Postanowilem zyc jak kazdy normalny Polak

Data: 2009-09-04 22:01:43
Autor: awe
Postanowilem zyc jak kazdy normalny Polak
Od dzis zarejestrowalem sie na bezrobocie. Czuje sie jak zbity pies. Bede musial stawic sie do urzedu pracy. Pewnie zaproponuja mi szkolenie komputerowe:-) albo to cos co mial boukun - takie szkolenia to ja zaliczam po przeczytaniu spisu tresci zreszta na univ ostatnio tez tak robilem. I znowu beda mnie dolowac zarzadzaniem publicznymi pieniedzmi na zasadzie wielkie ruchanie w dupe jeden drugiego.
W poniedzialek wyrabiam ksiazeczke zdrowia bo leczylem sie cale zycie prywatnie. Postaram sie byc normalnym przecietnym Polakiem wiec od dzis oswiadczam ze nie jestem ostatnim szlachcicem IV RP. Jesli mnie zezlosza stane sie talibem lub anarchista i bede wysadzal urzedy:-)
awe

Data: 2009-09-04 16:31:24
Autor: Bruner

"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> wrote in message news:h7rrm5$dsi$1news.onet.pl...
Od dzis zarejestrowalem sie na bezrobocie.

a nie lepiej pojsc do pracy i nie pasozytowac

Data: 2009-09-04 22:07:00
Autor: Lorn
awe pisze:
[...]

Kryzys Cię dopadł? :> Zarejestrowałeś się... Bez prawa do zasiłku? :>

Data: 2009-09-05 00:03:48
Autor: awe

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:h7rqri$hrl$2news.interia.pl...
awe pisze:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -
zawsze chcialem pracowac ale uwazam ze jesli biore za cos kase to musze byc do tej pracy zdolny a nie bylem, 10 lat spedzilem w sadach po smierci mojego starego na morzu. Wdepnalem w takie gowno ze nie spodziewalem sie ze w PL jest taki szajs. Jak juz wdepnalem to ciezko bylo z tego juz sie wycofac. Nigdy bym nie pomyslal ze mozna sie rozwodzic nad tak oczywista sprawa az 10 lat. Gora uwazalem ze wystarcza 2-3 lata. 2 lata zastanawiali sie wg jakiego prawa oceniac te sytuacje, bo bandera inna, zaloga inna, wody terytorialne inne, wlasciciel inny itp itd. Dzis olalbym to wszystko i tylko bilbym ostra kase. Jednak to byla specyficzna sytuacja. Troche honorowa, a z drugiej strony wiele ojcu zawdzieczalem. Poza tym upokazalo nas podpisanie zrzeczenia sie roszczen w ktorych mielibysmy stwierdzic ze nie mamy pretensji aby otrzymac kase ktora nam sie nalezala z konkratu bez zadnego gadania. Potem jak juz sie konczylo wrocilem na univ zrobic mgr. W najbadziej newraligcznych momentach ciagali mnie po sadach. jaja jak cholera moze kiedys wszystko co mam opublikuje. Wszystko byloby ok bna univ , ale trafilem na trepa co to ma 1,5 w kapeluszu wyczulonego na punkcie swojego ja. Najbardziej mnie wkurzal ze tak sie sadzil tym swoim szlachectwem, a to zwykly ciur. W sumie mnie przyblokowal totalnie, a mi sie kasa konczyla no i moze wejde znowu na univ, jak nie z dziekanem to z ministrem edukacji ale nie mam zamiaru odpuscic.
Gdybym mial te bude kupic i zarabiac musialbym zbankrutowac. Tam nikt za nic nie odpowiada. Najbardziej smutne bylo dla mnie ze w pewnym momencie nie mialem nawet kasy na bilet autobusowy wiec chodzilem godzine na piechote na zajecia w te i spowrotem. W penym momencie zorientowalem sie ze facet przez 1,5 godziny opowiada doslowanie kawaly a tylko przez 5 minut mowi na temat. Mysle ze gdyby sie bardziej rozmnazali to zamiast okolo 12 roznic programowych mialbym z 20. Jedna wielka sciema.
Szkoda gadac. Nie wiem czy tak jest wszedzie ale tam gdzie bylem to jeszcze gleboki socjalizm. Zero nadzoru. Stad pewnie ten cyrkowiec - ktorego zreszta bardzo lubie. Jednak jak mi zaczal podawac jako przyklad negatywnej sytuacji wlascicielskiej w Naftoporcie  bo niby to panstwowe to bylem zalamany. Nie chcialem go upokarzac, wiec serdecznie i delikatnie mu powiedzialem " ze to nie jest tak do konca" i autorytet szlag mu strzelil. To nie wszystko bo tego jest znacznie wiecej. Jednym slowem duzo mi kasy nie trzeba. Mam chate dobrze urzadzona, dziecko zabezpieczone, dobrze sie rozwija.

Stad mam osobiste doswiadczenia z wymiarem sprawiedliwosci ktory jest w PL bardzo uposledzony. Musialbym tu chyba 2 dni pisac aby wykazac wszystkie nieprawidlowosci. Tu w PL ma byc porzadek i zamordyzm bo inaczej wszyscy zle skonczymy. Ostatni kryzys to jest preludium do tego co sie stanie jesli panstwo jest zle zarzadzane.

awe

Data: 2009-09-05 00:15:41
Autor: Lorn
awe pisze:
[...]

