Data: 2013-02-17 09:01:35 | |
Autor: Wiesiaczek | |
Postpy demokracji... | |
"Rok 2013 może okazać się pechowym dla wielu polskich pracowników. To będzie najgorszy rok dla gospodarki od 20 lat – alarmuje "Gazeta Wyborcza". Już pod koniec ubiegłego roku pierwsze wielkie firmy zapowiedziały grupowe zwolnienia. I lawina runęła. Łącznie pracę może stracić ok. 14 tys. osób." http://www.tinyurl.pl?pkuRTuMs Najciekawsze oczywiście komentarze, pozwolę sobie zacytować jeden z nich: "~Heniek: Przypomnijcie sobie łachudry, był taki kraj w którym robotnik pracował 8 godzin na dobę, starczało na szkoły, uczelnie, wojsko, wczasy, służbę zdrowia, robotnik dostawał posiłek regeneracyjny, a za podniesienie ceny na cukier kładł się na szynach, powstawały KORy, KPNy i inne organizacje broniące jego praw. Nie było bezrobocia i żony siedziały w domu wychowując dzieci. Kością w gardle polskiego robotnika stała słynna willa Gierka i 28 mld długu. Mieliśmy najlepsze pieczywo w europie ale jak pamiętam, robole marzyli o takim zachodnim, białym, który nie czerstwieje, o chlebie na grzanki, bo myśleli, że jak przyjdzie zachód, to będą jako bezrobotni siedzieli na wczasach na Mniami zajadając się tostami i McDonaldami. Zdziczała hołota otumaniona przez Geremków, Kuroni, Michników czy Mazowieckich, pod sztandarami S, wybrało sobie Bolka na prezydenta a teraz jęczy, że na piwko z Lidla nie starcza a przecież świat jest taki piękny w M jak miłość, Plebani czy w Klanie. Macie to coście wywalczyli. Jest tak "OK" w każdej dziedzinie. Zaraz wyślecie mnie na Białoruś albo na Kubę ale czy to coś zmieni? Czy zmieni to i polski robotnik nie będzie pracował za darmo albo zarabiał 5,50 zł na godzinę przez 10-12 godzin dziennie? Przypominam wam, że strajki w 1980 r rozpoczęły się o przywrócenie do pracy takiej jednej suwnicowej, handlującej skrycie w stoczni gorzałką i robiącej przewałki na wejściówce na teren stoczni, którą spragnieni okowity robole zrobili męczennicą. A poza tym, uwielbiam patrzeć jak w 1980 r. nosiliście Wałęsę na rękach, jak żeście skandowali jego imię. Mam te nagrania i po przebudzeniu odtwarzam sobie dla dobrego i podniosłego nastroju. Winicie Wałęsę a kto go wyniósł na piedestał, kto go wybrał pierwszym prezydentem? Teraz piszecie łajzy, że wiedzieliście że to Bolek, więc też byliście z tych służb. Może żeście się mijali w drzwiach kolektury" -- Wiesiaczek (dziś z DC) "Ja piję tylko przy dwóch okazjach: Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ® |
|
Data: 2013-02-17 06:23:59 | |
Autor: jan kowalski | |
Postpy demokracji... | |
"Rok 2013 moe okaza si pechowym dla wielu polskich pracownikw.. To A Brazylia kwitnie, wniosek? Sama gazeta placi swoim podwykonawcom takie grosze ze nie warto jej czytac. To jest GWno beznapletkowych manipulatorow. |
|
Data: 2013-02-17 10:26:18 | |
Autor: Bogdan Idzikowski | |
Postępy demokracji... | |
Użytkownik "Wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> napisał w wiadomości news:kfq69f$19v$1news.task.gda.pl...
Biedny Wieś(n)iaczku. Marzenia o minionej młodości? A ja w owym czasie marzyłem o telefonie w domu. O takim czarnym pudełeczku. I w końcu dostałem go. Po 15 latach oczekiwania. ubawiony -- Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoją karierę polityczną". |
|
Data: 2013-02-17 10:54:49 | |
Autor: No pasaran | |
Postępy demokracji... | |
"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> schrieb im Newsbeitrag
Biedny Wieś(n)iaczku. Marzenia o minionej młodości? A ja w owym czasie marzyłem o telefonie w domu. O takim czarnym pudełeczku. I w końcu dostałem go. Po 15 latach oczekiwania. No to masz cepie, komórkowy i bezprzewodowy i się straluj... |
|
Data: 2013-02-18 08:59:30 | |
Autor: Lord Donald | |
Postępy demokracji... | |
W dniu 17.02.2013 10:26, Bogdan Idzikowski pisze:
Przed wojnom był kapitalizm, a ludzie marzyli o prądzie w domu, z resztą o jedzeniu także, ale wracając do prądu, przyszła komuna i wszystkim ten prąd dała. No ale prąd i telefony są dzięki postępowi technologicznemu a nie systemowi, poza tym to te telefony masz dzięki chińczykom a więc komuchom, przeczytaj na odwrocie made in..., z resztą na wszystkich sprzętach jest podobnie. No ale komórą rodziny nie nakarmisz, co ci po telefonie jak nie stać cię na abonament i jak gdzieś dzwonisz to pocisz się aby nie przy bulić. |
|
Data: 2013-02-18 09:11:17 | |
Autor: Bogdan Idzikowski | |
Postępy demokracji... | |
Użytkownik "Lord Donald" <lord_donald@sejm.pl> napisał w wiadomości news:5121df63$0$26694$65785112news.neostrada.pl... W dniu 17.02.2013 10:26, Bogdan Idzikowski pisze: A ja taki stary, no to głupi, myślałem do tej pory, że to Bell przyniósł ludzkości telefon. Teraz okazuje się, że Chińczycy. O prochu, chińskim murze to słyszałem. O chińskim prekursorze telefonii nie słyszałem. A teraz do rzeczy. Za PRL telefony miały kabelek. I przy pomocy tego kabelka, za pośrednictwem centrali, można było się połączyć z innym telefonem. I być może telefonów było dość, ale tych kabelków było mało i trzeba na nie było czekać latami. Tak jak na sznurek do snopowiązałek. I papier toaletowy. I na mięso na kartki. I... ubawiony niewiedzą dyskutanta -- Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować swoją karierę polityczną". |
|
Data: 2013-02-18 16:40:58 | |
Autor: miś z okienka | |
Postępy demokracji... | |
Przed wojnom był kapitalizm, a ludzie marzyli o prądzie w domu, z resztą o jedzeniu także, ale wracając do prądu, przyszła komuna i wszystkim ten prąd dała. Przy okazji ludziom do mozgow nasrala... Gdzie miales prad w Finlandii w latach trzydziestych?Dokad doszli Finowe, a dokad wy, komuchy posrane? j |
|
Data: 2013-02-17 10:46:32 | |
Autor: Marek Czaplicki | |
Postpy demokracji... | |
Wiesiaczek pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela 17 luty 2013 10:01:
Przypatrze si co pan Henio pisze. Jak chodzi o robot to pisze "robotnik". "~Heniek: Przypomnijcie sobie achudry, by taki kraj w ktrym robotnik Potem pisze troch bardziej dosadnie - "robole", "zdziczaa choota" Mielimy najlepsze pieczywo w europie Teraz powrt do waciwego sownictwa: "robotnik" Czy zmieni to i polski Zmiana tematu wic "robole" i "ajzy" handlujcej skrycie w stoczni gorzak i robicej przewaki na wejciwce Tylko tak dalej a bd "prole". :) |
|
Data: 2013-02-17 10:53:41 | |
Autor: No pasaran | |
Postępy demokracji... | |
"Wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> schrieb im Newsbeitrag
"~Heniek: Przypomnijcie sobie łachudry, był taki kraj w którym robotnik I w Galerii, ostatnio otumaniają motłoch serialem Galeria... |
|
Data: 2013-02-17 10:58:07 | |
Autor: No pasaran | |
Postępy demokracji... | |
"Wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> schrieb im Newsbeitrag
A poza tym, uwielbiam patrzeć jak w 1980 r. nosiliście Wałęsę na rękach, Jaruzelski i Kiszczak, założyciele tego kurewskiegio systemu... |
|
Data: 2013-02-17 12:20:33 | |
Autor: Trybun | |
Postępy demokracji... | |
W dniu 2013-02-17 10:58, No pasaran pisze:
Michniki i Wałęsy wyniesieni na piedestał przez armię bezmózgich boukunów. -- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć.. Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku.. |
|
Data: 2013-02-17 12:57:24 | |
Autor: No pasaran | |
Postępy demokracji... | |
"Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> schrieb im Newsbeitrag news:kfqedq$vna$1node1.news.atman.pl...
