Pośrednik kredytowy :)

Data: 2010-02-03 11:20:05
Autor: scream
Pośrednik kredytowy :)
Dzwoniłem do pewnego pośrednika kredytowego, który ogłasza się tu i ówdzie.
Postanowiono skontaktować mnie z "Agentem", ktory odpowie na wszystkie moje
pytania i ewentualnie doprowadzi do finalizacji calej sprawy. Dostalem
numer owego pana. Dzwoniłem wczoraj w ciagu dnia kilka razy, ale nie
odbierał. Około 19 telefon, odbieram:
- Halo?
- Dzwonił pan do mnie dzisiaj.
- Tak (krótko przedstawiam o co mi chodzi)
- Dobrze, zaraz pogadamy, tylko pan do mnie oddzwoni bo mi sie kasa na
karcie kończy.

Aż tak kiepsko płacą pośrednikom? :))
Oczywiście nie oddzwoniłem, pan też nie oddzwonił.

--
best regards, scream Samobójcy są arystokracją wśród umarłych.

Data: 2010-02-03 12:09:19
Autor: Valdi
Pośrednik kredytowy :)
"scream" news:4a358hxyr4a9.18k2yzj4ar5r8$.dlg40tude.net

[...]

Fajne podejście do klienta ma ten "pośrednik" nie ma co. :)

Data: 2010-02-03 21:40:47
Autor: RobertS
Pośrednik kredytowy :)

[...]

widać to jakiś pośrednik "na dorobku" ;-/

RobertS

Data: 2010-02-04 12:44:37
Autor: Valdi
Pośrednik kredytowy :)
"RobertS" news:hkcn0i$29ml$2opal.icpnet.pl

widać to jakiś pośrednik "na dorobku" ;-/

jeżeli jego wiedza nt. kredytów i szeroko pojętego "doradztwa" jest tak
mizerna jak jego stan konta w telefonie to aż strach się bać :)

Data: 2010-02-04 07:47:12
Autor: DanW
Pośrednik kredytowy :)
W dniu 2010-02-03 11:20, scream pisze:
[...]

Dobre :) W zeszłym roku po zamieszczeniu ogłoszenia "przyjmę do pracy.." dostawałem "sygnały" z jednego telefonu. Nie lubię czegoś takiego więc zadzwoniłem pod ten numer by powiedzieć co o tym myślę, nim wypowiedziałem cokolwiek usłyszałem w słuchawce dziewczęcy głos "nareszcie pan oddzwonił, ja w sprawie ogłoszenia" - ręce mi opadły. Pozdrawiam Dan.

Data: 2010-02-04 20:49:51
Autor: Ranger
Pośrednik kredytowy :)
DanW pisze:

[...]

Co się dziwisz, przecież do Pleja jest drożej ;)))begin:vcard
fn:Ranger
n:;Ranger
email;internet:news@finaro.pl
x-mozilla-html:TRUE