Postanowilem zyc jak kazdy normalny Polak

Data: 2009-09-04 22:07:00
Autor: Lorn
Postanowilem zyc jak kazdy normalny Polak
awe pisze:
Od dzis zarejestrowalem sie na bezrobocie. Czuje sie jak zbity pies. Bede musial stawic sie do urzedu pracy. Pewnie zaproponuja mi szkolenie komputerowe:-) albo to cos co mial boukun - takie szkolenia to ja zaliczam po przeczytaniu spisu tresci zreszta na univ ostatnio tez tak robilem. I znowu beda mnie dolowac zarzadzaniem publicznymi pieniedzmi na zasadzie wielkie ruchanie w dupe jeden drugiego.
W poniedzialek wyrabiam ksiazeczke zdrowia bo leczylem sie cale zycie prywatnie. Postaram sie byc normalnym przecietnym Polakiem wiec od dzis oswiadczam ze nie jestem ostatnim szlachcicem IV RP. Jesli mnie zezlosza stane sie talibem lub anarchista i bede wysadzal urzedy:-)

Kryzys Cię dopadł? :> Zarejestrowałeś się... Bez prawa do zasiłku? :>

Data: 2009-09-05 00:03:48
Autor: awe

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:h7rqri$hrl$2news.interia.pl...
awe pisze:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -
zawsze chcialem pracowac ale uwazam ze jesli biore za cos kase to musze byc do tej pracy zdolny a nie bylem, 10 lat spedzilem w sadach po smierci mojego starego na morzu. Wdepnalem w takie gowno ze nie spodziewalem sie ze w PL jest taki szajs. Jak juz wdepnalem to ciezko bylo z tego juz sie wycofac. Nigdy bym nie pomyslal ze mozna sie rozwodzic nad tak oczywista sprawa az 10 lat. Gora uwazalem ze wystarcza 2-3 lata. 2 lata zastanawiali sie wg jakiego prawa oceniac te sytuacje, bo bandera inna, zaloga inna, wody terytorialne inne, wlasciciel inny itp itd. Dzis olalbym to wszystko i tylko bilbym ostra kase. Jednak to byla specyficzna sytuacja. Troche honorowa, a z drugiej strony wiele ojcu zawdzieczalem. Poza tym upokazalo nas podpisanie zrzeczenia sie roszczen w ktorych mielibysmy stwierdzic ze nie mamy pretensji aby otrzymac kase ktora nam sie nalezala z konkratu bez zadnego gadania. Potem jak juz sie konczylo wrocilem na univ zrobic mgr. W najbadziej newraligcznych momentach ciagali mnie po sadach. jaja jak cholera moze kiedys wszystko co mam opublikuje. Wszystko byloby ok bna univ , ale trafilem na trepa co to ma 1,5 w kapeluszu wyczulonego na punkcie swojego ja. Najbardziej mnie wkurzal ze tak sie sadzil tym swoim szlachectwem, a to zwykly ciur. W sumie mnie przyblokowal totalnie, a mi sie kasa konczyla no i moze wejde znowu na univ, jak nie z dziekanem to z ministrem edukacji ale nie mam zamiaru odpuscic.
Gdybym mial te bude kupic i zarabiac musialbym zbankrutowac. Tam nikt za nic nie odpowiada. Najbardziej smutne bylo dla mnie ze w pewnym momencie nie mialem nawet kasy na bilet autobusowy wiec chodzilem godzine na piechote na zajecia w te i spowrotem. W penym momencie zorientowalem sie ze facet przez 1,5 godziny opowiada doslowanie kawaly a tylko przez 5 minut mowi na temat. Mysle ze gdyby sie bardziej rozmnazali to zamiast okolo 12 roznic programowych mialbym z 20. Jedna wielka sciema.
Szkoda gadac. Nie wiem czy tak jest wszedzie ale tam gdzie bylem to jeszcze gleboki socjalizm. Zero nadzoru. Stad pewnie ten cyrkowiec - ktorego zreszta bardzo lubie. Jednak jak mi zaczal podawac jako przyklad negatywnej sytuacji wlascicielskiej w Naftoporcie  bo niby to panstwowe to bylem zalamany. Nie chcialem go upokarzac, wiec serdecznie i delikatnie mu powiedzialem " ze to nie jest tak do konca" i autorytet szlag mu strzelil. To nie wszystko bo tego jest znacznie wiecej. Jednym slowem duzo mi kasy nie trzeba. Mam chate dobrze urzadzona, dziecko zabezpieczone, dobrze sie rozwija.

