Postawienie przed Trybunałem Stanu Kaczyńskiego i Ziobry, domknie sprawę Sawickiej

Data: 2012-05-18 14:38:30
Autor: Jadryś
Postawienie przed Trybunałem Stanu Kaczyńskiego i Ziobry, domknie sprawę Sawickiej
W dniu 2012-05-18 09:29, Przemysław W pisze:
-

Przemek

Tak.. i zapadnie wyrok skazujący dla nich.. a białe myszki zaczną tańczyć na moście Kierbedzia w Warszawie, a na dodatek Tusk wyda edykt ustawowy obniżający wiek emerytalny Polaków z 67 na 65 lat..

Data: 2012-05-18 14:57:57
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Jadryś" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jp5gpp$67l$6node2.news.atman.pl...
[...]

A co ma piernik do wiatraka?

Postawienie przed Trybunałem Stanu Kaczyńskiego i Ziobry, domknie sprawę Sawickiej