(że za rządów PO) "nic się w Polsce nie zmieniło" - moim zdaniem sąd był
ciut "za czepliwy" ale to już nie jest *oczywiste* kneblowanie opozycji
i już się jakoś mieści się w zakresie normalnej/oczekiwanej różnicy opinii.

Ale takie opinie albo już się pojawiły, albo zaraz się pojawią. Wszak
gdy wyrok sądu w sprawie politycznej jest niezgodny z opinią opozycji,
to musi oznaczać, że są działa na zlecenie Rządu.
To ja proponuję Sąd Boży. Jarek i Donald na ubitej ziemi w pojedynku
na kopie, buzdygany lub topory.
Do pierwszej krwi, żeby nie było tak zupełnie niehumanitarnie. ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-08-24 15:08:41
Autor: Przemysław W
Warzywny: Pospolity kĹ?amca KaczyĹ?ski musi przeprosiÄ?...... [Warzywny sugeruje zamordyzm sÄ?dĂłw?]
Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał

2) użycie zwrotu "pospolity kłamca" kwalifikuje *ciebie* do sądu

A jaki jak nie pospolity? Mało przykładów podałem? Znajdż innego szefa jakiejkolwiek partii, który musiałby na mocy wyroku sądu TYLE RAZY przepraszać pomówionych konkurentów.

Przemek

Data: 2011-08-24 09:38:05
Autor: Leszczur
On 24 Sie, 15:08, Przemysław W <Bro my RP przed pisem@...pl> wrote:
U ytkownik "A. Filip" <a...@xl.wp.pl> napisa

> 2) użycie zwrotu "pospolity kłamca" kwalifikuje *ciebie* do sądu

A jaki jak nie pospolity?

Prezes w niczym nie jest pospolity! Nawet w kłamstwie! To potwarz,
oszczerstwo i dowod na represje opozycji przez okupacyjny rząd! ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-08-24 19:06:41
Autor: u2
W dniu 2011-08-24 18:38, Leszczur pisze:
A jaki jak nie pospolity?
Prezes w niczym nie jest pospolity! Nawet w kłamstwie! To potwarz,
oszczerstwo i dowod na represje opozycji przez okupacyjny rząd!

Te szczurek, powiedz ile tobie placa za te twoje wypociny ? Wiecej niz
dla hjenia i stefka ? :)

Data: 2011-08-24 10:53:45
Autor: Leszczur
On 24 Sie, 19:06, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Prezes w niczym nie jest pospolity! Nawet w k amstwie! To potwarz,
> oszczerstwo i dowod na represje opozycji przez okupacyjny rz d!

Te szczurek, powiedz ile tobie placa za te twoje wypociny ?

Powiedzmy że za twoją stawkę nie chciałbym nawet napluć komuś na
wycieraczkę. :-P

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-08-24 20:09:44
Autor: u2
W dniu 2011-08-24 19:53, Leszczur pisze:
e szczurek, powiedz ile tobie placa za te twoje wypociny ?
Powiedzmy że za twoją stawkę nie chciałbym nawet napluć komuś na
wycieraczkę.

Nigdy nie pluje nikomu na wycieraczke. A jestem tutaj niesluzbowo :)

Data: 2011-08-24 12:11:47
Autor: Leszczur
On 24 Sie, 20:09, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Powiedzmy e za twoj stawk nie chcia bym nawet naplu komu na
> wycieraczk .

Nigdy nie pluje nikomu na wycieraczke.

Nie mowilem o twoim pluciu tylko o stawce :-P

A jestem tutaj niesluzbowo :)

Hobbystycznie? A hobby zostalo zatwierdzone przez Prezesa?

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-08-24 19:41:23
Autor: obserwator
Warzywny: Pospolity kĹ?amca KaczyĹ?ski musi przeprosiÄ?...... [Warzywny sugeruje zamordyzm sÄ?dĂłw?]
Leszczur <leszczur@acn.waw.pl> napisał(a): Hobbystycznie? A hobby zostalo zatwierdzone przez Prezesa?

jesli juz chcesz insynuuowac, to chociaz rob to w sposob logiczny i oparty na
sensownych przeslankach.

U2 - nie jest raczej zwolennikiem PiS. Masz chyba jednak obsesje na punkcie PiS.
Zreszta nie ty jeden. --

Data: 2011-08-24 13:16:37
Autor: Leszczur
Warzywny: Pospolity kĹ?amca KaczyĹ?ski musi pr zeprosiÄ?...... [Warzywny sugeruje zamordyzm sÄ?dĂłw?]
On 24 Sie, 21:41, " obserwator" <fajny.d.arz...@NOSPAM.gazeta.pl>
wrote:
Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> napisał(a):

Hobbystycznie? A hobby zostalo zatwierdzone przez Prezesa?

jesli juz chcesz insynuuowac, to chociaz rob to w sposob logiczny i oparty na
sensownych przeslankach.
U2 - nie jest raczej zwolennikiem PiS.

