Pospólstwo pije kawę

Data: 2010-12-10 12:08:42
Autor: boukun
Pospólstwo pije kawę
Dzisiaj pospólstwo pije kawę. Pamiętam, jak moja mama piła kawę i przychodziły do nas jej siostrzenice i też wołały kawę. Teraz moja żona pije stale kawę i teściowa i palą papierosy (żona po kryjomu, w domu ma zabronione), czyli zajmują się tyfusiarstwem.
Prosty człowiek dał sobie od urodzenia wmówić, że kawa i papierosy podwyższają status... No i pospólstwu tak pozostało...

boukun

Data: 2010-12-10 16:57:32
Autor: Alex
Pospólstwo pije kawę

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:idtgbl$9hm$2mx1.internetia.pl...
[...]

Przesadzasz Pan.
U mnie w domu nie piło się kawy i ja też nei piłem.
Teraz piję, choć wole co innego, a pije dlatego, że robi się szybko i
można  wypić natychmiast po dodaniu mleka.

Alex

Data: 2010-12-10 19:42:29
Autor: jadrys
Pospólstwo pije kawę
W dniu 2010-12-10 12:08, boukun pisze:
[...]

A jak sobie wyobrażasz koniak bez kawy?

Data: 2010-12-10 20:32:02
Autor: jadrys
Pospólstwo pije kawę
W dniu 2010-12-10 19:55, Panslavista pisze:
[...]

Dobrze że nie pod "Sagę":-D

Data: 2010-12-10 20:40:14
Autor: pluton
Pospólstwo pije kaw
> [...]
> Prosty człowiek dał sobie od urodzenia wmówić, że kawa i papierosy
> podwyższają status... No i pospólstwu tak pozostało...

Ja sobie nie wyobrazam kubanskiego cygara po poludniu bez kawy i koniaku.

Nullification

Data: 2010-12-10 21:12:54
Autor: mastodont
Pospólstwo pije kawę
[...]

I jak dajesz radę żyjąc z żoną z plebsu?

Data: 2010-12-10 23:47:15
Autor: matusm
Pospólstwo pije kawę
Prosty człowiek dał sobie od urodzenia wmówić, że kawa i papierosy podwyższają status... No i pospólstwu tak pozostało...

boukun

Bys sie troche  wstydził,,,,,,,,,
Megaloman wciaz pisze o sobie a nadal,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Data: 2010-12-10 23:59:01
Autor: Kaczysta
Pospólstwo pije kawę

[...]

Przy piciu kawy lepiej smakują papierosy, zaś przy paleniu lepiej smakuje kawa.
W fabrykach papierosów testerzy jakości co kilka prób muszą przepukiwac usta kawą.
W 1981 roku w krakowskich zakładach tytoniowych (papierosy Carmen i Marlboro) był nawet strajk z powodu braku kawy dla testerów jakości.
AZ

Pospólstwo pije kawę