Taki wywód na takie proste pytanie... :> Ble ble... Uf. :> Tylko z niechęci nie potnę... :> Legat mnie dopadł. :>

Data: 2009-09-05 00:20:30
Autor: VicAbarca
Postanowilem zyc jak kazdy normalny Polak
awe ďčřĺň:
> [...]
najbadziej newraligcznych momentach ciagali mnie po sadach. jaja jak cholera moze kiedys wszystko co mam opublikuje. Wszystko byloby ok bna univ , ale trafilem na trepa co to ma 1,5 w kapeluszu wyczulonego na punkcie swojego ja.

Czyli wyszlo szydlo z worka. Awe studiow nie skonczyl nawet za drugim podejsciem, bo oczywiscie jakas kanalia sie sprzysiegla przeciw niemu i mu cale studia zasrala :)
Na niczym sie nie zna, wiec go wywalili z roboty, a jedyne plany na pozyskanie kasy - czyli wycyckanie odszkodowania za tatusia - spelzy na niczym, wiec OGOLNA DUPA. Oto typowy wyborca PiSu...

--
VicAbarca

Data: 2009-09-05 00:21:21
Autor: Lorn
VicAbarca pisze:
awe пишет:
> [...]

Na niczym sie nie zna, wiec go wywalili z roboty, a jedyne plany na pozyskanie kasy - czyli wycyckanie odszkodowania za tatusia - spelzy na niczym, wiec OGOLNA DUPA. Oto typowy wyborca PiSu...

Nie dołuj go... :> Szkoda chłopiny... Niech żyje we własnym matrix`ie :)

Data: 2009-09-05 00:26:20
Autor: VicAbarca
Lorn пишет:
Nie dołuj go... :> Szkoda chłopiny... Niech żyje we własnym matrix`ie :)

Jeszcze mu zostalo pierdolenie o tych szacownych przodkach co to wielkie majatki na Bialorusi mieli...

--
VicAbarca

Data: 2009-09-05 00:29:34
Autor: Lorn
VicAbarca pisze:
Lorn пишет:
Nie dołuj go... :> Szkoda chłopiny... Niech żyje we własnym matrix`ie :)

Jeszcze mu zostalo pierdolenie o tych szacownych przodkach co to wielkie majatki na Bialorusi mieli...

Pewnie jakaś ciocia z Mińska drukuje ulotki... Przecież to rodzina z podziemia :) Waleczna :> Pomylił chłopczyk pigułki... :>

Data: 2009-09-05 09:25:09
Autor: awe
Postanowilem zyc jak kazdy normalny Polak

Użytkownik "VicAbarca" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:h7s4as$j42$3atlantis.news.neostrada.pl...
Lorn ?????:
Nie dołuj go... :> Szkoda chłopiny... Niech żyje we własnym matrix`ie :)

Jeszcze mu zostalo pierdolenie o tych szacownych przodkach co to wielkie majatki na Bialorusi mieli...
-- -- -- -- -- -- -- -
w sumie masz racje moge sie juz praktycznie zajmowac genealogia, bo wiele opcji nie zostalo, ale zawsze moge ty raczej nie
awe

Data: 2009-09-05 22:13:26
Autor: VicAbarca
Postanowilem zyc jak kazdy normalny Polak
awe ďčřĺň:
w sumie masz racje moge sie juz praktycznie zajmowac genealogia, bo wiele opcji nie zostalo, ale zawsze moge ty raczej nie

Zdziwilbys sie :) Moj pradziadek powtarzal (czego akurat nigdy nie pochwalalem, bo jestem skromny czlek), ze po grzbietach takich jak ty na konia wchodzil :)

--
VicAbarca

Data: 2009-09-06 08:02:43
Autor: Tzva Adonai
Postanowilem zyc jak kazdy normalny Polak
Moj pradziadek powtarzal (czego akurat nigdy nie pochwalalem, bo jestem skromny czlek), ze po grzbietach takich jak ty na konia wchodzil :)

No proszę, a ktoś tu komuś niedawno od Głowusiów ubliżał, hehe....

Data: 2009-09-06 22:07:49
Autor: VicAbarca
Tzva Adonai пишет:
No proszę, a ktoś tu komuś niedawno od Głowusiów ubliżał, hehe....

He, he, odrobina megalomanii nigdy nei zaszkodzi. Byle byla to tylko odrobina. A Glownia herbu Dupnia ma tego w ilosciach hurtowych :)

Zreszta, mowilem o pradziadka powiedzeniu. Ja nie artykuluje takich powiedzen :)))

--
VicAbarca

Data: 2009-09-07 10:04:18
Autor: awe
Postanowilem zyc jak kazdy normalny Polak

Uzytkownik "VicAbarca" <bjorgul@o2.pl> napisal w wiadomosci news:h7ugtn$2gl$1atlantis.news.neostrada.pl...
awe ďčřĺň:
[...]

byl rezunem?
awe

Data: 2009-09-05 01:39:27
Autor: awe
Postanowilem zyc jak kazdy normalny Polak

Uzytkownik "VicAbarca" <bjorgul@o2.pl> napisal w wiadomosci news:h7s3vv$j42$1atlantis.news.neostrada.pl...
awe ďčřĺň:
> [...]