Stad mam osobiste doswiadczenia z wymiarem sprawiedliwosci ktory jest w PL bardzo uposledzony. Musialbym tu chyba 2 dni pisac aby wykazac wszystkie nieprawidlowosci. Tu w PL ma byc porzadek i zamordyzm bo inaczej wszyscy zle skonczymy. Ostatni kryzys to jest preludium do tego co sie stanie jesli panstwo jest zle zarzadzane.

awe

Data: 2009-09-05 00:15:41
Autor: Lorn
awe pisze:
[...]

Taki wywód na takie proste pytanie... :> Ble ble... Uf. :> Tylko z niechęci nie potnę... :> Legat mnie dopadł. :>

Data: 2009-09-05 00:20:30
Autor: VicAbarca
Postanowilem zyc jak kazdy normalny Polak
awe ďčřĺň:
> [...]
najbadziej newraligcznych momentach ciagali mnie po sadach. jaja jak cholera moze kiedys wszystko co mam opublikuje. Wszystko byloby ok bna univ , ale trafilem na trepa co to ma 1,5 w kapeluszu wyczulonego na punkcie swojego ja.

Czyli wyszlo szydlo z worka. Awe studiow nie skonczyl nawet za drugim podejsciem, bo oczywiscie jakas kanalia sie sprzysiegla przeciw niemu i mu cale studia zasrala :)
Na niczym sie nie zna, wiec go wywalili z roboty, a jedyne plany na pozyskanie kasy - czyli wycyckanie odszkodowania za tatusia - spelzy na niczym, wiec OGOLNA DUPA. Oto typowy wyborca PiSu...

--
VicAbarca

Data: 2009-09-05 00:21:21
Autor: Lorn
VicAbarca pisze:
awe пишет:
> [...]

Na niczym sie nie zna, wiec go wywalili z roboty, a jedyne plany na pozyskanie kasy - czyli wycyckanie odszkodowania za tatusia - spelzy na niczym, wiec OGOLNA DUPA. Oto typowy wyborca PiSu...

Nie dołuj go... :> Szkoda chłopiny... Niech żyje we własnym matrix`ie :)

Data: 2009-09-05 00:26:20
Autor: VicAbarca
Lorn пишет:
Nie dołuj go... :> Szkoda chłopiny... Niech żyje we własnym matrix`ie :)

Jeszcze mu zostalo pierdolenie o tych szacownych przodkach co to wielkie majatki na Bialorusi mieli...

--
VicAbarca

Data: 2009-09-05 00:29:34
Autor: Lorn
VicAbarca pisze:
Lorn пишет:
Nie dołuj go... :> Szkoda chłopiny... Niech żyje we własnym matrix`ie :)

Jeszcze mu zostalo pierdolenie o tych szacownych przodkach co to wielkie majatki na Bialorusi mieli...

