Postpy demokracji... szpitale

Data: 2012-12-28 06:36:07
Autor: Wiesiaczek
Postpy demokracji... szpitale
"Nowoczesne oddziały ratunkowe miały być dumą polskich szpitali. Nie są - zamieniły się w całodobowe poradnie i przynoszą straty. Tak duże, że już co dziesiąty oddział został zamknięty - pisze dziś "Gazeta Wyborcza". "

A miało być tak pięknie...

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2012-12-28 08:37:59
Autor: Marek Woydak
Postpy demokracji... szpitale
On Fri, 28 Dec 2012 06:36:07 +0000 (UTC), Wiesiaczek wrote:

"Nowoczesne oddziay ratunkowe miay by dum polskich szpitali. Nie s - zamieniy si w caodobowe poradnie i przynosz straty. Tak due, e ju co dziesity oddzia zosta zamknity - pisze dzi "Gazeta Wyborcza". "

A miao by tak piknie...

Tzw. polska sluzba zdrowia wymaga przewietrzenia i to radykalnego. W czasie
pobytu w PL bylem w prywatnej klinice. ultura, skutecznosc, niezbyt drogo.
W porownaniu z klinika oddzialy to prymitywny okres PRL.

MW

Data: 2012-12-28 08:52:30
Autor: Wiesiaczek
On Fri, 28 Dec 2012 08:37:59 +0000, Marek Woydak wrote:

[...]

Też wolę prywatne kliniki.
A ci co ich nie stać, niech zdychają pod płotem.
W końcu to znakomita większość z nich należała lub należy do Solidarności i tym samym są kowalami swego losu.
Chcieli kapitalizmu no to go mają :)

Data: 2012-12-28 10:17:23
Autor: Bogdan Idzikowski
Postępy demokracji... szpitale

Użytkownik "Wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> napisał w wiadomości news:kbjmke$rhr$3node1.news.atman.pl...
[...]

Pieprzysz jak Piekarski na mękach.
W ubiegłym roku miałem zabieg w prywatnym szpitalu w Szczecinku. Wystarczyło, że byłem ubezpieczony, kmiocie!

ubawiony

Data: 2012-12-28 22:55:29
Autor: pluton_
Postpy demokracji... szpitale
Te wol prywatne kliniki.
A ci co ich nie sta, niech zdychaj pod potem.

Jak nas rzont nie bedzie okradac, to bedzie nas stac na kliniki.

Nullification

Data: 2012-12-29 06:36:30
Autor: Wiesiaczek
Postpy demokracji... szpitale
On Fri, 28 Dec 2012 22:55:29 +0100, pluton_ wrote:

Te¿ wolê prywatne kliniki.
A ci co ich nie staæ, niech zdychaj± pod p³otem.

Jak nas rzont nie bedzie okradac, to bedzie nas stac na kliniki.

Zdumiewająca naiwność.
To nie rząd nas okrada, to zachodni kapitaliści którzy stali się właścicielami Polski.
Rząd tylko wykonuje polecenia z góry. --

Data: 2012-12-29 13:24:44
Autor: masti
Postpy demokracji... szpitale
Dnia pięknego Sat, 29 Dec 2012 06:36:30 +0000 osobnik zwany Wiesiaczek
napisał:

[...]

Coś Ci sie pomyliło. Ostatni rząd od wykonywnia poleceń z Moskwy odszedł z PRLem

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2012-12-29 14:38:28
Autor: u2
Postêpy demokracji... szpitale
W dniu 2012-12-29 14:24, masti pisze:
[...]

Zdumiewajaca naiwnosc :-)

Data: 2012-12-29 16:36:00
Autor: Hiki Koniec X-Mas Mori San
On 29.12.2012 14:38, u2 wrote:
[...]

JEstesmy nauczeniu braku suwerennosci i niepodleglosci.

Zadziwiajace, jak w tym kraju malo kto wierzy lub dziala z przekonaniem "samemu sie uda".

--
ZUS marnuje pieniądze podatnikow, w czasie kryzysu zaciskanie pasa
_NIE DOTYCZY_ instytucji panstwowych, bo przeciez wydaja nie swoje

Data: 2012-12-29 16:57:09
Autor: u2
W dniu 2012-12-29 16:36, Hiki Koniec X-Mas Mori San pisze:
JEstesmy nauczeniu braku suwerennosci i niepodleglosci.

