Post z serii "gdzie..." - koła na zamówie nie

Data: 2009-03-06 19:06:49
Autor: Maciek[NP]
Post z serii "gdzie..." - koła na zamówie nie
Witam,

Przyszedł czas na nowe koła, stare już nie dają rady. I teraz pytanie gdzie w Lublinie / Warszawie lub przez net zamówię w dobrej cenie zestawik:

- piasty XT 760 36 w kolorze czarnym,
- obręcze DH19 36 czarne, kapslowane z bokiem CNC,
- szprychy czarne anodowane MACH 2,0, ewentualnie 2,0-1,8.

Wysłałem dziś pytania do 9 sprzedawców oferujących koła na allegro ale żaden z nich przynajmniej jednej z w/w części nie ma. :/

Z góry dzięki za info.

BTW Może jakieś propozycje co do w/w konfiguracji kół do szeroko pojętego mtb na 95kg?

--
Pozdrawiam,
Maciek

nocnypatrol.org.pl - jedyny i jedynie słuszny Nocny Patrol z Lublina

Data: 2009-03-06 20:52:26
Autor: kml

Użytkownik "Maciek[NP]" <zajekMOWInieDLAspamu@interia.pl> napisał w wiadomości news:gornsl$cbt$1news.interia.pl...
BTW Może jakieś propozycje co do w/w konfiguracji kół do szeroko pojętego mtb na 95kg?

Jeżeli chodzi o samo zaplecenie, które IMO jest najważniejsze, to polecam światroweru.com Uważam, że człowiek, który tam pracuje generuje naprawde świetne koła, idealnie proste i bardzo mocne. Czy mają to czego szukasz to nie wiem, zapytaj się ich bezpośrednio.

kml
http://endurorider.pl Beskidy 2007 Last update 01/02/2009
Przerwa w działaniu strony od 05/03 do 15/03.

Data: 2009-03-06 19:58:37
Autor: TOM
Post z serii
kml <AflySteX@gaOzeFta.lp> napisał(a):

> [...]

Jeżeli chodzi o samo zaplecenie, które IMO jest najważniejsze, to polecam światroweru.com Uważam, że człowiek, który tam pracuje generuje naprawde świetne koła, idealnie proste i bardzo mocne.

Potwierdzam.
I Grzegorz się nazywa.

Pozdr

Data: 2009-03-06 21:50:33
Autor: kml
Post z serii

Użytkownik "TOM " <tdabrowski.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gorv9c$v9$1inews.gazeta.pl...
..
I Grzegorz się nazywa.

Tak myślałem, ale nie byłem pewien. Obiecuję, że teraz będę pamiętał :)

Data: 2009-03-06 22:50:22
Autor: ArteQ
Post z serii
I Grzegorz się nazywa.

Grzesiek to jego xwka, naprawdę nazywa się inaczej :-)

--
ArteQ <at> ArteQ <dot> org
GCS d- s-:- a-- C++>$ UL+>++++$ P+ L+++>++++$ E-- - W++ N++ o? K- w-- -

Data: 2009-03-06 23:25:43
Autor: Akarm
Post z serii "gdzie..." - koła na zamówienie
kml napisał(a)
Jeżeli chodzi o samo zaplecenie, które IMO jest najważniejsze, to
polecam  światroweru.com Uważam, że człowiek, który tam pracuje
generuje naprawde  świetne koła, idealnie proste i bardzo mocne.

Tylko nie mów tego Marcelemu przy Grochowskiej. ;)

--
      Akarm
Dialog - na pohybel! OE - wiwat!

Data: 2009-03-07 10:06:54
Autor: Maciek[NP]
kml pisze:

[...]

Zapytam. Dzięki za info.

Data: 2009-03-07 00:04:04
Autor: mariuszmo
[...]

nie chce Ci mieszać szyków i nie wiem na ile dobry jest obecny model shimano ale jeśli jeszcze nie masz piast polecam raczej DT 370(jest też wrsja pod CL), to samo co stary onyx ale tańsze, na pewno bedą mniej awaryjne, ile razy mialem shimano tyle razy zawsze w zimie i w niskich temperaturach były problemy z zapadkami. Spokojnie wystarczy Ci wersja na 32 szprychy, markowe SAPIM, DT lub MACH bez problemu wytrzymają.