Na niczym sie nie zna, wiec go wywalili z roboty, a jedyne plany na pozyskanie kasy - czyli wycyckanie odszkodowania za tatusia - spelzy na niczym, wiec OGOLNA DUPA. Oto typowy wyborca PiSu...

Nie pierdol Vic bo juz ryjesz nochalem, kase za tatusia jak to wyraziles mialem prawie 5 minut po wypadku na wyciagniecie reki. Podpiszedsz dostajesz kase. Nie podpisalem, po 5 latach dostalem na zasadach kontraktowych, ale trzeba bylo troche o to powalczyc. Dziwie sie wpadasz w stan ktory nazwalbym kurwa niemyta, ale to dobrze bo wlasnie sie odkryles
awe

Data: 2009-09-05 01:57:21
Autor: Slavinka
> [...]

pozyskanie kasy - czyli wycyckanie odszkodowania za tatusia - spelzy na
niczym, wiec OGOLNA DUPA. Oto typowy wyborca PiSu...

Raczej typowy Polak niszczony przez eSBucka zydokomune. Szecghnik ma sie
calkiem dobrze, no z wwyjatkiem zdrowia  - gruzlica i alkoholizm - Yochwa
jest dla nich sprawiedliwa. Przerabia GWno na lajno...

Data: 2009-09-04 22:14:47
Autor: boukun

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h7rrm5$dsi$1news.onet.pl...
[...]

Nie martw się, niedługo większość tak będzie miała i będzie to standard.

boukun

Data: 2009-09-07 09:22:51
Autor: Polok_Prawdziwy
Postanowilem zyc jak kazdy normalny Polak

Nie martw się, niedługo większość tak będzie miała i będzie to standard.

I tu racjem łokrutnom mos...!!!

Nienapisołeś ino, ze stamdartem bedzie niedugo wysukiwanie pozywienio w
śmietnikach, bo zond na bezrobotnych bidokuw dutkuw nimo...!!!

Som wazniejse wydatki - wojny, renowacyje kościołuw, nowe świontynie
łopatsności, pomniki nojwinksych chopuw, polokuw i papiozy, nowe etaty dlo
duchowych psywudcuw w zwionzkach zawodowych, harcerstwie, skołach, ucelniach,
Zwionsku Babć Klozetowych i jesce poru inksych imstytucjach...

Data: 2009-09-04 22:19:29
Autor: matusm
[...]

Nietety, uczciwi ludzie maja ciezko w koncu nadal,,,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Data: 2009-09-04 22:28:54
Autor: Piotr
Dnia Fri, 4 Sep 2009 22:01:43 +0200, awe napisał(a):

[...]

Pracy szukaj... Piotr

Data: 2009-09-04 22:32:31
Autor: MH
> [...]
> W poniedzialek wyrabiam ksiazeczke zdrowia bo leczylem sie cale zycie > prywatnie. Postaram sie byc normalnym przecietnym Polakiem wiec od dzis > oswiadczam ze nie jestem ostatnim szlachcicem IV RP. Jesli mnie zezlosza > stane sie talibem lub anarchista i bede wysadzal urzedy:-)

Pracy szukaj...

Bez kwalifikacji ??

MH

Data: 2009-09-04 22:39:37
Autor: Piotr
Postanowilem zyc jak kazdy normalny Polak
Dnia Fri, 04 Sep 2009 22:32:31 +0200, MH napisał(a):

Bez kwalifikacji ??

Przecie pisał, że studiował. A pracę można znaleźć i bez kwalifikacji,
jeżeli się chce.
Piotr

Data: 2009-09-05 00:07:58
Autor: VicAbarca
Postanowilem zyc jak kazdy normalny Polak
Piotr пишет:
Przecie pisał, że studiował.

Za to nie napisal, ze z sukcesem :) I chyba studiowal cos niesamowicie ambitnego typu Marketing i zarzadzanie... ;) Po tym trudno znalezc robote...

A pracę można znaleźć i bez kwalifikacji,
jeżeli się chce.

Bez kwalifikacji mozna prowadzic swoj biznes. I dobrze na tym wychodzic. Ale trzeba cos umiec lub miec jakikolwiek zdolnosci.

--
VicAbarca

Data: 2009-09-07 08:36:09
Autor: Polok_Prawdziwy
> [...]
>
> Bez kwalifikacji ??

Przecie pisał, że studiował. A pracę można znaleźć i bez kwalifikacji,

Nojasne Pietrosku - tela śmietnikuw wokuł...

Data: 2009-09-04 23:44:00
Autor: awe

Użytkownik "MH" <logiznam2@op.pl> napisał w wiadomości news:211d.00000005.4aa1795fnewsgate.onet.pl...
> [...]
> oswiadczam ze nie jestem ostatnim szlachcicem IV RP. Jesli mnie > zezlosza
> stane sie talibem lub anarchista i bede wysadzal urzedy:-)

-- -- -- -- -- -- -- -- -
gosciu ja wiecej swoim k. bym zarobil niz ty lbem
awe

Data: 2009-09-04 23:48:07
Autor: Lorn
awe pisze:
[...]

