Pośrednik w obrocie nieruchościami

Data: 2009-04-27 14:06:04
Autor: Harry Kane
Pośrednik w obrocie nieruchościami
Witam!

W jaki cywilizowany sposób można wyegzekwować od pośrednika
przygotowanie kompletu dokumentów kupowanej nieruchomości typu:
informacja o stanie ewentualnego zadłużenia w spółdzielni, wysokość
opłaconego wkładu budowlanego,  stan płatności za media, telefon, itd.?

Mogę oczywiście zrobić to we własnym zakresie, ale po co w takim razie
mam płacić pośrednikowi, który ograniczył się do pokazania adresu i
pierwszego spotkania? Poza tym, z tego co kojarzę, to na reprezentowanie
obydwu stron transakcji (czytaj: podwójną prowizję) wymagana jest pisemna
zgoda strony, z którą agencja podpisuje umowę pośrednictwa jako drugą.

Wyprostujcie mnie jeśli się mylę i tkwię w jakimś niedziejszym, idealistycznym
poglądzie na świat;-)

rgds

Harry

* DO OR DO NOT. DON'T TRY.*

Data: 2009-04-27 15:17:39
Autor: Krzysztof

Użytkownik "Harry Kane" <harry_kane@wp.pl> napisał w wiadomości news:gt3unt$p25$1node1.news.atman.pl...
[...]

Poprosic ? Wiekszosc tych dokumentow sam nie zalatwisz ( np. w spoldzielni , w UM)  - moze to zrobic tylko sprzedajacy.
K.

Pośrednik w obrocie nieruchościami