Postój Taxi-oznakowanie.

Data: 2010-03-16 16:24:30
Autor: neelix
Postój Taxi-oznakowanie.
Niedawno była dyskusja o oznakowaniu postoju taxi - kolejność znaków D-19 i D-20. Zastanawiano się czy nie może/powinno być odwrotnie. Proszę bardzo:
http://picasaweb.google.pl/lh/photo/ILgr8si5tRq_wEpvl8NITg?authkey=Gv1sRgCOCPma_OxISpoAE&feat=directlink

neelix

Data: 2010-03-16 17:14:13
Autor: 'Tom N'
Postój Taxi-oznakowanie.
neelix w <news:hno80c$iiq$1atlantis.news.neostrada.pl>:

[...]

Adresu nie ma. I wcale bym sie nie zdziwił, gdyby jeszcze 2 takie znaki stały -- jeden z
tyłu, a drugi z przodu, a to pomiędzy tymi na zdjęciu to przejście dla
pieszych...

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2010-03-16 17:22:13
Autor: LEPEK
Postój Taxi-oznakowanie.
'Tom N' pisze:

I wcale bym sie nie zdziwił, gdyby jeszcze 2 takie znaki stały -- jeden z
tyłu, a drugi z przodu, a to pomiędzy tymi na zdjęciu to przejście dla
pieszych...

Ale tam przed tym przekreślonym jest przecież skrzyżowanie - to raczej wyklucza twoją wersję.

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2010-03-16 17:34:26
Autor: 'Tom N'
Postój Taxi-oznakowanie.
LEPEK w <news:4b9fb019$1news.home.net.pl>:

'Tom N' pisze:

[...]

Skoro potrafili postawić znaki odwrotnie, ordynując na dodatek postój dla
pojazdów w odległości mniejszej niż 10 metrów od skrzyżowania, to wszystko
jest możliwe, również, to, że postój taksówek "skręca" w prawo ;-)

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2010-03-17 09:44:26
Autor: J.F.
Postój Taxi-oznakowanie.
Użytkownik "'Tom N'" <news@int.dyndns.org.invalid> napisał w
'Tom N' pisze:
[...]

Albo ze to jest skrzyzowanie T, ktorego szerokosc dopuszcza postoj, ewentualnie taksowki maja stac na poboczu/chodniku, bo jakas linia tam wystaje.

Poprosimy o lepsze zdjecie .. i sprawdzenie czy minister nie zmienil rozporzadzenia :-)

J.

Data: 2010-03-18 10:20:05
Autor: neelix
Postój Taxi-oznakowanie.

'Tom N' pisze:
[...]

Skrzyżowanie X i koperta(?) między znakami (przysypana śniegiem). Zdjęcie to zupełnie wystarcza.
neelix

Data: 2010-03-18 19:05:11
Autor: neelix
Postój Taxi-oznakowanie.

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hnq4pg$sll$1news.onet.pl...
Poprosimy o lepsze zdjecie .. i sprawdzenie czy minister nie zmienil rozporzadzenia :-)

Nie jest lepsze. O takiej zmianie nie słyszałem. :-)
http://picasaweb.google.pl/lh/photo/Q_alrDNfar-3UAaLPAK3RQ?authkey=Gv1sRgCOCPma_OxISpoAE&feat=directlink
neelix

Data: 2010-03-16 17:46:59
Autor: neelix
Postój Taxi-oznakowanie.

Użytkownik "'Tom N'" <news@int.dyndns.org.invalid> napisał w wiadomości news:100316.171413.pms.1887int.dyndns.org.invalid...
[...]

I wcale mnie to nie dziwi. Zawsze szukasz dziury w całym i przeważnie walisz na oślep kulą w płot, byle sobie porzucać.
neelix

Data: 2010-03-16 18:33:38
Autor: Krzysztof 45
Postój Taxi-oznakowanie.
neelix napisał(a):
Niedawno była dyskusja ...]
Zapodaj miasto, nazwy ulic, bo dla mnie to kit.
--
Krzysiek

Data: 2010-03-16 18:59:24
Autor: neelix
Postój Taxi-oznakowanie.

