Postępowanie przed Sądem Dyscyplinarnym Okręgowej Izby Adwokackiej

Data: 2012-09-23 21:09:33
Autor: Alex B
Postępowanie przed Sądem Dyscyplinarnym Okręgowej Izby Adwokackiej
Złożyłem wniosek o wszczęcie postępowania dyscyplinarnego wobec adwokata do Okręgowej Izby Adwokackiej. W postanowieniu Rzecznik Dyscyplinarny Okręgowej Rady Adwokackiej odmówił wszczęcia postępowania dyscyplinarnego. Na to postanowienie rzecznika wniosłem zażalenie, które to zostało rozpatrzone przez Sąd Dyscyplinarny Okręgowej Izby Adwokackiej. Sąd ten zaskarżone postanowienie postanowił utrzymać w mocy.

Szukając środków odwoławczych przeczytałem, że Sąd ten działał na zasadzie II instancji i jego postanowienie jest ostateczne. Czy faktycznie tak jest?

Czy mam jeszcze jakieś formy odwołania/zażalenia/sprzeciwu/kasacji itp?

Dziękuję za odpowiedź.

--
AB

Data: 2012-09-23 21:25:30
Autor: Stokrotka
Postępowanie przed Sądem Dyscyplinarnym Okręgowej Izby Adwokackiej
AleÅ› naiwny .
:)))))))))))))))))))))
Sory , ale nie mogę się powstszymać.

Data: 2012-09-24 00:30:49
Autor: Alex B
Postępowanie przed Sądem Dyscyplinar nym Okręgowej Izby Adwokackiej
W dniu 2012-09-23 21:25, Stokrotka pisze:
AleÅ› naiwny .
:)))))))))))))))))))))
Sory , ale nie mogę się powstszymać.

Wspaniała rada...

--
AB

Data: 2012-09-25 20:46:35
Autor: Kriss

Użytkownik "Alex B" <tajemy@adres.ru> napisał w wiadomości news:k3o2rc$t7b$1mx1.internetia.pl...
W dniu 2012-09-23 21:25, Stokrotka pisze:
AleÅ› naiwny .
:)))))))))))))))))))))
Sory , ale nie mogę się powstszymać.

Wspaniała rada...

A czego się od ociężałego umysłowo analfabety / analfabetki spodziewałeś? Rady czy pieprzenia ... ? Co do meritum pytania - jeśli w piśmie stoi, że jest to ostateczne to na to wygląda, że raczej Cię nie wkręcają ... :(

Data: 2012-09-26 17:57:38
Autor: Alex B
W dniu 2012-09-25 20:46, Kriss pisze:
jeśli w
piśmie stoi, że jest to ostateczne to na to wygląda, że raczej Cię nie
wkręcają ... :(

W piśmie nie stoi nic na ten temat, ani że ostateczne, ani o możliwości odwołania itp.

--
AB

Data: 2012-09-29 19:51:44
Autor: 666
Postêpowanie przed S±dem Dyscyplinarnym Ok rêgowej Izby Adwokackiej
Sami adwokaci/radcowie/aplikanci odwo³uj± siê do WSA, wiêc prawdopodobnie masz drogê (je¿eli nie jest to droga odwo³añ wy³±cznie od postanowieñ Ministra Sprawiedliwo¶ci, ale co szkodzi spróbowaæ), tylko pilnuj terminów.

-- -- -
Czy mam jeszcze jakie¶ formy odwo³ania/za¿alenia/sprzeciwu/kasacji itp?

Postępowanie przed Sądem Dyscyplinarnym Okręgowej Izby Adwokackiej