Postawienie przed Trybunałem Stanu Kaczyńskiego i Ziobry, domknie sprawę Sawickiej

Data: 2012-05-18 09:29:12
Autor: Przemysław W
Postawienie przed Trybunałem Stanu Kaczyńskiego i Ziobry, domknie sprawę Sawickiej
- Nie będzie przeprosin ani dla CBA, ani dla polityków PiS. Wyrok nie kończy sprawy, Sawicka na pewno będzie składać apelację od decyzji sądu - zapowiedział w "Kontrwywiadzie" RMF FM Grzegorz Schetyna. Poseł PO

zapowiedział też, że sprawę domknie dopiero postawienie przed Trybunałem Stanu Jarosława Kaczyńskiego i Zbigniewa Ziobro.

Schetyna, odnosząc się do wyroku w głośnej sprawie b. posłanki PO Beaty Sawickiej, powiedział, że była to "polityczna prowokacja przeciw opozycji". Odrzucił możliwość przeprosin dla CBA i polityków PiS, do czego wzywali m.in. Zbigniew Ziobro i Mariusz Kamiński. Zdaniem Schetyny cała sprawa nie jest jeszcze zamknięta, a wyrok jej nie skończył. Sawicka na pewno będzie składać apelację od decyzji sądu - zapowiedział.

- Dopiero projekt Platformy Obywatelskiej, czyli postawienie przed Trybunałem Stanu Kaczyńskiego i Ziobry, domknie sprawę Sawickiej. TS będzie symbolicznym wskazaniem na tych, którzy takie prowokacje, jak sprawa Sawickiej przygotowywali - stwierdził.

Wyrok ws. Sawickiej. PiS żąda przeprosin

W środę warszawski sąd okręgowy skazał Sawicką na karę trzech lat więzienia. B. burmistrza Helu Mirosława Wądołowskiego za przyjęcie łapówki sąd skazał na dwa lata pozbawienia wolności w zawieszeniu na pięć lat. Sawicką sąd uznał za winną płatnej protekcji, żądania i przyjęcia łapówki. Zarówno Sawicka, jak i Wądołowski mają też zapłacić grzywnę. CBA zatrzymało Sawicką, ówczesną posłankę PO, w październiku 2007 r.

Sprawa budziła kontrowersje, bo Sawicka tłumaczyła, że padła ofiarą prowokacji agenta Tomka (obecnego posła PiS). Uznała też, że oficerowie przekroczyli uprawnienia, podejmując wobec niej inwigilację i że namawiali ją do przestępstwa. Do historii przeszło jej emocjonalne wystąpienie, w którym prosiła ówczesnego szefa CBA Mariusza Kamińskiego, by jej "nie linczował publicznie".

Do całego zdarzenia doszło tuż przed wyborami parlamentarnymi w 2007 roku, a po wystąpieniu Kamińskiego, który na jednej z konferencji mówił, że "teraz wyborcy wiedzą, na kogo nie głosować", część polityków pytała o polityczne tło całej sprawy.

http://wiadomosci.onet.pl/kraj/dojdzie-do-zwrotu-ws-sawickiej-wyrok-nie-konczy-sp,1,5134617,wiadomosc.html

Przemek

--

"Istnieje przedsiębiorstwo produkujące kłamstwa - PiS jako partia i "Gazeta Polska", media o. Rydzyka jako narzędzie propagandy.
 I nie chodzi tu tylko o kłamstwo smoleńskie, ale o kłamstwa dotyczące wielu innych spraw:  domniemanego obecnego rozbioru Polski, mitycznego dorobku politycznego Lecha Kaczyńskiego,

Data: 2012-05-18 09:36:18
Autor: mkarwan
Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:jp4toa$p4j$1inews.gazeta.pl...
- Nie będzie przeprosin ani dla CBA, ani dla polityków PiS. Wyrok nie kończy sprawy, Sawicka na pewno będzie składać apelację od decyzji sądu - zapowiedział w "Kontrwywiadzie" RMF FM Grzegorz Schetyna. Poseł PO

Czy to ma oznaczać, że Schetyna broni Sawickiej?

Data: 2012-05-14 08:19:02
Autor: pluton
> [...]
>zapowiedział w "Kontrwywiadzie" RMF FM Grzegorz Schetyna. Poseł PO

Czy to ma oznaczać, że Schetyna broni Sawickiej?

Czytac kurwana nie nauczyli ? To oznacza, ze Schetyna potepia
atak UFO na lodowe pustynie Grenlandii.

Nullification

Data: 2012-05-18 12:51:27
Autor: Pan hrabia Bobrowski
[...]

Nie wiem po jaką cholerę Schetyna wsadza łapki w to szambo. Sawicka potrzebowała miłości za pieniądze to powinna sobie kupić psa, a nie rozwalać nogi przed obleśnym agentem. Co do TS dla J.Kaczyńskiego i Z.Ziobro - bez sensu.

BBR

Data: 2012-05-18 13:35:51
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Pan hrabia Bobrowski" <hrabia@zascianek.eu> napisał w wiadomości news:4fb629a8$0$1223$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A co ty wiesz o kobietach?

Data: 2012-05-18 14:38:30
Autor: Jadryś
Postawienie przed Trybunałem Stanu Kaczyńskiego i Ziobry, domknie sprawę Sawickiej
W dniu 2012-05-18 09:29, Przemysław W pisze:
-

Przemek

Tak.. i zapadnie wyrok skazujący dla nich.. a białe myszki zaczną tańczyć na moście Kierbedzia w Warszawie, a na dodatek Tusk wyda edykt ustawowy obniżający wiek emerytalny Polaków z 67 na 65 lat..

Data: 2012-05-18 14:57:57
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Jadryś" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jp5gpp$67l$6node2.news.atman.pl...
[...]

A co ma piernik do wiatraka?

Postawienie przed Trybunałem Stanu Kaczyńskiego i Ziobry, domknie sprawę Sawickiej