Użytkownik "Krzysztof 45" <mekarWYTNIJTO@vp.pl> napisał w wiadomości news:hnofds$s5r$2news.dialog.net.pl...
neelix napisał(a):
Niedawno była dyskusja ...]
Zapodaj miasto, nazwy ulic, bo dla mnie to kit.
--
Krzysiek
-- -- -- -- -- -
A mógłbyś powiedzieć co i dlaczego jest kitem? Może masz i rację? Pewnie aparat odwraca tylko dlaczego auto jedzie tyłem po lewym pasie? Może to Angolia? Polska to przecież taki praworządny i wzorcowy kraj na świecie, że to może zdjęcie z Egiptu, albo fotomontaż. ;-) I oczywiście przyjedziesz by to osobiście sprawdzić. :-)
neelix

Data: 2010-03-16 19:18:47
Autor: Krzysztof 45
Postój Taxi-oznakowanie.
neelix napisał(a):
I oczywiście
przyjedziesz by to osobiście sprawdzić.
Masz problem z podaniem miejsca?

ps
Poczytaj netykietę, zrób porządek z OE i skonfiguruj go
poprawnie.
A tak na szybko, nie odpowiadaj pod delimiterem.
--
Krzysiek

Data: 2010-03-16 20:15:51
Autor: 'Tom N'
Postój Taxi-oznakowanie.
Krzysztof 45 w <news:hnoi2j$tth$1news.dialog.net.pl>:

neelix napisał(a):
I oczywiście
przyjedziesz by to osobiście sprawdzić.
Masz problem z podaniem miejsca?

Jak widać na załączonym obrazku -- zadałem pytanie o adres, to zaczął
wycieczki ad personam, ale lokalizacji nie podał.

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2010-03-18 10:24:01
Autor: neelix
Postój Taxi-oznakowanie.

neelix napisał(a):
[...]

A w jakim celu adres? Przyjedzie komisja z wiadomym przewodniczącym? Czy to nie jest jakaś paranoja? To już zdjęcie nie wystarcza do oceny sytuacji tylko trzeba wyciąg z urzędu potwierdzony przez prezydenta, burmistrza, wójta? Bez przesady, Kloss.
neelix

Data: 2010-03-18 10:28:16
Autor: neelix
Postój Taxi-oznakowanie.

Użytkownik "Krzysztof 45" <mekarWYTNIJTO@vp.pl> napisał w wiadomości news:hnoi2j$tth$1news.dialog.net.pl...
neelix napisał(a):
[...]

Nie mam zamiaru dostosowywać sie do czytników które nie wcinają tekstu. Zmień sobie na OE jak Ci nie pasuje. Miejsce i Twoje zdanie na zasadzie próby podważenia foto jest bez znaczenia i mnie nie interesuje. Jak widzę nie masz nic do powiedzenia w kwestii meritum.
neelix

Data: 2010-03-18 11:18:34
Autor: Krzysztof 45
Postój Taxi-oznakowanie.
neelix (a):
Odnośnie czytnika jesteś tępy, a co za tym idzie, nieczytelny.
--
Krzysiek

Data: 2010-03-18 11:49:53
Autor: neelix
Postój Taxi-oznakowanie.

Użytkownik "Krzysztof 45" <mekarWYTNIJTO@vp.pl> napisał w wiadomości news:hnsum8$9qr$1news.dialog.net.pl...
neelix (a):
Odnośnie czytnika jesteś tępy, a co za tym idzie, nieczytelny.
--
Krzysiek
-- -- -- -- -- --
Mało mnie to obchodzi. Przejdź na OE to przestaniesz się czepiać.
neelix

Data: 2010-03-18 11:59:45
Autor: neelix
Postój Taxi-oznakowanie.

[...]

Dodam jeszcze, że jak ktoś ma g... do powiedzenia i na dodatek się zdradzi to zaczyna się czepiać czytnika, ortografii i robi personalne wycieczki na podstawie brudów ssanych z własnych paluchów. "Mali" ludzie mają do tego szczególne skłonności.
neelix

Data: 2010-03-18 12:39:25
Autor: Krzysztof 45
Postój Taxi-oznakowanie.
neelix

Dalej jesteś nieczytelny.
Zainstaluj sobie to matołku _OE PowerTool_ o ile Ciebie to nie przerasta.
--
Krzysiek

Data: 2010-03-18 13:40:44
Autor: neelix
Postój Taxi-oznakowanie.

Użytkownik "Krzysztof 45" <mekarWYTNIJTO@vp.pl> napisał w wiadomości news:hnt3e0$ca5$1news.dialog.net.pl...
[...]

