Postanowienia noworoczne

Data: 2009-12-31 16:57:30
Autor: pluton
Postanowienia noworoczne
Witam,

W zeszlym roku podjalem postanowienie, ze nie bede lubil Kaczynskich.
Musze powiedziec, ze postanowienia dotrzymalem.
Poniewaz tak dobrze mi poszlo, to podejmuje kolejne postanowienie:
w roku 2010 nadal nie bede lubil Kaczynskich.

Nullification

Data: 2009-12-31 21:19:03
Autor: Roger Perejro
Postanowienia noworoczne

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał

[...]

Jeśli chodzi o mnie, to takie postanowienie mogę podjąc dożywotnio, bo nie widzę żadnych szans na pozytywną zmianę w zachowaniu bliźniaków.

Przemek
--

- PiS stał się niewydolny jak realny socjalizm w okresie późnego Breżniewa. Taka jest cena braku wewnętrznej debaty, i otaczania się potakiwaczami - pisze w liście otwartym do prezesa PiS Jarosława Kaczyńskiego Jacek Świetlicki, Przewodniczący Klubu Radnych PiS w Sejmiku Województwa Śląskiego. I ogłasza odejście z partii, w której był od początku jej powstania.

http://jedyniesluszne.blox.pl/2007/09/Czlonkowie-PZPR-w-szeregach-PiS.html

Data: 2010-01-01 06:32:10
Autor: HaMMeR
Postanowienia noworoczne
pluton wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- --

Szczegolnie, ze nic ci z tego tytulu nie grozi ani nie wymaga wysilki i staran!:)
Kazdy POhebaniec lezie na latwizne...

Data: 2010-01-01 07:53:26
Autor: Leslaw Malesz
Postanowienia noworoczne

"HaMMeR" <tranzac@aster.pl> schrieb im Newsbeitrag
pluton wrote:
> [...]
-- -- -- -- -- -- -- --

Szczegolnie, ze nic ci z tego tytulu nie grozi ani nie wymaga wysilki i

   nie jestem pewien czy ten debilny tekst byl napisany calkiem serio
   bo ten pluton az tak glupi to prawdopodobnie nie jest.  tymniemniej
   wskazuje on na pewien aspekt polskiego zycia politycznego gdzie
   wschechobecne ,lubi, nie lubi' wyparlo niemal zupelnie realne myslenie
   w kategoriach interesu publicznego.

   w tym miejscu musze sie sam przyznac ze chciaz kaczynskich rowniez
   nie lubie to o wiele chetniej widzialbym ich wlasnie u sterow rzadow
   niz tego zaprzedanego niemieckim interesom leniwego i glupiego tuska
   z banda jego chamsko zlodziejskich przydupasow.

   ar

Data: 2010-01-01 08:16:07
Autor: HaMMeR
Postanowienia noworoczne
pluton wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -

No bo wlasnie jest tak samo ze mna, nigdy nie mowilem, ze Kaczynscy
sa z mojej wymarzonej 'bajki', ale na tym politycznie ubozuchnym
i balaganiarskim politycznym bazarze, oni usiluja przybrac przyblizony kierunek, w ktorym Polska
powinna kroczyc, zgodny z moimi oczekiwaniami. Dopuki w tym kierunku zmierzaja,
choc zataczajac sie mocno, to jest mi z nimi 'po drodze'.
Natomiast, chyba komentowanie tuskoidow i wszelkiej innej, bardziej rozowej
lewizny miedzy nami, nie jest zupelnie potrzebne z przyczyn oczywistych...

Data: 2010-01-01 09:02:41
Autor: Roger Perejro
Postanowienia noworoczne

Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał

No bo wlasnie jest tak samo ze mna, nigdy nie mowilem, ze Kaczynscy
sa z mojej wymarzonej 'bajki'

Nie wypieraj się mendo społeczna, wystarczająco dużo piałeś z zachwytu nad pisuarami.

Dopuki w tym kierunku...

Dopóki, dopóki, noworoczny matole.

Przemek

Data: 2010-01-01 09:49:09
Autor: HaMMeR
Postanowienia noworoczne
Roger Perejro wrote:
[...]

Zrobilem blad, za co cie pasciarzu, bardzo przepraszam!
Pomyje przyjalem z godnoscia i pokora, czego tobie, z okazji
Nowego Roku zycze...

Data: 2010-01-01 09:55:22
Autor: Artur Borubar
Postanowienia noworoczne

Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał

Zrobilem blad, za co cie pasciarzu, bardzo przepraszam!
Pomyje przyjalem z godnoscia i pokora, czego tobie, z okazji
Nowego Roku zycze...

A co z pianiem z zachwytu na cześc picu?

Przemek

Data: 2010-01-01 10:09:41
Autor: HaMMeR
Postanowienia noworoczne
Artur Borubar wrote:
[...]

Wytrzezwiej, a potem sprobuj jeszcze raz cos wydzielic z siebie...