Jaki Ty jesteś żałosny ;-p

Data: 2009-09-05 01:54:45
Autor: awe

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:h7s0p6$oe8$4news.interia.pl...
awe pisze:
[...]

-- -- -- -- --
raczej dzis bardzo szczery
awe

Data: 2009-09-05 01:54:52
Autor: Lorn
awe pisze:
[...]

Tak sobie tłumacz :>

Data: 2009-09-05 00:08:49
Autor: VicAbarca
Postanowilem zyc jak kazdy normalny Polak
awe ďčřĺň:
gosciu ja wiecej swoim k. bym zarobil niz ty lbem

I dlatego pewnie jestes bezrobotny...

--
VicAbarca

Data: 2009-09-05 01:50:50
Autor: awe
Postanowilem zyc jak kazdy normalny Polak

Uzytkownik "VicAbarca" <bjorgul@o2.pl> napisal w wiadomosci news:h7s3ot$bpk$3nemesis.news.neostrada.pl...
awe ďčřĺň:
gosciu ja wiecej swoim k. bym zarobil niz ty lbem

I dlatego pewnie jestes bezrobotny...

--
no niby jestem ale nic w sumie sie nie zmienia dalej normalnie zyje, Po prostu zapisalem sie na bezrobocie i tylko tyle a ze za sex nie biore kasy to kwestia zasad ale zawsze to milo ze moblbym sie z tego utrzymac. Daje to jakies poczucie bezpiecznstwa.
Prawda?

Data: 2009-09-05 22:17:37
Autor: VicAbarca
[...]

Zajmujesz sie zigolactwem???

--
VicAbarca

Data: 2009-09-06 07:42:38
Autor: awe
Postanowilem zyc jak kazdy normalny Polak

Uzytkownik "VicAbarca" <bjorgul@o2.pl> napisal w wiadomosci news:h7uhke$ic1$1nemesis.news.neostrada.pl...

znowu nie czytasz ze zrozumieniem.
awe

Data: 2009-09-05 12:07:50
Autor: boukun
[...]

Awe nalezy do nielicznych Polakow, ktorzy maja swoja godnosc i nie pojdzie do pracy, za niewolnicze zarobki, tylko dlatego, zeby jakies pospolstwo, nie wsiadlo na niego, ze jest nierobem...

boukun

Data: 2009-09-05 15:54:35
Autor: awe
Postanowilem zyc jak kazdy normalny Polak

Uzytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisal w wiadomosci news:h7tde2$etk$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- --
dokladnie Boukun zwroc uwage ze jak bede placil na zus to nic z tego nie bede mial tylko bede robil na kaweckiego, a w zyciu emerytury nie dostane. Ten kawecki to sie dobrze ustawil. Teraz utrzymuje go Vic - bo on utrzymuje cala Polske i gdyby nie on to juz dawno bysmy wszyscy poszli z torbami. Tylko Vic nie zapominaj ze jestes mi winny kase za te sprawe ktora zaraz wejdzie do strasburga. Nie wiem jak wyrobisz. Moj dluzniku. Od kiedy to dluznik chce miec utrzymanka? Jeszcze dlugow za Tuska narobil glosujac na parcha. No ktos to musi splacac. Co jak kawecki zdechnie to zaraz swiat sie konczy? Trzeba bedzie za cos jesc..
awe

Data: 2009-09-05 16:03:12
Autor: Tzva Adonai
[...]

Weź się PiSdowski postkomuszy śmieciu do uczciwej pracy, to ci przestaną głupoty
po łbie latać...

Data: 2009-09-05 16:52:29
Autor: awe

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@vp.pl> napisał w wiadomości news:211d.00000077.4aa26fa0newsgate.onet.pl...
[...]

nie wyobrazam sobie innej pracy. ty jako osoba pracujaca strasznie duzo masz czasu na pisanie na psp. zajmuje cie cale zydostwo tego swiata. jestes dozorca parkingowym nowego typu? Laptop w plecaku i stukanie na wszystkie mozliwe fora.
awe

Data: 2009-09-05 16:55:52
Autor: Tzva Adonai
[...]

Ty się tak PiSdzielcu nie wypinaj po pańsku na cieci parkingowych, bo założę
się, że nawet do takiej pracy nie masz wystarczających kwalifikacji...

Data: 2009-09-05 22:08:43
Autor: awe

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:211d.0000007e.4aa27bf8newsgate.onet.pl...
[...]

ty za to masz do tego wybitne predyzpozycje
awe

Data: 2009-09-05 22:24:22
Autor: VicAbarca
Postanowilem zyc jak kazdy normalny Polak
awe ďčřĺň:
 ty jako osoba pracujaca strasznie duzo masz
czasu na pisanie na psp. zajmuje cie cale zydostwo tego swiata.