A ktos mowi, ze jest? Rozumiem, ze innego Prezesa nie znasz?

Masz chyba jednak obsesje na punkcie PiS.
Zreszta nie ty jeden.

Oczywiscie. W PiS jest tego najwiecej.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-08-24 20:25:42
Autor: obserwator
wrote:
> [...]
> sensownych przeslankach.
> U2 - nie jest raczej zwolennikiem PiS.

A ktos mowi, ze jest? Rozumiem, ze innego Prezesa nie znasz?

w takim razie kogo miales na mysli?

> Masz chyba jednak obsesje na punkcie PiS.
> Zreszta nie ty jeden.

Oczywiscie. W PiS jest tego najwiecej.

Ja nie zauwazylem aby w PiS panowala jakas obsesja. Nie wykluczam jednak, ze
moze i tacy sie zdarzaja.

Generalnie ludzie ktorzy popieraja PiS doza do czegos sensowengo i potrafia to uzasadnic merytorycznie. Natomiast pelowcy nie maja zadnych sensownych
argumentow i dyskusja z nimi konczy sie w przedbiegach, bo nie umieja argumentowac w sposob sensowny, logiczny i przekonywujacy.

Posluguja sie bardzo czesto klamstwem i to bardzo infantylnym oraz
insynuacjami, co prowadzi do konfliktow.

Chca na sile wmowic czesto ordynarne klamstwo i zmusic do jego akceptacji. Tak
sie nie da.

L'e-szczur

Data: 2011-08-24 13:32:35
Autor: Leszczur
Warzywny: Pospolity kĹ?amca KaczyĹ?ski musi pr zeprosiÄ?...... [Warzywny sugeruje zamordyzm sÄ?dĂłw?]
On 24 Sie, 22:25, " obserwator" <fajny.d.arz...@NOSPAM.gazeta.pl>
wrote:
Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> napisał(a):

> A ktos mowi, ze jest? Rozumiem, ze innego Prezesa nie znasz?

w takim razie kogo miales na mysli?

Jego szefa. To zbyt trudne?

> Oczywiscie. W PiS jest tego najwiecej.

Ja nie zauwazylem aby w PiS panowala jakas obsesja. Nie wykluczam jednak, ze
moze i tacy sie zdarzaja.

Obsesji jest tam na pęczki.

[...]

LOL. Nie rozsmieszaj mnie. Obie strony potrafia rownie merytorycznie i
rownie emocjonalnie dyskutowac. Problem w tym, ze z tego co widac to
PiS na razie ucieka przed debatami, wiec racz zrewidowac swoje błędne
poglądy.

Posluguja sie bardzo czesto klamstwem i to bardzo infantylnym oraz
insynuacjami, co prowadzi do konfliktow.

Mozliwe. Ale jesli twierdzisz, ze PiS jest partią zgodną i nie
posługującą się kłamstwem to ja juz nie wiem co na to odpowiedziec.

Chca na sile wmowic czesto ordynarne klamstwo i zmusic do jego akceptacji.. Tak
sie nie da.

Zgadza sie. Sąd dzisiaj zdaje sie ustosunkowal sie do kilku kłamstewek
- nieprawdaż?
Ufam, ze PiS bedzie w stanie rownie energicznie zareagowac gdy PO
zacznie kłamać w kampanii.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-08-24 21:17:52
Autor: obserwator
Warzywny: Pospolity kĹ?amca KaczyĹ?ski musi przeprosiÄ?...... [Warzywny sugeruje zamordyzm sÄ?dĂłw?]
Leszczur <leszczur@acn.waw.pl> napisał(a):
> w takim razie kogo miales na mysli?

Jego szefa. To zbyt trudne?

wczesniej stwierdziles, ze jest pisowcem. Potem napisale do u2 o Preziu.
Teraz nie masz odwagi cywilnej przyznac, o jakiego Prezia chodzilo?
> Ja nie zauwazylem aby w PiS panowala jakas obsesja. Nie wykluczam jednak,=
 ze
> moze i tacy sie zdarzaja.

Obsesji jest tam na peczki.

Konkretnie. Wymien o jakie obsesje chodzi.

> [...]

LOL. Nie rozsmieszaj mnie. Obie strony potrafia rownie merytorycznie i
rownie emocjonalnie dyskutowac. Problem w tym, ze z tego co widac to
PiS na razie ucieka przed debatami, wiec racz zrewidowac swoje bledne
poglady.

