Post z serii "gdzie..." - koła na zamówienie

Data: 2009-03-06 20:52:26
Autor: kml
Post z serii "gdzie..." - koła na zamówienie

Użytkownik "Maciek[NP]" <zajekMOWInieDLAspamu@interia.pl> napisał w wiadomości news:gornsl$cbt$1news.interia.pl...
BTW Może jakieś propozycje co do w/w konfiguracji kół do szeroko pojętego mtb na 95kg?

Jeżeli chodzi o samo zaplecenie, które IMO jest najważniejsze, to polecam światroweru.com Uważam, że człowiek, który tam pracuje generuje naprawde świetne koła, idealnie proste i bardzo mocne. Czy mają to czego szukasz to nie wiem, zapytaj się ich bezpośrednio.

kml
http://endurorider.pl Beskidy 2007 Last update 01/02/2009
Przerwa w działaniu strony od 05/03 do 15/03.

Data: 2009-03-06 19:58:37
Autor: TOM
Post z serii
kml <AflySteX@gaOzeFta.lp> napisał(a):

> [...]

Jeżeli chodzi o samo zaplecenie, które IMO jest najważniejsze, to polecam światroweru.com Uważam, że człowiek, który tam pracuje generuje naprawde świetne koła, idealnie proste i bardzo mocne.

Potwierdzam.
I Grzegorz się nazywa.

Pozdr

Data: 2009-03-06 21:50:33
Autor: kml
Post z serii

Użytkownik "TOM " <tdabrowski.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gorv9c$v9$1inews.gazeta.pl...
..
I Grzegorz się nazywa.

Tak myślałem, ale nie byłem pewien. Obiecuję, że teraz będę pamiętał :)

Data: 2009-03-06 22:50:22
Autor: ArteQ
Post z serii
I Grzegorz się nazywa.

Grzesiek to jego xwka, naprawdę nazywa się inaczej :-)

--
ArteQ <at> ArteQ <dot> org
GCS d- s-:- a-- C++>$ UL+>++++$ P+ L+++>++++$ E-- - W++ N++ o? K- w-- -

Data: 2009-03-06 23:25:43
Autor: Akarm
Post z serii "gdzie..." - koła na zamówienie
kml napisał(a)
Jeżeli chodzi o samo zaplecenie, które IMO jest najważniejsze, to
polecam  światroweru.com Uważam, że człowiek, który tam pracuje
generuje naprawde  świetne koła, idealnie proste i bardzo mocne.

Tylko nie mów tego Marcelemu przy Grochowskiej. ;)

--
      Akarm
Dialog - na pohybel! OE - wiwat!

Data: 2009-03-07 10:06:54
Autor: Maciek[NP]
kml pisze:

[...]

Zapytam. Dzięki za info.

--
Pozdrawiam,
Maciek

nocnypatrol.org.pl - jedyny i jedynie słuszny Nocny Patrol z Lublina

Post z serii "gdzie..." - koła na zamówienie