Liczy sie efekt twojej pracy, nie czas jej poswiecony. Ty, peerelowska popluczyno, nie bedziesz tego w stanie zrozumiec nigdy.
Jesli Tzva poswieca firmie niewiele czasu, ale daje to przyzwoity efekt, to jest wart wiecej niz koles, ktory zapierdziela 8 godzin na dzien, ale tylko realizuje to co inni zalatwili wczesniej.

Nie przejmuj sie, jako PiS-owiec nie jestes w stanie tego zrozumiec.

--
VicAbarca

Data: 2009-09-06 07:48:32
Autor: awe
Postanowilem zyc jak kazdy normalny Polak

Uzytkownik "VicAbarca" <bjorgul@o2.pl> napisal w wiadomosci news:h7uhi7$479$1atlantis.news.neostrada.pl...
awe ďčřĺň:
[...]

Jesli Tcvel mialby cycki to bylby baba. Cvel nie jest w stanie nic konkretnego zrobic dla swojej firmy ponizewaz on myslami jest 24 godziny na dobe w kiblu.
awe

Data: 2009-09-06 22:15:37
Autor: VicAbarca
Postanowilem zyc jak kazdy normalny Polak
awe ďčřĺň:
Cvel nie jest w stanie nic konkretnego zrobic dla swojej firmy ponizewaz on myslami jest 24 godziny na dobe w kiblu.

I widzisz tu sie roznimy diametralnie. Tzva, jesli jest swietny w swoim fachu, to moze sie nawet wiekszosc czasu opierdalac, o ile w czasie nieopierdalania przyniesie firmie odpowiednio duzo korzysci.
I tak jest wszedzie, i tak jest dobrze.

A Tzva widocznie dobrze sprzedaje te infraredy do glosowan, skoro go tam trzymaja.
Ja zreszta nie mialbym zadnych oporow, zeby zatrudnic Tzve (jesli jest dobry) nawet pomimo tego, ze osobiscie mi jakos nie odpowiada. Biznes to biznes, a zycie prywatne (w tym psp) to zycie prywatne.

--
VicAbarca

Data: 2009-09-07 10:17:08
Autor: awe
Postanowilem zyc jak kazdy normalny Polak

Uzytkownik "VicAbarca" <bjorgul@o2.pl> napisal w wiadomosci news:h815dp$4uj$1atlantis.news.neostrada.pl...
awe ďčřĺň:
[...]

Musialbys bardzo indywidualnie zbadac przypadek Tcvela, jak to zrobisz to pogadamy. Na razie to bajdurzenie.
awe

Data: 2009-09-05 22:19:55
Autor: VicAbarca
Tzva Adonai пишет:
Weź się PiSdowski postkomuszy śmieciu do uczciwej pracy, to ci przestaną głupoty
po łbie latać...

Madrze prawi kolega Tzva :)

--
VicAbarca

Data: 2009-09-05 22:18:22
Autor: VicAbarca
Postanowilem zyc jak kazdy normalny Polak
boukun ďčřĺň:
Awe nalezy do nielicznych Polakow, ktorzy maja swoja godnosc i nie pojdzie do pracy, za niewolnicze zarobki, tylko dlatego, zeby jakies pospolstwo, nie wsiadlo na niego, ze jest nierobem...

Godnosc nakazywalaby nie pobierac zasilku...

--
VicAbarca

Data: 2009-09-06 07:51:19
Autor: awe
Postanowilem zyc jak kazdy normalny Polak

Uzytkownik "VicAbarca" <bjorgul@o2.pl> napisal w wiadomosci news:h7uhlr$ic1$2nemesis.news.neostrada.pl...
boukun ďčřĺň:
[...]

Vic ja cie na tej grupie odstrzele wiec uwazaj bo wchodzisz mi na celownik i nie bede tak mily jak do tej pory. Ja nie pobieram zasilku, ani nie dostaje od Panstwa polskiego zadnej pomocy. Mam to po prostu w d...
Natomiast panstwo polskie utrzymuje na wysokich zasilkach prawie cala budzetowke bo trudno to nazwac praca. Poczawszy od politykow, szkolnictwa nizszego czy wyzszego, czy tez sluzby zdrowia. Uwazam ze jak cos robic to robic to dobrze albo wcale.

awe

Data: 2009-09-06 17:29:37
Autor: boukun
[...]

Debilu, ze ci juz tak powiem!!! Komu mialby dobrze robic, pasozydom u wladzy, zeby mogli sobie podwyzszac diety?? Oni sie nie martwia o emeryture, a nas jebia ustawami o kapita;le poczatkowym i udokumentowywaniu okresow zarobkowych, jak celowo archiwa popalili...

boukun

Data: 2009-09-05 00:45:16
Autor: Tzva Adonai
On 4 Wrz, 22:01, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:

oswiadczam ze nie jestem ostatnim szlachcicem IV RP.

Tyle o sobie wspaniałych rzeczy opowiadałeś, żeś genetyczny aryjczyk i
w dodatku niezależny finansowo... A tu taka postpeerelowska kiszka...

Data: 2009-09-05 10:24:48
Autor: awe

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:1e0c5250-ebd6-4ed3-8a6a-f419bfe19cf1v36g2000yqv.googlegroups.com...
[...]

