Postanowilem zyc jak kazdy normalny Polak

Data: 2009-09-04 22:28:54
Autor: Piotr
Postanowilem zyc jak kazdy normalny Polak
Dnia Fri, 4 Sep 2009 22:01:43 +0200, awe napisał(a):

Od dzis zarejestrowalem sie na bezrobocie. Czuje sie jak zbity pies. Bede musial stawic sie do urzedu pracy. Pewnie zaproponuja mi szkolenie komputerowe:-) albo to cos co mial boukun - takie szkolenia to ja zaliczam po przeczytaniu spisu tresci zreszta na univ ostatnio tez tak robilem. I znowu beda mnie dolowac zarzadzaniem publicznymi pieniedzmi na zasadzie wielkie ruchanie w dupe jeden drugiego.
W poniedzialek wyrabiam ksiazeczke zdrowia bo leczylem sie cale zycie prywatnie. Postaram sie byc normalnym przecietnym Polakiem wiec od dzis oswiadczam ze nie jestem ostatnim szlachcicem IV RP. Jesli mnie zezlosza stane sie talibem lub anarchista i bede wysadzal urzedy:-)

Pracy szukaj... Piotr

Data: 2009-09-04 22:32:31
Autor: MH
> [...]
> W poniedzialek wyrabiam ksiazeczke zdrowia bo leczylem sie cale zycie > prywatnie. Postaram sie byc normalnym przecietnym Polakiem wiec od dzis > oswiadczam ze nie jestem ostatnim szlachcicem IV RP. Jesli mnie zezlosza > stane sie talibem lub anarchista i bede wysadzal urzedy:-)

Bez kwalifikacji ??

MH

Data: 2009-09-04 22:39:37
Autor: Piotr
Postanowilem zyc jak kazdy normalny Polak
Dnia Fri, 04 Sep 2009 22:32:31 +0200, MH napisał(a):

Bez kwalifikacji ??

Przecie pisał, że studiował. A pracę można znaleźć i bez kwalifikacji,
jeżeli się chce.
Piotr

Data: 2009-09-05 00:07:58
Autor: VicAbarca
Postanowilem zyc jak kazdy normalny Polak
Piotr пишет:
Przecie pisał, że studiował.

Za to nie napisal, ze z sukcesem :) I chyba studiowal cos niesamowicie ambitnego typu Marketing i zarzadzanie... ;) Po tym trudno znalezc robote...

A pracę można znaleźć i bez kwalifikacji,
jeżeli się chce.

Bez kwalifikacji mozna prowadzic swoj biznes. I dobrze na tym wychodzic. Ale trzeba cos umiec lub miec jakikolwiek zdolnosci.

--
VicAbarca

Data: 2009-09-07 08:36:09
Autor: Polok_Prawdziwy
> [...]
>
> Bez kwalifikacji ??

Przecie pisał, że studiował. A pracę można znaleźć i bez kwalifikacji,

Nojasne Pietrosku - tela śmietnikuw wokuł...

Data: 2009-09-04 23:44:00
Autor: awe

Użytkownik "MH" <logiznam2@op.pl> napisał w wiadomości news:211d.00000005.4aa1795fnewsgate.onet.pl...
> [...]
> oswiadczam ze nie jestem ostatnim szlachcicem IV RP. Jesli mnie > zezlosza
> stane sie talibem lub anarchista i bede wysadzal urzedy:-)

-- -- -- -- -- -- -- -- -
gosciu ja wiecej swoim k. bym zarobil niz ty lbem
awe

Data: 2009-09-04 23:48:07
Autor: Lorn
awe pisze:
[...]

Jaki Ty jesteś żałosny ;-p

Data: 2009-09-05 01:54:45
Autor: awe

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:h7s0p6$oe8$4news.interia.pl...
awe pisze:
[...]

-- -- -- -- --
raczej dzis bardzo szczery
awe

Data: 2009-09-05 01:54:52
Autor: Lorn
awe pisze:
[...]

Tak sobie tłumacz :>

Data: 2009-09-05 00:08:49
Autor: VicAbarca
Postanowilem zyc jak kazdy normalny Polak
awe ďčřĺň:
gosciu ja wiecej swoim k. bym zarobil niz ty lbem

I dlatego pewnie jestes bezrobotny...