Zadziwiajace, jak w tym kraju malo kto wierzy lub dziala z przekonaniem
"samemu sie uda".

Samemu nigdy sie nie uda. Mocarstwa musialy sie znowu pobic, aby odzyskac suwerennosc.

Data: 2012-12-29 22:57:05
Autor: masti
Dnia pięknego Sat, 29 Dec 2012 14:38:28 +0100 osobnik zwany u2 napisał:

[...]

zdumiewająco niska samoocena

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2012-12-30 10:19:57
Autor: u2
W dniu 2012-12-29 23:57, masti pisze:
zdumiewająco niska samoocena

-- mst <at> gazeta <.> pl

GWno zawsze nisko sie ocenia :-)

Data: 2012-12-30 21:23:59
Autor: masti
Dnia pięknego Sun, 30 Dec 2012 10:19:57 +0100 osobnik zwany u2 napisał:

W dniu 2012-12-29 23:57, masti pisze:
zdumiewająco niska samoocena

-- mst <at> gazeta <.> pl

GWno zawsze nisko sie ocenia :-)

jak na razie to Ty masz niską ocenę Polaków uważając, że są niezdolni do samodzielnego funkcjonowania. Widać pilnie pobierałeś nauki Goebbelsa.

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2012-12-30 22:45:10
Autor: u2
W dniu 2012-12-30 22:23, masti pisze:
GWno zawsze nisko sie ocenia:-)
jak na razie to Ty masz niską ocenę Polaków uważając, że są niezdolni do
samodzielnego funkcjonowania. Widać pilnie pobierałeś nauki Goebbelsa.

No nie, to ty tak nas nisko ocenaisz GWniarzu.

Data: 2012-12-30 21:58:51
Autor: masti
Dnia pięknego Sun, 30 Dec 2012 22:45:10 +0100 osobnik zwany u2 napisał:

[...]

Was nazistów? tak.

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2012-12-30 23:04:40
Autor: u2
W dniu 2012-12-30 22:58, masti pisze:
No nie, to ty tak nas nisko ocenaisz GWniarzu.
Was nazistów? tak.

Wszystkich nie-zydow tak nazywasz GWniarzu :-)))

Data: 2012-12-30 22:14:14
Autor: masti
Dnia pięknego Sun, 30 Dec 2012 23:04:40 +0100 osobnik zwany u2 napisał:

W dniu 2012-12-30 22:58, masti pisze:
No nie, to ty tak nas nisko ocenaisz GWniarzu.
Was nazistów? tak.

Wszystkich nie-zydow tak nazywasz GWniarzu :-)))

jeśli chciałeś mnie obrazić to ci sę nie udało.
Za cienki w uszach jesteś :)

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2012-12-30 23:29:52
Autor: u2
W dniu 2012-12-30 23:14, masti pisze:
Wszystkich nie-zydow tak nazywasz GWniarzu :-)))
jeśli chciałeś mnie obrazić to ci sę nie udało.
Za cienki w uszach jesteś:)

No fakt, do Urbana mi na szczescie daleko :-)))

Data: 2012-12-30 23:05:37
Autor: Hiki Koniec Roku Mori San
On 30.12.2012 22:23, masti wrote:

jak na razie to Ty masz niską ocenę Polaków uważając, że są niezdolni do
samodzielnego funkcjonowania.

Rzad o tym jest swiecie przekonany. Nie tylko nasz, ale tez te poludniowo-europejskie.

Panuje trynd "opodatkowac tych co sobie radza, rozdac ubogim leniom".

Europę jak i Polskę toczy socjalityczne gowniane myslenie. Ze trzeba wspomagac tych bidnych nieradzacych sobie. I zamiast wedki dostaja rybe. Komu sie chce "robic" jak rzad mu daje?

I tewraz mamy tak, ze 5 milionow pracujacych w PL utrzymuje cala rzesze emerytow, rencistow, bezrobotnych oraz cala pierdolona budzetowek, wlacznie z dofinansowaniem mieszkan dla obywateli.

Kurwa, dlaczego z moich podatkow ktos moze sobie wziac tani kredyt na mieszkanie?

Co?

Data: 2012-12-31 07:21:31
Autor: Wiesiaczek
On Sun, 30 Dec 2012 23:05:37 +0100, Hiki Koniec Roku Mori San wrote:

[...]