-- -- -- -- -
Nie zainstaluję, bo nie mam ochoty na jakieś badziewie. Jak ci nie pasuje to nie czytaj i nie odpisuj, tępy matole.
neelix

Data: 2010-03-18 14:48:07
Autor: Krzysztof 45
Postój Taxi-oznakowanie.
neelix napisał(a):
Jesteś a społecznym gatunkiem ludzia który ma w dupie pewne
zasady życia w społeczeństwie. Widzę że masz z tym problem.
Potwierdzasz, że takich jak ty, tu powinno się olewać
ciepłym moczem, a na drodze, (bo na niej pewnie też zasady
będziesz mieć w dupie) zatrzymać, zabrać kluczyki i
wypieprzyć w pole, oczywiście jak zrobisz prawko (w co wątpię)
--
Krzysiek

Data: 2010-03-18 16:46:21
Autor: neelix
Postój Taxi-oznakowanie.

Użytkownik "Krzysztof 45" <mekarWYTNIJTO@vp.pl> napisał w wiadomości news:hntavh$gce$1news.dialog.net.pl...
neelix napisał(a):
[...]
Zasady pisane pod mniejszość są trudne do zaakceptowania. Jak ci coś przeszkadza to zamiast usiłować tresować innych i robić prymitywne personalne wycieczki wytresuj najpierw siebie i sam dostosuj się do innych tak by ci zaczęło pasować. Używam OE, większość postów czyta się dobrze i nie mam zamiaru niczego pod nikogo zmieniać. Jak na razie to twoje ataki zostały olane już zimnym moczem, bo zdążył wystygnąć. Zastanów się teraz nad ich nonsensem i swoim niskim poziomem dyskutowania. Jak zero do powiedzenia to zaczyna się czepianie przysłowiowej ortografii.
neelix

Data: 2010-03-19 09:02:45
Autor: Krzysiek Niemkiewicz
Postój Taxi-oznakowanie.
neelix napisał(a):

Od razu mówię - temacie nie mam nic do powiedzenia (mało ciekawy i wartościowy wątek), podłączyłem się do dyskusji jedynie w kwestii Waszych didaskali związanych z czytnikiem.
Nawet odpowiedzieć na Twój post ciężko, bo prawidłowo skonfigurowany czytnik wycina to co pod delimiterem, w tym Twoją odpowiedź. Używam OE, ale mam świadomość jego niedoskonałości i połatałem Power Toolem, co Tobie też polecam. Na Microsofcie świat się nie kończy i to że używa go, jak twierdzisz, większość (co prawdą nie jest, ale to inna sprawa), nie oznacza, że możesz innych olewać. Większość ludzi ma nogi, a jednak cywilizowani ludzie robią podjazdy dla inwalidów na wózkach. Nie rób więc z siebie ignoranta i popraw swoje OE. Korona Ci z głowy nie spadnie, a innym ułatwisz.

-- -- - -- -- - -- -- -- -- -- -- -- - -- -- --
MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

Data: 2010-03-19 13:49:15
Autor: neelix
Postój Taxi-oznakowanie.

Użytkownik "Krzysiek Niemkiewicz" <mojeinicjały[at]post.pl> napisał w wiadomości news:4ba32fa7$1news.home.net.pl...
neelix napisał(a):

[...]

I bardzo źle. Temat o tyle ciekawy, że niedawno był długo dyskutowany. Mój temat to kontynuacja tamtego od innej strony dla pokazania i zobaczenia na własne oczy, że może być coś odwrotnie, co wielu postulowało.To, że go nie czujesz o niczym nie świadczy. Takie czepianie się z doskoku do przysłowiowej ortografii jest przynajmniej nie na miejscu i bywa irytujące. Co do czytnika niektóre nie nie oznaczają kolejnych wierszy i trzeba ręcznie wcinać. Przeważnie się nie chce. Programu nie znam. Z pewnością trzeba go jakoś skonfigurować, a do tego trzeba widzieć co jest paskudzone i wtedy znowu pojawią się niezadowoleni, bo to jeszcze nie to. Skoro jest problem to dlaczego nie usuwa go Microsoft tylko ja mam ich poprawiać? Mnie nie razi czyjaś ortografia.
neelix

Data: 2010-03-19 14:20:45
Autor: Krzysiek Niemkiewicz
Postój Taxi-oznakowanie.
neelix napisał(a):
Użytkownik "Krzysiek Niemkiewicz" <mojeinicjały[at]post.pl> napisał

I bardzo źle. Temat o tyle ciekawy, że niedawno był długo dyskutowany.
To, że coś było długo dyskutowane, nie oznacza, że jest ciekawe.

