Postanowilem zyc jak kazdy normalny Polak

Data: 2009-09-05 19:59:13
Autor: jadrys
Postanowilem zyc jak kazdy normalny Polak
awe pisze:
Od dzis zarejestrowalem sie na bezrobocie. Czuje sie jak zbity pies.
awe

No, nie dziwie się - szlachciura w kolejce po jałmużnę..

Data: 2009-09-05 22:27:40
Autor: VicAbarca
jadrys пишет:
No, nie dziwie się - szlachciura w kolejce po jałmużnę..

Takich szlachciur to tu jest na peczki - od chlopow roznia sie tylko tym, ze niby jakis tam odlegly przodek podobno byl szlacheckiego pochodzenia, ale oczywiscie nie ma na to dokumentow, bo splonely w jakiejs wojnie :)

--
VicAbarca

Data: 2009-09-05 22:34:40
Autor: jadrys
VicAbarca pisze:
jadrys пишет:
[...]

E, przesadzasz, jak na razie to do "pochodzenia" przyznaje sie trzech - P. Głownia, Panslav i awe.

Data: 2009-09-07 10:39:29
Autor: awe
Postanowilem zyc jak kazdy normalny Polak

Użytkownik "VicAbarca" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:h7uhoc$479$2atlantis.news.neostrada.pl...
jadrys ?????:
[...]

Zapisanie sie na bezrobocie jest w moim przypadku gotowoscia do podjecia pracy. Wczesniej na to nie bylem gotowy ani nie mialem warunkow, a poza tym mialem za co zyc i nadal mam ale nie bardzo rozumiem dlaczego mam pozbawiac sie praw przyslugujacych mi z ubezpieczenia zdrowotnego. To dla mnie najwazniejsze. Jak do tej pory oplacalem prywatnie tego typu koszta. Robilem to z wielka przyjemnoscia bo nie jestem masochista. Wy pracowaliscie, placaliscie skladki a gowno dostajecie. Moze gdybyscie mieli szlacheckie pochodzenie to nie dawalibyscie sie tak rznac w dupe, ale wy zawsze od pokolen dajecie soba pomiatac. Nie uwlacza waszej godnosci stan w polskiej sluzbie zdrowia? Przeciez tam jest sowiecki burdel.
awe

Data: 2009-09-07 20:46:09
Autor: VicAbarca
Postanowilem zyc jak kazdy normalny Polak
awe ďčřĺň:
Zapisanie sie na bezrobocie jest w moim przypadku gotowoscia do podjecia pracy.

Awe, i teraz mowie powaznie, zastanow sie co mozesz robic i wystap o dotacje z UP. To bedzie jakies 10 tys. zl na rozpoczecie dzialalnosci gospodarczej. Szczegolow nie znam, ale mam znajomka, ktory wlasnie w ten sposob uruchamial firme. Idz do UP i dowiedz sie szczegolow.

--
VicAbarca

Data: 2009-09-07 21:35:34
Autor: mund
Postanowilem zyc jak kazdy normalny Polak
Uzytkownik "VicAbarca" <bjorgul@o2.pl> napisal w wiadomosci news:h83ki3$38t$1atlantis.news.neostrada.pl...
awe ďčřĺň:
[...]

No i skladki ZUS mniejsze na poczatek.
Tylko trzeba miec pomysl, koncepcje takiej dzialalnosci.
Nie sztuka wziac kase, ale jeszcze trzeba umiec i chciec ja pomnozyc.

Data: 2009-09-08 21:07:40
Autor: awe
[...]

Ta slyszalem juz o takiej mozliwosci od paru osob. thx za dobre checi. no zobaczymy co czas przyniesie, bo musze sie stawic w urzedzie 10 wrzesnia.
awe

Data: 2009-09-09 08:12:18
Autor: VicAbarca
awe пишет:
Ta slyszalem juz o takiej mozliwosci od paru osob. thx za dobre checi. no zobaczymy co czas przyniesie, bo musze sie stawic w urzedzie 10 wrzesnia.

Bierz te dyche. Na uruchomienie jakiejs uslugowej dzialalnosci powinno (jak dobrze poglowkujesz) starczyc. I nawet nie musisz wymyslac czegos calkowicie innowacyjnego. Wystarczy przyswoic cos co juz jest na rynku i tylko (i az) pomyslec jak zaplanowac calosc tak, aby np. miec znacznie nizsze koszty niz konkurencja.

--
Vic

Data: 2009-09-07 10:31:25
Autor: awe

Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h7u8tf$sm8$8news.onet.pl...
awe pisze:
Od dzis zarejestrowalem sie na bezrobocie. Czuje sie jak zbity pies.
awe

No, nie dziwie się - szlachciura w kolejce po jałmużnę..
Zarejestrowac sie trzeba. Dlaczego nie mam korzystac z praw ktore mi przysluguja jako obywatelowi tego kraju? Mam znajomego aktory zagranica zarabia okolo 20 tys miesiecznie, wynajal pare hektarow i jest rolnikiem. Jego emeryture oplaci mu KRUS. Od teraz bede ssal z panstwa ile sie da.
awe

Data: 2009-09-07 16:12:43
Autor: jadrys

awe pisze:

[...]

Oczywiście że trzeba - same korzyści z tego wynikają, łącznie z tym że po zarejestrowaniu okres bezrobocia będzie zaliczany jako składkowy do naliczania emerytury..
Ale ja nie o tym, pozwoliłem sobie tylko zauważyć co kapitalizm robi z ludźmi - jakieś upokarzające rejestracje, jakieś propozycje niewolniczej pracy itd. , oj doczekaliśmy sie czasów..

Postanowilem zyc jak kazdy normalny Polak