Ja czytam te grupe od kilku miesiecy i nie zauwazylem, aby jakis pelowiec
napisal cos merytorycznego i zgodnego z faktami. Same klamstwa, insynuacje i
wyzwiska pod adresem adwersarzy ktorzy kwestionuja te teksty.
  (vide pieprzykowski - nazywajacy kazdego oponenta kretynem, malpa, idiota itp,
lepercham - ktory pod wieloma nickami atakuje agresywnie przeciwnikow pelo,
warzywny - pastujacy ewidentne nonsensy i oszczerstwa z GW na temat PiS- to ci
najaktywniejsi. Jest jeszcze paru ktorzy wypisuja pod sensownymi tekstami,
ktorych autorami sa przeciwnicy PO (niekoniecznie z PiS)- absurdalne,
idiotyczne komentarze

> Posluguja sie bardzo czesto klamstwem i to bardzo infantylnym oraz
> insynuacjami, co prowadzi do konfliktow.

Mozliwe. Ale jesli twierdzisz, ze PiS jest partia zgodna i nie
posluguje sie klamstwe to ja juz nie wiem co na to odpowiedziec.

ja nie twierdze, ze PiS jest partia zgodna. Jest partia opozycyjna i krytykuje
partie rzadzaca. Taki jest obowiazek partii opozycyjnej. Dlatego nazywa sie
taka partie OPOZYCYJNA, a nie spolegliwa.
Uwazam nawet, ze zbyt lagodnie krytykuje.

Parie opozycyjne zgodzajace sie z partia rzadzaca, sa tylko w panstwach
totalitarnych (vide PRL).
> [...]

- nieprawdaż?
Ufam, ze PiS bedzie w stanie rownie energicznie zareagowac gdy PO

I to jest wlasnie absurd. Pisalem o tym powyzej ( vide post *test*).
To jest przyklad terroryzowania wolnego slowa. Paranoja. Jesli PiS zacznie nasladowac PO, to polityka przeniesie sie do sadu.

Od politykowania i dyskusji jest Sejm.

Pokaz mi jakies normalne panstwo cywilizowane ktore w ten sposob neka opozycje.

Data: 2011-08-25 01:42:26
Autor: Leszczur
Warzywny: Pospolity kĹ?amca KaczyĹ?ski musi pr zeprosiÄ?...... [Warzywny sugeruje zamordyzm sÄ?dĂłw?]
On 24 Sie, 23:17, " obserwator" <fajny.d.arz...@NOSPAM.gazeta.pl>
wrote:
> Jego szefa. To zbyt trudne?

wczesniej stwierdziles, ze jest pisowcem. Potem napisale do u2 o Preziu.
Teraz nie masz odwagi cywilnej przyznac, o jakiego Prezia chodzilo?

O Prezesa Międzynarodowego Funduszu Walutowego naturalnie.

> Obsesji jest tam na peczki.

Konkretnie. Wymien o jakie obsesje chodzi.

Obsesja oblężonej twierdzy. Obsesja zamachu w Smoleńsku. Obsesja na
punkcie istnienia i działania "układu". To tak z brzegu tylko i
odnośnie PiS. PO ma naturalnie swoje - obsesja na punkcie opinii
publicznej, powrotu do władzy przez PiS, sprawiania wrażenia
wewnętrznej jedności, etc.

> [...]

napisal cos merytorycznego i zgodnego z faktami. Same klamstwa, insynuacje i
wyzwiska pod adresem adwersarzy ktorzy kwestionuja te teksty.

A ja czytam tę grupę od kilku lat i widze migrację w kierunku agresji..
Wszystkich. Na szczescie mniej juz dyskusji o rasach, pro i
antysemityzmie itp. Ot polityka w jej najbrudniejszym wydaniu.

Jest jeszcze paru ktorzy wypisuja pod sensownymi tekstami,
ktorych autorami sa przeciwnicy PO (niekoniecznie z PiS)- absurdalne,
idiotyczne komentarze

Ale i pro-PiSowi też się znajdują, nieprawdaż? Poza tym, nie rozumiem
czemu utożsamiasz postawę anty-PiS automatycznie z pro-PO. To nie jest
aż tak proste. Masa wyborców Platformy głównie jest przeciwna
powrotowi PiS do władzy i nie ma nic wspólnego z ubielbieniem Tuska
czy wybielaniem działań PO.

> [...]

ja nie twierdze, ze PiS jest partia zgodna. Jest partia opozycyjna i krytykuje
partie rzadzaca. Taki jest obowiazek partii opozycyjnej.

Tak - ale nie zgodnie z zasadą "wszystkie chwyty dozwolone". Jeśli PiS
przekracza granice prawa i zaczyna się posługiwać kłamstwem, to nie ma
to nic wspólnego z obowiązkami opozycji, a ma wiele wspólnego z
postępującą pauperyzacją dyskursu politycznego. Ma wiele wspólnego z
brakiem elementarnej etyki.
I tak samo jak mierzi mnie to w wykonaniu PiS, tak mierzi mnie w
wykonaniu PO, SLD czy Palikota.