W dniu 2013-02-17 10:58, No pasaran pisze: Przez Kiszczaka i Jaruzelskiego, przez tych ojców chrzestnych tego kurewskiego systemu talmudysto... Prawdy nie da się zakłamać https://sowamagazyn.wordpress.com/category/polityka/kraj/politycy/lech-walesa/ |
|
Data: 2013-02-17 19:37:28 | |
Autor: Trybun | |
Postępy demokracji... | |
W dniu 2013-02-17 12:57, No pasaran pisze:
boukun, ty zauważyłeś że telefony Nokia zakłócają działanie sprzętów opartych na działaniach fal radiowych? Może zmień ten swój sprzęt bo on może i na ciebie źle oddziałuje. Najwyraźniej tracisz kontakt z rzeczywistością. Nie żaden Jaruzelski ukradł lasy i jeziora Polakom - zrobił to Wałęsa i ty mu w tym pomagałeś xxx -- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć.. Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku.. |
|
Data: 2013-02-17 19:46:32 | |
Autor: No pasaran | |
Postępy demokracji... | |
"Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> schrieb im Newsbeitrag
Jaruzelski i Kiszczak, założyciele tego kurewskiegio systemu... Wszem i wobec wiadomo, że UBcja się uwłaszczyła, ubecja Jaruzelskiego. Zrobił zbrodniarz co chciał, miał władzę i ją wykorzystał jak chciał, naród dążący do wolności spacyfikował i z agenturą zasiadł do stołu. Od 1989 roku i trochę wcześniej zaczęli się uwłaszczać, naród już dawno został zniewolony przez zbrodniarza... Wałęsa to Jaruzelskiego człowiek, zaprosił go potem do biesiadnego stołu, jak chciał... i był pierwszym prezydentem tego kurewskiego systemu. Tego nie da się zakłamać... To nie boukun rządził Polską, boukun był wytrzebiony przez reżim zbrodniarza Jaruzelskiego za granicę... |
|
Data: 2013-02-18 12:59:00 | |
Autor: Trybun | |
Postępy demokracji... | |
W dniu 2013-02-17 19:46, No pasaran pisze:
Nie, z całą pewnością boukun nie rządził Polską, boukun tylko rozwalił stary ład i doprowadził do tego żeby przy korycie zasiedli szubrawcy. Ja do tych szubrawców nic nie mam, ja mam pretensje do ciebie.. Oni są jacy są, ale twoja zbrodnia podyktowana głupotą jest niewybaczalna. A tak trochę w bok od polityki - widzę że znasz się trochę na telefonach - wiesz może co to sprawia że w telefonach Nokia występują te zakłócenia polegające że np w odbiorniku radiowym dźwięk zaczyna być zniekształcony w czasie gdy na Nokię przychodzi sygnał rozmowy bądź wiadomości? -- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć.. Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku.. |
|
Data: 2013-02-18 13:53:19 | |
Autor: No pasaran | |
Postępy demokracji... | |
"Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> schrieb im Newsbeitrag news:kft52k$non$1node1.news.atman.pl...
W dniu 2013-02-17 19:46, No pasaran pisze: boukun nie nazywa się Jaruzelski prymitywny talmudysto. boukuny to zgnębieni przez zbrodniarza Jaruzelskiego i jego pachołków zwykli Polacy... To zbrodniarz Jaruzelski zrobił co chciał, z własnej i nieprzymuszonej woli układał się w Magdalence ze swoją agenturą, a potem sprzedał z nimi Polskę przy okrągłym stole syjonistom kapitalistom... Co do Nokii, to nie mam pojęcia, wiem tylko tyle, że jak moja N900 jest włączona i leży koło monitora (na biurku nad komputerem), to nawet jak nikt nie dzwoni, czasami odbiera jakiś sygnał (systemowo) i głośniki od komputera zaczynają burczeć, jak ktoś dzwoni to tak samo. Ale podejrzewam, że to wszystkie telefony komórkowe tak wpływają na inną elektronikę, swoim wzmożonym polem elektromagnetycznym (PEM). Po tym można właśnie się zorientować, że wiązka PEM jest bardzo silna, co nie jest zdrowe dla człowieka. |
|
Data: 2013-02-18 20:34:57 | |
Autor: Trybun | |
Postępy demokracji... | |
W dniu 2013-02-18 13:53, No pasaran pisze:
"Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> schrieb im Newsbeitrag news:kft52k$non$1node1.news.atman.pl... I ty prymitywny pachołku Wałęsy i Michnika mnie nazywasz prymitywem? Jaruzelskiego i PRL obaliłeś więc dlaczego wciąż na niego ujadasz? Co masz mu za złe, - miał cię z twoimi wodzami wysłać na Workutę albo dać dożywocie za tą rewoltę? No właśnie, ja mam kilka telefonów tej firmy i wszystkie wywołują zakłócenia. Żeby nie było niejasności - telefony innych firm nie zachowują się w ten sposób.. -- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć.. Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku.. |
|
Data: 2013-02-18 21:45:59 | |
Autor: No pasaran | |
Postępy demokracji... | |
"Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> schrieb im Newsbeitrag news:kftvrc$6gt$1node2.news.atman.pl...
W dniu 2013-02-18 13:53, No pasaran pisze: He, he, he, prawdziwy prymityw lub też głupi talmudysta... To ja stan wojenny wprowadziłem i kapitalizm, czy kurwa jaruzelska? To ten bandzior napadł na naród polski, spacyfikował nas, wypędził z kraju i ze swoją agnturą przy stole Polskę oddał w pacht Żydom i imperialistom... W Polsce nic nie byłomobalane, poza zaledwie półtoraroczną demokracją przez zbrodniarza... |
|
Data: 2013-02-20 15:16:27 | |
Autor: Trybun | |
Postępy demokracji... | |
W dniu 2013-02-18 21:45, No pasaran pisze:
To była rozpaczliwa próba ratowania Polski kapitalizmem, o który ty z tym swoim elektrykiem walczyłeś. Otoczony hieny zagraniczne i takich jak ten twój elektryk - nie miał wyjścia - musiał dla dobra wszystkich pójść na kompromis. Wiesz że tu starsi ludzie na wsi bluzgaja na Jaruzelskiego, i wiesz dlaczego? - maja mu za złe że Genarał nie poprosił o interwencję sowieta do przerwania rewolty wzniesionej przez imperialistów którzy się posłużyli bezmózgimi boukunami. -- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć.. Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku.. |
|
Data: 2013-02-20 21:48:12 | |
Autor: jr | |
Postępy demokracji... | |
Wiesz że tu starsi ludzie na wsi bluzgaja na Jaruzelskiego, i wiesz dlaczego? - maja mu za złe że Genarał nie poprosił o interwencję sowieta Otoz wlasnie prosil sowieta o 'bratnia pomoc', ale sowiet mu odmowil. http://bukovsky-archives.net/pdfs/poland/pol81-5b.pdf strona 3 pdf (str. 5 w tekście) http://bukovsky-archives.net/pdfs/poland/pl81-11b.pdf stony: 6-7 (532-533), 9-10 (535-536) Wiecej: http://bukovsky-archives.net/pdfs/poland/poland-rus.html http://bukovsky-archives.net/pdfs/com-com/comcom-r.html Dokumenty odtajnione przez MSWiA: http://www.13grudnia81.pl/portal/sw/747/6782/Dokumenty_dotyczace_wprowadzenia_stanu_wojennego.html http://www.13grudnia81.pl/dokumenty/zalaczniki/1/1-6983.jpg materiały IPN: http://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=szyfrogramy%20jaruzelski&source=web&cd=15&ved=0CDMQFjAEOAo&url=http%3A%2F%2Fwww.13grudnia81.pl%2Fdownload.php%3Fs%3D6%26id%3D24900&ei=WFDpTsO6FM6HhQeRovjTCg&usg=AFQjCNGy9MZDsQy-R5QhlPSFNPRUrVSQQQ&cad=rja http://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=szyfrogramy%20jaruzelski%20ipn&source=web&cd=15&ved=0CDQQFjAEOAo&url=http%3A%2F%2Fwww.ipn.gov.pl%2Fdownload.php%3Fs%3D6%26id%3D10766&ei=gz3pTsjwGYPRhAfX-qjTCg&usg=AFQjCNHOBoqB6CtwVmn-GMKXdX-9AbJdzg&cad=rja