Ależ to proste!
Polacy pozwolili sobie założyć smycz i kaganiec przez zachodnich
bankierów, którym sprzedali wszystko to, co zbudowali (dla siebie) Polacy
jako w miarę wolni ludzie po IIWŚ.
Zostali przez to sprowadzeni do roli niewolników. Żeby taki stan utrzymać,
trzeba ten motłoch karmić, zapewnić mieszkanie i rozrywki.

I to właśnie jest realizowane przez każdy rząd od czasu sprzedaży tego
kraju (nazwy partii się zmieniają, lecz cel ich działalności jest ten
sam).
Ponieważ kasy ze sprzedaży rodowych sreber już nie wystarcza, muszą te wydatki
sponsorować Ci, którym zależy na wyższym poziomie życia i starają się to
zmienić.

Czyli tacy jak Ty na ten przykład.

Czego tu nie rozumiesz?

Data: 2012-12-31 11:42:41
Autor: Grzegorz Staniak
Postêpy demokracji... szpitale
On 30.12.2012, Hiki Koniec Roku Mori San <hikikomorisan@amorki.pl> wroted:

Kurwa, dlaczego z moich podatkow ktos moze sobie wziac tani kredyt na mieszkanie?

Co?

Ciekawa w tym wszystkim jest głównie odpowiedź na pytanie dlaczego pewna grupa ludzików nie potrafi żyć bez zmieniania nagłówka "From".

GS
--
Grzegorz Staniak   <gstaniak _at_ gmail [dot] com>

Data: 2012-12-31 16:18:35
Autor: Hiki Koniec Roku Mori San
On 31.12.2012 12:42, Grzegorz Staniak wrote:
[...]

Pytanie niemal podobne, jak pewna grupa ludzikow nie potrafi filtrowac po mailu znajdujacym sie we from, pierdolac zmiany czesci opisowej...

Data: 2012-12-31 12:28:37
Autor: Mirek
Postpy demokracji... szpitale
On 31 Gru, 16:18, Hiki Koniec Roku Mori San <hikikomori...@amorki.pl>
wrote:
On 31.12.2012 12:42, Grzegorz Staniak wrote:

> On 30.12.2012, Hiki Koniec Roku Mori San <hikikomori...@amorki.pl> wroted:

> Ciekawa w tym wszystkim jest gwnie odpowied na pytanie dlaczego
> pewna grupa ludzikw nie potrafi y bez zmieniania nagwka "From".

Pytanie niemal podobne, jak pewna grupa ludzikow nie potrafi filtrowac
po mailu znajdujacym sie we from, pierdolac zmiany czesci opisowej...

emcia kici kici :)

Data: 2012-12-29 00:22:34
Autor: boukun
[...]

Ci Polacy, którzy należeli do pierwszej Solidarności, tej zdelegalizowanej przez zbrodniarza Jaruzelskiego nie mieli po 13 grudnia 1981 roku już nic do powiedzenia. Solidarność polska krzyczała "socjalizm tak, wypaczenia nie!". Jaruzelski sprzedał jednak Polskę imperialistom, a ci, co są u władzy, to agentura Jaruzelskiego...

boukun

Data: 2012-12-29 12:24:06
Autor: Trybun
W dniu 2012-12-29 00:22, boukun pisze:

[...]

Twoje ogłupienie zaczyna sięgać granic absurdu, boukun. Albo udajesz normalnego głupa, albo naprawdę "odlatujesz" w tej swojej fikcji.. Ryczałeś jak osioł - "zamiast liści na drzewach bedą wisieć komuszyści" a nie "socjalizm tak.. ".

Data: 2012-12-29 17:09:28
Autor: boukun
Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kbmjs9$os8$1node2.news.atman.pl...
[...]

Ja tak nie krzyczałem, ale tak należało zrobić, z perspektywy czau widać, że komuniści przepoczwarzyli się w krwiożerczych kapitalistów. Tylko krwawa rewolucja przynosi radykalne zmiany...

boukun

Data: 2012-12-29 23:33:48
Autor: Polok_Prawdziwy
boukun wrote:

Uytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisa w wiadomoci
W dniu 2012-12-29 00:22, boukun pisze:

Ci Polacy, ktrzy naleeli do pierwszej Solidarnoci, tej
zdelegalizowanej przez zbrodniarza Jaruzelskiego nie mieli po 13 grudnia
1981 roku ju nic do powiedzenia. Solidarno polska krzyczaa
"socjalizm tak, wypaczenia nie!". Jaruzelski sprzeda jednak Polsk
imperialistom, a ci, co s u wadzy, to agentura Jaruzelskiego...

boukun

Twoje ogupienie zaczyna siga granic absurdu, boukun. Albo udajesz
normalnego gupa, albo naprawd "odlatujesz" w tej swojej fikcji..
Ryczae jak osio - "zamiast lici na drzewach bed wisie komuszyci" a
nie "socjalizm tak.. ".

