Postęp

Data: 2014-01-18 14:22:19
Autor: Barteq (s.z.t.o.)
Postęp
Witam,
W nagłym przypływie nostalgii zacząłem rozważać ostatnio kupno GameBoy Color. Długo się nie zastanawiając wszedłem na Allegro i zacząłem przeglądać oferty. Patrzę i patrzę, myślę sobie: "Wszystko spoko, tylko do jasnej cholery, czemu do żadnej konsoli nie ma oryginalnej ładowarki?". Minęło chyba z dobrych parę minut zanim uświadomiłem sobie swoje zaćmienie (angielskie określenie "brain fart" byłoby tu odpowiedniejsze). Tak to się człowiek do pewnych rzeczy przezwyczaja..

Tak swoją drogą, jeżeli ktoś miałby do opchnięcia GBC albo GBA SP to niech da znać :)

pzdr,
dex
--
barteq.wordpress.com