Postąpiłem jak radziliście... i nic ;-(

Data: 2009-09-23 17:03:37
Autor: robert1
Postąpiłem jak radziliście... i nic ;-(
Nie tak dawno prosiłem Was o pomoc, gdyż komornik, mimo wydania postanowienia
o umorzeniu tytułu egzekucyjnego, nadal zabiera pieniądze z mojego konta; co
więcej, dwa rachunki bankowe mam zablokowane.

Dla ludzi to zabrzmi jak ostrzeżenie, żeby duże kwoty lokować na lokaty bezimienne (np w złoto lub "w miarę stabilną" walutę obcą i trzymać "pod łóżkiem"), gdyz wszelkie lokaty zarejestrowane na dane personalne konkretnej osoby (właściciela) a więc lokata na rachunkach bankowych, lokata w nieruchomości - mogą jak widać paść łatwym łupem komornika...

--

Postąpiłem jak radziliście... i nic ;-(