Postanowiłem się ujawnić!

Data: 2010-10-22 14:06:44
Autor: Neko
Postanowiłem się ujawnić!
Użytkownik "Zahir" <sahibzahir@gmail.com> napisał w

Idąc za przykładem razora postanowiłem się ujawnić! Nazywam się na prawdę Mirosław Glancow. To  -ow to po dziadku, był Rosjaninem stąd zapewne moje sympatie lewicowe ;-). Jestem świeżopieczonym magistrem psychologii społecznej. Pracuję w bibilotece miejskiej w Broku. Niestety lepszej pracy znaleźć nie mogłem więc czasowo zaczepiłem się tutaj. Zamiast zmywać gary z Londynie wypożyczam książki dzieciakom. Odwiedzająch bibiotekę jest niewielu więc w przerwach buszuję w internecie. Macie rację, czasem przekraczam cienką czerwoną linię! Dałem się wciągnąć w pyskówki z niektórymi zwolennikami PiS. Ale od dziś koniec! Jeżeli kogoś z was uraziłem to przepraszam. Przepraszam. Teraz kolej na was. Pokażcie, że macie jaja i przedstawcie się. Napiszcie coś o sobie. Może to będzie początek miłej atmosfery na grupie? Pozdrawiam wszystkich.

Marcin Glancow /Miglanc/

Nie wierze ci. Tak nagle porzadny sie zrobiles po tych twoich
"hihahahaha" i tak dalej?

Postanowiłem się ujawnić!