Postanowilem zyc jak kazdy normalny Polak

Data: 2009-09-07 08:32:00
Autor: Polok_Prawdziwy
Postanowilem zyc jak kazdy normalny Polak
Od dzis zarejestrowalem sie na bezrobocie. Czuje sie jak zbity pies. Bede musial stawic sie do urzedu pracy. Pewnie zaproponuja mi szkolenie komputerowe:-) albo to cos co mial boukun - takie szkolenia to ja zaliczam po przeczytaniu spisu tresci zreszta na univ ostatnio tez tak robilem. I znowu beda mnie dolowac zarzadzaniem publicznymi pieniedzmi na zasadzie wielkie ruchanie w dupe jeden drugiego.
W poniedzialek wyrabiam ksiazeczke zdrowia bo leczylem sie cale zycie prywatnie. Postaram sie byc normalnym przecietnym Polakiem wiec od dzis oswiadczam ze nie jestem ostatnim szlachcicem IV RP. Jesli mnie zezlosza stane sie talibem lub anarchista i bede wysadzal urzedy:-)

No pseca tak łokrutnie zakochany i zwolennik tego KAPITULIźMU jeześ...!

Pockej no jesce ze tsydzieści dni, az ci dutkuw zabraknie to potem sem mondze
pogodomy....

PS - nawet do łowiecek wyposu zatrudnić ciem niemogem, bo ku podzimie idzie...

Data: 2009-09-07 12:19:17
Autor: awe

Użytkownik "Polok_Prawdziwy" <baca_nowocesny@onet.eu> napisał w wiadomości news:211d.000001ef.4aa4a8e0newsgate.onet.pl...
[...]

niestety nic nie rozumiem z tej gwary. napisz cos po ludzku to pogadamy
awe

Postanowilem zyc jak kazdy normalny Polak