ponadto: https://docs.google.com/viewer?a=v&q=cache:-6x9s33m7TgJ:ipn.gov.pl/download.php%3Fs%3D1%26id%3D20673+IPN+Anoszkin&hl=pl&gl=pl&pid=bl&srcid=ADGEEShKzN2tqf0T8QOysU-w-GQ1c78RZHG8cISQqIaMdwxnssO-Spn1sYVG5N0C1xMgzKcY17vXZu_cKH5VXGq5DRN8jnRCWRsFJQwxLLQ3UZ2iOS6F4G1HV_MMzIKauQgx0cMk6j1j&sig=AHIEtbTxVcOsG27yeXglwiH6tZ0mqcU7Jw http://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=victor%20anoshkin%20martial%20law&source=web&cd=1&sqi=2&ved=0CB8QFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.gwu.edu%2F~nsarchiv%2FNSAEBB%2FNSAEBB211%2Fdoc08.pdf&ei=zy7pTrzPM6v24QTA0fX-CA&usg=AFQjCNEQm9bbWUWU_ld3wRWWSKgVvzBVDg&cad=rja http://legacy.wilsoncenter.org/va2/index.cfm?topic_id=1409&fuseaction=home.document&identifier=5034F0E6-96B6-175C-9F306C01399CA7C4&sort=collection&item=1980-81%20Polish%20Crisishttp://nm.dz.com.pl/pix2/jaruz.jpg http://www.wprost.pl/ar/146648/Uklad-Jaruzelskiego/ http://www.wprost.pl/G/wprost_gfx1/1355/s128b_zoom.jpg http://www.stopklatka.pl/wydarzenia/wydarzenie.asp?wi=61547 http://img.stopklatka.pl/wydarzenia/61000/61500/61547-03.jpg |
|
Data: 2013-02-21 15:27:18 | |
Autor: Trybun | |
Postępy demokracji... | |
W dniu 2013-02-20 21:48, jr pisze:
No tak, "dowody" na poparcie swoich tez masz zaj*ste. Wcale ich nie muszę przeglądać - wystarczy widzieć nazwę źródła w nagłówku. Ten królik w osobie Jaruzelskiego będzie goniony przez kapitalistów przez wieki. Powiedz Jacek dlaczego to twoje niby wiarygodne źródło (IPN) informacji położyło łapę na wszelakich archiwach, po to żeby publika nie zobaczyła co w nich jest i pokazują tylko to co może dokopać poprzedniemu systemowi i Jaruzelskiemu? Naprawdę do tego stopnia jesteś zdesperowany że w swoich fobiach powołujesz się na dane publikowane przez zażartych antykomuchów?Wiesz że tu starsi ludzie na wsi bluzgaja na Jaruzelskiego, i wiesz dlaczego? - maja mu za złe że Genarał nie poprosił o interwencję sowieta -- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć.. Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku.. |
|
Data: 2013-02-21 22:41:53 | |
Autor: jr | |
Postępy demokracji... | |
Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kg5b2f$9u1$3node2.news.atman.pl... W dniu 2013-02-20 21:48, jr pisze: Zlituj sie Trybun! IPN zawiazalo tajny spisek z prezydentem Jelcynem, archiwista Mitrochinem, generalem Anoszkinem, historykiem Bukovskim i paroma jeszcze osobami, zeby pograzyc 'biednego' Jaruzelskiego. Masz ty rowno pod tym sufitem? j |
|
Data: 2013-02-22 09:57:52 | |
Autor: Trybun | |
Postępy demokracji... | |
W dniu 2013-02-21 22:41, jr pisze:
Naprawdę wierzysz że są autentyczne dokumenty z podaniem złożonym przez Jaruzelskiego do władz ZSRR o interwencję w Polsce, i odmowa z podpisem Pierwszego sekretarza KPZR, sterowany naiwniaku? -- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć.. Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku.. |
|
Data: 2013-02-22 16:59:21 | |
Autor: Marek Woydak | |
Postępy demokracji... | |
On Fri, 22 Feb 2013 09:57:52 +0100, Trybun wrote:
W dniu 2013-02-21 22:41, jr pisze: Skoro nie ma na Jaruzela papierw to dlaczego wykrca si jak piskorz? MW |
|
Data: 2013-02-24 10:09:05 | |
Autor: Trybun | |
Postpy demokracji... | |
W dniu 2013-02-22 16:59, Marek Woydak pisze:
Facet prosi, wrcz baga o wyrok w swojej sprawie. Niestety, jak wida nie chodzi o skazanie i zamknicie sprawy, a cigo oskarenia. -- Kapitalizm jest chorob (zaraz) z ktr naley walczy.. Instalujc Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku.. |
|
Data: 2013-02-24 10:13:28 | |
Autor: Przemysaw M. | |
Postpy demokracji... | |
Dnia Sun, 24 Feb 2013 10:09:05 +0100, Trybun napisa(a):
W dniu 2013-02-22 16:59, Marek Woydak pisze: Niebawem sprawa si zamknie. W sposb naturalny. Tak przy okazji, kiedy wybierasz sie do Korei Pnocnej. -- "Jedn z zalet demokracji jest to, e nikt kto zosta wybrany nie jest gupszy ni ci co go wybrali. Im gupszy jest ten wybrany, tym gupsi s ci co go wybierali..." |
|
Data: 2013-02-24 10:26:43 | |
Autor: Trybun | |
Postpy demokracji... | |
W dniu 2013-02-24 10:13, Przemysaw M. pisze:
Dnia Sun, 24 Feb 2013 10:09:05 +0100, Trybun napisa(a): I wanie to Jaruzelski nadmienia. Wydajcie w kocu wyrok, tak ebym za ycia mg si broni, a nie to cige oskarenie, i nasyanie rozrabiajcych gwniarzy pod dom. Gdy tylko zaatwisz mi wiz. -- Kapitalizm jest chorob (zaraz) z ktr naley walczy.. Instalujc Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku.. |
|
Data: 2013-02-24 10:37:59 | |
Autor: Przemysaw M. | |
Postpy demokracji... | |
Dnia Sun, 24 Feb 2013 10:26:43 +0100, Trybun napisa(a):
W dniu 2013-02-24 10:13, Przemysaw M. pisze: Niby dlaczego miabym zaatwia ci wiz? Spier...j chopie. Sam sobie zaatwiaj. Nie ma za darmoch. Wyazi z ciebie prawdziwy czerwony nienaarty ryj. -- "Jedn z zalet demokracji jest to, e nikt kto zosta wybrany nie jest gupszy ni ci co go wybrali. Im gupszy jest ten wybrany, tym gupsi s ci co go wybierali..." |
|
Data: 2013-02-27 09:53:45 | |
Autor: Trybun | |
Postpy demokracji... | |
W dniu 2013-02-24 10:37, Przemysaw M. pisze:
Przecie to ty co chwil proponujesz Polakom wyjazd do tego kraju. Ty naprawd nie zdajesz sobie sprawy e dostanie wizy graniczy z niemoliwym? Skoro nie masz moliwoci jej zaatwienia to po chrzanisz jak nawiedzony? -- Kapitalizm jest chorob (zaraz) z ktr naley walczy.. Instalujc Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku.. |
|
Data: 2013-02-27 17:31:17 | |
Autor: Przemysaw M. | |
Postpy demokracji... | |
Dnia Wed, 27 Feb 2013 09:53:45 +0100, Trybun napisa(a):
W dniu 2013-02-24 10:37, Przemysaw M. pisze: Nie Polakom tylko tobie. Dlaczego mczysz si w PL zamiast wyjecha do raju by mc oddychac prawdziw wolnocia? Wybij sobie z tej swojej komuszej makwki, e zaatwi ci wiz! Niby dlaczego mam zaatwia ci wiz? Co to ja matka Teresa jestem? Takiego bojownika o sprawiedliwo spoeczn jak ty poparacy z Korei Pn. bawicy si rakietami jak pistolecikami na wod z radoci powitaj w swojej szczliwej ojczynie. -- "Jedn z zalet demokracji jest to, e nikt kto zosta wybrany nie jest gupszy ni ci co go wybrali. Im gupszy jest ten wybrany, tym gupsi s ci co go wybierali..." |
|
Data: 2013-03-01 03:35:31 | |
Autor: jr | |
Postpy demokracji... | |
Uytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisa w wiadomoci news:kgkhiu$36t$3node1.news.atman.pl... W dniu 2013-02-24 10:37, Przemysaw M. pisze: Mysle, ze on nie ma takiej mozliwosci, ani ja jej nie mam. Dostanie wizy KRL-D poprzedzone jest wnikliwa rozmowa na temat celu przyjazdu do tego kraju. Jesli zadeklarujesz, ze chcesz tam zamieszkac z powodow swojej sympatii do tego kraju, a w szczegolnosci do prowadzonej przez ten kraj polityki wlasnosci, jesli od razu poprosisz o obywatelstwo tego kraju, to po sprawdzeniu twojej intencji popartej odpowiednim zyciorysem wize na pewno dostaniesz. j |
|
Data: 2013-02-25 01:34:05 | |
Autor: jr | |
Postpy demokracji... | |