Ja tak nie krzyczaem, ale tak naleao zrobi, z perspektywy czau wida,
e komunici przepoczwarzyli si w krwioerczych kapitalistw. Tylko
krwawa rewolucja przynosi radykalne zmiany...

BOCKUWENDZONY ta TRYBUNA mo racjem, trochem pocynos psesadza...

Cosik misiem zdaje, ze na 10 lot twojego ycio amnezja ciem opanowaa i syko pozapominoe...
Stanwojenny by w osimdziesiontympirsym, apotym yy my prawie 10 lot w sucjolimie...!
Nopseca Jaruzelcki kapitulizmu po staniewojennym niewprowadzi...!

Juzem cito niedowno beblo, zeby sem wspomnio beblaninem urbana, wtury prubowo SOLIDURNIOM wyperswadowa, coby rewolucjunizowa psestay, bo do takiego koca doprowadzom...

- "ond siem som wyywi", to jego beblanina...!

Psez prawie 10 lot komunisty pruboway ratowa PeReL, ino co miay zdziaa, jak SOLIDURNIE po poru latach znowu siem ockny i prawie cokie zdurniae spoecectwo ich w 86-87 popira poceno...!?

ocknij siem i plituw niebeblej...!!!
obwinios Jaruzelckiego, a co on waciwie w 1989-ym mio poco...?

Moze nastempny stan wojenny wprowadzi...?, albo armiem wyprowadzi...?

- LACHEM na syko pooy, i tak, jak urban pedzio, ond (PeReLowski!) zapewni sem koryta...
Dotego nowy ond dosed - SOLIDURNOCI i resta kapitalistuw...

A Narud...?

- nocu, jak chciay, tak majom...

Data: 2012-12-30 02:05:26
Autor: boukun
Postpy demokracji... szpitale
Uytkownik "Polok_Prawdziwy" <Baca_Nowocesny@patryjot.eu> napisa w wiadomoci news:rpa4r9-q7o.ln1server.linuxfan.de...
boukun wrote:

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -
W dupie my ylimy, a nie w socjalimie za zbrodniarza Jaruzela. Od kiedy to kurwa hunta wojskowa jest w stanie rzdzi po ludzku?

Jak kurwa prboway ratowa PRL? I co, nagle, w cigu jednegoroku, miesica im sie odwidziao i mi8eli gotowy plan na okrgy st? Puknij ty si w gow baca, okres stagnacji i represji przed okragym stoem to by okres wytrzebiania niezaleznych Polakw z Solidarnoci i przygotowywania ydowskiej agentury do przejcia wadzy nad Polakami wg planu Geremka z 1981 roku...

A co mia pocy w 1989 roku pytasz? A co mu kurwa siy zabrako? Cay polski nard potrafi spacyfikowa w jedn noc i zdelegalizowa Solidarno, a z kilkudzisicioma agentami zydowskimi nie mg zrobic porzdku?

Dlaczego bydlak lach nie pooy w 1981 roku? To ja ci powiem, bo broni koryta dla siebie i swoich rodzin, dla ydokomunistw, wychowankw NKWD, rodem z UBecji...

Nard tego nie chcia, by przez lata represji i stagnacji zniechcony, osabiony i otumaniony, agentura przy okrgym stole dopenia swego, wdroyli plan Geremka z 1981 roku i rozkradli Polsk i nard polski...

A wy duraki do dzisiaj macie otwarte ze zdumienia gby...

boukun

Data: 2012-12-30 13:21:00
Autor: Trybun
W dniu 2012-12-29 17:09, boukun pisze:

[...]