Mój  temat to kontynuacja tamtego od innej strony
Znam tamtą dyskusję (sam w niej brałem udział) i mimo rozrośnięcia, merytorycznych wniosków było tyle co kot napłakał.

dla pokazania i
zobaczenia na  własne oczy, że może być coś odwrotnie, co wielu
postulowało.
Sęk w tym, że zgodnie z przepisami nie może. Dlatego parę osób słusznie chciało się dowiedzieć, gdzie Twoje zdjęcie zostało zrobione, myślę że z chęci weryfikacji, czy powodem takiego stanu rzeczy jest niewiedza tych, co takie oznakowanie postawili, samowolne zamienienie tabliczek przez jakiegoś zdenerwowanego kierowcę, któremu prawidłowe oznaczenie wydaje się nielogiczne czy też jest to nie taki w końcu skomplikowany fotomontaż.

czepianie się z doskoku do  przysłowiowej ortografii jest przynajmniej
nie na miejscu i bywa irytujące.
To, że w wątku o oznakowaniu postoju taxi większość miejsca zajmuje Twoja pyskówka z Krzysztofem 45 na temat konfiguracji czytnika jest jeszcze bardziej irytujące, dlatego postanowiłem wtrącić się i uświadomić Ci, że nie masz racji. Może, jeśli więcej osób zwróci Ci na to uwagę, to łatwiej zaakceptujesz fakt, że jednak z Twoją konfiguracją coś jest nie tak.

[...]
Netykiety w tej kwesti do czytania jest na max kilkanaście minut. Polecam też stronę producenta programu, na której opisane są błędy i niedociągnięcia OE oraz sposoby jego poprawiania.
http://www.grzegorz.net/oe/oept.php?lang=pl

Skoro jest problem to  dlaczego nie
usuwa go Microsoft tylko ja mam ich poprawiać?
;))))) Jak Ci się Windows zawiesi, zadzwoń po specjalistów z Microsoftu, żeby przyjechali i Ci zrestartowali komputer - czemu Ty miałbyś się schylać?

Mnie nie razi  czyjaś ortografia.
A mnie - owszem.

-- -- - -- -- - -- -- -- -- -- -- -- - -- -- --
MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

Data: 2010-03-19 14:51:26
Autor: neelix
Postój Taxi-oznakowanie.

Użytkownik "Krzysiek Niemkiewicz" <mojeinicjały[at]post.pl> napisał w wiadomości news:4ba37a30$1news.home.net.pl...
neelix napisał(a):
Użytkownik "Krzysiek Niemkiewicz" <mojeinicjały[at]post.pl> napisał

I bardzo źle. Temat o tyle ciekawy, że niedawno był długo dyskutowany.
To, że coś było długo dyskutowane, nie oznacza, że jest ciekawe.

Jest ciekawe, bo to jest anomalia.

Mój  temat to kontynuacja tamtego od innej strony
Znam tamtą dyskusję (sam w niej brałem udział) i mimo rozrośnięcia, merytorycznych wniosków było tyle co kot napłakał.

Bo tu nie potrzeba żadnych wniosków. Ma być tak jak w rozporządzeniu, a mój przykład pokazuje, że władza działa na oślep.

[...]

I co? Przyjedzie z drugiego końca Polski by to zobaczyć? Masz na to jakieś grupowe finanse czy będzie darmowa teleportacja? Czy to nie jakaś paranoja z tymi podejrzeniami? Nadal wierzysz w kompetencje władz??? Aż taka naiwność? A 30-tka stojąca po zimie do lipca nawet już dawno po wyremontowaniu dziur to też byłby fotomontaż i byliby chętni na jej zobaczenie?

[...]

Wiele lat temu jak zaczynałem to konfigurowałem nie po swojemu na chybił trafił tylko z podręcznikiem. Może więcej osób wróci do OE i będzie po sprawie? Ja nie ma do nich pretensji, zę korzystają z tego co sami sobie wybrali. Mają problem to niech go sobie naprawią, bo to ich problem.

[...]

Kiedyś w wolnej chwili przejrzę, chociaż instalacja jakichś dodatków stoi pod dużym znakiem zapytania. I lepiej już skończyć ten temat. Jeśli czytnik nie wcina tekstu to ja tych elaboratów retuszowac nie mam najmniejszego zamiaru.

[...]

A co ma piernik do wiatraka? Sam wybieram to co doinstalowuję. Niczego co mnie nie przekonuje nie robię pod naciskiem. Wolny czlowiek.

Mnie nie razi  czyjaś ortografia.
A mnie - owszem.

