Postąpiłem jak radziliście... i nic ;-(

Data: 2009-09-23 17:41:00
Autor: Piotr [trzykoty]
Postąpiłem jak radziliście... i nic ;-(
<fotoreporter1@NOSPAM.gazeta.pl> wrote
Dziś dostałem odmowę wszczęcia śledztwa, z powodu
braku znamion czynu zabronionego.

Chodzi o to, że komornik musiałby działać umyślnie, tzn. Ty musiałbyś to wykazać. Pozostaje zażalenie na odmowę wszczęcia. Oraz wykazanie, że komornika powiadamiałeś o tym, iż jego działanie jest nielegalne (czy o tych powiadomieniach było w Twoim zawiadomieniu o przestępstwie?)

Data: 2009-09-23 17:41:44
Autor: Tomek
Dnia 23-09-2009 o 17:41:00 Piotr [trzykoty] <trzykoty_TNIJ@o2.pl>  napisał(a):

<fotoreporter1@NOSPAM.gazeta.pl> wrote
DziÂś dostaÂłem odmowĂŞ wszczĂŞcia Âśledztwa, z powodu
braku znamion czynu zabronionego.

Chodzi o to, Âże komornik musiaÂłby dziaÂłaĂŚ umyÂślnie, tzn. Ty musiaÂłbyÂś to
wykazaĂŚ. Pozostaje zaÂżalenie na odmowĂŞ wszczĂŞcia. Oraz wykazanie, Âże
komornika powiadamiaÂłeÂś o tym, iÂż jego dziaÂłanie jest nielegalne (czy o  tych
powiadomieniach byÂło w Twoim zawiadomieniu o przestĂŞpstwie?)

Wg art. 231 par. 3 KK może też działać nieumyślnie.

--
Tomek

Data: 2009-09-23 17:50:31
Autor: Piotr [trzykoty]
PostÄ?piĹ?em jak radziliĹ?cie... i nic ;-(

"Tomek" <tomekziel@op.pl> wrote
Wg art. 231 par. 3 KK może też działać >nieumyślnie.

Nie zauważyłeś chyba spójnika "i", który oznacza, że jednocześnie musiałaby być spełniona kolejna przesłanka; tu: znaczna szkoda. Dwa tysiące raczej nią nie są...

--
Tomek

Postąpiłem jak radziliście... i nic ;-(