Uytkownik "Przemysaw M." <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> napisa w wiadomoci news:kgclkf$ipp$1dont-email.me... Dnia Sun, 24 Feb 2013 10:09:05 +0100, Trybun napisa(a): Jesli myslisz, ze to jest personalna sprawa jakiegos czlowieka, to sie mylisz. Fundamenty III RP wyrastaja ze stanu wojennego, ktory trwa do dzis i nie zakonczy sie wraz ze smiercia takiego, czy innego generala. j |
|
Data: 2013-02-25 01:26:10 | |
Autor: jr | |
Postpy demokracji... | |
Uytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisa w wiadomoci news:kgclbo$b4q$1node2.news.atman.pl... W dniu 2013-02-22 16:59, Marek Woydak pisze: Niech podziekuje Michnikowi i jego gazecie. Gdyby GoWno nie produkowalo mitow o jaruzelskim zbawieniu, mialby uczciwy proces juz na poczatku lat 90. Dostalby cos w zawiasach i chlopina mialby dzis spokoj. Nikt dzisiaj nie pokazywalby mu kwitow na to, ze zapraszal do Polski gosci z Ukladu Warszawskiego, bo byloby po sprawie. j |
|
Data: 2013-02-27 09:53:23 | |
Autor: Trybun | |
Postpy demokracji... | |
W dniu 2013-02-25 01:26, jr pisze:
Nie Michnik w pojedynk stanowi prawo w tym kraju. Co ci krzykacze z ulicy maja za argumenty skoro na ich podstawie nie mona skaza, a nawet wyda wyroku na Jaruzelskiego? Gdyby byy takie kwity to po Jaruzelskim pozostaby tylko nagrobek i wspomnienia jako o zdrajcy narodu Polskiego. A w rzeczywistoci s tylko wieci o kwitach na poziomie przekupki z bazaru. -- Kapitalizm jest chorob (zaraz) z ktr naley walczy.. Instalujc Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku.. |
|
Data: 2013-03-01 03:10:04 | |
Autor: jr | |
Postpy demokracji... | |
Uytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisa w wiadomoci news:kgkhiu$36t$2node1.news.atman.pl... W dniu 2013-02-25 01:26, jr pisze: Prawo jest pochodna kraju, ktory je stanowi. Michnik do dzis sie chwali, ze to on stworzyl ten kraj (i ma w tym sporo racji). Co ci krzykacze z ulicy maja za argumenty skoro na ich podstawie nie mona skaza, a nawet wyda wyroku na Jaruzelskiego? Argumentow jest wiele, ale wyroku nie mozna wydac z dwoch przyczyn: Pierwsza - Ludzie Jaruzelskiego rotacyjnie nie przychodza na rozprawy przysylajac zaswiadczenia zdrowotne. Druga - Sady wciaz boja sie ludzi Jaruzelskiego. Gdyby byy takie kwity to po Jaruzelskim pozostaby tylko nagrobek i wspomnienia jako o zdrajcy narodu Polskiego. Co i tak jest nieuchronne. Tylko po co mu takie odium jeszcze za zycia? Gdyby zostal osadzony na poczatku lat 90, nikt by sie dzisiaj nim nie zajmowal. j |
|
Data: 2013-02-22 23:05:28 | |
Autor: jr | |
Postępy demokracji... | |
Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kg7bv2$4hl$4node1.news.atman.pl... W dniu 2013-02-21 22:41, jr pisze: A komu potrzebne az takie dowody? Wystarcza stenogramy z posiedzen politbiura, szyfrogramy, relacje swiadkow, a przede wszystkim zbierznosc tych wszystkich zrodel, wskazujacych na to, ze Jaruzelski chcial sie wymigac od wprowadzania stanu wojennego angazujac w to Uklad Warszawski. Zeby zaprzeczyc ich autentycznosci nalezaloby zalozyc istnienie gigantycznego spisku wokol osoby Jaruzelskiego, podrobienia ton dokumentow, tylko po co? Gdyby to byl jeden 'ciezki' papierek z podpisem Jaruzelskiego, mozna byloby zalozyc podrobe. Ale tego jest wiele, czasem na zupelnie inne tematy i ot, tu i owdzie wychodzi to samo na temat nas interesujacy. Nie znaleziono tez zadnego zamiennika (na przyklad z posiedzenia takiego to a takiego), ktory by zemaskowal falszerstwo. Czyli co? Wielki Spisek? j |
|
Data: 2013-02-24 10:09:17 | |
Autor: Trybun | |
Postępy demokracji... | |
W dniu 2013-02-22 23:05, jr pisze:
Choćby takim jak ja, czyli nie dającym wiary zeznaniom tzw. świadków. -- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć.. Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku.. |
|
Data: 2013-02-25 01:19:28 | |
Autor: jr | |
Postępy demokracji... | |
Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kgclbo$b4q$2node2.news.atman.pl... W dniu 2013-02-22 23:05, jr pisze: No to przyjrzyj sie sowieckim dokumentom (cyrylice znasz?). j |
|
Data: 2013-02-27 09:53:05 | |
Autor: Trybun | |
Postępy demokracji... | |
W dniu 2013-02-25 01:19, jr pisze:
Wzięte pod uwagę są te dokumenty w sądzie? Gdzie mam dowód na to że tego nie pisał boukun na zlecenie tego swojego elektryka, a sowieci? -- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć.. Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku.. |
|
Data: 2013-03-01 03:18:19 | |
Autor: jr | |
Postępy demokracji... | |
Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kgkhit$36t$1node1.news.atman.pl... W dniu 2013-02-25 01:19, jr pisze: Alez oczywiscie, w sadach jest juz wszystko (na pewno wiecej, niz moglo tego byc na poczatku lat 90). Tylko... podsadni nie chca sie pojawiac. Gdzie mam dowód na to że tego nie pisał boukun na zlecenie tego swojego elektryka Boukun pisal cyrylica na zlecienie elektryka, potem razem z elektrykiem przekazali kopie Jelcynowi, Bukovskiemu, Mitrochinowi... , a sowieci? Gdybys to czytal, nie mialbys co do nich watpliwosci. j |
|
Data: 2013-02-18 22:10:11 | |
Autor: jr | |
Postępy demokracji... | |
Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kftvrc$6gt$1node2.news.atman.pl... W dniu 2013-02-18 13:53, No pasaran pisze: Oddajcie nam mlodosc czerwone swinie! j |
|
Data: 2013-02-20 15:18:24 | |
Autor: Trybun | |
Postępy demokracji... | |
W dniu 2013-02-18 22:10, jr pisze:
Możesz to nadrobić - zacznij służyć kilku jaśniepanom, na dodatek w dzielnicy dla notabli możesz na noc stanąć pod latarnią. W ten sposób na pewno poczujesz się dowartościowany. -- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć.. Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku.. |
|
Data: 2013-02-20 21:44:19 | |
Autor: jr | |
Postępy demokracji... | |
Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kg2m0s$ccu$1node1.news.atman.pl... W dniu 2013-02-18 22:10, jr pisze: Ty masz rowno pod tym czerwonym sufitem? Sprawisz, ze bede mial dzisiaj 18 lat? j |
|
Data: 2013-02-21 15:30:22 | |
Autor: Trybun | |
Postępy demokracji... | |
W dniu 2013-02-20 21:44, jr pisze:
Nie, ale chociaż nadrobisz to co straciłeś nie służąc jakiemuś jaśniepanu, i dobry pan nie chwalił za służbę Jacusia, nie klepał po ramieniu, nie premiował za wierną służbę. Jacuś nie żył pełnią życia.. Bo chyba o to ci chodzi, nieszczęśniku? -- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć.. Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku.. |
|
Data: 2013-02-21 16:58:47 | |
Autor: Przemysaw M. | |
Postępy demokracji... | |
Dnia Thu, 21 Feb 2013 15:30:22 +0100, Trybun napisa(a):
W dniu 2013-02-20 21:44, jr pisze: Jacu za swoja prac otrzymuje godn zapat. Sta go na to o czym ty "wolny" komuch moesz tylko marzy. -- Nie ukrywam swojego negatywnego stosunku do Donalda Tuska. Jeli to by "tylko" wypadek, to tym bardziej ponosi odpowiedzialno za mier Lecha Kaczyskiego i caej delegacji prezydenckiej. Musiabym by psychicznie niezrwnowaony, eby tolerowa Tuska, ktry odpowiada za mier moich przyjaci. Powtarzam, e nie kieruj si dz zemsty. Ja potrafiem w yciu wybaczy wielokrotnie, ale pan Tusk nie spenia adnego kryterium, ebym mia mu wybaczy - podsumowuje Kaczyski. |