Nigdy nie pisalem ze jestem niezalezny finansowo - przeciez niedawno pisales ze na pewno nie zrobilem badan w FTDNA bo mnie na to nie stac. Wiec prosilbym Cie zebys przestal bredzic. Co prawda jeszcze cos posiadam i nie pracujac nie laduje na ulicy. Fakt ze zapisalem sie na bezrobocie nie swiadczy o tym ze zostalem w tym momencie do tego finansowo zmuszony ale moge byc i moze byc za pozno na podjecie jakiejkolwiek pracy, a wiec skoro zapisanie sie na bezrobocie daje mi ubezpieczenie zdrowotne - to w przypadku np jakiegos powaznego wypadku nie bylbym w stanie takich wydatkow uniesc. Ty rowniez i wiekszosc z nas. Wlasnie dlatego jest ubezpieczenie zdrowotne. Jesli zaproponuja mi jakas prace to ok, a jak nie to tez nie bedzie jeszcze tragedii.
Mi naprawde do zycia nie jest wiele potrzeba. Na wakacje nie musze jezdzic, bo na wakacje przyjezdza sie w moj rejon. Wiec mam je okragly rok. Zyje w dosc eleganckim i estetycznie urzadzonym mieszkaniu. Oczywiscie nie mam willi Bokuna, ale wiesz w tym momencie mowimy o jakosci zycia, nieprawdaz? Nie zamienilbym swojego mieszkania na wille w Swidnicy bez oczywiscie urazy bo Bokun ma calkiem fajny dom. Tylko kiepsko polozony geograficznie, bo byc moze okolice ma znosna. Jesli nawet zarobie minimalna sprzatajac ulice to zawsze bede mial kase zeby utrzymac swoj stan konsumpcji i jakosci zycia. Jednakze mam szanse dostac lepsza prace bez papierow poniewaz jestem kulturalnym, inteligentym facetem z zasadami. Pracowalem przed studiami i to w dobrej firmie. Co prawda mam dosc powazna luke, ale nie mam zamiaru sie zalamywac poniewaz mam i mialem te przewage nad zwyklym kowalskim ze nie mam sklonnosci do zaciagania kredytow, zycia ponad stan. Umiem zyc racjonalnie. Ty kryzys masz dzis, albo wkrotce bedziesz mial. Swiat tak szybko zaczal sie krecic ze niedlugo ze swoim doswiadczeniem zawodowym bedziesz mogl polerowac notebooki. Ja do kryzysu zadaptowalem sie 2 lata temu. Jesli nie bede mial cos jesc. Zwroce sie o prace u 2 moich krewnych ktorzy prowadza dosc dobrze prosperujace firmy. To na tyle...

awe

Data: 2009-09-07 08:49:29
Autor: Polok_Prawdziwy
> [...]

Mi naprawde do zycia nie jest wiele potrzeba. Na wakacje nie musze jezdzic, bo na wakacje przyjezdza sie w moj rejon. Wiec mam je okragly rok. Zyje w dosc eleganckim i estetycznie urzadzonym mieszkaniu. Oczywiscie nie mam willi Bokuna, ale wiesz w tym momencie mowimy o jakosci zycia, nieprawdaz? Nie zamienilbym swojego mieszkania na wille w Swidnicy bez oczywiscie urazy bo Bokun ma calkiem fajny dom. Tylko kiepsko polozony geograficznie, bo byc moze okolice ma znosna. Jesli nawet zarobie minimalna sprzatajac ulice to zawsze bede mial kase zeby utrzymac swoj stan konsumpcji i jakosci zycia. Jednakze mam szanse dostac lepsza prace bez papierow poniewaz jestem kulturalnym, inteligentym facetem z zasadami. Pracowalem przed studiami i to w dobrej firmie. Co prawda mam dosc powazna luke, ale nie mam zamiaru sie zalamywac poniewaz mam i mialem te przewage nad zwyklym kowalskim ze nie mam sklonnosci do zaciagania kredytow, zycia ponad stan. Umiem zyc racjonalnie. Ty kryzys masz dzis, albo wkrotce bedziesz mial. Swiat tak szybko zaczal sie krecic ze niedlugo ze swoim doswiadczeniem zawodowym bedziesz mogl polerowac notebooki. Ja do kryzysu zadaptowalem sie 2 lata temu. Jesli nie bede mial cos jesc. Zwroce sie o prace u 2 moich krewnych ktorzy prowadza dosc dobrze prosperujace firmy. To na tyle...

Pikne mazenia...

Pocekojmy do pirsych świont..., sylwestra... itp...

Ps - a ło dziewcynkach zapomnij - zodno na GOŁODUPCA niepujdzie...

Data: 2009-09-07 08:42:01
Autor: Polok_Prawdziwy
> [...]

Tyle o sobie wspaniałych rzeczy opowiadałeś, żeś genetyczny aryjczyk i
w dodatku niezależny finansowo... A tu taka postpeerelowska kiszka...

Jus niedługo niejeden tak swojom KARIEREM zakońcy...

Pogoda i dutki ino do WYBRAńCUW som...!!!

Resta DOśMIETNIKUW...!!!

Taki to jus kapitalismus jest...

PS - ajak siem pensjunaty mo, to siem i dutki mo...

