Postępy w bydlizacji społeczeństwa

Data: 2013-06-18 08:17:17
Autor: Gotfryd Smolik news
Postępy w bydlizacji społeczeństwa
On Tue, 18 Jun 2013, zgred wrote:

http://www.hotmoney.pl/Bez-tego-nie-wychodz-z-domu-Inaczej-3-tys-zl-mandatu-a30916
- - -
Sejm uchwalił nowelizację ustawy Prawo o ruchu drogowym. Nowe przepisy zakładaj±, że każdy, id±c poboczem w terenie niezabudowanym, będzie musiał mieć przy sobie element odblaskowy.
- - -

  Zakładaj±c, że tekst brzmi tak jak pisarzowi się wydaje, noszenie
rzeczonego elementu w kieszeni wypełniałoby dyspozycję.

A kiedy dzwonki i postronki i dlaczego jeszcze nie?

  To jest "postulat społeczny", tyle, że statystyk nie widziałem.

  A ciekawe by były - w ilu przypadkach było to najechanie przez
jad±cego poboczem tuż za tyłkiem poprzednika (bez widoczno¶ci
prawej strony).
  Dla podobnej argumentacji wobec rowerzystów wychodzi, że statystyki
mało pokrywaj± się z pozorami (gro wypadków, pierwsza pozycja
z dużym odstępem do kolejnych, to jasny dzień, doskonałe warunki
i zwyczajne wymuszenie pierwszeństwa, po połowie przez obie
strony)

pzdr, Gotfryd

Data: 2013-06-17 23:28:43
Autor: Adam Klobukowski
Postępy w bydlizacji społeczeństwa
On Tuesday, 18 June 2013 08:17:17 UTC+2, Gotfryd Smolik news  wrote:
<ciach>
[...]
</ciach>

Tak z ciekawo¶ci, jak dwóch uczestników ruchu może równocze¶nie wymusić pierwszeństwo jeden wobec drugiego?

AdamK

Data: 2013-06-18 09:15:17
Autor: Zbynek Ltd.
Adam Klobukowski napisał(a) :
[...]

Czterech - to rozumiem, ale dwóch?

    Zbyszek
PGP key: 0x1E6680DF

Data: 2013-06-18 09:25:23
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 18.06.2013 09:15, Zbynek Ltd. pisze:

Tak z ciekawo¶ci, jak dwóch uczestników ruchu może równocze¶nie
wymusić pierwszeństwo jeden wobec drugiego?

Czterech - to rozumiem, ale dwóch?

Hmm... Np. obaj jednocze¶nie w lewo skręcaj±?

--
¦wiadomie psuj±cy kodowanie i formatowanie wierszy
s± jak sraj±cy z lenistwa i głupoty na ¶rodku pokoju.

Data: 2013-06-18 09:44:22
Autor: Maruda
W dniu 2013-06-18 09:15, Zbynek Ltd. pisze:

z dużym odstępem do kolejnych, to jasny dzień, doskonałe warunki
i zwyczajne wymuszenie pierwszeństwa, po połowie przez obie
strony)
</ciach>

Tak z ciekawości, jak dwóch uczestników ruchu może równocześnie
wymusić pierwszeństwo jeden wobec drugiego?

Czterech - to rozumiem, ale dwĂłch?

Czytać i myśleć, kurna, a nie tylko pisać.
"po połowie przez obie strony" - ja myślę, że Gotfrydowi chodziło o to, że w połowie przypadków pierwszeństwo wymusza rowerzysta, a w drugiej połowie (oczywiście nierównej ;) ) - kierujący pojazdem nie będącym rowerem.

--

DziÄ™kujÄ™. Pozdrawiam.   Ten Maruda

Data: 2013-06-20 00:21:16
Autor: Gotfryd Smolik news
Postępy w bydlizacji społeczeństwa
On Tue, 18 Jun 2013, Maruda wrote:

Czytać i my¶leć, kurna, a nie tylko pisać. "po połowie przez obie

  :)

strony" - ja my¶lę, że Gotfrydowi chodziło o to, że w połowie przypadków pierwszeństwo wymusza rowerzysta,

  No jasne.
  Padło że "statystyka", czyli podział sprawstwa wypadk*ów*
(z naciskiem na liczbę mnog±) a nie jednego wypadku :)

a w drugiej połowie (oczywi¶cie nierównej ;)

  :)

pzdr. Gotfryd

Data: 2013-06-20 00:19:16
Autor: Gotfryd Smolik news
On Mon, 17 Jun 2013, Adam Klobukowski wrote:

[...]

  Kto napisał że JEDNOCZE¦NIE? (wiem - TY! :))
  Jeszcze raz:
"statystyka ... po połowie przez obie strony"

  Połowa wypadków (niecała) spowodowanych wymuszeniem pierwszeństwa
jest spowodowana przez rowerzystów, nieco ponad połowa przez
pozostałych kieruj±cych.
  Można zrobic zreszt± inny podział :P - prawie dokładnie połowa
(wypadków z udziałem rowerzystów spowodowanych wymuszeniem
pierwszeństwa) z winy kieruj±cych samochodami osobowymi, druga połowa
to (winni) rowerzy¶ci i kierowcy ciężarówek i innych pojazdów silnikowych
(traktory, motocykle).

pzdr, Gotfryd

Postępy w bydlizacji społeczeństwa