Postanowiłem się ujawnić!

Data: 2010-10-22 01:27:43
Autor: zbig
Postanowiłem się ujawnić!
On 22 Paź, 10:24, "Zahir" <sahibza...@gmail.com> wrote:
Idąc za przykładem razora postanowiłem się ujawnić! Nazywam się na prawdę
Mirosław Glancow. To  -ow to po dziadku, był Rosjaninem stąd zapewne moje
sympatie lewicowe ;-). Jestem świeżopieczonym magistrem psychologii
społecznej. Pracuję w bibilotece miejskiej w Broku. Niestety lepszej pracy
znaleźć nie mogłem więc czasowo zaczepiłem się tutaj. Zamiast zmywać gary z
Londynie wypożyczam książki dzieciakom. Odwiedzająch bibiotekę jest niewielu
więc w przerwach buszuję w internecie. Macie rację, czasem przekraczam
cienką czerwoną linię! Dałem się wciągnąć w pyskówki z niektórymi
zwolennikami PiS. Ale od dziś koniec! Jeżeli kogoś z was uraziłem to
przepraszam. Przepraszam. Teraz kolej na was. Pokażcie, że macie jaja i
przedstawcie się. Napiszcie coś o sobie. Może to będzie początek miłej
atmosfery na grupie? Pozdrawiam wszystkich.

Marcin Glancow /Miglanc/

Fajne!
Tylko zdecyduj się jakie przybrałeś sobie imię: Mirosław czy Marcin,
bo gubisz się nieco w swoim wyznaniu.

Data: 2010-10-22 10:39:00
Autor: Zahir
Postanowiłem się ujawnić!

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:7c5d0b23-8ba9-4bde-b025-390f06347f9ba37g2000yqi.googlegroups.com...
[...]

Marcin mam na drugie. Mirosław nie lubię bo to takie niestety rosyjskie.

MG

Data: 2010-10-22 01:40:56
Autor: zbig
Postanowiłem się ujawnić!
On 22 Paź, 10:39, "Zahir" <sahibza...@gmail.com> wrote:
Użytkownik "zbig" <zbigni...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:7c5d0b23-8ba9-4bde-b025-390f06347f9ba37g2000yqi.googlegroups.com...
> [...]

bo gubisz się nieco w swoim wyznaniu.

Marcin mam na drugie. Mirosław nie lubię bo to takie niestety rosyjskie.

Przestań już chłopie bredzić, bo się do reszty pogrążasz. Mirosław
imieniem rosyjskim????

Data: 2010-10-22 10:46:19
Autor: Zahir
Postanowiłem się ujawnić!

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:b4edc10e-8e36-4812-ab02-426b8615a662a37g2000yqi.googlegroups.com...
> [...]

MG

Przestań już chłopie bredzić, bo się do reszty pogrążasz. Mirosław

Oczywiście. Mamy rodzinę na Białorusi. Przepraszam, z ty jak się nazywasz? Zbigniew? Jeżeli tak to jesteś w wieku mojego ojca.

 MG

Data: 2010-10-22 01:57:21
Autor: zbig
Postanowiłem się ujawnić!
On 22 Paź, 10:46, "Zahir" <sahibza...@gmail.com> wrote:
Użytkownik "zbig" <zbigni...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:b4edc10e-8e36-4812-ab02-426b8615a662a37g2000yqi.googlegroups.com...
> [...]

Oczywiście. Mamy rodzinę na Białorusi. Przepraszam, z ty jak się nazywasz?
Zbigniew? Jeżeli tak to jesteś w wieku mojego ojca.

Owszem ma na imie  Zbigniew. Mirosław to imie polskie obecne w różnych
formach również w innych językach słowiańskich. W Rosji i na Białorusi
raczej rzadkie. Człon "mir" w tym imieniu to nie rosyjski pokój tylko
nasz swojski, dawnyi porządek zachowany jeszcze w zwrocie "mir domowy"
jak i też posłuch , autorytet (mieć u kogoś mir)

Data: 2010-10-22 11:27:19
Autor: Canucki
Postanowiłem się ujawnić!
zbig <zbigniew_@gazeta.pl> napisał(a): "Mirosław to imie polskie obecne w różnych
formach również w innych językach słowiańskich. W Rosji i na Białorusi
raczej rzadkie"

Niektore slowianskie imiona wystepuja takze na Filipinach:  Ladislao,
Stanislao, Venceslao, Casimiro.  To ostatnie takze jako... nazwisko

Krzysztof Canucki --

Data: 2010-10-22 10:53:44
Autor: Panslavista
Postanowiłem się ujawnić!

"zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> wrote in message news:b4edc10e-8e36-4812-ab02-426b8615a662a37g2000yqi.googlegroups.com...

Przestań już chłopie bredzić, bo się do reszty pogrążasz. Mirosław
imieniem rosyjskim????

Słowiańskie.

Data: 2010-10-22 11:48:26
Autor: raff
Postanowiłem się ujawnić!
W dniu 2010-10-22 10:40, zbig pisze:
On 22 PaĹş, 10:39, "Zahir"<sahibza...@gmail.com>  wrote:
UĹźytkownik "zbig"<zbigni...@gazeta.pl>  napisał w wiadomościnews:7c5d0b23-8ba9-4bde-b025-390f06347f9ba37g2000yqi.googlegroups.com...
On 22 PaĹş, 10:24, "Zahir"<sahibza...@gmail.com>  wrote:

[...]
przepraszam. Przepraszam. Teraz kolej na was. PokaĹźcie, Ĺźe macie jaja i
przedstawcie się. Napiszcie coś o sobie. Może to będzie początek miłej
atmosfery na grupie? Pozdrawiam wszystkich.

Marcin Glancow /Miglanc/

Nic z tego. Za duzo tu swirow. Ty tez jestes jednym z nich. Za chwile ci znow odjebie.

A linie czerwona to przekraczasz i to ciagle.

Pa!

R.

Postanowiłem się ujawnić!