Postępowanie ścigane z urzę du - pytanie.

Data: 2009-03-09 16:59:01
Autor: Sqeeb
Postępowanie ścigane z urzę du - pytanie.
Witam.
Jeżeli jestem w sprawie stroną, a jedynie 'wątkiem' przyczynowo skutkowym,
i to z mojego powodu(ale nie z mojego pozwu) oskarżony staje przed sądem
czy istnieje możliwość abym był informowany o poczynaniach sądu?
Albo chociaż żebym otrzymał sam wyrok?

Z góry dzięki.

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2009-03-09 17:00:08
Autor: Sqeeb
Postępowanie ścigane z ur zędu - pytanie.
On Mon, 9 Mar 2009 16:59:01 +0100
Sqeeb <sqeeb@internet.community> wrote:

Jeżeli jestem w sprawie stroną, a jedynie 'wątkiem' przyczynowo skutkowym,

Miało być 'jeżeli nie jestem w sprawie', przepraszam za tą wpadke.... ;-]

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2009-03-09 18:01:26
Autor: .Artur.
Sqeeb pisze:
[...]

Korzystaj z funkcji "wycofaj wiadomość"

Data: 2009-03-09 20:10:16
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "Sqeeb" <sqeeb@internet.community> napisał w wiadomości news:20090309165901.34d94223.sqeebinternet.community...
[...]

Możesz to jakoś po ludzku napisać? Jesteś zawiadamiającym, pokrzywdzonym, świadkiem?

Data: 2009-03-09 21:21:50
Autor: Sqeeb
Postępowanie Âścigane z u rzędu - pytanie.
On Mon, 9 Mar 2009 20:10:16 +0100
"Robert Tomasik" <robert.tomasik@gazeta.pl> wrote:

Możesz to jakoś po ludzku napisać? Jesteś zawiadamiającym, pokrzywdzonym, świadkiem?

Pokrzywdzonym. Ale sprawa jest z urzędu, ja nigdzie pisma nie zanosiłem.

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2009-03-09 21:40:59
Autor: Robert Tomasik
Postępowanie ¶cigane z urzdu - pytanie.
Użytkownik "Sqeeb" <sqeeb@internet.community> napisał w wiadomości news:20090309212150.9f0c4e52.sqeebinternet.community...
[...]

Jako pokrzywdzonemu przysługuje Ci prawo wglądu do akt, bez względu na to, czy coś gdzieś zanosiłeś, czy nie. Po zakończeniu postępowania przyjdzie Ci informacja. Wówczas możesz zostać oskarżycielem posiłkowym, czyli przed sądem być normalnie stroną. Jak nie, to i tak na samym końcu dostaniesz z sądu informację.

Data: 2009-03-10 16:28:11
Autor: Sqeeb
Postępowanie ¶cigane z urzdu - pytanie.
On Mon, 9 Mar 2009 21:40:59 +0100
> [...]

Jako pokrzywdzonemu przysługuje Ci prawo wglądu do akt, bez względu na to, czy coś gdzieś zanosiłeś, czy nie. Po zakończeniu postępowania przyjdzie Ci informacja. Wówczas możesz zostać oskarżycielem posiłkowym, czyli przed sądem być normalnie stroną. Jak nie, to i tak na samym końcu dostaniesz z sądu informację.

Sytuacja wygląda tak, że byłem pasażerem samochodu podczas wypadku.
No a że hospitalizacja trwała dlużej niż 7 dni to sprawa poszła do sądu.
W takiej sytuacji też dostanę zawiadomienie/informację o wyroku?

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2009-03-11 00:41:54
Autor: tokaj1
Postępowanie ¶cigane z urzdu - pytanie.
On 10 Mar, 16:28, Sqeeb <sq...@internet.community> wrote:
On Mon, 9 Mar 2009 21:40:59 +0100

"Robert Tomasik" <robert.toma...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

No a że hospitalizacja trwała dlużej niż 7 dni to sprawa poszła do sądu.
W takiej sytuacji też dostanę zawiadomienie/informację o wyroku?

Dla Ciebie najważniejsze jest odszkodowanie. Zbieraj dokumentację aby
potem starać się o odszkodowanie z tytułu OC sprawcy. I nie
bagatelizuj tego bo możesz z tego mieć całkiem niezłą kasę.
Podrawiam: Jurek

Data: 2009-03-11 12:40:28
Autor: Sqeeb
Postępowanie ¶cigane z urzdu - pytanie.
On Wed, 11 Mar 2009 00:41:54 -0700 (PDT)
tokaj1 <tokaj1@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

Odpowiedź jest nie na temat.
Nie wiesz co jest dla mnie najważniejsze.

Ponawiam ostatnie pytanie.

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Postępowanie ścigane z urzę du - pytanie.