I co z tego? To jest powód do przykopania komuś, bo w temacie zero do powiedzenia, a chcaiłoby się jakoś zaistnieć? Prymitywny powód.
neelix

Data: 2010-03-19 09:50:07
Autor: Krzysztof 45
Postój Taxi-oznakowanie.
neelix:
[...]
"Umysły mierne potępiają wszystko, co przechodzi ich miarę"
(Francois de La Rochefoucauld)
--
Krzysiek

Data: 2010-03-19 13:50:32
Autor: neelix
Postój Taxi-oznakowanie.

Użytkownik "Krzysztof 45" <mekarWYTNIJTO@vp.pl> napisał w wiadomości news:hnvds5$l8r$1news.dialog.net.pl...
neelix:
[...]
"Umysły mierne potępiają wszystko, co przechodzi ich miarę"
(Francois de La Rochefoucauld)
--
Krzysiek

A jak mawial pisarz Sofronow i niejaki Kuraś: jakbyś się nie kręcił to i tak dupa z tyłu.
neelix

Data: 2010-03-19 16:12:22
Autor: Krzysztof 45
Postój Taxi-oznakowanie.
neelix napisał(a):
Ty i twój OE jesteście na to żywym dowodem.

I masz racje, nie instaluj nakładek, bo przy tym trzeba troszeczkę pomyśleć, a to mogło by cię zabić.
--
Krzysiek

Data: 2010-03-19 17:11:36
Autor: neelix
Postój Taxi-oznakowanie.

Użytkownik "Krzysztof 45" <mekarWYTNIJTO@vp.pl> napisał w wiadomości news:ho048n$24r$1news.dialog.net.pl...
neelix napisał(a):
Ty i twój OE jesteście na to żywym dowodem.
I masz racje, nie instaluj nakładek, bo przy tym trzeba
troszeczkę pomyśleć, a to mogło by cię zabić.
--
Krzysiek

Nie ma żadnej potrzeby. Zrób coś z wcinaniem tekstu ( > ), bo zawsze będziesz marudzić.
neelix

Data: 2010-03-19 18:07:59
Autor: 'Tom N'
Postój Taxi-oznakowanie.
neelix w <news:ho08dg$kei$1nemesis.news.neostrada.pl>:

[...]

Proszę, ja zrobiłem...

Dało się naprawić to co neelix zepsuł, trochę chęci wystarczyło -- tak, to
nie autor wiadomości na którą odpowiadasz, ma coś zrobić ze znakami
cytowania ( > ), tylko ty powinienieś te znaki wstawić -- dokładając kolejny
w zależności od poziomu cytowania. Skoro czytnik (OE) tego nie potrafi, to
rób to ręcznie, albo korzystaj z nakładek, które feler w OE poprawiają.

Jaki masz cel w tym, żeby postrzegano cię jak "Małpę w kąpieli"

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2010-03-20 11:34:44
Autor: neelix
Postój Taxi-oznakowanie.

Użytkownik "'Tom N'" <news@int.dyndns.org.invalid> napisał w wiadomości news:100319.180759.pms.1892int.dyndns.org.invalid...
[...]

Ja nie zepsułem, bo to nie u mnie zabrakło wcięć. OE dodaje je bez problemu. Już poprzednio wytłumaczyłem jak krowie na rowie, że poprawiać za kogoś nie będę, a zwłaszcza długich tekstów. Jak komuś przeszkadza to niech sam dostosuje się do większości, a nie odwrotnie. Poza tym to ja decyduję co będę instalował na moim kompie i nikomu nic do tego. Nakładki tylko rekomendowane/autoryzowane przez producenta oesa. Poczekam aż zrobią odpowiedniego servis packa. Coś jest nie tak w wyglądzie tej odpowiedzi?
neelix

Data: 2010-03-20 11:50:11
Autor: 'Tom N'
Postój Taxi-oznakowanie.
neelix w <news:ho28h2$14j$1atlantis.news.neostrada.pl>:

[...]

Nie kłam neelix, to twój OE nie dołożył znaków cytowania np. tu:
<q>
[...]
</q>

To co powyżej jest pomiędzy "" i () cytowałeś z wiadomości Krzysztof 45,
widzisz tam gdzieś znaki ">", które twój czytnik powinien wstawić?

OE dodaje je bez problemu.

Kłamiesz bezczelnie -- powszechnie znany jest problem OE z cytowaniem.

Już poprzednio wytłumaczyłem jak krowie na rowie, że poprawiać za kogoś nie będę

Nie musisz poprawiać za kogoś, tylko powinieneś skonfigurować czytnik tak,
żeby wstawiał znaki cytowania w wierszach, które cytujesz

a zwłaszcza długich tekstów.