Jacy komuszyści, ty matołku stawiający swoje idiotyczne tezy nad rzeczywistość?. Pokaż mi którzy z nich poza tymi farbowanymi lisami - Kwachem i Millerem się dorobili na tym jak S z tobą i tym twoim elektrykiem obaliliście poprzedni ustrój?
A tak w ogóle co ci odbija z tymi ciągłymi pretensjami do tego swojego wiecznego wroga, za to że wam dał porządnego kopniaka w 1981, a i także później że praktycznie bez walki dopuścił ciebie z tą twoją ogłupiałą tłuszczą do koryta? Oczekiwałeś że chociaż spróbuje was potopić w szambie ( jak się o was wyraża mój sąsiad), a nie odda wam władzy bez jednego wystrzału, i o to masz do niego pretensje?

Data: 2012-12-30 14:40:48
Autor: boukun
Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kbpbji$ght$1node1.news.atman.pl...
[...]

Głupku, Nie było żadnego obalania ustroju, Jaruzelski zbrodniarz sprzedał Polskę w pacht żydom i imperialistom, to on był na czele hunty i zrobił co chciał ze swoją agenturą, przy okrągłym stole rozparcelował Polskę, nikt go nie zmuszał, został pierwszym prezydentem tego kurewskiego systemu, to jest rzeczywistość, której nijak jesteś w stanie zakłamać...

Zobacz, kto jest w mediach, kto jest w polityce, Huebner, Cimoszewicz, Borowski, Lis, Wojewódzki, Mosz, kim byli oni w PRLu, i kim byli ich rodzice? Potomkowie UBecji rządzą Polską, najzatwardzialsi komuniści przepoczważyli się teraz w krwiożerczych kapitalistów...

Głąbie kapuściany, zbrodniarz Jaruzelski strzelał do plskiego narodu w 1981 roku, by go i komunistów nie wysiedlili ze stołka, a w 1989 roku obsadził spokojnie u stolca żydowską agenturę, bez jednego wystrzału.  Wolał bydlak zniewolić polski naród i sprzedać imperialistom..., niż oddać władzę w ręce Polaków, nie uwikłanych w kolidacje NKWDowskie...

boukun

Data: 2012-12-31 14:44:35
Autor: Trybun
W dniu 2012-12-30 14:40, boukun pisze:

[...]

Powiem tylko jedno oddaj mi wolność jaką się cieszyłem w tamtym systemie, gdzie mogłem spokojnie zbierać w lasach grzyby i łowić ryby gdzie mi pasowało, ty rzezimieszku jeden, ty służko elektryka, CIA i innych kapitalistycznych zaraz. Ty pachołku złodziei nie masz moralnego prawa wypowiadać się o Patriotach typu Jaruzelski.

Czy ja gdzie pisałem o takiej łajzie jak Cimoszewicz, albo jakiś Hubner, kim oni w ogóle byli, czy chociaż sprzątaczami w budynkach KC,KW itd? Pokaż mi kariery rodzin tych co piastowali naprawdę poważne stanowiska w tamtym systemie, a teraz w kapitalizmie stali się milionerami.. Bo do tej pory pierd*lisz jak jakiś postrzelony kaziu w wielkim poczuciu swojej krzywdy, mało tego - pretensje zgłaszasz za to że ci nie wyszło do swojego wroga z którym walczyłeś od zawsze a nie do kumpli z "S" za to że cię wykiwali i nie zechcieli się podzielić łupem po dorobku takich ludzi jak Jaruzelski.

Data: 2012-12-31 16:12:15
Autor: boukun
Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kbs4sc$vtr$1node2.news.atman.pl...
[...]

Z pretensjami idioto do zbrodniarza Jaruzela, nam wszystkim bandzior skradł wolność, już 13 grudnia 1981 roku...

Poniżej zamieściłem wątek, jak SB Jaruzelskiego latami przed 1989 rokiem mrocznie tworzyła III RP...

Nie wyszło całemu polskiemu narodowi, który zbrodniarz Jaruzelski zniewolił na wieki. Agentura Jaruzelskiego nie była kumplami 10 milionowego związku zawodowego Solidarność, oni byli  przed stanem wojennym do odstrzału, dlatego Jaruzelski rozprawił sie z polskim narodem...

Nic się nie dzieje w kraju bez działania służb specjalnych...

W moich rozważaniach i rozgoryczeniu nie chodzi o moją osobę, tylko o cały polski naród, o sytuację całej Polski...

Dowiedz się więcej, kim byli rodzice dzisiaj rządzących Polską, większości, dzisiaj rządzą potomkowie zbrodniarzy z UB, komunistów rodem z NKWD... i tak jest od 1944 roku...

