Postepujaca rozpierducha

Data: 2009-11-03 22:58:56
Autor: awe
Postepujaca rozpierducha
str 20
http://www.tarnobrzeg.pl/php/media/afisz/pdf/afisz0108.pdf

"
Zmrozila mnie rozmowa z Mirkiem Wozniakiem, pracuj

acym w kancelarii sejmu. Brutalnie przejechal sie po

Tusku i Platformie Obywatelskiej, wynosil pod niebiosy

Kaczynskich, diagnozowal nasza sytuacje jako proces

postepujacej rozpierduchy. "

awe

Data: 2009-11-04 13:47:08
Autor: awe
Postepujaca rozpierducha

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hcq8pk$tf4$1news.onet.pl...
[...]

przypomina dawno temu to bylo a jednak byli ludzie u zrodla ktorzy dobrze rozpoznali problem z PO i z tuskiem. Rozpierducha.....rozpierducha wyksztalciuchy
awe

Postepujaca rozpierducha