Data: 2009-09-07 22:26:43
Autor: raff
Polok_Prawdziwy pisze:
[...]

No ale ty zadnych pensjonatuw nie masz.

Gorzej jak sie skonczy koniunktura na te twoje bizmesy z kryzysem.

To i łodpadkow po smietnikach bedziesz szukal ;)

Daj znac zes Baca z grupy to na extra bulke dorzuce ;)

R.

Data: 2009-09-07 23:25:51
Autor: mund
Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał w wiadomości news:h83qai$dso$1news.onet.pl...
Polok_Prawdziwy pisze:
[...]

O Bace to sie nie martw.
Owieczki ma...

Data: 2009-09-08 13:11:59
Autor: raff
Polok_Prawdziwy pisze:
[...]

Z niego taki baca jak z Wolskiego patriota.

R.

Data: 2009-09-08 13:59:43
Autor: Polok_Prawdziwy
Polok_Prawdziwy pisze:

> No ale ty zadnych pensjonatuw nie masz.

Gorzej jak sie skonczy koniunktura na te twoje bizmesy z kryzysem.

To i łodpadkow po smietnikach bedziesz szukal ;)

Daj znac zes Baca z grupy to na extra bulke dorzuce ;)

Łoj RAFAŁELOCIMNAWO...- ło moje pensjunaty i dutki martwić siem niemusis...!!!

Zanim mie wselakiego dobra zabraknie, to ty jus sparkę wytsaskanom łod
zarobkowanio mieć bedzies...
Takom serokom ci ześmigajom, ze cołkie zimnioki podrodze tracić bedzies...

Data: 2009-09-08 14:05:32
Autor: raff
Postanowilem zyc jak kazdy normalny Polak
Łoj RAFAŁELOCIMNAWO...- ło moje pensjunaty i dutki martwić siem niemusis...!!!

No ale ty nie masz zadnych pensjonatuw. Ino jakies bizmesy ;)

Zanim mie wselakiego dobra zabraknie, to ty jus sparkę wytsaskanom łod
zarobkowanio mieć bedzies...
Takom serokom ci ześmigajom, ze cołkie zimnioki podrodze tracić bedzies...

Tak sie boiszze jak kryzys przyńdzie to bedziesz mial szparke "otsaskanom" ? ;)

Nie boj, dam na bulke, tylko sie przyznaj zes Baca z grupy, a moze i nie kopne.

R.

Data: 2009-09-08 21:03:09
Autor: awe

Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał w wiadomości news:h85har$jq8$1news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -
zawsze moze sie przebrac za misia
awe

Data: 2009-09-08 21:09:28
Autor: raff
awe pisze:
[...]

Jak Himilsbach ?

E, nic mu to nie da. I tak bedzie mial sparke otsaskanom. Jak kryzys to kryzys. Jego "bizmesy" sie skonczom.

R.

Data: 2009-09-05 17:43:32
Autor: mund
Postanowilem zyc jak kazdy normalny Polak
Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h7rrm5$dsi$1news.onet.pl...
Czuje sie jak zbity pies.

Pewnie zaproponuja mi...wielkie ruchanie w dupe jeden drugiego.

...leczylem sie cale zycie Postaram sie byc normalnym przecietnym Polakiem wiec od dzis oswiadczam ze nie jestem ostatnim szlachcicem IV RP. Jesli mnie zezlosza stane sie talibem lub anarchista i bede wysadzal urzedy:-)

Doskonały materiał na kapusia lub inną bolszewicką mendę.
Łatwo takiemu przetrącić kręgosłup, o ile jeszcze ma.

Data: 2009-09-07 10:27:05
Autor: awe

Użytkownik "mund" <mundraj@mailmix.pl> napisał w wiadomości news:h7u1jd$qqq$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

i tu sie troche mylisz. Doskonalym materialem jestes na wszystko nawet na kotlet mielony jak Ci przystawia pile mechaniczna do szyi.
kapowanie to kwestia charakteru albo 5 dzieci ktore masz na utrzymaniu.
awe

Data: 2009-09-05 19:59:13
Autor: jadrys
awe pisze:
Od dzis zarejestrowalem sie na bezrobocie. Czuje sie jak zbity pies.
awe

No, nie dziwie się - szlachciura w kolejce po jałmużnę..

Data: 2009-09-05 22:27:40
Autor: VicAbarca
jadrys пишет:
No, nie dziwie się - szlachciura w kolejce po jałmużnę..

Takich szlachciur to tu jest na peczki - od chlopow roznia sie tylko tym, ze niby jakis tam odlegly przodek podobno byl szlacheckiego pochodzenia, ale oczywiscie nie ma na to dokumentow, bo splonely w jakiejs wojnie :)

--
VicAbarca

Data: 2009-09-05 22:34:40
Autor: jadrys
VicAbarca pisze:
jadrys пишет:
[...]

E, przesadzasz, jak na razie to do "pochodzenia" przyznaje sie trzech - P. Głownia, Panslav i awe.

Data: 2009-09-07 10:39:29
Autor: awe
Postanowilem zyc jak kazdy normalny Polak

Użytkownik "VicAbarca" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:h7uhoc$479$2atlantis.news.neostrada.pl...
jadrys ?????:
[...]