Ale była krótko szansa, na wolność, od sierpnia 1980 do 13 grudnia 1981 roku...

boukun

Data: 2013-01-01 11:09:36
Autor: Trybun
W dniu 2012-12-31 16:12, boukun pisze:
[...]

Poczytaj sam siebie jakie bzdury ty piszesz.. Sens tego jest taki - Jaruzelski za pomocą bezmyślnych boukunów obalił komuszym i wprowadził kapitalizm. boukuny cały czas strajkowali, wrzeszczeli "precz z komuną", rujnowali kraj, a gdy Jaruzelski ustąpił i oddał władzę twoim panom o których władzę walczyłeś to masz mu to za złe. Jeszcze raz się pytam - czy Jaruzelski zamiast ustąpić powinien was zacząć topić w szambie, tylko wtedy przestałbyś go nazywać "zbrodniarzem"?
Co ty chłopie pie*lisz o jakichś rodzicach, jakby to miało jakieś wielkie znaczenie. Wiedz matole że Jaruzelski podczas pierwszej próby obrony kraju przed kapitalistyczną zarazą (stan wojenny), zerwał wszelkie kontakty ze swoją rodziną. A wiesz czemu? - Bo kraj i dobro większości mieszkających tu ludzi była dla Niego ważniejsza niż więzi rodzinne. Ale czy ty jesteś w stanie to zrozumieć... wątpię. Nikt kogo wodzi za nos jakaś agentura zagraniczna takich rzeczy nigdy nie zrozumie.

Data: 2013-01-01 17:21:22
Autor: boukun
Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kbucl1$45k$1node2.news.atman.pl...
[...]

Ty jesteś prymityw i nie ogarniasz nawet tego co sie pisze. Sens tego co piszę jest taki, że zbrodniarz Jaruzelski rozprawił sie z narodem vboukunów przy pomocy swojej żydowskiej agentury i żaden inny. Nie talmudyzuj! Wbiłeś sobie coś do łba i nie rozglądasz się na boki tylko walisz w stale obranym kierunju...

Bandzior Jaruzelski wprowadził kapitalizm przy pomocy swoich bandziorów z SB, jest to fakt! Kraj nie był bandziora, kraj był nasz, Polaków i mieliśmy prawo walczyć z żydokomuną, ale za dużo w narodzie debilstwa twojego pokroju, toteż będziemy wiecznie zniewoleni...

Picuj, picuj, nawet brytyjska, żydokapitalistyczna propaganda robi z ciebie głupka...

Tylko patrzeć, jak dadzą Jaruzelskiemu żydowskiego nobla, za rozprawienie się z wyzwalającym polskim narodem i wzięcie go na żydowski postronek...

tfu!

boukun

Data: 2013-01-02 14:00:49
Autor: Trybun
W dniu 2013-01-01 17:21, boukun pisze:

[...]

Przecież to ty baranie chciałeś obalić tamten ustrój dla kapitalistów. Jaruzelski na jakie tylko sposoby mógł to go bronił. Na koniec chcąc uratować choćby resztki normalności poniżył się do tego że zasiadł ze służkami jankesów i kapitalizmu do jednego stołu. Facet prosił, błagał i straszył a do boukunów nic nie docierało - oni chcieli kapitalizmu i szubienicy dla takich jak Jaruzelski.
I naprawdę daj już spokój z tym swoim ględzeniem. Jaruzelski stanem wojennym tylko was na chwilę powstrzymał przed wprowadzeniem kapitalizmu.. No bo pomyśl sam - co się zmieniło w czasie od 12.12 1981 do 1989? Zmienili się wasi solidarnościowi wodzowie, i inne zaczęły im cele przyświecać, czy może zaistniało coś innego że ty wygłaszasz te swoje brednie o zbrodni Jaruzelskiego, i szkodliwości tego że grupie rebeliantów walczących o kapitalizm dał kopniaka izolując w odosobnieniu?

Data: 2013-01-02 18:41:48
Autor: boukun
Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kc1b21$gt8$2node1.news.atman.pl...
[...]