|
Data: 2013-02-21 22:02:07 | |
Autor: Trybun | |
Postpy demokracji... | |
W dniu 2013-02-21 16:58, Przemysaw M. pisze:
Paca moe i godna, ale pienidz to nie wszystko. -- Kapitalizm jest chorob (zaraz) z ktr naley walczy.. Instalujc Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku.. |
|
Data: 2013-02-21 22:35:43 | |
Autor: jr | |
Postępy demokracji... | |
Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kg5b2g$9u1$4node2.news.atman.pl... W dniu 2013-02-20 21:44, jr pisze: Oddaj mi najpierw mlodosc. j |
|
Data: 2013-02-22 09:57:56 | |
Autor: Trybun | |
Postępy demokracji... | |
W dniu 2013-02-21 22:35, jr pisze:
Powtarzam - sam sobie ja chociaż częściowo odbierz. -- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć.. Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku.. |
|
Data: 2013-02-18 16:42:16 | |
Autor: miś z okienka | |
Postępy demokracji... | |
Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kfr810$h0p$1node2.news.atman.pl... W dniu 2013-02-17 12:57, No pasaran pisze: Mow za siebie, mnie tam nikt nie ukradl ni lasu, ni jeziora. - zrobił to Wałęsa i ty mu w tym pomagałeś xxx |
|
Data: 2013-02-18 20:35:35 | |
Autor: Trybun | |
Postępy demokracji... | |
W dniu 2013-02-18 16:42, miś z okienka pisze:
Szczęściarz z ciebie. Ja mimo że mieszkam otoczony przez 6 jezior niestety nie mogę w nich już zarzucić wędki. To samo z lasami - na grzyby jeżdżę około 100 km bo w tych z mojej okolicy wszędzie tabliczki - teren prywatny - złe psy. Tak więc ciesz się bo twój błogostan pewnie też niedługo ustąpi. -- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć.. Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku.. |
|
Data: 2013-02-18 22:12:13 | |
Autor: jr | |
Postępy demokracji... | |
Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kftvrd$6gt$2node2.news.atman.pl... W dniu 2013-02-18 16:42, miś z okienka pisze: A ja ci nie dowierzam komuchu (i do tego faszysto). Ten swierzb na moich rekach tez widziales? j |
|
Data: 2013-02-20 15:18:52 | |
Autor: Trybun | |
Postępy demokracji... | |
W dniu 2013-02-18 22:12, jr pisze:
Wiem, ty Jacek nie przyjmiesz do wiadomości żadnego faktu który żle mówi o jaśniepanach z wiecznie nienażartymi ryjami, pachołku. -- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć.. Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku.. |
|
Data: 2013-02-20 21:52:10 | |
Autor: jr | |
Postępy demokracji... | |
Wiem, ty Jacek nie przyjmiesz do wiadomości żadnego faktu Najpierw powinienes podac jakies fakty, ktore moglbym przyjac. Ty nie podajesz zadnych faktow, tylko wlasne urojenia na tematy ogolne i personalne. j |
|
Data: 2013-02-21 15:30:32 | |
Autor: Trybun | |
Postępy demokracji... | |
W dniu 2013-02-20 21:52, jr pisze:
Wiem, ty Jacek nie przyjmiesz do wiadomości żadnego faktu Ile razy jeszcze mam powtarzać ze - ja piszę wyłącznie o _FAKTACH_!? -- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć.. Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku.. |
|
Data: 2013-02-21 22:42:56 | |
Autor: jr | |
Postępy demokracji... | |
Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kg5b2e$9u1$1node2.news.atman.pl... W dniu 2013-02-20 21:52, jr pisze: A rycz sobie glosno komuchu. Tuby propagandowej juz nie dostaniesz. j |
|
Data: 2013-02-22 09:58:03 | |
Autor: Trybun | |
Postępy demokracji... | |
W dniu 2013-02-21 22:42, jr pisze:
A gdybym spróbował ja odebrać twoim jaśniepanom, to co na to Jacek - mordują!!!! ? -- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć.. Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku.. |
|
Data: 2013-02-22 16:58:16 | |
Autor: Marek Woydak | |
Postępy demokracji... | |
On Fri, 22 Feb 2013 09:58:03 +0100, Trybun wrote:
W dniu 2013-02-21 22:42, jr pisze: To sprbuj odebra. Wleziesz na mj tern to psami poszczuj. To jest tern prywatny komuszku! Wypad! MW |
|
Data: 2013-02-22 23:33:53 | |
Autor: jr | |
Postpy demokracji... | |
Uytkownik "Marek Woydak" <mark.woydak@gmx.de> napisa w wiadomoci news:3fn6o13hi09v.ljgfhdywlxfy$.dlg40tude.net... On Fri, 22 Feb 2013 09:58:03 +0100, Trybun wrote: Bez obaw, nie wlezie. Jezdzi regularnie na rybki do Szwecji, kapie sie w jeziorach, a pewnie i w Polsce jakas posesje posiada. Tutaj tak pisze, zeby odreagowac hanbe po komunie (a i byc moze gryzace sumienie). j |
|
Data: 2013-02-24 10:08:54 | |
Autor: Trybun | |
Postpy demokracji... | |
W dniu 2013-02-22 16:58, Marek Woydak pisze:
Co rozumiesz po przez pojecie "teren prywatny"? To e ty kupujesz od kogo(?) jezioro na wasny uytek a pozostae 37,999999 Polakw moe si wypcha? -- Kapitalizm jest chorob (zaraz) z ktr naley walczy.. Instalujc Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku.. |
|
Data: 2013-02-24 10:15:40 | |
Autor: Przemysaw M. | |
Postpy demokracji... | |
Dnia Sun, 24 Feb 2013 10:08:54 +0100, Trybun napisa(a):
W dniu 2013-02-22 16:58, Marek Woydak pisze: Nie bardzo cie rozumiem. Kto wykada wasne pienidze na zakup dziak/domu/stawu/jeziora/lasu,a ty co, chciaby urzdza na jego wasnym terenie piknik bo ci sie naley wypoczynek? Moe jeszcze waciciel powinien po tobie postprzta? -- "Jedn z zalet demokracji jest to, e nikt kto zosta wybrany nie jest gupszy ni ci co go wybrali. Im gupszy jest ten wybrany, tym gupsi s ci co go wybierali..." |
|
Data: 2013-02-24 10:26:16 | |
Autor: Trybun | |
Postpy demokracji... | |
W dniu 2013-02-24 10:15, Przemysaw M. pisze:
Dnia Sun, 24 Feb 2013 10:08:54 +0100, Trybun napisa(a): Wykada pienidze..., a niby od kogo on to kupuje, pozbawiajc jednoczenie wszystkich Polakw dostpu do tego jeziora? Wiesz, ten "waciciel" to nie jest prawdziwym wacicielem nawet pche ktre po nim a. -- Kapitalizm jest chorob (zaraz) z ktr naley walczy.. Instalujc Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku.. |
|
Data: 2013-02-24 10:36:35 | |
Autor: Przemysaw M. | |
Postpy demokracji... | |
Dnia Sun, 24 Feb 2013 10:26:16 +0100, Trybun napisa(a):
W dniu 2013-02-24 10:15, Przemysaw M. pisze: Kupuje od waciciela. Nie jest wane czy jest nim pastwo czy rybak z chatki nad tym jeziorem. Utrzymanie jeziora kosztuje wic wasciciel pobiera opaty za korzystanie z przyjemnoci. Niby dlaczego miaby pozwala twoim pchom na skakanie po jego pomocie? -- Nie ukrywam swojego negatywnego stosunku do Donalda Tuska. Jeli to by "tylko" wypadek, to tym bardziej ponosi odpowiedzialno za mier Lecha Kaczyskiego i caej delegacji prezydenckiej. Musiabym by psychicznie niezrwnowaony, eby tolerowa Tuska, ktry odpowiada za mier moich przyjaci. Powtarzam, e nie kieruj si dz zemsty. Ja potrafiem w yciu wybaczy wielokrotnie, ale pan Tusk nie spenia adnego kryterium, ebym mia mu wybaczy - podsumowuje Kaczyski. |
|
Data: 2013-02-25 01:37:18 | |
Autor: jr | |
