Postawienie przed Trybunałem Stanu Kaczyńskiego i Ziobry, domknie sprawę Sawickiej

Data: 2012-05-18 12:51:27
Autor: Pan hrabia Bobrowski
Postawienie przed Trybunałem Stanu Kaczyńskiego i Ziobry, domknie sprawę Sawickiej
Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:jp4toa$p4j$1inews.gazeta.pl...
- Nie będzie przeprosin ani dla CBA, ani dla polityków PiS. Wyrok nie kończy sprawy, Sawicka na pewno będzie składać apelację od decyzji sądu - zapowiedział w "Kontrwywiadzie" RMF FM Grzegorz Schetyna. Poseł PO
zapowiedział też, że sprawę domknie dopiero postawienie przed Trybunałem Stanu Jarosława Kaczyńskiego i Zbigniewa Ziobro.

Nie wiem po jaką cholerę Schetyna wsadza łapki w to szambo. Sawicka potrzebowała miłości za pieniądze to powinna sobie kupić psa, a nie rozwalać nogi przed obleśnym agentem. Co do TS dla J.Kaczyńskiego i Z.Ziobro - bez sensu.

BBR

Data: 2012-05-18 13:35:51
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Pan hrabia Bobrowski" <hrabia@zascianek.eu> napisał w wiadomości news:4fb629a8$0$1223$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A co ty wiesz o kobietach?

Postawienie przed Trybunałem Stanu Kaczyńskiego i Ziobry, domknie sprawę Sawickiej