Postępy z wprowadzaniem NWO

Data: 2010-04-06 19:57:48
Autor: Klin
Postępy z wprowadzaniem NWO

               Właścicielka sklepu zoologicznego Majors Pet Shop w Sale (Greater Manchester) oraz jej syn zostali skazani za… sprzedaĹź akwariowej złotej rybki 14-latkowi. Według wprowadzonego w Wielkiej Brytanii w 2006 roku prawa, sprzedawanie rybek osobom poniĹźej 16 roku Ĺźycia, jest zabronione. Właścicielka nie sprawdziła wieku chłopca i nie udzieliła nakazanych prawem informacji o opiece nad rybką.

             Wobec 66-letniej Joan Higgins sąd zasądził karę pieniężną w wysokości 1 tysiąca funtĂłw oraz zarządził noszenie “elektronicznej bransolety” na nodze. Urządzenie to śledzi kaĹźdy ruch tak oznaczonej osoby i stosowane jest w systemie więziennictwa wobec pospolitych przestępcĂłw. Współprowadzącego sklep 47-letniego Marka Higgins, sąd skazał na karę 750 funtĂłw oraz dodatkowo na 120 godzin pracy społecznej.

    www.dakowski.pl

Data: 2010-04-06 20:34:51
Autor: marek czaplicki
W dniu 2010-04-06 19:57, Klin > pisze:

Właścicielka sklepu zoologicznego Majors Pet Shop w Sale (Greater
Manchester) oraz jej syn zostali skazani za… sprzedaż akwariowej złotej
[...]

tysiąca funtów oraz zarządził noszenie “elektronicznej bransolety” na
nodze. Urządzenie to śledzi każdy ruch tak oznaczonej osoby i stosowane
jest w systemie więziennictwa wobec pospolitych przestępców.
Współprowadzącego sklep 47-letniego Marka Higgins, sąd skazał na karę
750 funtów oraz dodatkowo na 120 godzin pracy społecznej.

www.dakowski.pl
mogła powiedzieć, że wystarczy rybkę walnąć w łeb, wypatroszyć, spanierować i smarzyć na wolnym ogniu, a następnie podać skropioną cytryną z białym winem. pycha :-)

Data: 2010-04-06 22:25:46
Autor: jadrys
[...]

No i prawidłowo. Nawet sobie nie zdajesz sprawy co takie 14 letnie gnoje potrafią robić ze zwierzakami..

Data: 2010-04-06 15:09:07
Autor: Mariusz Merta
On 6 Apr, 21:25, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
> [...]

>    www.dakowski.pl

No i prawidłowo. Nawet sobie nie zdajesz sprawy co takie 14 letnie gnoje

a pan masz problem, żeby wyobrazić sobie,
 co potrafią starsze gnojetypu jak che czy piraci robić z ludźmi ?
a ryby pan jadasz czy żyjesz pan dziełami lenina i rewolycyjnym
duchem ?

Mariusz Merta

Data: 2010-04-07 17:38:46
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-07 00:09, Mariusz Merta pisze:
[...]

Ja widziałem jak gnoje w tym wieku podpalają żywego kota, nadmuchują żabę którą następnie rozdeptują... Nie będę kontynuował dalej tej wyliczanki bo aż mi się niedobrze robi teraz.

O tak, niedobry człowiek był z tego CHE - jaśnie panowie tracili przez jago działalność  swoich niewolników.

PS. Wie pan że Guevara w wieku 18 lat oddał pieniądze (za które miał kupić prezent swojej dziewczynie ) pewnej głodującej rodzinie boliwijskich wieśniaków których jakiś jaśnie Don wyrzucił z płachetka ziemi?

Data: 2010-04-08 09:20:02
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hpi8vp$srb$2news.onet.pl...
[...]

A te pieniądze zabral wcześniej żebrakowi. ;)

--
stevep

Data: 2010-04-08 11:08:33
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-08 09:20, cirrus pisze:

[...]

Nie, miał swoje - dostał od rodziców.

Data: 2010-04-08 13:56:55
Autor: Mariusz Merta
:-DDDDDDDD

Nie, miał swoje - dostał od rodziców.
:-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

alescie towarzyszu rozbrajający :-)))))))))
Mariusz Merta

Data: 2010-04-08 16:07:37
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hpk6f8$5f8$2news.onet.pl...
[...]

Czyich rodziców- nie byli to czasem kapitaliści?

--
stevep

Data: 2010-04-08 13:52:12
Autor: Mariusz Merta
On 7 Kwi, 16:38, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

> a pan masz problem, eby wyobrazi sobie,
>   co potrafi starsze gnojetypu jak che czy piraci robi z lud mi ?
> a ryby pan jadasz czy yjesz pan dzie ami lenina i rewolycyjnym
> duchem ?

> Mariusz Merta

Ja widzia em jak gnoje w tym wieku podpalaj ywego kota, nadmuchuj
ab kt r nast pnie rozdeptuj ... Nie b d kontynuowa dalej tej
wyliczanki bo a mi si niedobrze robi teraz.

O tak, niedobry cz owiek by z tego CHE - ja nie panowie tracili przez
jago dzia alno  swoich niewolnik w.

PS. Wie pan e Guevara w wieku 18 lat odda pieni dze (za kt re mia
kupi prezent swojej dziewczynie ) pewnej g oduj cej rodzinie
boliwijskich wie niak w kt rych jaki ja nie Don wyrzuci z p achetka ziemi?

--
Kapitalizm jest chorob (zaraz ) z kt r nale y walczy ..
Instaluj c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

no tak, najlepiej odebrać ich rodzicom
i wcielić do szkoły młodych nkwdzistów
tam ich predyspozycje zostana odpowiednio wykorzystane
nie będą męczyć biednych zwierzatek, za to przygotowani zostana
do łóżby rewolucji i utrwalania władzy ludu pracującego miast i
wsi :-))))

Mariusz Merta

Data: 2010-04-08 13:55:08
Autor: Mariusz Merta
> [...]

Kapitalizm jest chorob (zaraz ) z kt r nale y walczy ..
Instaluj c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

tiaaaaa, wzruszyłem się...jak cholera
prezent i tak kupił...
pochodził z zamożnej rodziny i kasy mu nigdy nie brakowało
tylko dlaczego boliwijscy wieśniacy
na krótko przed jego smiercią
krzyczeli na  widok jego  i bandy która dowodził
"bandidos, bandidos..."
Mariusz Merta

Data: 2010-04-06 17:17:52
Autor: Hans Kloss
On 6 Kwi, 22:25, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

No i prawidłowo. Nawet sobie nie zdajesz sprawy co takie 14 letnie gnoje
potrafią robić ze zwierzakami..

Święta prawda, sam widziałem jednego takiego jak rozklapciał muche na
ścianie. Gazetą, sadysta jeden.
J-23
PS. właściwie to chyba się nie ma czym martwić- im więcej idiotyzmów
tym się to wszystko szybciej rozsypie. Z komunizmem się tak stało więc
i eurogejstwo też nie wytrzyma

Data: 2010-04-07 17:39:17
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-07 02:17, Hans Kloss pisze:
[...]

Nie bagatelizowałbym tak bestialstwa nastolatków. - Oni naprawdę potrafią się okrutnie obchodzić ze zwierzętami.

Data: 2010-04-07 00:39:13
Autor: Mariusz Merta
a skąd te rewelacje ?
mam chęć sprawdzić czy to prawda...