[OT] Postanowiłem podzielić się z całym światem ...

Data: 2009-11-15 02:43:34
Autor: Tzva Adonai
[OT] Postanowiłem podzielić się z całym światem ...
.... moją kolekcją najlepszych filmów porno...

Zacząłem od klipu z osiemnastoletnią Katie upodloną analnie i oralnie
przez negrów z wielkimi interesami pochodzącego z legendarnej serii
"Dark side of Rocco"...

Tylko dla prawdziwych facetów: http://www.tube8.com/ebony/katie-fucked-by-big-black-cock/190999/

Data: 2009-11-15 05:08:00
Autor: Antenka
On 15 Lis, 11:43, Tzva Adonai <tzva.adon...@lycos.com> wrote:
[...]

Tzva to taka "męska odmina" Gretkowskiej. Jego chory ekshibicjonizm
stawia go w jednym szeregu z tą stukniętą mitomanką i nimfomanką. Mały
idź do dobrego psychiatry! :DDD

Antenka

Data: 2009-11-15 05:11:51
Autor: Tzva Adonai
On 15 Lis, 14:08, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:

Tzva to taka "męska odmina" Gretkowskiej. Jego chory ekshibicjonizm

Film, który zamieściłem zaliczył 93 tysiące odwiedzin w ciągu
niespełna 6 godzin od momentu opublikowania, więc podejrzewam, że nie
tylko ja mam ten problem...

Data: 2009-11-15 05:23:45
Autor: Antenka
On 15 Lis, 14:11, Tzva Adonai <tzva.adon...@lycos.com> wrote:
> [...]

Film, który zamieściłem zaliczył 93 tysiące odwiedzin w ciągu
niespełna 6 godzin od momentu opublikowania, więc podejrzewam, że nie

Tzvel, twój problem polega na ciagłym obnażaniu się na psp.

Antenka

Data: 2009-11-15 14:25:30
Autor: Tzva Adonai
Postanowiłempodzielićsię z całymświatem...
twój problem polega na ciagłym obnażaniu się na psp.

Nie przesadzaj, wciąż jestem tu incognito...

Data: 2009-11-15 15:52:44
Autor: HaMMeR
Tzva Adonai wrote:
twój problem polega na ciagłym obnażaniu się na psp.

Nie przesadzaj, wciąż jestem tu incognito...

-- -- -- -- -- -- -- -

Juz zapewne niedlugo, bo za rozpowszechnianie...

Data: 2009-11-15 17:19:27
Autor: Hans Kloss
Tzva Adonai <tzva.adonai1@lycos.com> napisał(a):
więc podejrzewam, że nie tylko ja mam ten problem...

Jeżeli cię ta świadomość pociesza to owszem, nie ty jeden na świecie jesteś
zboczeńcem.
J-23

Data: 2009-11-15 15:01:33
Autor: Karol
[OT] Postanowiłem podzielić się z całym światem...
Tzva Adonai <tzva.adonai1@lycos.com> napisał(a):
Tylko dla prawdziwych facet=F3w:

Jestes w bledzie, to nie jest dla *prawdziwych facetow*. To sa filmy dla zboczencow i degeneratow. To mozna leczyc.

Data: 2009-11-16 08:32:50
Autor: Polok_Prawdziwy
[...]

Ty ALDONA, a łosobiście, to powtykołeś sem psynojmnij roz w swojim wzyciu...?

Cosik misiem wydowo, ześ łokrutny WIRTUŁALNY DUPCYK jest, a prawdziwej sparki
toś wzyciu zbliska nagały niewidzioł...

--

[OT] Postanowiłem podzielić się z całym światem ...