Głupi jesteś, chciałem obalić tamten reżim Jaruzelskiego, który zlikwidował socjalizm i Gierka.. Idioto, ja nie byłem u władzy, to zbrodniarz Jaruzelski napadł na wolnych Polaków i sprzedał nas imperialistom.. Kurwa powstrzymała na wieki Polaków przed wolnością... i co..., potem w 1989 roku, jak już pozbył się krnąbrnych Polaków z opozycji zasiadł ze swoja żydowską agenturą przy okrągłym meblu i bez jednego wystrzały, rozparcelował Polskę przy pomocy swoich spec służb. Jaruzelski powinien był wisieć...

boukun

Data: 2012-12-28 10:21:56
Autor: Grzegorz Staniak
Postępy demokracji... szpitale
On 28.12.2012, Marek Woydak <mark.woydak@gmx.de> wroted:

[...]

Tyle, że żadna klinika nie wykonuje zadań oddziałów ratunkowych.
Ani nie ma do dyspozycji ratowników medycznych.

GS
--
Grzegorz Staniak   <gstaniak _at_ gmail [dot] com>

Data: 2012-12-28 20:01:11
Autor: Dariusz K. adziak
Postpy demokracji... szpitale
Uytkownik Grzegorz Staniak napisa:
[...]

Tyle, e adna klinika nie wykonuje zada oddziaw ratunkowych.
Ani nie ma do dyspozycji ratownikw medycznych.

Nie wykonuje bo si nie opaci. Nie ma adnego powodu prawnego dla ktrego prywatny szpital nie mgby prowadzi SOR-u. Tylko kasa...

--
Darek

Data: 2012-12-29 22:40:17
Autor: Gotfryd Smolik news
On Fri, 28 Dec 2012, "Dariusz K. adziak" wrote:

Uytkownik Grzegorz Staniak napisa:

Tyle, e adna
klinika
    ^^^^^^^
[...]

  Jakby to rzec, krzeso elektryczne to te krzeso.
  W zasadzie.
  Ale ju "dziecice" niekoniecznie.
  Mimo e to te krzeso.

(znaczy szpital mc mgby, owszem, tyle TA CZʦ
  z oddziaem ratunkowym to by nie byla KLINIKA)

pzdr, Gotfryd

Data: 2012-12-28 09:51:45
Autor: Trybun
W dniu 2012-12-28 07:36, Wiesiaczek pisze:
[...]

Każda, absolutnie każda tzw reforma po 89 roku to klapa, ze szkodą dla przeciętnego obywatela.

Data: 2012-12-29 00:21:40
Autor: Polok_Prawdziwy
 wrote:

[...]

Kada, absolutnie kada tzw reforma po 89 roku to klapa, ze szkod dla
przecitnego obywatela.

Nimos cakowicie racji, jedna siem udaa...

Reforma PSZYWILEJUW WATYKOCKICH WIEPSZUW I ZODZIEJI...!!!

- wciongu 20u lot tela "odzyskay" i nowego dostay, e im na nastempne 200 lot ycio wdostatku wystarcy...

Data: 2012-12-28 23:45:07
Autor: andal
On Sat, 29 Dec 2012 00:21:40 +0100, Polok_Prawdziwy wrote:

wrote:

[...]

Nimos całkowicie racji, jedna siem udała...

Reforma PSZYWILEJUW WATYKOńCKICH WIEPSZUW I ZŁODZIEJI...!!!

- wciongu 20u lot tela "łodzyskały" i nowego dostały, że im na nastempne
200 lot życio wdostatku wystarcy...

a tobie chuj w dupe i sie ciesz

Data: 2012-12-29 01:40:41
Autor: Polok_Prawdziwy

wrote:

[...]

Cauj wjojka mojego Burka...

- amusem ci pedzie, ze restki grochuzkapuchom zwiecora skonsumowo, winc niedo, ze psyjemno wcmokaniu jojek Burka mie bedzies, toi cudnych pachnide siem psytym nawdychos, ty TUBYLCUBENGALSKI...

Data: 2012-12-29 12:24:14
Autor: Trybun
W dniu 2012-12-29 00:21, Polok_Prawdziwy pisze:
  wrote:

[...]

Tak, jeeli te reformy bdziemy rozpatrywa pod tym ktem, to tych "udanych", byo wicej, ot choby te icie bizantyjskie przywileje dla klasy panujcej (szyjki rakowe w rosole na paskim stole i biae Audi A8, dobierane pod gust uytkownika, to tylko jedne z niewielu zdobyczy wadzy po 89roku).. xxx

--
Kapitalizm jest chorob (zaraz) z ktr naley walczy..
  Instalujc Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Postpy demokracji... szpitale