--
VicAbarca

Data: 2009-09-05 01:50:50
Autor: awe
Postanowilem zyc jak kazdy normalny Polak

Uzytkownik "VicAbarca" <bjorgul@o2.pl> napisal w wiadomosci news:h7s3ot$bpk$3nemesis.news.neostrada.pl...
awe ďčřĺň:
gosciu ja wiecej swoim k. bym zarobil niz ty lbem

I dlatego pewnie jestes bezrobotny...

--
no niby jestem ale nic w sumie sie nie zmienia dalej normalnie zyje, Po prostu zapisalem sie na bezrobocie i tylko tyle a ze za sex nie biore kasy to kwestia zasad ale zawsze to milo ze moblbym sie z tego utrzymac. Daje to jakies poczucie bezpiecznstwa.
Prawda?

Data: 2009-09-05 22:17:37
Autor: VicAbarca
[...]

Zajmujesz sie zigolactwem???

--
VicAbarca

Data: 2009-09-06 07:42:38
Autor: awe
Postanowilem zyc jak kazdy normalny Polak

Uzytkownik "VicAbarca" <bjorgul@o2.pl> napisal w wiadomosci news:h7uhke$ic1$1nemesis.news.neostrada.pl...

znowu nie czytasz ze zrozumieniem.
awe

Data: 2009-09-05 12:07:50
Autor: boukun
[...]

Awe nalezy do nielicznych Polakow, ktorzy maja swoja godnosc i nie pojdzie do pracy, za niewolnicze zarobki, tylko dlatego, zeby jakies pospolstwo, nie wsiadlo na niego, ze jest nierobem...

boukun

Data: 2009-09-05 15:54:35
Autor: awe
Postanowilem zyc jak kazdy normalny Polak

Uzytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisal w wiadomosci news:h7tde2$etk$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- --
dokladnie Boukun zwroc uwage ze jak bede placil na zus to nic z tego nie bede mial tylko bede robil na kaweckiego, a w zyciu emerytury nie dostane. Ten kawecki to sie dobrze ustawil. Teraz utrzymuje go Vic - bo on utrzymuje cala Polske i gdyby nie on to juz dawno bysmy wszyscy poszli z torbami. Tylko Vic nie zapominaj ze jestes mi winny kase za te sprawe ktora zaraz wejdzie do strasburga. Nie wiem jak wyrobisz. Moj dluzniku. Od kiedy to dluznik chce miec utrzymanka? Jeszcze dlugow za Tuska narobil glosujac na parcha. No ktos to musi splacac. Co jak kawecki zdechnie to zaraz swiat sie konczy? Trzeba bedzie za cos jesc..
awe

Data: 2009-09-05 16:03:12
Autor: Tzva Adonai
[...]

Weź się PiSdowski postkomuszy śmieciu do uczciwej pracy, to ci przestaną głupoty
po łbie latać...

Data: 2009-09-05 16:52:29
Autor: awe

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@vp.pl> napisał w wiadomości news:211d.00000077.4aa26fa0newsgate.onet.pl...
[...]

nie wyobrazam sobie innej pracy. ty jako osoba pracujaca strasznie duzo masz czasu na pisanie na psp. zajmuje cie cale zydostwo tego swiata. jestes dozorca parkingowym nowego typu? Laptop w plecaku i stukanie na wszystkie mozliwe fora.
awe

Data: 2009-09-05 16:55:52
Autor: Tzva Adonai
[...]

Ty się tak PiSdzielcu nie wypinaj po pańsku na cieci parkingowych, bo założę
się, że nawet do takiej pracy nie masz wystarczających kwalifikacji...

Data: 2009-09-05 22:08:43
Autor: awe

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:211d.0000007e.4aa27bf8newsgate.onet.pl...
[...]

ty za to masz do tego wybitne predyzpozycje
awe

Data: 2009-09-05 22:24:22
Autor: VicAbarca
Postanowilem zyc jak kazdy normalny Polak
awe ďčřĺň:
 ty jako osoba pracujaca strasznie duzo masz
czasu na pisanie na psp. zajmuje cie cale zydostwo tego swiata.

Liczy sie efekt twojej pracy, nie czas jej poswiecony. Ty, peerelowska popluczyno, nie bedziesz tego w stanie zrozumiec nigdy.
Jesli Tzva poswieca firmie niewiele czasu, ale daje to przyzwoity efekt, to jest wart wiecej niz koles, ktory zapierdziela 8 godzin na dzien, ale tylko realizuje to co inni zalatwili wczesniej.