Dlatego nazywa sie taka partie OPOZYCYJNA, a nie spolegliwa.
Uwazam nawet, ze zbyt lagodnie krytykuje.

Parie opozycyjne zgodzajace sie z partia rzadzaca, sa tylko w panstwach
totalitarnych (vide PRL).

Ale tu nie chodzi o potakiwanie, a o generalną wojowniczość PiS.
Wojowniczość destrukcyjną i kompletnie niezależną od tego czy akurat
są w opozycji czy są u władzy. Ot w opozycji sa mniej szkodliwi i
tyle.

> [...]

I to jest wlasnie absurd. Pisalem o tym powyzej ( vide post *test*).
To jest przyklad terroryzowania wolnego slowa. Paranoja.

Nigdy w życiu! Nikt nie zabrania PiS mówić, nawet nikt nie zabrania im
kłamać! Ot wymaga się od nich przyjęcia odpowiedzialności za swoje
słowa. I gdy PiS zaczyna posługiwać się kłamstwem, to musi za to
przeprosić. I tak przy okazji - PiS odwołał się już od wyroku, czy
woli grać rolę ofiary represji sprzedajnych sądów?

Od politykowania i dyskusji jest Sejm.

Tak, ale tu nie chodzi o politykowanie, tylko o głosy w kampanii.
Chociaż też wolałbym, zeby nie było powodów do ciągania partii po
sądach.

Pokaz mi jakies normalne panstwo cywilizowane ktore w ten sposob neka opozycje.

To nie jest nękanie opozycji. Wszak PiS ma jednakowe prawa i może
pozywać Platformę. W państwie nękającym opozycję PiS nie miałby
żadnych praw ani możliwości obrony. Rozumiesz różnicę?

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-08-25 10:54:07
Autor: u2
W dniu 2011-08-25 10:42, Leszczur pisze:
To nie jest nękanie opozycji. Wszak PiS ma jednakowe prawa i może
pozywać Platformę. W państwie nękającym opozycję PiS nie miałby
żadnych praw ani możliwości obrony. Rozumiesz różnicę?

PiS pozwalo platfusow, a platfusi zrewanzowali sie kontrpozwem.

Czyli zamiast rzeczowej dyskusji, znowu przepychanki w sadach. Zreszta,
gdyby byla rzeczowa dyskusja to od razu wyszlaby na jaw nieudolnosc
rzadow platfusow. Rekordowa dziure budzetowa i rekordowy dlug publiczny
trudno ukryc przed publika :)

Data: 2011-08-24 22:51:34
Autor: u2
W dniu 2011-08-24 22:32, Leszczur pisze:
Ufam, ze PiS bedzie w stanie rownie energicznie zareagowac gdy PO
zacznie kłamać w kampanii.

A to jeszcze w jakiejs reklamie szczurku grales ? :)

Data: 2011-08-25 01:20:14
Autor: Leszczur
On 24 Sie, 22:51, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2011-08-24 22:32, Leszczur pisze:

> Ufam, ze PiS bedzie w stanie rownie energicznie zareagowac gdy PO
> zacznie k ama w kampanii.

A to jeszcze w jakiejs reklamie szczurku grales ? :)

Tę powinieneś zrozumieć: "U2 bądź bohaterem we własnym domu - idź
pasać owce".

Data: 2011-08-25 10:50:32
Autor: u2
W dniu 2011-08-25 10:20, Leszczur pisze:
A to jeszcze w jakiejs reklamie szczurku grales ? :)
Tę powinieneś zrozumieć: "U2 bądź bohaterem we własnym domu - idź
pasać owce".

O, kolejny juhas na psp. Robisz to ze swoimi owieczkami, czy tez ze
swoja koza jak pozostali juhasi na psp ? :)

Data: 2011-08-25 02:06:21
Autor: Leszczur
On 25 Sie, 10:50, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Tę powinieneś zrozumieć: "U2 bądź bohaterem we własnym domu - idź
> pasać owce".

O, kolejny juhas na psp. Robisz to ze swoimi owieczkami, czy tez ze
swoja koza jak pozostali juhasi na psp ? :)

A skąd mam wiedzieć co wy tam wyprawiacie w wolnym czasie?

Data: 2011-08-25 14:29:30
Autor: stevep
Dnia 25-08-2011 o 10:50:32 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

Juhas do świniopasa?