Postpy demokracji... | |
Uytkownik "Przemysaw M." <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> napisa w wiadomoci news:kgcn09$nr1$1dont-email.me... Dnia Sun, 24 Feb 2013 10:26:16 +0100, Trybun napisa(a): ?? Zeby nie zaroslo? j |
|
Data: 2013-02-27 09:52:37 | |
Autor: Trybun | |
Postpy demokracji... | |
W dniu 2013-02-24 10:36, Przemysaw M. pisze:
Od jakiego waciciela? Ja pastwo nie sprzedaj tej wiecznie nienaartej wini swoich udziaw w tym jeziorze. -- Kapitalizm jest chorob (zaraz) z ktr naley walczy.. Instalujc Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku.. |
|
Data: 2013-02-27 17:33:59 | |
Autor: Przemysaw M. | |
Postpy demokracji... | |
Dnia Wed, 27 Feb 2013 09:52:37 +0100, Trybun napisa(a):
W dniu 2013-02-24 10:36, Przemysaw M. pisze: Ty nie jeste adne pastwo, ty jeste zwyky szaraczek. To jezioro nigdy nie byo twoje. Byo wasnoci nienaartych czerwonych wi, ktrych uwaae za swoich kolesi. Wypieli si na ciebie, opchnli jezioro razem ze smordem twoich wymoczonych stp, nie dostae ani centa, na dodatek ka ci si wynosi nad sadzawk, ktr masz za stodo. Tam sobie popacz. -- "Jedn z zalet demokracji jest to, e nikt kto zosta wybrany nie jest gupszy ni ci co go wybrali. Im gupszy jest ten wybrany, tym gupsi s ci co go wybierali..." |
|
Data: 2013-02-22 23:03:02 | |
Autor: jr | |
Postępy demokracji... | |
Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kg7bv1$4hl$2node1.news.atman.pl... W dniu 2013-02-21 22:42, jr pisze: Pokaz mi mojego 'jasnie pana' a przyznam ci racje. Podaj chociaz raz fakty zamiast wlasnych supozycji. j |
|
Data: 2013-02-24 10:07:51 | |
Autor: Trybun | |
Postępy demokracji... | |
W dniu 2013-02-22 23:03, jr pisze:
To ty go pokaż, bo ja nie wiem kto w twojej okolicy zawłaszczył jezioro i Jacek na korzystanie z niego musi poprosić o zgodę jaśniepana. -- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć.. Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku.. |
|
Data: 2013-02-24 10:18:21 | |
Autor: Przemysaw M. | |
Postępy demokracji... | |
Dnia Sun, 24 Feb 2013 10:07:51 +0100, Trybun napisa(a):
W dniu 2013-02-22 23:03, jr pisze: Czy wg ciebie kupi za wasne pienidze to to samo co zawaszczy? Ktos wyoy swoje pienidze, staw jest jego. Ty nie masz do niego adnych praw. Nawet abka kumkajca w tym stawie nie jest twoja tylko tego kto jest wascicielem tej kauy. Na tym polega wite prawo wasnoci. Jed czowieku do Korei Pnocnej. -- Jarosaw Kaczyski owiadczy, e z wasnej woli nie zrezygnuje ze stanowiska Prezesa PiS. - Mnie witaj okrzykami: "Jarosaw Polsk zbaw". http://tiny.pl/hlh7b |
|
Data: 2013-02-27 09:52:13 | |
Autor: Trybun | |
Postpy demokracji... | |
W dniu 2013-02-24 10:18, Przemysaw M. pisze:
Kupi to sobie mona dom i dziak wok niego, a nie jeziora czy lasy, czyli dobra naturalne wszystkich obywateli. Nie wite tylko diabelskie to prawo, ktre pozwala okrada ludzi z ich wasnoci. Natychmiast jak zaatwisz wiz. -- Kapitalizm jest chorob (zaraz) z ktr naley walczy.. Instalujc Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku.. |
|
Data: 2013-02-27 17:40:05 | |
Autor: Przemysaw M. | |
Postpy demokracji... | |
Dnia Wed, 27 Feb 2013 09:52:13 +0100, Trybun napisa(a):
W dniu 2013-02-24 10:18, Przemysaw M. pisze: Kupi mona wszystko. Jezioro i alsy te. Moi znajomi maj w PL kilka hektarw lasu. Od pokole. Jest ich wasnoci. Nie twoim i twoich kolesi naturalnym dobrem? A kt im da to dobro? Katole twierdz, e Bg wic to dobro nie jest twoje bo komuch i zostae pominity przy dzieleniu skry na misiu.Rozumujc tak jak ty mgbym si wprowadzi ju jutro do twego wigwamu bo to przecie wsplne dobro, czy nie? Mieszaknia s wszak wsplnym dobrem. Co do wizy. Wybij sobie z gowy, e co ci zaatwi. Niby dlaczego? Pewnie chciaby za darmoch,co? Wypad komuszku. Wiza jest wsplnym dobrem koreacw. Takiego komucha jak ty powinni jednak zaprosi do swego raju by naocznie mg zakosztowa abrozji serwowanej pospolitym wieniakom jako wsplne dobro na wsplnych sniadaniach. -- "Na nich jest lekarstwo, ci ktrzy chc aby by spokj niech pisz do abuse. Im wicej takich donosw tym szybciej bdzie spokj. Samo si nie zrobi" - mkarwan - (c) Grzegorz Z. |
|
Data: 2013-02-25 01:42:56 | |
Autor: jr | |
Postępy demokracji... | |
Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kgclbq$b4q$6node2.news.atman.pl... W dniu 2013-02-22 23:03, jr pisze: Skoro nie wiesz, to czemu twierdzisz, ze ktos taki w ogole istnieje? i Jacek na korzystanie z niego musi poprosić o zgodę jaśniepana. Mieszkam w duzej aglomeracji. Pokaz mi mojego 'jasnie pana'? j |
|
Data: 2013-02-27 09:51:37 | |
Autor: Trybun | |
Postępy demokracji... | |
W dniu 2013-02-25 01:42, jr pisze:
Ten któremu czyścisz buty, i wychwalasz jego dobroć pod niebiosa, złorzecząc jednocześnie że zła komuna nie pozwoliła ci tego robić od dziecka. -- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć.. Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku.. |
|
Data: 2013-03-01 03:23:46 | |
Autor: jr | |
Postępy demokracji... | |
Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kgkhj0$36t$6node1.news.atman.pl... W dniu 2013-02-25 01:42, jr pisze: Gadacie jak scholastyk towarzyszu Trybun. Nazwisko, gdzie on mieszka ten moj 'jasnie pan'? j |
|
Data: 2013-02-19 16:32:37 | |
Autor: Przemysaw M. | |
Postępy demokracji... | |
Dnia Mon, 18 Feb 2013 20:35:35 +0100, Trybun napisa(a):
W dniu 2013-02-18 16:42, mi z okienka pisze: To chyba proste. Nie s to twoje jeziora. -- "Jedn z zalet demokracji jest to, e nikt kto zosta wybrany nie jest gupszy ni ci co go wybrali. Im gupszy jest ten wybrany, tym gupsi s ci co go wybierali..." |
|
Data: 2013-02-20 15:19:06 | |
Autor: Trybun | |
Postpy demokracji... | |
W dniu 2013-02-19 16:32, Przemysaw M. pisze:
Jak to nie moje? Jakie wynaturzenie moe sprawi e jezioro ma wycznych wacicieli?? -- Kapitalizm jest chorob (zaraz) z ktr naley walczy.. Instalujc Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku.. |
|
Data: 2013-02-20 22:26:07 | |
Autor: mi z okienka | |
Postpy demokracji... | |
Uytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisa w wiadomoci news:kg2m0u$ccu$4node1.news.atman.pl... W dniu 2013-02-19 16:32, Przemysaw M. pisze: Zapytaj sie wlasnych towarzyszy ze szczytow wladzy. j |
|
Data: 2013-02-21 15:23:56 | |
Autor: Trybun | |
Postpy demokracji... | |
W dniu 2013-02-20 22:26, mi z okienka pisze:
cierwa o wiecznie nienaartych ryjach nigdy nie byli i nie bd moimi towarzyszami. -- Kapitalizm jest chorob (zaraz) z ktr naley walczy.. Instalujc Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku.. |
|
Data: 2013-02-21 16:59:16 | |
Autor: Przemysaw M. | |
Postpy demokracji... | |
Dnia Thu, 21 Feb 2013 15:23:56 +0100, Trybun napisa(a):
W dniu 2013-02-20 22:26, mi z okienka pisze: Moesz wymienic kogo konkretnie masz na myli? -- Jarosaw Kaczyski owiadczy, e z wasnej woli nie zrezygnuje ze stanowiska Prezesa PiS. - Mnie witaj okrzykami: "Jarosaw Polsk zbaw". http://tiny.pl/hlh7b |
|
Data: 2013-02-21 22:02:11 | |