Moim zdaniem piasty shimano średnio nadają się na ekstremalne nieraz rowerowe warunki w naszym klimacie.
Ja właśnie jestem po operacji wyprucia piast shimano XT (ten starszy model na IS) i założeniu 340stek od DT. Fakt z RWSami kosztowały prawie 1200 ale warto było.
Z shimano wytrzymałem niespełna rok.

Data: 2009-03-06 15:51:26
Autor: Przemek
On 7 Mar, 00:04, "mariuszmo" <kos...@nie.spamowi.pl> wrote:

[...]

a myślałem, że jestem wyjątkowo pechowy. Druga piasta w ciągu 2 lat i
3 bębenek. I wszystkie odmawiały posłuszeństwa zimą w temperaturach
poniżej 0. Może trzeba mieć 2 komplety kół? 1 na zimę  a drugi na
lato ;)

pozdr

Data: 2009-03-07 12:39:28
Autor: Jan Srzednicki
On 2009-03-06, mariuszmo <kosmos@nie.spamowi.pl> wrote:

[...]

Masz RWS-y na grubą aluminiową oś czy na cienką stalową, jak w zwykłych
szybkozamykaczach?

Jeśli na grubą, to faktycznie jest odczuwalna poprawa sztywności?

Data: 2009-03-07 18:27:31
Autor: mariuszmo
[...]

tył mam na gruby RWS, przód na "tradycyjny" RWS bo nie ma jeszcze 340stek przednich z grubymi 9mm RWSami

powiem tak, marketing wszystko przyjmie, nie sądze aby przecietny człowiek był w stanie odczuć różnicę pomiedzy 340 na grubą RWS a standardową 340.
Może w jakiejś mniej sztywnwj ramie to faktycznie coś daje ja w moim betonowo sztywnym treku 8500 tego nie jestem w stanie zauważyć.
Zauważyłem za to w portfelu :) 340 thru bolt kosztowała w zestawie z zaciskiem 800 zł, tradycyjna by kosztowała 750 a zacisk RWS dodatkowe 130/150

Data: 2009-03-07 22:26:33
Autor: Maciek[NP]
mariuszmo pisze:

[...]

no właśnie w tym rzecz, że sporo słyszałem ostatnio na temat nowych xt, niestety niezbyt pochlebnych opinii, stąd też moje pytanie. jest jednak małe ale, przy zachowaniu w miarę rozsądnej wagi (może nie dla zawodowych ścigantów ale też nie pancerniaków w stylu fr/dh) i ceny w granicach 500 złociszy za komplet kół raczej nie mam dobrej alternatywy.

[...]

No właśnie ta cena, zdecydowanie przekracza obecny budżet który został pożarty przez warunek z matmy :/

Data: 2009-03-08 11:08:27
Autor: mariuszmo
[...]

ja pisałem o DT 340, 370 nie powinny Ci wyjść jakoś znacznie drożej niż XT.

Data: 2009-03-09 20:36:21
Autor: Maciek[NP]
mariuszmo pisze:

ja pisałem o DT 340, 370 nie powinny Ci wyjść jakoś znacznie drożej niż XT.

Popatrzę, pomyślę. Dzięki za info.

Data: 2009-03-09 05:46:56
Autor: Joseph
On 6 Mar, 19:06, "Maciek[NP]" <zajekMOWInieDLAsp...@interia.pl> wrote:
Witam,

Przyszedł czas na nowe koła, stare już nie dają rady. I teraz pytanie
gdzie w Lublinie / Warszawie lub przez net zamówię w dobrej cenie zestawik:

Dołączam się po cześci do pytania:
Gdzie w Lublinie zapleść koło ?

Post z serii "gdzie..." - koła na zamówie nie