--
stevep

Data: 2011-08-25 01:43:29
Autor: stevep
Dnia 24-08-2011 o 22:51:34 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

W dniu 2011-08-24 22:32, Leszczur pisze:
Ufam, ze PiS bedzie w stanie rownie energicznie zareagowac gdy PO
zacznie kłamać w kampanii.

A to jeszcze w jakiejs reklamie szczurku grales ? :)

W takiej z tytułe "prezio jest geniuszem".  :D
--
stevep

Data: 2011-08-24 22:28:16
Autor: u2
W dniu 2011-08-24 22:25,  obserwator pisze:
[...]

To jest ta po-lska zmora ciagnaca sie od czasow jeruzela, od kiedy
esbecja dorwala sie do wladzy. Oni niczego sensownego nie potrafia.

Data: 2011-08-24 20:34:34
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
To jest ta po-lska zmora ciagnaca sie od czasow jeruzela, od kiedy
esbecja dorwala sie do wladzy. Oni niczego sensownego nie potrafia.

musieli by uznac argumenty strony przeciwnej - czyli partii opozycyjnej.

Oni w obliczu faktow, rzucaja wyzwiskami i insynuuacjami co w rezultacie prowadzi do nienawisci i agresji.

Dlatego ze im sie nie podoba PiS, chca tak spolegliwej opozycji jaka byla w
PRL-u. Jak sie to w PRL-u zakonczylo, to wiadomo.

Data: 2011-08-24 22:36:57
Autor: u2
W dniu 2011-08-24 22:34,  obserwator pisze:
To jest ta po-lska zmora ciagnaca sie od czasow jeruzela, od kiedy
> esbecja dorwala sie do wladzy. Oni niczego sensownego nie potrafia.
musieli by uznac argumenty strony przeciwnej - czyli partii opozycyjnej.

Zamiast tego wypowiedzieli wojne Polakom w 1981. Wynik jest znany od
lat. Dziwne, ze po-wtarzaja ciagle te same bledy. Vide p. Tusk
wypowiadajacy wojne Polakom.

Data: 2011-08-24 20:48:16
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Zamiast tego wypowiedzieli wojne Polakom w 1981. Wynik jest znany od
lat. Dziwne, ze po-wtarzaja ciagle te same bledy. Vide p. Tusk
wypowiadajacy wojne Polakom.

bo oni nie czuja sie Polakami. To raczej kolaboranci. Za PRL-u kolaborowali z
sowietami, a teraz z kim popadnie i kto da wiecej.

Data: 2011-08-24 22:50:27
Autor: u2
W dniu 2011-08-24 22:48,  obserwator pisze:
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
[...]

No coz, Donek czuje, ze moze sobie po-zwolic na po-droze zycia do Peru i
w stalaktyty na nasz koszt. To w sumie smutne jest.

Data: 2011-08-24 22:19:01
Autor: u2
W dniu 2011-08-24 22:16, Leszczur pisze:
Masz chyba jednak obsesje na punkcie PiS.
> Zreszta nie ty jeden.
Oczywiscie. W PiS jest tego najwiecej.

A skad ty sqrwysynu wiesz ? :)

Data: 2011-08-24 13:25:07
Autor: Leszczur
On 24 Sie, 22:19, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Oczywiscie. W PiS jest tego najwiecej.

A skad ty sqrwysynu wiesz ? :)

Oj prostaku - chyba rodzice cie za malo w dziecinstwie przytulali.
Albo sąsiad przytulal za duzo. No juz - zmiataj do swojej nory.

Data: 2011-08-24 22:33:45
Autor: u2
W dniu 2011-08-24 22:25, Leszczur pisze:
On 24 Sie, 22:19, u2 <u...@o2.pl> wrote:
[...]

Nie piernicz pełowcu. Wydało się skąd nadajesz i na czyj prikaz, ubijco :)

Data: 2011-08-24 23:41:10
Autor: Leszczur
On 24 Sie, 22:33, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Oj prostaku - chyba rodzice cie za malo w dziecinstwie przytulali.
> Albo s siad przytulal za duzo. No juz - zmiataj do swojej nory.

Nie piernicz pe owcu.

Znowu nie trafiłeś :-)

Wyda o si sk d nadajesz i na czyj prikaz, ubijco :)

Tak? To skąd i na czyj rozkaz?

Data: 2011-08-25 10:08:35
Autor: u2
Warzywny: Pospolity kĹ?amca KaczyĹ?ski musi przeprosiÄ?...... [Warzywny sugeruje zamordyzm sÄ?dĂłw?]
W dniu 2011-08-25 08:41, Leszczur pisze:
Tak? To skąd i na czyj rozkaz?

Nie rozkaz, ale prikaz.

Data: 2011-08-25 01:41:58
Autor: stevep
Dnia 24-08-2011 o 22:25:07 Leszczur <leszczur@acn.waw.pl> napisał(a):

On 24 Sie, 22:19, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Oczywiscie. W PiS jest tego najwiecej.