Jaki to czytnik wycina za odpowiadającego fragmenty do których ten nie ma
zamiaru się odnieść? Jesteś znany z maniery cytowania całości wiadomości
poprzednika, pomimo, że odnosisz się w odpowiedzi do kilku słów

Jak komuś przeszkadza to niech sam dostosuje się do większości, a nie odwrotnie.

Czyli zamiast neelix się dostosować do zasad panujących w usenecie, to cała
reszta ma to zrobić...

Coś jest nie tak w wyglądzie tej odpowiedzi?

Albo nie chcesz zrozumieć, albo jesteś idiotą -- twój wybór.

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2010-03-20 12:11:31
Autor: Krzysztof 45
Postój Taxi-oznakowanie.
'Tom N' napisał(a):
Albo nie chcesz zrozumieć, albo jesteś idiotą ...]
Fajnie być idiotą, zwłaszcza jak nikt nie patrzy.
Ja mu współczuję, bo życie idioty to nie bułka z masłem.
Mnie sie w pale nie mieści jak można nie pojąć tak prostych
rzeczy. Normalnie gostek odporny na wiedzę.
--
Krzysiek

Data: 2010-03-20 13:29:47
Autor: neelix
Postój Taxi-oznakowanie.

Użytkownik "Krzysztof 45" <mekarWYTNIJTO@vp.pl> napisał w wiadomości news:ho2ah5$5j3$1news.dialog.net.pl...
'Tom N' napisał(a):
[...]

Gostek mający głęboko takie opinie i czasem ich autorów. Twoja pała jak widać to nanopała więc oczywistości nie pojmiesz. Nikt nie będzie mi mówił co mam instalować. Każdy z pretensjami zaczyna od siebie i instaluje sobie OE. A jaka jest twoja wiedza? Jak bardzo głupi jesteś w porównaniu z kimś kto np. naprawia sprzęt z ktorego teraz czytasz, robi dywany, albo łata dziury w jezdni, ty wszechwiedzący chłopski filozofie? Myślisz, że jak opanowałeś jakąś łatę do systemu to rozumy pozjadałeś? Oczywiście w temacie dyskusji jesteś laikiem więc na wszelki wypadek pisząc z jakiegoś badziewia czepnieś się użytkownika jakiegoś systemu, bo jakoś musisz zaistnieć. Tutaj są potrzebne wyrazy współczucia. Prawdopodobnie wiem na kogo głosujesz w wyborach. To takie symptomatyczne.
neelix

Data: 2010-03-20 13:36:55
Autor: neelix
Postój Taxi-oznakowanie.

**************
[...]
czepnieSZ się użytkownika jakiegoś systemu, bo jakoś musisz zaistnieć. Tutaj

Data: 2010-03-20 15:50:38
Autor: Krzysztof 45
Postój Taxi-oznakowanie.
neelix (a):

Ludzie twierdzą, że Ziemia jest okrągła. Wierzysz w to?

Ja poznałem jeszcze jedną świetną nakładkę lata temu,
OE-QuoteFix
Coś ci zacytuję z poniższego linka:

Chyba każdy użytkownik czytnika Outlook Expres doszedł
kiedyś, a jeżeli nie, to na pewno dojdzie ;) do momentu w
którym stwierdził: "Tak dalej być nie może".
Koniec cytatu.

Ty jeszcze do tego nie doszedłeś, i wątpię byś doszedł.
Ale gdyby zdarzył sie cud, to kliknij tu, może to rozjaśni
twój tępy łeb http://krzaczory.pl/usenet/?id=22

Powinieneś skończyć jako lider w moim kiblu, ale ciekawość
mnie zżera, jakie jeszcze bzdety wypocisz pod moim
delimiterem LOL
I wystarczy raz puszczenie posta. A zapomniałem że twój
OE ma ciebie w dupie i nie masz na to wpływu LOL
--
Krzysiek

Data: 2010-03-20 12:24:53
Autor: neelix
Postój Taxi-oznakowanie.

Użytkownik "'Tom N'" <news@int.dyndns.org.invalid> napisał w wiadomości news:100320.115011.pms.1893int.dyndns.org.invalid...
[...]

Do tekstów z OE dokłada bez problemu.

To co powyżej jest pomiędzy "" i () cytowałeś z wiadomości Krzysztof 45,
widzisz tam gdzieś znaki ">", które twój czytnik powinien wstawić?