Zapisanie sie na bezrobocie jest w moim przypadku gotowoscia do podjecia pracy. Wczesniej na to nie bylem gotowy ani nie mialem warunkow, a poza tym mialem za co zyc i nadal mam ale nie bardzo rozumiem dlaczego mam pozbawiac sie praw przyslugujacych mi z ubezpieczenia zdrowotnego. To dla mnie najwazniejsze. Jak do tej pory oplacalem prywatnie tego typu koszta. Robilem to z wielka przyjemnoscia bo nie jestem masochista. Wy pracowaliscie, placaliscie skladki a gowno dostajecie. Moze gdybyscie mieli szlacheckie pochodzenie to nie dawalibyscie sie tak rznac w dupe, ale wy zawsze od pokolen dajecie soba pomiatac. Nie uwlacza waszej godnosci stan w polskiej sluzbie zdrowia? Przeciez tam jest sowiecki burdel.
awe

Data: 2009-09-07 20:46:09
Autor: VicAbarca
Postanowilem zyc jak kazdy normalny Polak
awe ďčřĺň:
Zapisanie sie na bezrobocie jest w moim przypadku gotowoscia do podjecia pracy.

Awe, i teraz mowie powaznie, zastanow sie co mozesz robic i wystap o dotacje z UP. To bedzie jakies 10 tys. zl na rozpoczecie dzialalnosci gospodarczej. Szczegolow nie znam, ale mam znajomka, ktory wlasnie w ten sposob uruchamial firme. Idz do UP i dowiedz sie szczegolow.

--
VicAbarca

Data: 2009-09-07 21:35:34
Autor: mund
Postanowilem zyc jak kazdy normalny Polak
Uzytkownik "VicAbarca" <bjorgul@o2.pl> napisal w wiadomosci news:h83ki3$38t$1atlantis.news.neostrada.pl...
awe ďčřĺň:
[...]

No i skladki ZUS mniejsze na poczatek.
Tylko trzeba miec pomysl, koncepcje takiej dzialalnosci.
Nie sztuka wziac kase, ale jeszcze trzeba umiec i chciec ja pomnozyc.

Data: 2009-09-08 21:07:40
Autor: awe
[...]

Ta slyszalem juz o takiej mozliwosci od paru osob. thx za dobre checi. no zobaczymy co czas przyniesie, bo musze sie stawic w urzedzie 10 wrzesnia.
awe

Data: 2009-09-09 08:12:18
Autor: VicAbarca
awe пишет:
Ta slyszalem juz o takiej mozliwosci od paru osob. thx za dobre checi. no zobaczymy co czas przyniesie, bo musze sie stawic w urzedzie 10 wrzesnia.

Bierz te dyche. Na uruchomienie jakiejs uslugowej dzialalnosci powinno (jak dobrze poglowkujesz) starczyc. I nawet nie musisz wymyslac czegos calkowicie innowacyjnego. Wystarczy przyswoic cos co juz jest na rynku i tylko (i az) pomyslec jak zaplanowac calosc tak, aby np. miec znacznie nizsze koszty niz konkurencja.

--
Vic

Data: 2009-09-07 10:31:25
Autor: awe

Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h7u8tf$sm8$8news.onet.pl...
awe pisze:
Od dzis zarejestrowalem sie na bezrobocie. Czuje sie jak zbity pies.
awe

No, nie dziwie się - szlachciura w kolejce po jałmużnę..
-- -- -- -- -- -
Zarejestrowac sie trzeba. Dlaczego nie mam korzystac z praw ktore mi przysluguja jako obywatelowi tego kraju? Mam znajomego aktory zagranica zarabia okolo 20 tys miesiecznie, wynajal pare hektarow i jest rolnikiem. Jego emeryture oplaci mu KRUS. Od teraz bede ssal z panstwa ile sie da.
awe

Data: 2009-09-07 16:12:43
Autor: jadrys

awe pisze:

[...]

Oczywiście że trzeba - same korzyści z tego wynikają, łącznie z tym że po zarejestrowaniu okres bezrobocia będzie zaliczany jako składkowy do naliczania emerytury..
Ale ja nie o tym, pozwoliłem sobie tylko zauważyć co kapitalizm robi z ludźmi - jakieś upokarzające rejestracje, jakieś propozycje niewolniczej pracy itd. , oj doczekaliśmy sie czasów..

Data: 2009-09-07 08:32:00
Autor: Polok_Prawdziwy
[...]

No pseca tak łokrutnie zakochany i zwolennik tego KAPITULIźMU jeześ...!

Pockej no jesce ze tsydzieści dni, az ci dutkuw zabraknie to potem sem mondze
pogodomy....

PS - nawet do łowiecek wyposu zatrudnić ciem niemogem, bo ku podzimie idzie...

Data: 2009-09-07 12:19:17
Autor: awe

Użytkownik "Polok_Prawdziwy" <baca_nowocesny@onet.eu> napisał w wiadomości news:211d.000001ef.4aa4a8e0newsgate.onet.pl...
[...]

niestety nic nie rozumiem z tej gwary. napisz cos po ludzku to pogadamy
awe

Postanowilem zyc jak kazdy normalny Polak