Pewnie jakaś ciocia z Mińska drukuje ulotki... Przecież to rodzina z podziemia :) Waleczna :> Pomylił chłopczyk pigułki... :>

Data: 2009-09-05 09:25:09
Autor: awe
Postanowilem zyc jak kazdy normalny Polak

Użytkownik "VicAbarca" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:h7s4as$j42$3atlantis.news.neostrada.pl...
Lorn ?????:
Nie dołuj go... :> Szkoda chłopiny... Niech żyje we własnym matrix`ie :)

Jeszcze mu zostalo pierdolenie o tych szacownych przodkach co to wielkie majatki na Bialorusi mieli...
-- -- -- -- -- -- -- -
w sumie masz racje moge sie juz praktycznie zajmowac genealogia, bo wiele opcji nie zostalo, ale zawsze moge ty raczej nie
awe

Data: 2009-09-05 22:13:26
Autor: VicAbarca
Postanowilem zyc jak kazdy normalny Polak
awe ďčřĺň:
w sumie masz racje moge sie juz praktycznie zajmowac genealogia, bo wiele opcji nie zostalo, ale zawsze moge ty raczej nie

Zdziwilbys sie :) Moj pradziadek powtarzal (czego akurat nigdy nie pochwalalem, bo jestem skromny czlek), ze po grzbietach takich jak ty na konia wchodzil :)

--
VicAbarca

Data: 2009-09-06 08:02:43
Autor: Tzva Adonai
Postanowilem zyc jak kazdy normalny Polak
Moj pradziadek powtarzal (czego akurat nigdy nie pochwalalem, bo jestem skromny czlek), ze po grzbietach takich jak ty na konia wchodzil :)

No proszę, a ktoś tu komuś niedawno od Głowusiów ubliżał, hehe....

Data: 2009-09-06 22:07:49
Autor: VicAbarca
Tzva Adonai пишет:
No proszę, a ktoś tu komuś niedawno od Głowusiów ubliżał, hehe....

He, he, odrobina megalomanii nigdy nei zaszkodzi. Byle byla to tylko odrobina. A Glownia herbu Dupnia ma tego w ilosciach hurtowych :)

Zreszta, mowilem o pradziadka powiedzeniu. Ja nie artykuluje takich powiedzen :)))

--
VicAbarca

Data: 2009-09-07 10:04:18
Autor: awe
Postanowilem zyc jak kazdy normalny Polak

Uzytkownik "VicAbarca" <bjorgul@o2.pl> napisal w wiadomosci news:h7ugtn$2gl$1atlantis.news.neostrada.pl...
awe ďčřĺň:
[...]

byl rezunem?
awe

Data: 2009-09-05 01:39:27
Autor: awe
Postanowilem zyc jak kazdy normalny Polak

Uzytkownik "VicAbarca" <bjorgul@o2.pl> napisal w wiadomosci news:h7s3vv$j42$1atlantis.news.neostrada.pl...
awe ďčřĺň:
> [...]

Na niczym sie nie zna, wiec go wywalili z roboty, a jedyne plany na pozyskanie kasy - czyli wycyckanie odszkodowania za tatusia - spelzy na niczym, wiec OGOLNA DUPA. Oto typowy wyborca PiSu...

Nie pierdol Vic bo juz ryjesz nochalem, kase za tatusia jak to wyraziles mialem prawie 5 minut po wypadku na wyciagniecie reki. Podpiszedsz dostajesz kase. Nie podpisalem, po 5 latach dostalem na zasadach kontraktowych, ale trzeba bylo troche o to powalczyc. Dziwie sie wpadasz w stan ktory nazwalbym kurwa niemyta, ale to dobrze bo wlasnie sie odkryles
awe

Data: 2009-09-05 01:57:21
Autor: Slavinka
> [...]

pozyskanie kasy - czyli wycyckanie odszkodowania za tatusia - spelzy na
niczym, wiec OGOLNA DUPA. Oto typowy wyborca PiSu...

Raczej typowy Polak niszczony przez eSBucka zydokomune. Szecghnik ma sie
calkiem dobrze, no z wwyjatkiem zdrowia  - gruzlica i alkoholizm - Yochwa
jest dla nich sprawiedliwa. Przerabia GWno na lajno...

Postanowilem zyc jak kazdy normalny Polak