Postawić tamę katoterrorystom

Data: 2012-06-14 09:55:30
Autor: Bogdan Idzikowski
Postawić tamę katoterrorystom
Lepiej późno niż wcale. Po chuligańskich ekscesach tzw.  farmaceutów, co to niby mają kryształowe sumienia, głos zabrał wreszcie Główny Inspektor Farmaceutyczny. Informuje on,  iż aptekarze, którzy odmawiają - powołując się na słynną i z dupy wziętą klauzulę sumienia - sprzedaży środków antykoncepcyjnych mogą stracić licencje. Przypomina też artykuł 103 ust. 2 pkt. 3 prawa farmaceutycznego, wedle którego wojewódzki inspektor farmaceutyczny może cofnąć koncesję uznając, że wrażliwy aptekarz lub apteka "nie zaspokaja w sposób uporczywy potrzeb ludności w zakresie wydawania produktów leczniczych". To samo prawo farmaceutyczne nie przywiduje zresztą czegoś takiego jak "ograniczenia asortymentu oferowanego w aptece ze względu na tzw. klauzulę sumienia". To wymysł katolibów i obsranych magistrów w białych kitlach. Kiedyś już o tym pisałem, że jak ktoś ma sumienie delikatne niczym wiosenna pajęczyna, to niech nie handluje w aptece jeno w sklepie mięsnym, albo w warzywniaku. Jedyne co mnie niepokoi to pewna zbyt wielka dowolność w interpretacji zapisów prawa. Bo co to znaczy "może stracić licencje"? Wolę określenie "bezwarunkowo straci licencje". Jest teraz taki czas, że należy szybko wybierać: albo praca albo czyste sumienia. Droga wolna.?
czwartek, 14 czerwca 2012, revelstein
http://revelstein.blox.pl/2012/06/2741-postawic-tame-katoterrorystom.html

I bardzo dobrze. Już zacząłem się obawiać, że w kinie nie dostanę biletu na film wojenny, bo bileter jest pacyfistą i sumienie nie pozwala mu na...

Data: 2012-06-14 10:26:49
Autor: mkarwan
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4fd998f4$0$1305$65785112news.neostrada.pl...
czwartek, 14 czerwca 2012, revelstein
http://revelstein.blox.pl/2012/06/2741-postawic-tame-katoterrorystom.html

1. O revelsteinie w facebooku
facebook http://pl-pl.facebook.com/people/Zohan-Revelstein/100001984580075
Zohan Revelstein Strona internetowa http://revelstein.blox.pl

Jest też zdjęcie, na którym jest biały kot z rudą głową.
Kot ma na głowie kipę(myckę) z gwiazdą Dawida.
http://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-snc4/173514_100001984580075_7506200_n.jpg
Zdjęcie może sugerować, że revelstein może być bardzo religijnym Żydem,
skoro nawet jego kot nosi kipę z gwiazdą Dawida.

2. revelstein o sobie
http://deser.pl/deser/u,revelstein.html
Warszawa
Taki sobie sybaryta, sprzedawczyk, zdegenerowany nie-patriota, zawodowy,
narodowości bliżej nie określonej.

3. revelstein o sobie
http://revelstein.blip.pl/
Panbuk mnie nienawidzi, zdaje się że z wzajemnością

Data: 2012-06-14 12:35:40
Autor: bicz na bomble
Postawić tamę katoterrorystom
On Thu, 14 Jun 2012 10:26:49 +0200, "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl>
wrote:

[...]

Nie powinno sie pisac "Revelsztajn" ?

R.

Data: 2012-06-14 13:19:52
Autor: mkarwan

wrote:

[...]

Warto aby inni wiedzieli kim jest ten, którego tak często cytuje Idzikowski

Data: 2012-06-17 20:09:54
Autor: K.S.
> [...]
| wojenny, bo bileter jest pacyfistą i sumienie nie pozwala mu na...
| -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
To nie pójdziesz. W czym problem?
Nikt cię nie zmusza do chodzenia do kina.

Data: 2012-06-17 21:20:11
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "K.S." <kochamspam@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:jrl6hh$19c$1inews.gazeta.pl...
> [...]
To nie pójdziesz. W czym problem?
Nikt cię nie zmusza do chodzenia do kina.

Odgryzłeś się jak szczypiorek na wiosnę!

Postawić tamę katoterrorystom