Jak inny pieprzy(spóźnia się z wcinaniem) to potem są tylko konsekwencje.

OE dodaje je bez problemu.
Kłamiesz bezczelnie -- powszechnie znany jest problem OE z cytowaniem.

To zaproponuj Microsoftowi niech zrobi oficjalną łatę.

[...]

I wstawia. W odpowiedzi z OE wstawia.

[...]

Czasem łatwiej odpowiadać w dyskusji mając całość, a nie zdania wyrwane z kontekstu.

Jak komuś przeszkadza to niech sam
dostosuje się do większości, a nie odwrotnie.
Czyli zamiast neelix się dostosować do zasad panujących w usenecie, to cała
reszta ma to zrobić...

Jaka cała? Może cały świat jak mawiał pewien klasyk mówiąc jak to cały świat śmieje się z Polski?

Coś jest nie tak w wyglądzie tej odpowiedzi?
Albo nie chcesz zrozumieć, albo jesteś idiotą -- twój wybór.

Co było w tamtej odpowiedzi nie tak z wyglądem?
neelix

Data: 2010-03-20 14:21:56
Autor: AntyNeelix
Postój Taxi-oznakowanie.

Użytkownik "neelix" <aneelix@wp.pl> napisał w wiadomości news:ho2bvu$pp7$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

I znowu kłamiesz.

To co powyżej jest pomiędzy "" i () cytowałeś z wiadomości Krzysztof 45,
widzisz tam gdzieś znaki ">", które twój czytnik powinien wstawić?
Jak inny pieprzy(spóźnia się z wcinaniem) to potem są tylko konsekwencje.

Wyjaśniz gdzie mam zrobić wcięcia (wstawić znaki >) w tekście który właśnie piszę, a na który ty odpowiesz i OE ci automagicznie wcięć (wstawienia znaków >) nie zrobi?

OE dodaje je bez problemu.
Kłamiesz bezczelnie -- powszechnie znany jest problem OE z cytowaniem.
To zaproponuj Microsoftowi niech zrobi oficjalną łatę.

W celu usłuszenia od neelixa, że on i tak nie zainstaluje łaty, bo to on decyduje co instaluje na swoim komputerze?

Nie musisz poprawiać za kogoś, tylko powinieneś skonfigurować czytnik tak,
żeby wstawiał znaki cytowania w wierszach, które cytujesz
I wstawia. W odpowiedzi z OE wstawia.

Jednak jesteś...

Czasem łatwiej odpowiadać w dyskusji mając całość, a nie zdania wyrwane z kontekstu.

Jaka cała? Może cały świat jak mawiał pewien klasyk mówiąc jak to cały świat śmieje się z Polski?

Ta cała, która jeszcze ma ochotę ci tłumaczyć i nie ma cię w kf

Coś jest nie tak w wyglądzie tej odpowiedzi?
Albo nie chcesz zrozumieć, albo jesteś idiotą -- twój wybór.
Co było w tamtej odpowiedzi nie tak z wyglądem?

A co będzie w odpowiedzi na tą wiadomość nie tak, jeśli nie zrobisz ręcznych poprawek...

--
Tomasz Nycz

Data: 2010-03-20 14:56:56
Autor: neelix
Postój Taxi-oznakowanie.

Użytkownik "AntyNeelix" <antyneelix@intf.dyndns.org.invalid> napisał w wiadomości news:ho2i86$o7b$1inews.gazeta.pl...

[...]

Nadal to nie będzie obowiązek tylko wolny wybór.

[...]

Nie odpowiedziałeś na pytanie. Dla mnie bez znaczenia co po jakimś badziewiu będzie nie tak. Skoro przeszkadza to pisz tak, by poprawek nie trzeba było robić. OE zrobi je sam wcinając tekst. Ty AntyNeelix jesteś od dawna i ta stałas postawa absolutnie mnie nie dziwi. To już jakaś paranoja. :-)) Ja nie jestem od lubienia. Mało mnie to obchodzi.
neelix

Data: 2010-03-20 15:16:09
Autor: 'Tom N'
Postój Taxi-oznakowanie.
neelix w <news:ho2kc6$p43$1atlantis.news.neostrada.pl>:

Co było w tamtej odpowiedzi nie tak z wyglądem?
A co będzie w odpowiedzi na tą wiadomość nie tak, jeśli nie zrobisz ręcznych poprawek...

Nie odpowiedziałeś na pytanie.

