Postrzelony przesłuchiwany przez policje "nie przeżył" [Kutno]

Data: 2015-04-23 16:42:30
Autor: A. Filip
Postrzelony przesłuchiwany przez policje "nie przeżył" [Kutno]
https://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-tragedia-w-komendzie-nie-zyje-przesluchiwany,nId,1721997
| Jak informuje reporterka RMF FM Agnieszka Wyderka, z pierwszych ustaleń wynika,
| że w czasie przesłuchania 29-latek próbował odebrać broń policjantowi. Wtedy
| padły strzały, które okazały się śmiertelne dla przesłuchiwanego.

Uświęcona tradycją wersja Policji że zatrzymany wyrywał broń dzielnym
i świetnie wyszkolonym policjantom jest wiarygodna "jak zwykle"?

--
A. Filip  -- W Starych Kiejkutach CIA wyprodukowaĹ‚a KukliĹ„kisch 21 wieku.
MiĹ‚ość matki nie starzeje siÄ™.  (PrzysĹ‚owie arabskie)

Data: 2015-04-23 07:47:59
Autor: szklanynocnik
Postrzelony przesłuchiwany przez policje "nie przeżył" [Kutno]
 Wtedy

http://media.wpolityce.pl/cache/58/ca/58ca573580122d07cb35f2711b77e255.jpg

Data: 2015-04-23 16:49:58
Autor: Marek Czaplicki
A. Filip pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek, 23 kwietnia 2015 16:42:

> [...]
| wynika, że w czasie przesłuchania 29-latek próbował odebrać broń
| policjantowi. Wtedy padły strzały, które okazały się ¶miertelne dla

U¶więcona tradycj± wersja Policji że zatrzymany wyrywał broń dzielnym
i ¶wietnie wyszkolonym policjantom jest wiarygodna "jak zwykle"?

Może maj± jaki¶ monitoring, kamerę w pokoju przesłuchań? Wtedy będzie dla Ciebie wiarygodne?

Data: 2015-04-23 08:29:34
Autor: kogutek444
W dniu czwartek, 23 kwietnia 2015 16:49:59 UTC+2 użytkownik Marek Czaplicki napisał:
> [...]

> Może maj± jaki¶ monitoring, kamerę w pokoju przesłuchań? Wtedy będzie dla Ciebie wiarygodne?

A maj± kamerę?

Data: 2015-04-23 17:36:33
Autor: Marek Czaplicki

Czaplicki napisał:
> [...]

> i ¶wietnie wyszkolonym policjantom jest wiarygodna "jak zwykle"?
> Może maj± jaki¶ monitoring, kamerę w pokoju przesłuchań? Wtedy będzie dla

A nie maj±?

Data: 2015-04-23 10:18:08
Autor: kogutek444
W dniu czwartek, 23 kwietnia 2015 17:36:35 UTC+2 użytkownik Marek Czaplicki napisał:
kogutek444@gmail.com pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek, 23 kwietnia 2015 17:29:

A nie maj±?

Pewno maj± ale akurat w innym miejscu była. Pan telewizor przed chwil± powiedział że zabity był przesłuchiwany. Rzucił się na policjanta żeby zabrać mu pistolet i pistolet wypalił. I tak wysoki s±dzie jeszcze dwa razy się rzucił. Na posterunku przesłuchiwany znalazł się z własnej woli. Znaczy się nie był doprowadzony na siłę..

Data: 2015-04-23 19:22:30
Autor: Marek Czaplicki
kogutek444@gmail.com pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek, 23 kwietnia 2015 19:18:

> [...]

razy się rzucił. Na posterunku przesłuchiwany znalazł się z własnej woli.
Znaczy się nie był doprowadzony na siłę.

Czyli na gor±co już wiadomo? Złe policjanty?

Data: 2015-04-23 10:59:58
Autor: kogutek444
W dniu czwartek, 23 kwietnia 2015 19:22:32 UTC+2 użytkownik Marek Czaplicki napisał:

> [...]
> Znaczy się nie był doprowadzony na siłę.

Czyli na gor±co już wiadomo? Złe policjanty?
Sk±d ci takie co¶ do głowy przyszło? To że podejrzanego który sam przyszedł na posterunek jest niebezpieczny i przesłuchuj±cy ma mieć przy sobie odbezpieczony pistolet z nabojem w komorze nabojowej to norma.

Data: 2015-04-23 20:15:04
Autor: ruski szpieg
W dniu 23.04.2015 o 19:59, kogutek444@gmail.com pisze:
Sk±d ci takie co¶ do głowy przyszło? To że podejrzanego który sam przyszedł na posterunek jest niebezpieczny i przesłuchuj±cy ma mieć przy sobie odbezpieczony pistolet z nabojem w komorze nabojowej to norma.
Na niektórych posterunkach trzykrotne spadanie z tych samych schodów ze skutymi z tyłu rękami to też jest norma:)

Data: 2015-04-23 11:22:16
Autor: kogutek444
W dniu czwartek, 23 kwietnia 2015 20:15:07 UTC+2 użytkownik ruski szpieg napisał:
> [...]
Na niektórych posterunkach trzykrotne spadanie z tych samych schodów ze skutymi z tyłu rękami to też jest norma:)

Ach ci podejrzani. Czego to nie zrobi± żeby policji dokopać. Kto by pomy¶lał że po trzy razy spadaj±.