Autor: Trybun | |
Postpy demokracji... | |
W dniu 2013-02-21 16:59, Przemysaw M. pisze:
Zapytaj "misia z okienka" kogo mia na myli. -- Kapitalizm jest chorob (zaraz) z ktr naley walczy.. Instalujc Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku.. |
|
Data: 2013-02-21 23:38:55 | |
Autor: mi z okienka | |
Postpy demokracji... | |
Uytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisa w wiadomoci news:kg5b2f$9u1$2node2.news.atman.pl... W dniu 2013-02-20 22:26, mi z okienka pisze: A jednak byli (moze nawet twoimi przelozonymi). Juz za peerelu mieli na wlasnosc lasy i jeziora, wiec po co sie oszukiwac? Chcesz wiedziec, dlaczego nikt oprocz ciebie nie wierzyl w komunizm? Poczytaj Suworowa (linki podalem wczesniej). |
|
Data: 2013-02-22 09:58:10 | |
Autor: Trybun | |
Postpy demokracji... | |
W dniu 2013-02-21 23:38, mi z okienka pisze:
Z tych 6 jezior w mojej okolicy, a take w promieniu kilkuset kilometrw nie byo tabliczek na jeziorach i lasach z treci zaczynajca si od sw - teren prywatny... A Orodki rzdowe byy, s i bd zawsze, jest to niewielki teren na ktrym "wybracy" narodu lubi si izolowa od swoich fanw, a take od tych ktrzy im le rzycz. Nikt nie wierzy, bo tak naprawd nikt go nie zna. Powiedz ilu z tych niedowiarkw miao okazj poy cho przez chwil w prawdziwej komunie? -- Kapitalizm jest chorob (zaraz) z ktr naley walczy.. Instalujc Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku.. |
|
Data: 2013-02-22 16:57:10 | |
Autor: Marek Woydak | |
Postpy demokracji... | |
On Fri, 22 Feb 2013 09:58:10 +0100, Trybun wrote:
W dniu 2013-02-21 23:38, mi z okienka pisze: Skoro napisane jest "teren prywatny" to oznacza, e bez zgody waciciela nie jeste tam mile widziany. Co to by byo gdyby byle mierdziel chcia bra kpiel w mojej azience? MW |
|
Data: 2013-02-22 17:26:26 | |
Autor: Bogdan Idzikowski | |
Postpy demokracji... | |
Uytkownik "Marek Woydak" <mark.woydak@gmx.de> napisa w wiadomoci news:ll2rvx21sntj.1m1kns30x2c3f.dlg40tude.net... On Fri, 22 Feb 2013 09:58:10 +0100, Trybun wrote: Powiniene mu poda wiey rcznik? rozbawiony -- Donald Tusk - "wolabym si nie urodzi, ni na grobach zmarych budowa swoj karier polityczn". |
|
Data: 2013-02-24 10:07:43 | |
Autor: Trybun | |
Postpy demokracji... | |
W dniu 2013-02-22 16:57, Marek Woydak pisze:
Nie mona by wacicielem jeziora czy lasu. Jest to dobro oglne do ktrego kady Polak ma takie samo prawo. Jeeli kto to komu sprzedaje na wasny uytek to jest to najwiksze qr*two jakie w ogle sobie mona wyobrazi. -- Kapitalizm jest chorob (zaraz) z ktr naley walczy.. Instalujc Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku.. |
|
Data: 2013-02-24 10:20:19 | |
Autor: Przemysaw M. | |
Postpy demokracji... | |
Dnia Sun, 24 Feb 2013 10:07:43 +0100, Trybun napisa(a):
W dniu 2013-02-22 16:57, Marek Woydak pisze: Jasne, mj sad jest te dobrem oglnym. Moesz sobie zrywac w nim moje gruszki i zaera si moimi malinami. To przecie dobro wsplne. Jed czowieku do Korei Pnocnej. Rzdzi tam teraz prawdziwy bg na ziemi. -- "Na nich jest lekarstwo, ci ktrzy chc aby by spokj niech pisz do abuse. Im wicej takich donosw tym szybciej bdzie spokj. Samo si nie zrobi" - mkarwan - (c) Grzegorz Z. |
|
Data: 2013-02-26 21:43:23 | |
Autor: mi z okienka | |
Postpy demokracji... | |
Uytkownik "Przemysaw M." <BronimyPiSprzedPO@gaztea.pl> napisa w wiadomoci news:kgcm2l$k9b$1dont-email.me... Dnia Sun, 24 Feb 2013 10:07:43 +0100, Trybun napisa(a): Sad sadem, ale mysle, ze tutaj obydwaj za bardzo generalizujecie. Chciaby, zeby wszystkie lasy byy w rkach prywatnych? Ja bym nie chcia nawet tego, eby wszystkie lasy w Polsce byy moja wasnoci. Pojawioby si wtedy wielu "przyjaci", za namowa ktrych zacz bym je eksploatowa, a na staro musiabym sobie kupi jak wysp na Pacyfiku, bo w 'tym dzikim kraju' nie potrafibym nawet zdycha. j Moesz sobie zrywac w nim moje gruszki i zaera si moimi malinami. To przecie dobro wsplne. Jed |
|
Data: 2013-02-27 09:50:57 | |
Autor: Trybun | |
Postpy demokracji... | |
W dniu 2013-02-24 10:20, Przemysaw M. pisze:
Akurat sad nie podlega pod pojcie - dobra oglne. Jest efektem nakadw pracy i rodkw _waciciela_. Owszem, w dzisiejszej Polsce kto kto nie pozwala zawaszcza dbr oglnych wiecznie nienaartym ryjom, moze by postrzegany jako Bg. -- Kapitalizm jest chorob (zaraz) z ktr naley walczy.. Instalujc Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku.. |
|
Data: 2013-02-27 17:43:42 | |
Autor: Przemysaw M. | |
Postpy demokracji... | |
Dnia Wed, 27 Feb 2013 09:50:57 +0100, Trybun napisa(a):
W dniu 2013-02-24 10:20, Przemysaw M. pisze: Sad nie jest dobrem wsplnym? A to dlaczego? Ile trzeba jabo i grusz by utworzyy dobro wsplne i by mg za darmoch korzysta z jego dobrodziejstw? Chciaby w moim sadzie zrywa sobie jabuszka tak jak w moim lesie zbiera grzybki i w moim stawie owi karasie? Gwarantuj ci, e w kadym przypadku wyleciaby na kopniakach zanim zdyby zawoa o pomoc swoich koreaskich braci. -- Jarosaw Kaczyski owiadczy, e z wasnej woli nie zrezygnuje ze stanowiska Prezesa PiS. - Mnie witaj okrzykami: "Jarosaw Polsk zbaw". http://tiny.pl/hlh7b |
|
Data: 2013-02-22 22:27:48 | |
Autor: jr | |
Postpy demokracji... | |
Uytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisa w wiadomoci news:kg7bv1$4hl$1node1.news.atman.pl... W dniu 2013-02-21 23:38, mi z okienka pisze: To tylko kwesta nazwy. W komunie bylo wiele prywatnych latyfundiow, miejsc polowan i tak dalej, ktore grodzilo sie jako 'osrodek rzadowy', albo czesciej 'teren wojskowy'... Na terenach wojskowych istniale cale prominenckie osiedla , zwane czasem 'osrodkami wypoczynkowymi', co nie przeszkadzalo czerwonej burzuazji zamieszkiwac tam na stale. Wiktor Suworow - Zolnierze wolnosci. Rozdzial drugi - Do komunizmu i z powrotem. j |
|
Data: 2013-02-24 10:07:34 | |
Autor: Trybun | |
Postpy demokracji... | |
W dniu 2013-02-22 22:27, jr pisze:
Konkrety - jak wiele byo tych terenw, i na jakim obszarze? -- Kapitalizm jest chorob (zaraz) z ktr naley walczy.. Instalujc Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku.. |
|
Data: 2013-02-25 01:52:15 | |
Autor: jr | |
Postpy demokracji... | |
Uytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisa w wiadomoci news:kgclbp$b4q$4node2.news.atman.pl... W dniu 2013-02-22 22:27, jr pisze: Na przyklad w lasach na polnocny zachod od Kijowa. Fakt ten opisal byly sowiecki oficer w ksiazce 'Zolnierze wolnosci' w rozdziale drugim - 'Do komunizmu i z powrotem'. http://chomikuj.pl/mantol/KSI*c4*84*c5*bbKI/Suworow+Wiktor/Suworow+Wiktor+-+Zo*c5*82nierze+wolnosci,111814219.doc http://chomikuj.pl/cubik2k/zachomikowane/Wiktor+Suworow+-+*c5*bbo*c5*82nierze+wolno*c5*9bci,437357152.pdf |
|
Data: 2013-02-27 09:50:21 | |
Autor: Trybun | |
Postpy demokracji... | |
W dniu 2013-02-25 01:52, jr pisze:
Ojejku, przecie mwimy o Polsce a nie o ZSRR... -- Kapitalizm jest chorob (zaraz) z ktr naley walczy.. Instalujc Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku.. |