Odpowiedziałem -- to twój czytnik, w zależności od wiadomości na którą
odpowiadasz, psuje cytowanie.

Dla mnie bez znaczenia co po jakimś badziewiu będzie nie tak.

Mówisz o tym badziewiu OE, które tak polecasz, a którego użyłem specjalnie
dla ciebie w wiadomości: <news:ho2i86$o7b$1inews.gazeta.pl>, czyli

No to dlaczego znowu zepsułeś cytowanie?

OE zrobi je sam wcinając tekst.

Ale nie wciął, pomimo, że wiadomość na którą odpowiedziałeś była napisana w
OE. Nie zastanawia cię to?

I jeszcze jedno: OE nie wycina sam sygnaturek, ale tu:
<news:ho2bvu$pp7$1nemesis.news.neostrada.pl> coś ją wycięło, w
przeciwieństwie do: <news:ho2kc6$p43$1atlantis.news.neostrada.pl>, gdzie
napisałeś pod sygnaturką.

Specjalnie utrudniasz odpowiadanie na swoje wiadomości, czy jesteś złośliwym
trollem, któremu sie czasem nie chce wyciąć sygnaturki przedpiscy?

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2010-03-20 16:55:01
Autor: neelix
Postój Taxi-oznakowanie.

Użytkownik "'Tom N'" <news@int.dyndns.org.invalid> napisał w wiadomości news:100320.151609.pms.1894int.dyndns.org.invalid...
[...]

Nie odpowiedziałeś na to konkretne pytanie. Czyli jest jakaś zależność od wiadomości. Czyli nie wszystkie, a postawię śmiałą tezę, że tylko nieliczne odpowiedzi są z defektem, który nie jest generowany przez OE tylko jakieś badziewie. Problem jest więc marginalny. OE tylko sobie z tym badziewiem nie radzi. Widocznie założyli, że nie musi. Oni mogą a ja nie?

[...]

Nie polecam tylko używam i pewnie większosć używa. Nie chciało mi się poprawiać takiej ilości spaskudzonego tekstu. Do tego mam OE.

OE zrobi je sam wcinając tekst.
Ale nie wciął, pomimo, że wiadomość na którą odpowiedziałeś była napisana w
OE. Nie zastanawia cię to?

Dlaczego więc z innymi odpowiedziami nie ma problemu? Gdybym odpowiedział sam sobie to problemu również nie będzie. Widocznie czegoś nie zaznaczyłeś w ustawieniach dot. np. wysyłania. Czy z tego powodu mam za ciebie poprawiać cały tekst?

[...]

Specjalnie na złość niczego nie robię. A to, że można napisać tak by nie poprawiać, a napisałeś tak by poprawiać to nie jest złośliwość? W takich postach, które trzeba poprawiać wycięcie sygnaturki sprawi, że już kompletnie nie będzie wiadomo kto i co napisał. W innych wycinam, bo jest zbędna. Jak wygląda odpowiedź bez wycięcia nie wiem, bo tego u siebie nie widzę. Ja nie ma z tym problemu. Mnie wszystko jedno jak ktoś napisał. Ważniejsze co napisał. Jak ktoś nie ma nic do powiedzenia to czepia się nie tego "co" tylko "jak" czyli przysłowiowej ortografii. Mógłbym zapytać, który mój pogląd sprawił, ze jesteś AnyNeelix, ale znowu nic mnie to nie obchodzi.
neelix

Data: 2010-03-20 18:03:53
Autor: 'Tom N'
Postój Taxi-oznakowanie.
neelix w <news:ho2r9i$h7a$1atlantis.news.neostrada.pl>:

[...]
   ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Nie odpowiedziałeś na to konkretne pytanie.

Podkreślę, może dotrze

Czyli jest jakaś zależność od wiadomości.

Oczywiście, że tak.
Czyli nie wszystkie, a postawię śmiałą tezę, że tylko nieliczne odpowiedzi są z defektem, który nie jest generowany przez OE tylko jakieś badziewie.

Oczywiście, że jest generowany przez czytnik znany jako Outlook Express (OE)

Problem jest więc marginalny.

Ale jest, i jest na to lekarstwo, którego nie chcesz użyć.

OE tylko sobie z tym badziewiem nie radzi.

Nie, to OE nie radzi sobie z poprawnymi wiadomościami i nie wstawia znaków cytowania.

Widocznie założyli, że nie musi. Oni mogą a ja nie?

Oni mają w dupie zalecenia i zasady to dlaczego neelix ma ich nie mieć w dupie...

Bywaj.

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]