Postanowiłem się ujawnić!

Data: 2010-10-22 10:24:45
Autor: Zahir
Postanowiłem się ujawnić!
Id±c za przykładem razora postanowiłem się ujawnić! Nazywam się na prawdę Mirosław Glancow. To  -ow to po dziadku, był Rosjaninem st±d zapewne moje sympatie lewicowe ;-). Jestem ¶wieżopieczonym magistrem psychologii społecznej. Pracuję w bibilotece miejskiej w Broku. Niestety lepszej pracy znaleĽć nie mogłem więc czasowo zaczepiłem się tutaj. Zamiast zmywać gary z Londynie wypożyczam ksi±żki dzieciakom. Odwiedzaj±ch bibiotekę jest niewielu więc w przerwach buszuję w internecie. Macie rację, czasem przekraczam cienk± czerwon± linię! Dałem się wci±gn±ć w pyskówki z niektórymi zwolennikami PiS. Ale od dzi¶ koniec! Jeżeli kogo¶ z was uraziłem to przepraszam. Przepraszam. Teraz kolej na was. Pokażcie, że macie jaja i przedstawcie się. Napiszcie co¶ o sobie. Może to będzie pocz±tek miłej atmosfery na grupie? Pozdrawiam wszystkich.

Marcin Glancow /Miglanc/

Data: 2010-10-22 01:27:43
Autor: zbig
Postanowiłem się ujawnić!
On 22 PaĽ, 10:24, "Zahir" <sahibza...@gmail.com> wrote:
[...]

Fajne!
Tylko zdecyduj się jakie przybrałe¶ sobie imię: Mirosław czy Marcin,
bo gubisz się nieco w swoim wyznaniu.

Data: 2010-10-22 10:39:00
Autor: Zahir
Postanowiłem się ujawnić!

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:7c5d0b23-8ba9-4bde-b025-390f06347f9ba37g2000yqi.googlegroups.com...
[...]

Marcin mam na drugie. Mirosław nie lubię bo to takie niestety rosyjskie.

MG

Data: 2010-10-22 01:40:56
Autor: zbig
Postanowiłem się ujawnić!
On 22 PaĽ, 10:39, "Zahir" <sahibza...@gmail.com> wrote:
Użytkownik "zbig" <zbigni...@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶cinews:7c5d0b23-8ba9-4bde-b025-390f06347f9ba37g2000yqi.googlegroups.com...
> [...]

bo gubisz się nieco w swoim wyznaniu.

Marcin mam na drugie. Mirosław nie lubię bo to takie niestety rosyjskie.

Przestań już chłopie bredzić, bo się do reszty pogr±żasz. Mirosław
imieniem rosyjskim????

Data: 2010-10-22 10:46:19
Autor: Zahir
Postanowiłem się ujawnić!

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:b4edc10e-8e36-4812-ab02-426b8615a662a37g2000yqi.googlegroups.com...
> [...]

MG

Przestań już chłopie bredzić, bo się do reszty pogr±żasz. Mirosław

Oczywi¶cie. Mamy rodzinę na Białorusi. Przepraszam, z ty jak się nazywasz? Zbigniew? Jeżeli tak to jeste¶ w wieku mojego ojca.

 MG

Data: 2010-10-22 01:57:21
Autor: zbig
Postanowiłem się ujawnić!
On 22 PaĽ, 10:46, "Zahir" <sahibza...@gmail.com> wrote:
Użytkownik "zbig" <zbigni...@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶cinews:b4edc10e-8e36-4812-ab02-426b8615a662a37g2000yqi.googlegroups.com...
> [...]

Oczywi¶cie. Mamy rodzinę na Białorusi. Przepraszam, z ty jak się nazywasz?
Zbigniew? Jeżeli tak to jeste¶ w wieku mojego ojca.

Owszem ma na imie  Zbigniew. Mirosław to imie polskie obecne w różnych
formach również w innych językach słowiańskich. W Rosji i na Białorusi
raczej rzadkie. Człon "mir" w tym imieniu to nie rosyjski pokój tylko
nasz swojski, dawnyi porz±dek zachowany jeszcze w zwrocie "mir domowy"
jak i też posłuch , autorytet (mieć u kogo¶ mir)

Data: 2010-10-22 11:27:19
Autor: Canucki
Postanowiłem się ujawnić!
zbig <zbigniew_@gazeta.pl> napisał(a): "Mirosław to imie polskie obecne w różnych
formach również w innych językach słowiańskich. W Rosji i na Białorusi
raczej rzadkie"

Niektore slowianskie imiona wystepuja takze na Filipinach:  Ladislao,
Stanislao, Venceslao, Casimiro.  To ostatnie takze jako... nazwisko

Krzysztof Canucki --

Data: 2010-10-22 10:53:44
Autor: Panslavista
Postanowiłem się ujawnić!

"zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> wrote in message news:b4edc10e-8e36-4812-ab02-426b8615a662a37g2000yqi.googlegroups.com...

Przestań już chłopie bredzić, bo się do reszty pogr±żasz. Mirosław
imieniem rosyjskim????

Słowiańskie.

Data: 2010-10-22 11:48:26
Autor: raff
Postanowiłem się ujawnić!
W dniu 2010-10-22 10:40, zbig pisze:
On 22 PaĹş, 10:39, "Zahir"<sahibza...@gmail.com>  wrote:
UĹĽytkownik "zbig"<zbigni...@gazeta.pl>  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›cinews:7c5d0b23-8ba9-4bde-b025-390f06347f9ba37g2000yqi.googlegroups.com...
On 22 PaĹş, 10:24, "Zahir"<sahibza...@gmail.com>  wrote:

Idąc za przykładem razora postanowiłem się ujawnić! Nazywam się na prawdę
Mirosław Glancow. To -ow to po dziadku, był Rosjaninem stąd zapewne moje
sympatie lewicowe ;-). Jestem świeżopieczonym magistrem psychologii
społecznej. Pracuję w bibilotece miejskiej w Broku. Niestety lepszej pracy
znaleźć nie mogłem więc czasowo zaczepiłem się tutaj. Zamiast zmywać gary
Londynie wypoĹĽyczam ksiÄ…ĹĽki dzieciakom. OdwiedzajÄ…ch bibiotekÄ™ jest
niewielu
więc w przerwach buszuję w internecie. Macie rację, czasem przekraczam
cienką czerwoną linię! Dałem się wciągnąć w pyskówki z niektórymi
zwolennikami PiS. Ale od dziś koniec! Jeżeli kogoś z was uraziłem to
przepraszam. Przepraszam. Teraz kolej na was. PokaĹĽcie, ĹĽe macie jaja i
przedstawcie się. Napiszcie coś o sobie. Może to będzie początek miłej
atmosfery na grupie? Pozdrawiam wszystkich.

Marcin Glancow /Miglanc/

Nic z tego. Za duzo tu swirow. Ty tez jestes jednym z nich. Za chwile ci znow odjebie.

A linie czerwona to przekraczasz i to ciagle.

Pa!

R.

Data: 2010-10-22 01:30:17
Autor: zbig
Postanowiłem się ujawnić!
[...]

Poza tym google nie zwraca żadnego linku do nazwiska Glancow. A to
znaczy, ze po prostu takiego nie ma. Nie wydaje mi się także żeby
istniało w języku rosyjskim.

Data: 2010-10-22 06:42:06
Autor: brat_olin
Postanowiłem się ujawnić!
"Zahir" <sahibza...@gmail.com> wrote:

Nazywam się na prawdę

A jak naprawde?

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2010-10-22 15:47:08
Autor: raff
Postanowiłem się ujawnić!
W dniu 2010-10-22 15:42, brat_olin pisze:
"Zahir"<sahibza...@gmail.com>  wrote:

Nazywam siÄ™ na prawdÄ™

A jak naprawde?

Ja nazywam sie Grzegorz Brzeczyszczykiewicz. A Panu jak ?

R.

Data: 2010-10-22 15:53:31
Autor: Neko
Postanowiłem się ujawnić!
Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał

Ja nazywam sie Grzegorz Brzeczyszczykiewicz. A Panu jak ?

J-24 a dla przyjaciół: Fajfus

Data: 2010-10-22 15:55:46
Autor: raff
Postanowiłem się ujawnić!
W dniu 2010-10-22 15:53, Neko pisze:
Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał

Ja nazywam sie Grzegorz Brzeczyszczykiewicz. A Panu jak ?

J-24 a dla przyjaciół: Fajfus

Milo mi, Panie Fajfus. Zaiste wspaniala rzecz ta otwartosc w demokracji.

Wspaniale miejsce do ktorego nas prowadzi ta PO-wladza.

R.

Data: 2010-10-22 22:11:28
Autor: Tomy M.
Postanowiłem się ujawnić!
W dniu 2010-10-22 15:53, Neko pisze:
Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał

Ja nazywam sie Grzegorz Brzeczyszczykiewicz. A Panu jak ?

J-24 a dla przyjaciół: Fajfus

Nie chcę Cię straszyć ale jeste¶ na li¶cie
Ryszarda C.

Widziałem jej kopię i stoi tam jak byk:

29......
30......
31......

....oraz ten jebany fajfus, Kurski!

Tomy M.

Data: 2010-10-22 10:52:57
Autor: Panslavista
Postanowiłem się ujawnić!

Lewicowy Rosjanin? To po jewrejach, a nie po Rosjanach, hospodin Glantzow.