Data: 2010-01-01 10:22:16
Autor: Artur Borubar
Postanowienia noworoczne

Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał

Wytrzezwiej, a potem sprobuj jeszcze raz cos wydzielic z siebie...

Jestem trzeźwy, to po pierwsze, po drugie łopatologicznie: pomyje przyjąłeś, za błąd przeprosiłeś, ale do zarzutu piania na cześc picu się nie odniosłeś, pomimo, że podobno Kaczyńscy nie są "z wymarzonej twojej bajki? Kumasz, czy jeszcze raz ci wytłumaczyc?

Przemek

Data: 2010-01-01 11:30:07
Autor: HaMMeR
Postanowienia noworoczne
Artur Borubar wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- --

A co mnie obchodza jakies twoje zarzuty?!
Zapamietaj pasciarzu. ze jesli ja przeprosilem, to dlatego,
ze potrafie sie przyznac do bledu, ale to nie jest powod
dla byle kogo, aby sadzil, ze bede sie 'odnosil do jego
zarzutow', bowiem mam je gdzies!
Zrozumial tepy zarozumialec? I nie podstawiaj nachalnie lapy do podkucia,
bo moga cie zlosliwie potraktowac MLOTKIEM w pustaka,
ktorego zupelnie niepotrzebnie nosisz na ramionach !

Data: 2010-01-01 17:42:46
Autor: Artur Borubar
Postanowienia noworoczne

Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał w

A co mnie obchodza jakies twoje zarzuty?!

Domyślam się, że cię nie obchodzą, bo jak wyjaśnic, że z jednej strony się picem zachwycasz, a z drugiej twierdzisz, że to nie twoja bajka. Dwulicowośc, obłuda, hipokryzja jak u każdego chamka.

Przemek

Data: 2010-01-02 10:58:17
Autor: HaMMeR
Postanowienia noworoczne
Artur Borubar wrote:
[...]

Lzesz jak zwykle! Podaj  moj jeden chocby tekst z 'zachwytami' w stosunku
do PISu!
Jesli nie podasz, to utrwalisz tylko o sobie opinie lgarza-pasciarza,
co tak naprawde po tobie i tak splynie jak woda po kaczce, bo nie masz
ani krztyny przyzwoitosci, nie mowiac juz o honorze, bo tej zdolnosci
platfusom organicznie brak !

Data: 2010-01-02 19:20:23
Autor: Artur Borubar
Postanowienia noworoczne
Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał

Lzesz jak zwykle! Podaj  moj jeden chocby tekst z 'zachwytami' w stosunku
do PISu!

Już zadzieram kiece i lece szukac w archiwum twoich wypocin palancie.

Przemek

Data: 2010-01-03 09:09:51
Autor: HaMMeR
Postanowienia noworoczne
Artur Borubar wrote:
[...]

No to pod kamien wpelznij, zalgany dziadu ze wstydu.., jesli potrafisz:)

Data: 2010-01-03 09:15:23
Autor: HaMMeR
Postanowienia noworoczne
Artur Borubar wrote:
[...]

.... i juz aby zakonczyc watek dodam, ze zadzieranie kiecki zachowaj
dla swoich nieogolonych kochanek i mi tu z takimi awansami, jak do Kupy
nie wyjezdzaj zboku!

Data: 2010-01-03 09:44:08
Autor: Artur Borubar
Postanowienia noworoczne
[...]

"Projekcja (od łac. proicere, wyrzucać przed siebie) - w psychologii jeden z narcystycznych mechanizmów obronnych; przypisywanie innym własnych poglądów, zachowań lub cech, najczęściej negatywnych. Przyczyną jest większa dostępność tych poglądów, zachowań i cech u osoby, która je posiada, a tym samym łatwiejsze podciąganie pod daną kategorię."

Przemek

Data: 2010-01-03 12:36:46
Autor: HaMMeR
Postanowienia noworoczne
Artur Borubar wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -

A swoimi slowami??!:))
Pasciarz az do smierci!!:))

Data: 2010-01-02 10:54:01
Autor: Antenka
Postanowienia noworoczne
On 31 Gru 2009, 16:57, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:
[...]

I ja wytrawałam w postanowieniu. Do końca 2009 roku przy każdej okazji
na psp, w sklepie, u kosmetyczki, u fryzjera, u rzeźnika, wśród
przyjaciół i znajomych, w tamwaju i autobusie, w pociągu i samolocie
tępiłam wszelkimi możliwymi sposobami tę stonkę,  jaką jest
platfusiowate POpierdzielstwo z naczelnym szamanem Tusikiem
Koszmarowskim ! I w tym samym postanowieni + dwoma innymi, w  które
was Pełowskie matoły nie będę was wtajemniczać postanawiam wytrawać!
Słowo harcerza! Amen! :-)))

Antenka

P.s. Uprasza się ścierwo  Kostuchę Wyruchalskiego, znanego w okolicy
geja o nie komentowanie. No!

Postanowienia noworoczne