"Postaw na milion" - zła odpowiedź?

Data: 2011-04-10 17:44:59
Autor: moon
"Postaw na milion" - zła odpowiedź?
Dnia Sat, 09 Apr 2011 20:04:59 +0200, Piotrek napisał(a):
  Wiem, że filmweb i wikipedia ogólnie bywają
zawodne, ale jednak oba źródła potwierdzają, że gracze mieli rację stawiając na Janka Kosa (premiera: 1966) zamiast na Hansa Klossa (premiera: 1967). Czyżby zostali wydymani na 100 tysięcy zł?

Nie zostali, Stawka była pierwsza, jako sfilmowany teatr TV.
Ale... ciekawostka, bylem jej świadkiem, bo akurat oglądałem TV: Pierwszy odcinek (pilot) 4PPiP nadany został jako osobny film, bez żadnego
określenia go jako serial. Potem była przerwa i za jakiś czas poszedł
jeszcze raz, już jako 1 odcinek 4PPiP.
Sprawdzalem w wiki i tam są dwie daty jako premiery 9.05.1966 i 25.09.1966.
W końcu, nie wiem, może ta pierwsz data to właśnie ten pojedynczy pilot?
Tak dobrze tego nie pamiętam.

moon

"Postaw na milion" - zła odpowiedź?