Data: 2010-10-22 11:32:02
Autor: Canucki
Postanowiłem się ujawnić!
Zahir <sahibzahir@gmail.com> napisał(a):
[...]

"Ujawnienie sie" pod nowym nickiem mozna porownac do sytuacji kiedy
"serdeczne przepraszanie" jest jedynie eksperymentem.

Krzysztof Canucki

Data: 2010-10-22 14:39:01
Autor: raff
Postanowiłem się ujawnić!
W dniu 2010-10-22 13:32,  Canucki pisze:
Zahir<sahibzahir@gmail.com>  napisaĹ‚(a):

Idąc za przykładem razora postanowiłem się ujawnić! Nazywam się na prawdę
MirosĹ‚aw Glancow. To  -ow to po dziadku, byĹ‚ Rosjaninem stÄ…d zapewne moje

Dokladnie :D

R.

Data: 2010-10-22 15:33:16
Autor: cyc
Postanowiłem się ujawnić!

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i9s0lg$jfe$2news.onet.pl...
[...]

Dla was przeprosiny wobec konusa bylyby wazne gdyby prezydent w pokutnym worku na oczach swiata i na kleczkach proszacy o podanie do pocalowania w ramach przeprosin reki , przez pol godziny sie kajal , sypiac na glowe popiol i wyrazajac zal za to , ze przez Kaczynskiego poginelo dotad tylu ludzi , lacznie z tym w Lodzi !.
Prezes wtedy byc moze , po glebokim zastanowieniu zgodzilby sie podac do pocalowania Prezydentowi Polski swoja  reke i pozwolil wstac z kleczek ale tylko po to aby wyprosic go ze swojej rezydencji z zadaniem aby wiecej progow tych nie przekraczal .
Zza plecow Konusa na scene patrzylby z oblesnym i falszywym usmiechem ...Rydzyk , ktory po sprawie razem z konusem poszliby omawiac dalsze plany zniewolenia Polski .

cyc

cyc

Data: 2010-10-22 15:38:08
Autor: raff
Postanowiłem się ujawnić!
[...]

Nie, dla nas przeprosiny sa wystarczajace kiedy Gajowy je formuuje w ten sposob: Przepraszam, buehehe, za Palikota, buehehe, za Krolewne Sniezke, bueheheh, za Niesiolowskiego...

R.

Data: 2010-10-22 22:07:32
Autor: Tomy M.
Postanowiłem się ujawnić!
W dniu 2010-10-22 15:33, cyc pisze:

[...]

cycu ... czytaj±c Ciebie wiem już dlaczego w szkole
podstawowej Pani od polskiego ci±gle maglowała
streszczenia.
   Twoja Pani od polskiego była chyba bardziej wyzwolona.

Tomy M.

Data: 2010-10-22 11:38:55
Autor: Nomi
Postanowiłem się ujawnić!
Mam na imie Kazimierz, jestem alkoholikiem od 30 lat....
Eeeeee ? To nie ta grupa ?

Data: 2010-10-20 11:08:27
Autor: pluton
Postanowiłem się ujawnić!
Mam na imie Kazimierz, jestem alkoholikiem od 30 lat....
Eeeeee ? To nie ta grupa ?

Mam na imie Jaroslaw i jestem pojebany na maksa ...
Eeee ? To chyba dobra grupa ?

Nullification

Data: 2010-10-22 11:41:27
Autor: Panslavista
Postanowiłem się ujawnić!

"Nomi" <nomi@berdyczuf.pl> wrote in message news:4cc15bae$0$20998$65785112news.neostrada.pl...
Mam na imie Kazimierz, jestem alkoholikiem od 30 lat....
Eeeeee ? To nie ta grupa ?

A gdzie beret? Nie ma. Podszywacz!

Data: 2010-10-22 14:08:19
Autor: Neko
Postanowiłem się ujawnić!
Użytkownik "Panslavista" <prawusek@interia.pl> napisał

A gdzie beret? Nie ma. Podszywacz!

Zgubiles?

Data: 2010-10-22 14:08:04
Autor: Neko
Postanowiłem się ujawnić!
Użytkownik "Nomi" <nomi@berdyczuf.pl> napisał

Mam na imie Kazimierz, jestem alkoholikiem od 30 lat....
Eeeeee ? To nie ta grupa ?

:-)

Data: 2010-10-22 14:06:44
Autor: Neko
Postanowiłem się ujawnić!
Użytkownik "Zahir" <sahibzahir@gmail.com> napisał w

[...]

Nie wierze ci. Tak nagle porzadny sie zrobiles po tych twoich
"hihahahaha" i tak dalej?

Data: 2010-10-22 14:37:29
Autor: Jarek nie obronił kżyża
Postanowiłem się ujawnić!

Użytkownik "Zahir" <sahibzahir@gmail.com> napisał

Id±c za przykładem razora ....

