Postkomuna

Data: 2013-10-30 02:08:59
Autor: Mark Woydak
Postkomuna

Szef Sojuszu Lewicy Demokratycznej postanowił osobiście opowiedzieć jak
wyglądają jego stosunki z premierem Donaldem Tuskiem. Okazuje się, że te są
całkiem ciepłe. Leszek Miller przyznał, że mówią sobie po imieniu

Nie są koalicjantami, często się spierają i oskarżają, a jednak ich
stosunki są dość ciepłe. O kim mowa? O szefie SLD Leszku Millerze i
premierze Donaldzie Tusku. Ten pierwszy postanowił powiedzieć jak wygląda
prawda o relacjach z szefem Platformy Obywatelskiej. Pytanie o znajomość obu panów zadał w imieniu słuchacza Konrad Piasecki w
Kontrwywiadzie RMF FM. – Z tych wszystkich opowieści jedna jest prawdziwa:
jestem na ty z premierem – powiedział Miller.

Dziennikarz dopytywał również czy polityk posiada numer telefonu premiera.
– Zwykle jest tak, że jeśli chciałbym zadzwonić, to moja sekretarka nie ma
problemu, żeby znaleźć telefon do kancelarii premiera – odpowiedział szef
SLD. Dodał, że nie ma z tym problemu żaden ważny polityk w Sejmie.

Data: 2013-10-30 16:57:06
Autor: Mark Woydak
Postkomuna
PiS-owski PSYCHOPATA podpisyjący się "Mark Woydak" piszacy z mx05.eternal-september.org uzywajacy czytnika 40tude_Dialog/2.0.15.1pl to
OSZOŁOM PODSZYWANIEC. Fakt, ze podszywa sie pod moje dane swiadczy o daleko posunietej chorobie alkoholowej. Tani alkohol i marne wina
dokonaly calkowitego spustoszenia w mózgu tego osobnika. Nie ma juz dla niego ratunku! Módlmy się bracia i siostry! Wspierajmy go w tych cięzkich chwilach! Nie ma nikogo oporócz nas! Nawet zdychający pies i wyleniały ze starości kot go opuścili! Módlmy się bracia i siostry!

MW