|
Data: 2013-03-01 03:33:53 | |
Autor: jr | |
Postpy demokracji... | |
Uytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisa w wiadomoci news:kgkhiv$36t$5node1.news.atman.pl... W dniu 2013-02-25 01:52, jr pisze: Ojejku, czym roznila sie wladza peerelowska od sowieckiej? Gdyby Suworow byl peerelowskim oficerem, pewnie pisalby o peerelowskich latyfundiach w strzezonych w obiektach wojskowych. Ale byl oficerem akurat sowieckim, wiec dowiedzialem sie o sowieckich (co mi wystarczy poszerzyc sobie wiedze tzw. komunizmie). j |
|
Data: 2013-02-17 21:20:31 | |
Autor: matusm | |
Postępy demokracji... | |
Użytkownik "Wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> napisał w wiadomości news:kfq69f$19v$1news.task.gda.pl... O tym ,ze Bolek to Bolek i od czasu uruchomienia internetu ,,,,,,,,,,,to -- -- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -- -- -- -- -- -- - pozdrowienia matusm |
|
Data: 2013-02-17 23:24:16 | |
Autor: jr | |
Postępy demokracji... | |
"~Heniek: Przypomnijcie sobie łachudry, był taki kraj w którym robotnik Ja pracowalem w peerelowskim przemysle ciezkim 8 godzin na dobe za 20 dolarow miesiecznie. Olalem ta robote i przenioslem sie na spekulacje na bazarze. starczało na szkoły, uczelnie, wojsko, wczasy, służbę zdrowia, robotnik dostawał posiłek regeneracyjny Nie mamietam takich posilkow. Na jednym z warsztatow dawali jakas lure zwana lemoniada. Nikt tego syfu nie ruszal... , a za podniesienie ceny na cukier kładł się na szynach, Na jakich szynach? Cale miasto palowali za strajk... powstawały KORy, KPNy i inne organizacje broniące jego praw. Nie było bezrobocia .... a ludzi wywalali z pracy na zbity pysk. i żony siedziały w domu wychowując dzieci. I po domu jezdzily tym traktorem? W peerelowskim chlewie kobiety musialy pracowac wszedzie, nawet na dole na kopalni. Z jednej pensji przecietna rodzina nie mogla wyzyc. Kością w gardle polskiego robotnika stała słynna willa Gierka i 28 mld długu. Mieliśmy najlepsze pieczywo w europie Bo na Zachodzie nikt nie dosypuje starego chleba do maki. U naz Gomulka porozkulaczal przedwojenne mlyny, wiec i z maka byly problemy. o chlebie na grzanki, bo myśleli, że jak przyjdzie zachód, to będą jako bezrobotni siedzieli na wczasach Gdzie ludzie jezdzili za komuny, a gdzie jezdza dzis? na Mniami zajadając się tostami i McDonaldami. Zdziczała hołota otumaniona przez Geremków, Kuroni, To kto kupuje w tych Lidlach? Duchy Swiete? nie starcza a przecież świat jest taki piękny w M jak miłość, Plebani czy w Klanie. Macie to No i mamy. Jest tak "OK" w każdej dziedzinie. Za duzo jeszcze czerwonych w kazdej dziedzinie. Ale i to sie zmieni. j |
|
Data: 2013-02-17 23:34:01 | |
Autor: u2 | |
Postępy demokracji... | |
W dniu 2013-02-17 23:24, jr pisze:
To kto kupuje w tych Lidlach? Duchy Swiete? Głównie Litwini, Polacy kupują w bieda-ronkach...-;) -- "Główną motywacją mojej aktywności publicznej była potrzeba władzy i żądza popularności. Ta druga była nawet silniejsza od pierwszej, bo chyba jestem bardziej próżny, niż spragniony władzy. Nawet na pewno..." - Donald Tusk: Gazeta Wyborcza, 15–16 października 2005 |
|
Data: 2013-02-17 23:55:02 | |
Autor: miś z okienka | |
Postępy demokracji... | |
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:51215adb$0$26694$65785112news.neostrada.pl... W dniu 2013-02-17 23:24, jr pisze: a gdzie ty masz glowe u2? |
|
Data: 2013-02-18 00:13:40 | |
Autor: u2 | |
Postępy demokracji... | |
W dniu 2013-02-17 23:55, miś z okienka pisze:
a gdzie ty masz glowe u2? Te synalek partyjniaka z PZPR i starej ubeckiej qrwy podskakuj hop hop...-;) -- "Główną motywacją mojej aktywności publicznej była potrzeba władzy i żądza popularności. Ta druga była nawet silniejsza od pierwszej, bo chyba jestem bardziej próżny, niż spragniony władzy. Nawet na pewno..." - Donald Tusk: Gazeta Wyborcza, 15–16 października 2005 |
|
Data: 2013-02-18 16:29:52 | |
Autor: miś z okienka | |
Postępy demokracji... | |
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:51216425$0$1306$65785112news.neostrada.pl... W dniu 2013-02-17 23:55, miś z okienka pisze: Nie znam twoich rodzicow u2, matce twojej ublizal nie bede, bo ty chyba nie miales matki. Jeden ojciec cie splodzil, a drugi poszedl sie wysrac do kibla i stad wziales sie na tym swiecie. Przy okazji zawadziles lbem o deske klozetowa, ale o tym innym razem... j |
|
Data: 2013-02-18 18:48:28 | |
Autor: Przemysaw M. | |
Postępy demokracji... | |
Dnia Mon, 18 Feb 2013 00:13:40 +0100, u2 napisa(a):
W dniu 2013-02-17 23:55, mi z okienka pisze: Gociu, ty masz jednak cos z tym swoim bem. -- "Jedn z zalet demokracji jest to, e nikt kto zosta wybrany nie jest gupszy ni ci co go wybrali. Im gupszy jest ten wybrany, tym gupsi s ci co go wybierali..." |
|
Data: 2013-02-18 18:48:42 | |
Autor: Przemysaw M. | |
Postępy demokracji... | |
Dnia Sun, 17 Feb 2013 23:34:01 +0100, u2 napisa(a):
W dniu 2013-02-17 23:24, jr pisze: Gociu, ty masz jednak cos z tym swoim bem. -- "Jedn z zalet demokracji jest to, e nikt kto zosta wybrany nie jest gupszy ni ci co go wybrali. Im gupszy jest ten wybrany, tym gupsi s ci co go wybierali..." |
|
Data: 2013-02-18 08:47:31 | |
Autor: Lord Donald | |
Postępy demokracji... | |
W dniu 17.02.2013 10:01, Wiesiaczek pisze:
Teraz ludzie wytrzymają, bo kryzys jest i nędzę trzeba znieść. Ten kryzys będzie trwał dziesiątki lat a hołota z "minecraft" będzie patrzeć jak wybrańcy jeżdżą maybachami, przy tym zbierają kruście aby nie zdechnąć z głodu. Nikt by nie pomyślał, że naród jest pełen debili, przecież rozwiązaniem na ten kryzys jest zmiana systemu który go generuje, no ale jak było dobrze to odsetek procenta na cukrze i interes meliniarskiej biznes woman doprowadził do przewrotu i rewolucji, widocznie te sprawy dla pospólstwa były ważniejsze niż interes narodu, teraz życie w nędzy jest dla każdego znośne, bo przecież ważne, że klecha i oligarcha ma. |
|
Data: 2013-02-18 16:54:00 | |
Autor: miś z okienka | |
Postępy demokracji... | |
Teraz ludzie wytrzymają, bo kryzys jest i nędzę trzeba znieść. Ten kryzys Kryzys generuje Unia Europejska, konkretnie bolszewicki mechanizm unii walutowej. Dlaczego bolszewicki? Pewien bolszewik obliczyl straty energii na zderzakach pomiedzy wagonami kolejowymi. Wyliczyl, ze pociag pojedzie szybciej, jesli wagony zespawac ze soba zderzak do zderzaka. Pociag sie wypierdolil na pierwszym zakrecie i wlasnie teraz go podnosza. |
|
Data: 2013-02-18 20:25:01 | |
Autor: Peter Morgan | |
Postpy demokracji... | |
Data: 2013-02-19 06:22:59 | |
Autor: Wiesiaczek | |
Postpy demokracji... | |
On Mon, 18 Feb 2013 20:25:01 -0800, Peter Morgan wrote:
Polecam https://www.youtube.com/watch?v=f1aX1Sw__a8 Jakieś pierdoły... Skończyłem oglądać jak zobaczyłem zapis: "kapitaliźmie", "socjaliźmie". Jakaś niedouczona stokrotka czy co? -- Wiesiaczek (dziś z DC) "Ja piję tylko przy dwóch okazjach: Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ® |
|