Postanowilem zyc jak kazdy normalny Polak

Data: 2009-09-05 00:45:16
Autor: Tzva Adonai
Postanowilem zyc jak kazdy normalny Polak
On 4 Wrz, 22:01, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:

oswiadczam ze nie jestem ostatnim szlachcicem IV RP.

Tyle o sobie wspaniałych rzeczy opowiadałeś, żeś genetyczny aryjczyk i
w dodatku niezależny finansowo... A tu taka postpeerelowska kiszka...

Data: 2009-09-05 10:24:48
Autor: awe

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:1e0c5250-ebd6-4ed3-8a6a-f419bfe19cf1v36g2000yqv.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- --
Nigdy nie pisalem ze jestem niezalezny finansowo - przeciez niedawno pisales ze na pewno nie zrobilem badan w FTDNA bo mnie na to nie stac. Wiec prosilbym Cie zebys przestal bredzic. Co prawda jeszcze cos posiadam i nie pracujac nie laduje na ulicy. Fakt ze zapisalem sie na bezrobocie nie swiadczy o tym ze zostalem w tym momencie do tego finansowo zmuszony ale moge byc i moze byc za pozno na podjecie jakiejkolwiek pracy, a wiec skoro zapisanie sie na bezrobocie daje mi ubezpieczenie zdrowotne - to w przypadku np jakiegos powaznego wypadku nie bylbym w stanie takich wydatkow uniesc. Ty rowniez i wiekszosc z nas. Wlasnie dlatego jest ubezpieczenie zdrowotne. Jesli zaproponuja mi jakas prace to ok, a jak nie to tez nie bedzie jeszcze tragedii.
Mi naprawde do zycia nie jest wiele potrzeba. Na wakacje nie musze jezdzic, bo na wakacje przyjezdza sie w moj rejon. Wiec mam je okragly rok. Zyje w dosc eleganckim i estetycznie urzadzonym mieszkaniu. Oczywiscie nie mam willi Bokuna, ale wiesz w tym momencie mowimy o jakosci zycia, nieprawdaz? Nie zamienilbym swojego mieszkania na wille w Swidnicy bez oczywiscie urazy bo Bokun ma calkiem fajny dom. Tylko kiepsko polozony geograficznie, bo byc moze okolice ma znosna. Jesli nawet zarobie minimalna sprzatajac ulice to zawsze bede mial kase zeby utrzymac swoj stan konsumpcji i jakosci zycia. Jednakze mam szanse dostac lepsza prace bez papierow poniewaz jestem kulturalnym, inteligentym facetem z zasadami. Pracowalem przed studiami i to w dobrej firmie. Co prawda mam dosc powazna luke, ale nie mam zamiaru sie zalamywac poniewaz mam i mialem te przewage nad zwyklym kowalskim ze nie mam sklonnosci do zaciagania kredytow, zycia ponad stan. Umiem zyc racjonalnie. Ty kryzys masz dzis, albo wkrotce bedziesz mial. Swiat tak szybko zaczal sie krecic ze niedlugo ze swoim doswiadczeniem zawodowym bedziesz mogl polerowac notebooki. Ja do kryzysu zadaptowalem sie 2 lata temu. Jesli nie bede mial cos jesc. Zwroce sie o prace u 2 moich krewnych ktorzy prowadza dosc dobrze prosperujace firmy. To na tyle...

awe

Data: 2009-09-07 08:49:29
Autor: Polok_Prawdziwy
> [...]

Mi naprawde do zycia nie jest wiele potrzeba. Na wakacje nie musze jezdzic, bo na wakacje przyjezdza sie w moj rejon. Wiec mam je okragly rok. Zyje w dosc eleganckim i estetycznie urzadzonym mieszkaniu. Oczywiscie nie mam willi Bokuna, ale wiesz w tym momencie mowimy o jakosci zycia, nieprawdaz? Nie zamienilbym swojego mieszkania na wille w Swidnicy bez oczywiscie urazy bo Bokun ma calkiem fajny dom. Tylko kiepsko polozony geograficznie, bo byc moze okolice ma znosna. Jesli nawet zarobie minimalna sprzatajac ulice to zawsze bede mial kase zeby utrzymac swoj stan konsumpcji i jakosci zycia. Jednakze mam szanse dostac lepsza prace bez papierow poniewaz jestem kulturalnym, inteligentym facetem z zasadami. Pracowalem przed studiami i to w dobrej firmie. Co prawda mam dosc powazna luke, ale nie mam zamiaru sie zalamywac poniewaz mam i mialem te przewage nad zwyklym kowalskim ze nie mam sklonnosci do zaciagania kredytow, zycia ponad stan. Umiem zyc racjonalnie. Ty kryzys masz dzis, albo wkrotce bedziesz mial. Swiat tak szybko zaczal sie krecic ze niedlugo ze swoim doswiadczeniem zawodowym bedziesz mogl polerowac notebooki. Ja do kryzysu zadaptowalem sie 2 lata temu. Jesli nie bede mial cos jesc. Zwroce sie o prace u 2 moich krewnych ktorzy prowadza dosc dobrze prosperujace firmy. To na tyle...