A skad ty sqrwysynu wiesz ? :)

Oj prostaku - chyba rodzice cie za malo w dziecinstwie przytulali.
Albo sąsiad przytulal za duzo. No juz - zmiataj do swojej nory.
Najlepiej do chlewa, albo obory.

--
stevep

Data: 2011-08-24 21:44:21
Autor: u2
W dniu 2011-08-24 21:41,  obserwator pisze:
U2 - nie jest raczej zwolennikiem PiS. Masz chyba jednak obsesje na punkcie PiS.
Zreszta nie ty jeden.

Oczywiscie, ze nie jestem z PiS-u, choc podziwiam ich pryncypialnosc,
n.p. w walce z korupcją. Wiekszosc motlochu interesują się srebrnikami.
Ale zwykle wtedy marnie koncza :)

Data: 2011-08-24 19:51:15
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Oczywiscie, ze nie jestem z PiS-u.

no wlasnie. Nie jestes, ale potrafisz byc obiektywny i nie cierpisz na obsesje.
Jednym slowem normalny czlowiek.

Data: 2011-08-24 21:53:03
Autor: u2
W dniu 2011-08-24 21:51,  obserwator pisze:
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Oczywiscie, ze nie jestem z PiS-u.

no wlasnie. Nie jestes, ale potrafisz byc obiektywny i nie cierpisz na obsesje.
Jednym slowem normalny czlowiek.

Dzieki, ale patrzac na obecne merdia to uwazam, ze ludzie zeszli na psy.

Data: 2011-08-24 21:21:05
Autor: u2
W dniu 2011-08-24 21:11, Leszczur pisze:
Hobbystycznie? A hobby zostalo zatwierdzone przez Prezesa?

Na pewno nie przez twojego szczurku :)

Data: 2011-08-24 17:50:25
Autor: obserwator
test
l*szczur.

Wcielo moj post ktory byl odpowiedzia na twoj post.

Na tej grupie zdarza mi sie to kolejny raz i w przypadku tylko pewnych osob.

Ciekawe dlaczego?

Data: 2011-08-24 12:10:17
Autor: Leszczur
test
On 24 Sie, 19:50, " obserwator" <fajny.d.arz...@NOSPAM.gazeta.pl>
wrote:
l*szczur.

Wcielo moj post ktory byl odpowiedzia na twoj post.

Na tej grupie zdarza mi sie to kolejny raz i w przypadku tylko pewnych osob.

Ciekawe dlaczego?

To chyba jasne? Kontroluję usenet i niektore wpisy są na tak niskim
poziomie, ze są poddawane cenzurze.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-08-24 19:36:43
Autor: obserwator
test
Leszczur <leszczur@acn.waw.pl> napisał(a): To chyba jasne? Kontroluję usenet i niektore wpisy są na tak niskim
poziomie, ze są poddawane cenzurze.
************************************

ciekawe....bo podobny przypadek mial miejsce kiedy odpowiadalem bekonowi, tzn.
poczatkowo kiedy wymienialem z nim posty, wszystko bylo OK. Cos sie *zacielo*
kiedy nie potrafil dalej dyskutowac na argumenty mertoryczne, a jego
insynuacje na mnie nie dzialaly:)

Data: 2011-08-24 13:14:46
Autor: Leszczur
test
On 24 Sie, 21:36, " obserwator" <fajny.d.arzbor.SKA...@gazeta.pl>
wrote:
[...]

Naturalnie to spisek. Nie ma co do tego watpliwosci. Jestes zbyt
niebezpieczny i bystry, wiec trzeba ci ograniczac dostep do netu. Woda
i prad beda nastepne...

Data: 2011-08-24 20:30:29
Autor: obserwator
test
Leszczur <leszczur@acn.waw.pl> napisał(a):
Naturalnie to spisek. Nie ma co do tego watpliwosci. Jestes zbyt
niebezpieczny i bystry, wiec trzeba ci ograniczac dostep do netu. Woda
i prad beda nastepne...

ja tak nie uwazam. Dlaczego nadinterpretujesz? napisalem tylko co mi sie
przytrafilo. Dlaczego tak sie dzieje, tego nie wiem. --

Data: 2011-08-24 22:17:55
Autor: u2
test
W dniu 2011-08-24 22:14, Leszczur pisze:
Naturalnie to spisek. Nie ma co do tego watpliwosci. Jestes zbyt
niebezpieczny i bystry, wiec trzeba ci ograniczac dostep do netu. Woda
i prad beda nastepne...