Z moherów, kretynów i kapusiów nie bierze się przykładu.

Przemysław Warzywny

--

"Chcę wprowadzić nowy ¶wiecki obyczaj, że politycy odpowiadaj± przed ludĽmi,
 a nie przed hierarchi± ko¶cieln± -mówił premier Donald Tusk w Radiu TOK FM,

Data: 2010-10-22 14:42:39
Autor: cytryna
Postanowiłem się ujawnić!
[...]

Nie glancuj buzerancie, wystarczy jednego "przepraszacza" z WSI osobistego fana Macierewicza i Kurskiego. Ten nawet działo wystawia z krzaków, co czyni
aktualn± odzywkę Wałęsy, który mówił w programie TV na żywo "durnia mamy za prezydenta" ... (Prokuratura: "mamy durnia za prezydenta" to nie zniewaga).

Data: 2010-10-22 14:51:46
Autor: raff
Postanowiłem się ujawnić!
W dniu 2010-10-22 14:42, cytryna pisze:
[...]
znaleźć nie mogłem więc czasowo zaczepiłem się tutaj. Zamiast zmywać gary z
[...]

aktualną odzywkę Wałęsy, który mówił w programie TV na żywo "durnia mamy za
prezydenta" ... (Prokuratura: "mamy durnia za prezydenta" to nie zniewaga).

Co wolno wojewodzie, to nie tobie smrodzie.

Walesie wolno, tobie nie. Zapomniales gdzie zyjesz ?

R.

Data: 2010-10-22 15:36:41
Autor: D. J. MC Donald Musk
Postanowiłem się ujawnić!

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i9s1dd$ls7$1news.onet.pl...
[...]

Platfons rzadzi - platfons sadzi...
R.

Data: 2010-10-22 18:51:48
Autor: he®sk
Postanowiłem się ujawnić!
On Fri, 22 Oct 2010 10:24:45 +0200, "Zahir" <sahibzahir@gmail.com>
wrote:

[...]

 ales ty naiwny! podaj jeszcze adres i nr telefonu, a bedzie
 uzywany do terroryzowania ciebie na wszelkie mozliwe sposoby.
 dawno temu kiedy internet nie byl pelny az tak chamstwa podalem
 swoje dane osobowe. zreszta do dzis sa dostepne w internecie.
 to byl blad. roznej masci zalosne dupki chwala sie znajomoscia
 mego imienia i nazwiska, swoje skrzetnie ukrywajac. TCHORZE!
 nie wroze ci od tego momentu dlugiego pobytu na psp. zaczna sie
 telefony do twego miejsca pracy, anonimy i tym podobne chamskie
 donosy rodem z czasow stalinowskich zagrywki. w pewnym momencie
 powiesz dosc i znikniesz z psp. moze wrocisz ale na pewno nie
 pod tym aliasem. jakis ty naiwny chlopcze. pisalem ci przeciez,
 ze na psp przetrwaja tylko najwieksze kanalie i ci ktorzy traktuja
 ta grupe jako mozliwosc zrelaksowania sie w wolnej chwili.  gdybym chamstwo niektorych uzytkownikow traktowal powaznie
 dawno bym plunal na to wszystko. wiesz dlaczego tu jestem,
 napisalem ci. chetnie pomoge ci w pisaniu tej pracy na temat
 zachowan spolecznych. pisz na ten drugi adres e-mail.

Data: 2010-10-22 22:17:28
Autor: Tomy M.
Postanowiłem się ujawnić!
W dniu 2010-10-22 18:51, he®sk pisze:

[...]

   SÄ…dzÄ™ ĹĽe Glancow prawdy nie napisaĹ‚, a to nazwisko to
tylko kolejny poziom przykrywki.
   Ta grupa nie jest bardziej chamska od reszty Ĺšwiata, jednak
gdybym mógł to ograniczyłbym do niej dostęp, co niektórzy mogą
wziąć kiedyś nasze bluzgi na poważnie.
   Tak naprawdÄ™ to skrajne opinie pozwalajÄ… na zachowanie
pewnego dystansu do polityki i znalezienie własnego
środka między lewicą, prawicą, środkiem i całą resztą
politycznych palantĂłw. Ale fakt ĹĽe PSP jest dla ludzi
o mocnych nerwach i obyciu w usenecie.

   Nie wiem jak Wy, ale ja tak naprawdÄ™ wszystkich Was lubiÄ™!

Tomy M.

Data: 2010-10-22 22:23:03
Autor: raff
Postanowiłem się ujawnić!
W dniu 2010-10-22 22:17, Tomy M. pisze:
[...]

Heniu, jestes najwieksza kanaliÄ… czy sie relaksujesz ?

Fajfusie ?

R.

Postanowiłem się ujawnić!