Pikne mazenia...

Pocekojmy do pirsych świont..., sylwestra... itp...

Ps - a ło dziewcynkach zapomnij - zodno na GOŁODUPCA niepujdzie...

Data: 2009-09-07 08:42:01
Autor: Polok_Prawdziwy
> [...]

Tyle o sobie wspaniałych rzeczy opowiadałeś, żeś genetyczny aryjczyk i
w dodatku niezależny finansowo... A tu taka postpeerelowska kiszka...

Jus niedługo niejeden tak swojom KARIEREM zakońcy...

Pogoda i dutki ino do WYBRAńCUW som...!!!

Resta DOśMIETNIKUW...!!!

Taki to jus kapitalismus jest...

PS - ajak siem pensjunaty mo, to siem i dutki mo...

Data: 2009-09-07 22:26:43
Autor: raff
Polok_Prawdziwy pisze:
[...]

No ale ty zadnych pensjonatuw nie masz.

Gorzej jak sie skonczy koniunktura na te twoje bizmesy z kryzysem.

To i łodpadkow po smietnikach bedziesz szukal ;)

Daj znac zes Baca z grupy to na extra bulke dorzuce ;)

R.

Data: 2009-09-07 23:25:51
Autor: mund
Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał w wiadomości news:h83qai$dso$1news.onet.pl...
Polok_Prawdziwy pisze:
[...]

O Bace to sie nie martw.
Owieczki ma...

Data: 2009-09-08 13:11:59
Autor: raff
Polok_Prawdziwy pisze:
[...]

Z niego taki baca jak z Wolskiego patriota.

R.

Data: 2009-09-08 13:59:43
Autor: Polok_Prawdziwy
Polok_Prawdziwy pisze:

> No ale ty zadnych pensjonatuw nie masz.

Gorzej jak sie skonczy koniunktura na te twoje bizmesy z kryzysem.

To i łodpadkow po smietnikach bedziesz szukal ;)

Daj znac zes Baca z grupy to na extra bulke dorzuce ;)

Łoj RAFAŁELOCIMNAWO...- ło moje pensjunaty i dutki martwić siem niemusis...!!!

Zanim mie wselakiego dobra zabraknie, to ty jus sparkę wytsaskanom łod
zarobkowanio mieć bedzies...
Takom serokom ci ześmigajom, ze cołkie zimnioki podrodze tracić bedzies...

Data: 2009-09-08 14:05:32
Autor: raff
Postanowilem zyc jak kazdy normalny Polak
Łoj RAFAŁELOCIMNAWO...- ło moje pensjunaty i dutki martwić siem niemusis...!!!

No ale ty nie masz zadnych pensjonatuw. Ino jakies bizmesy ;)

Zanim mie wselakiego dobra zabraknie, to ty jus sparkę wytsaskanom łod
zarobkowanio mieć bedzies...
Takom serokom ci ześmigajom, ze cołkie zimnioki podrodze tracić bedzies...

Tak sie boiszze jak kryzys przyńdzie to bedziesz mial szparke "otsaskanom" ? ;)

Nie boj, dam na bulke, tylko sie przyznaj zes Baca z grupy, a moze i nie kopne.

R.

Data: 2009-09-08 21:03:09
Autor: awe

Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał w wiadomości news:h85har$jq8$1news.onet.pl...
[...]

zawsze moze sie przebrac za misia
awe

Data: 2009-09-08 21:09:28
Autor: raff
awe pisze:
[...]

Jak Himilsbach ?

E, nic mu to nie da. I tak bedzie mial sparke otsaskanom. Jak kryzys to kryzys. Jego "bizmesy" sie skonczom.

R.

Postanowilem zyc jak kazdy normalny Polak