Polecam artykul Bronka Wildsteina nt spiskow w Uwarzam Rze. Widac, zes
sqrwysyn, ale mniejsza o to. Sczeznij sqrywsynu. :)

Data: 2011-08-24 13:22:44
Autor: Leszczur
test
On 24 Sie, 22:17, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

> i prad beda nastepne...

Polecam artykul Bronka Wildsteina nt spiskow w Uwarzam Rze.

Polecam silne leki na nerwice i paranoje.

Widac, zes sqrwysyn, ale mniejsza o to.

Widac ze ci sloma z butow wystaje.

Data: 2011-08-24 20:28:47
Autor: obserwator
test
On 24 Sie, 22:17, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Polecam artykul Bronka Wildsteina nt spiskow w Uwarzam Rze.

Polecam silne leki na nerwice i paranoje.

to nie jest zaden argument, to argument w stylu bolszewickim. Udowodnij,
przekonaj, ze on nie ma racji.

Data: 2011-08-24 23:40:05
Autor: Leszczur
test
On 24 Sie, 22:28, " obserwator" <fajny.d.arzbor.SKA...@gazeta.pl>
wrote:

> Polecam silne leki na nerwice i paranoje.

to nie jest zaden argument, to argument w stylu bolszewickim. Udowodnij,
przekonaj, ze on nie ma racji.

Przekonac, ze on nie ma racji w swoich urojeniach?
A co mnie one obchodzą? Powtarzam po raz nie wiem który: są sądy, są
prokuratury i to ich rola, żeby sprawiedliwości stało się zadość.
System prawny w Polsce nie jest skonstruowany po to, żeby poprawiać
humory partyjnym czy bezpartyjnym frustratom, ktorym wydaje sie, ze
wszystko wiedzą najlepiej.
A te wasze zaczepki o bolszewickim stylu, UB itp możecie sobie wsadzić
- na mnie to nie robi wrażenia.

Pozdro (mimo wszystko)

L'e-szczur

Data: 2011-08-25 10:07:46
Autor: u2
test
W dniu 2011-08-25 08:40, Leszczur pisze:
[...]

Skoro piszesz o jakichs swoich urojeniach to zglos sie do psychiatry.
N.p. do Klicha :)

Data: 2011-08-25 01:17:57
Autor: Leszczur
test
On 25 Sie, 10:07, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Przekonac, ze on nie ma racji w swoich urojeniach?
> A co mnie one obchodzą?

Skoro piszesz o jakichs swoich urojeniach to zglos sie do psychiatry.
N.p. do Klicha :)

Rozumiem - polski to trudny język i go jeszcze nie rozumiesz w stopniu
wystarczającym do poprawnej interpretacji czytanego tekstu.
Nie przejmuj sie - wielu z was tak ma.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-08-25 10:49:10
Autor: u2
test
W dniu 2011-08-25 10:17, Leszczur pisze:
Rozumiem - polski to trudny język i go jeszcze nie rozumiesz w stopniu
wystarczającym do poprawnej interpretacji czytanego tekstu.
Nie przejmuj sie - wielu z was tak ma.

No to zglos sie do logopedy, jak masz trudnosci z wyslawianiem sie, a do
profesora Bralczyka, jesli masz problemy ze zrozumieniem tekstu pisanego :)

Data: 2011-08-25 01:40:34
Autor: stevep
test

On 24 Sie, 22:17, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Polecam artykul Bronka Wildsteina nt spiskow w Uwarzam Rze.

Polecam silne leki na nerwice i paranoje.

to nie jest zaden argument, to argument w stylu bolszewickim. Udowodnij,
przekonaj, ze on nie ma racji.

I kacapskim?

--
stevep

Data: 2011-08-24 22:25:43
Autor: u2
test
W dniu 2011-08-24 22:22, Leszczur pisze:
Polecam artykul Bronka Wildsteina nt spiskow w Uwarzam Rze.
Polecam silne leki na nerwice i paranoje.

A ty jakie uzywasz, cwoku ? :)

Data: 2011-08-24 13:28:00
Autor: Leszczur
test
On 24 Sie, 22:25, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Polecam silne leki na nerwice i paranoje.

A ty jakie uzywasz, cwoku ? :)

Nie stać cie.

Data: 2011-08-24 22:56:52
Autor: u2
test
W dniu 2011-08-24 22:28, Leszczur pisze:
A ty jakie uzywasz, cwoku ? :)
Nie stać cie.

A ciebie stac, cwoku ? :)

Data: 2011-08-25 01:40:01
Autor: stevep
test
Dnia 24-08-2011 o 22:56:52 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

W dniu 2011-08-24 22:28, Leszczur pisze:
A ty jakie uzywasz, cwoku ? :)
Nie stać cie.

A ciebie stac, cwoku ? :)
Nikt ci nie dorówna bezmózgu.

