Pospólstwo pije kawę

Data: 2010-12-10 23:59:01
Autor: Kaczysta
Pospólstwo pije kawę

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:idtgbl$9hm$2mx1.internetia.pl...
Dzisiaj pospólstwo pije kawę. Pamiętam, jak moja mama piła kawę i przychodziły do nas jej siostrzenice i też wołały kawę. Teraz moja żona pije stale kawę i teściowa i palą papierosy (żona po kryjomu, w domu ma zabronione), czyli zajmują się tyfusiarstwem.
Prosty człowiek dał sobie od urodzenia wmówić, że kawa i papierosy podwyższają status... No i pospólstwu tak pozostało...

boukun
Przy piciu kawy lepiej smakują papierosy, zaś przy paleniu lepiej smakuje kawa.
W fabrykach papierosów testerzy jakości co kilka prób muszą przepukiwac usta kawą.
W 1981 roku w krakowskich zakładach tytoniowych (papierosy Carmen i Marlboro) był nawet strajk z powodu braku kawy dla testerów jakości.
AZ

Pospólstwo pije kawę