Postanowilem zyc jak kazdy normalny Polak

Data: 2009-09-05 17:43:32
Autor: mund
Postanowilem zyc jak kazdy normalny Polak
Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h7rrm5$dsi$1news.onet.pl...
Czuje sie jak zbity pies.

Pewnie zaproponuja mi...wielkie ruchanie w dupe jeden drugiego.

...leczylem sie cale zycie Postaram sie byc normalnym przecietnym Polakiem wiec od dzis oswiadczam ze nie jestem ostatnim szlachcicem IV RP. Jesli mnie zezlosza stane sie talibem lub anarchista i bede wysadzal urzedy:-)

Doskonały materiał na kapusia lub inną bolszewicką mendę.
Łatwo takiemu przetrącić kręgosłup, o ile jeszcze ma.

Data: 2009-09-07 10:27:05
Autor: awe

Użytkownik "mund" <mundraj@mailmix.pl> napisał w wiadomości news:h7u1jd$qqq$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

i tu sie troche mylisz. Doskonalym materialem jestes na wszystko nawet na kotlet mielony jak Ci przystawia pile mechaniczna do szyi.
kapowanie to kwestia charakteru albo 5 dzieci ktore masz na utrzymaniu.
awe

Postanowilem zyc jak kazdy normalny Polak