Nie przejmuj sie, jako PiS-owiec nie jestes w stanie tego zrozumiec.

--
VicAbarca

Data: 2009-09-06 07:48:32
Autor: awe
Postanowilem zyc jak kazdy normalny Polak

Uzytkownik "VicAbarca" <bjorgul@o2.pl> napisal w wiadomosci news:h7uhi7$479$1atlantis.news.neostrada.pl...
awe ďčřĺň:
[...]

Jesli Tcvel mialby cycki to bylby baba. Cvel nie jest w stanie nic konkretnego zrobic dla swojej firmy ponizewaz on myslami jest 24 godziny na dobe w kiblu.
awe

Data: 2009-09-06 22:15:37
Autor: VicAbarca
Postanowilem zyc jak kazdy normalny Polak
awe ďčřĺň:
Cvel nie jest w stanie nic konkretnego zrobic dla swojej firmy ponizewaz on myslami jest 24 godziny na dobe w kiblu.

I widzisz tu sie roznimy diametralnie. Tzva, jesli jest swietny w swoim fachu, to moze sie nawet wiekszosc czasu opierdalac, o ile w czasie nieopierdalania przyniesie firmie odpowiednio duzo korzysci.
I tak jest wszedzie, i tak jest dobrze.

A Tzva widocznie dobrze sprzedaje te infraredy do glosowan, skoro go tam trzymaja.
Ja zreszta nie mialbym zadnych oporow, zeby zatrudnic Tzve (jesli jest dobry) nawet pomimo tego, ze osobiscie mi jakos nie odpowiada. Biznes to biznes, a zycie prywatne (w tym psp) to zycie prywatne.

--
VicAbarca

Data: 2009-09-07 10:17:08
Autor: awe
Postanowilem zyc jak kazdy normalny Polak

Uzytkownik "VicAbarca" <bjorgul@o2.pl> napisal w wiadomosci news:h815dp$4uj$1atlantis.news.neostrada.pl...
awe ďčřĺň:
[...]

Musialbys bardzo indywidualnie zbadac przypadek Tcvela, jak to zrobisz to pogadamy. Na razie to bajdurzenie.
awe

Data: 2009-09-05 22:19:55
Autor: VicAbarca
Tzva Adonai пишет:
Weź się PiSdowski postkomuszy śmieciu do uczciwej pracy, to ci przestaną głupoty
po łbie latać...

Madrze prawi kolega Tzva :)

--
VicAbarca

Data: 2009-09-05 22:18:22
Autor: VicAbarca
Postanowilem zyc jak kazdy normalny Polak
boukun ďčřĺň:
Awe nalezy do nielicznych Polakow, ktorzy maja swoja godnosc i nie pojdzie do pracy, za niewolnicze zarobki, tylko dlatego, zeby jakies pospolstwo, nie wsiadlo na niego, ze jest nierobem...

Godnosc nakazywalaby nie pobierac zasilku...

--
VicAbarca

Data: 2009-09-06 07:51:19
Autor: awe
Postanowilem zyc jak kazdy normalny Polak

Uzytkownik "VicAbarca" <bjorgul@o2.pl> napisal w wiadomosci news:h7uhlr$ic1$2nemesis.news.neostrada.pl...
boukun ďčřĺň:
[...]

Vic ja cie na tej grupie odstrzele wiec uwazaj bo wchodzisz mi na celownik i nie bede tak mily jak do tej pory. Ja nie pobieram zasilku, ani nie dostaje od Panstwa polskiego zadnej pomocy. Mam to po prostu w d...
Natomiast panstwo polskie utrzymuje na wysokich zasilkach prawie cala budzetowke bo trudno to nazwac praca. Poczawszy od politykow, szkolnictwa nizszego czy wyzszego, czy tez sluzby zdrowia. Uwazam ze jak cos robic to robic to dobrze albo wcale.

awe

Data: 2009-09-06 17:29:37
Autor: boukun
[...]

Debilu, ze ci juz tak powiem!!! Komu mialby dobrze robic, pasozydom u wladzy, zeby mogli sobie podwyzszac diety?? Oni sie nie martwia o emeryture, a nas jebia ustawami o kapita;le poczatkowym i udokumentowywaniu okresow zarobkowych, jak celowo archiwa popalili...

boukun

Postanowilem zyc jak kazdy normalny Polak