"Postaw na milion" - zła odpowiedź?

Data: 2011-04-09 20:25:18
Autor: Samarytanin
"Postaw na milion" - zła odpowiedź?

Użytkownik "Piotrek" <pilarp@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:178f.000008df.4da09fcbnewsgate.onet.pl...
Przed chwilą dwóch graczy niby wyłożyło się we wspomnianym teleturnieju na
pytaniu o to czy starszy jest serial "Stawka większa niż życie", czy "Czterej
pancerni i pies". Gracze odpowiedzieli, że "Pancerni" byli pierwsi, ja też tak
uważałem, ale ta odpowiedź została uznana za błędną. Coś mnie jednak tknęło i
postanowiłem to sprawdzić. Wiem, że filmweb i wikipedia ogólnie bywają
zawodne, ale jednak oba źródła potwierdzają, że gracze mieli rację stawiając
na Janka Kosa (premiera: 1966) zamiast na Hansa Klossa (premiera: 1967).
Czyżby zostali wydymani na 100 tysięcy zł?

Pomijajac fakt ze pierwszy byl Rambo...
"Stawka" byla nadawana wczesniej jako Teatr Telewizji
potem byl serial. Pewnie tak to potraktowali.

"Postaw na milion" - zła odpowiedź?