--
stevep

Data: 2011-08-25 01:39:19
Autor: stevep
test
Dnia 24-08-2011 o 22:17:55 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

Groźba karalna.

--
stevep

Data: 2011-08-25 02:40:02
Autor: obserwator
UWAGA -Troll pieprzykowski
Data: 2011-08-25 10:32:42
Autor: stevep
UWAGA -Troll pieprzykowski
Dnia 25-08-2011 o 04:40:02  obserwator  <fajny.d.arzbor@gazeta.skasuj-to.pl> napisał(a):

http://ludumu.blogspot.com/2011/05/troll-1986.html

Spadaj małpo z czerwonym tyłkiem.

--
stevep

Data: 2011-08-24 21:38:40
Autor: u2
test
W dniu 2011-08-24 21:36,  obserwator pisze:
[...]

bekon to inny przypadek, szczur moze robic dla big brothela. sqrwysyn i
tyle.

Data: 2011-08-24 21:18:48
Autor: u2
test
W dniu 2011-08-24 21:10, Leszczur pisze:
To chyba jasne? Kontroluję usenet i niektore wpisy są na tak niskim
poziomie, ze są poddawane cenzurze.

Te szczur, zacznij od siebie :)

Data: 2011-08-24 17:54:07
Autor: obserwator
Odpowiadam wiec tutaj na post l*szczura.
No proszę - jednak procesy mogą sie w Polsce odbywać szybko ;-)

to kolejny absurd ktory tylko w Polsce pod rzadami pelobandy sie moze zdarzyc.

Ciaga sie po sadach opozycje za slowa krytyki i jeszcze znajduje to uznanie?

To po co jest wlasciwie opozycja?

Kiedy lajza Tusk, oglosi pelny totalitaryzm?

Data: 2011-08-24 20:09:02
Autor: u2
test
W dniu 2011-08-24 19:50,  obserwator pisze:
l*szczur.

Wcielo moj post ktory byl odpowiedzia na twoj post.

Na tej grupie zdarza mi sie to kolejny raz i w przypadku tylko pewnych osob.

Ciekawe dlaczego?

-- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/

Bo nadajesz z gwna :)

Data: 2011-08-24 18:57:41
Autor: obserwator
test
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Bo nadajesz z gwna :)

wlasnie wyslalem pod twoim postem i poszlo. Ciekawe:))

Data: 2011-08-24 20:58:48
Autor: u2
test
W dniu 2011-08-24 20:57,  obserwator pisze:
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> Bo nadajesz z gwna :)
wlasnie wyslalem pod twoim postem i poszlo. Ciekawe:))

-- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/

E tam :)

Data: 2011-08-25 01:38:27
Autor: stevep
test

u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

> Bo nadajesz z gwna :)
wlasnie wyslalem pod twoim postem i poszlo. Ciekawe:))

-- Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/

E tam :)
Jesteś z jaczejki i się ukrywasz?

--
stevep

Data: 2011-08-25 01:37:35
Autor: stevep
Dnia 24-08-2011 o 19:06:41 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

Tobie to pewnie nie płacą, bo idiotów nikt nie docenia.

--
stevep

Data: 2011-08-24 15:55:36
Autor: u2
W dniu 2011-08-24 14:51, A. Filip pisze:
[...]

Oczywiscie PiS powinien przeprosic, bo Polska nie jest w budowie, tylko
jest w balaganie i ciagle rozkradana, czyli zmienilo sie, ale na gorsze :)

Data: 2011-08-24 17:55:47
Autor: A. Filip
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
[...]

A może hasło powinno zostać zmieniane na "Polska = bałagan po dudowie"? :-)

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Kto ma głowę na karku, ten i czapkę zdobędzie.

Data: 2011-08-24 17:57:41
Autor: u2
W dniu 2011-08-24 17:55, A. Filip pisze:
[...]

Albo POlska to niestety nie Kabaret Dudek :)

Data: 2011-08-24 16:03:15
Autor: Grzegorz Z.
Pospolity kłamca Kaczyński musi przeprosić......
Nie zmieniaj tematów nie swoich wątków.

--
Socjalizm nigdy nie zapuścił w Ameryce korzeni bo biedni w tym kraju nie
uważają się za wyzyskiwany proletariat, tylko za milionerów w przejściowych

Data: 2011-08-24 16:02:24
Autor: Grzegorz Z.
Pospolity kłamca Kaczyński musi przeprosić......
"Przeproście i Spierdalajcie" hehehehehehhe

Data: 2011-08-24 18:21:34
Autor: raff
Pospolity kłamca Kaczyński musi przeprosić......
"Przeproście i Spierdalajcie" hehehehehehhe

Przepraszam i spierdalaj.

R.

Pospolity kłamca Kaczyński musi przeprosić......