Data: 2015-04-23 19:26:34
Autor: niebieski
W dniu 23.04.2015 19:22, Marek Czaplicki pisze:
[...]

Sk±dże. Pewnie nieszczę¶liwy wypadek podczas czyszczenia broni.

--
niebieski

Data: 2015-04-23 19:48:53
Autor: ApostatA
W dniu 2015-04-23 o 19:22, Marek Czaplicki pisze:
[...]

"jak ustalili¶my, przesłuchiwany był 29-letni mężczyzna, doskonale znany miejscowym policjantom. Mężczyzna niedawno wyszedł z więzienia. 29-latek przesłuchiwany był w charakterze podejrzanego o kradzież. Policjant miał poinformować o rozszerzeniu ci±ż±cych na nim zarzutów. Funkcjonariusz w pewnym momencie miał nachylić się przy podejrzanym. Prawdopodobnie policjant podawał mężczyĽnie protokół przesłuchania do podpisu. W tym momencie mężczyzna zaatakował go i wyrwał mu z kabury broń służbow± - Waltera P99. Doszło do szamotaniny. Policjant próbował obezwładnić uzbrojonego mężczyznę. Po chwili udało mu się skierować broń w górę. Padły co najmniej trzy strzały. Przynajmniej ostatni z pocisków trafił mężczyznę głowę."

Jesli to s± autentyczne zeznania policjantów, a nie wymysły dziennikarza, to ja jestem na 1000% pewien, ze tak nie było.

--
"...tylko ludzie ku..."

Data: 2015-04-23 17:03:10
Autor: A. Filip
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> pisze:
> [...]

Uświęcona tradycją wersja Policji że zatrzymany wyrywał broń dzielnym
i świetnie wyszkolonym policjantom jest wiarygodna "jak zwykle"?

Może mają jakiś monitoring, kamerę w pokoju przesłuchań? Wtedy będzie dla Ciebie wiarygodne?

Pogadamy jak mieli i *jeĹ›li pokaĹĽÄ… caĹ‚ość*.  Takie "zadziwienia" siÄ™ trafiajÄ…
rzadko ale siÄ™ trafiajÄ….

Problem z policjÄ… RP3 dla mnie polega na tym ĹĽe takie postrzelenie czasem siÄ™
zdarzajÄ… z niewielkÄ… winÄ… policjantĂłw a czasem z wielkÄ…. (Niedo)rzecznicy policji
(ala Sokołowski) jakoś we mnie wyrobili przekonanie że wersja będzie taka sama
czy policjanci byli winni czy nie, wiec to co mĂłwiÄ… jest (dla mnie) "niezbyt"
przekonujÄ…ce. "GĂłwno siÄ™ trafia", w policyjnym mundurze teĹĽ.  PrzeciÄ™tny
policjant powinien być lepszy od przeciętnego obywatela ale w policji (same)
anioły bez skazy nie służą jak to *zbyt często* jej (niedo)rzecznicy wciskają.

--
A. Filip
OpĹ‚akiwać Ĺ›mierć - to nadgryzać kamieĹ„.  (PrzysĹ‚owie abisyĹ„skie)

Data: 2015-04-23 17:18:20
Autor: Marek Czaplicki
A. Filip pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek, 23 kwietnia 2015 17:03:

> [...]

i ¶wietnie wyszkolonym policjantom jest wiarygodna "jak zwykle"?

Może maj± jaki¶ monitoring, kamerę w pokoju przesłuchań? Wtedy będzie dla

Pogadamy jak mieli i *je¶li pokaż± cało¶ć*.  Takie "zadziwienia" się
trafiaj± rzadko ale się trafiaj±.

Problem z policj± RP3 dla mnie polega na tym że takie postrzelenie czasem
się zdarzaj± z niewielk± win± policjantów a czasem z wielk±.
(Niedo)rzecznicy policji (ala Sokołowski) jako¶ we mnie wyrobili
przekonanie że wersja będzie taka sama czy policjanci byli winni czy nie,
wiec to co mówi± jest (dla mnie) "niezbyt"
przekonuj±ce. "Gówno się trafia", w policyjnym mundurze też.  Przeciętny
policjant powinien być lepszy od przeciętnego obywatela ale w policji
(same) anioły bez skazy nie służ± jak to *zbyt często* jej
(niedo)rzecznicy wciskaj±.

Co¶ mi się widzi  że nie zaspokoj± Twej ciekawo¶ci. Do cało¶ci bedzie miała wglad prokuratura i s±d. Może jaka¶ stacja tv pokaże urywki z domniemanej szarpaniny?
Problem z policj± jest taki, ze służ± w niej też ludzie a nie automaty. Ale jak widac Ty wiesz lepiej jakby¶ się zachował w sytuacji z jak± być może mieli do czynienia policjanci.

Data: 2015-04-25 13:11:56
Autor: Smok Eustachy
Postrzelony przesłuchiwany przez policje "nie przeżył" [Kutno]
W dniu 23.04.2015 o 16:49, Marek Czaplicki pisze:
..,,,.
Może maj± jaki¶ monitoring, kamerę w pokoju przesłuchań? Wtedy będzie dla
Ciebie wiarygodne?

Nie maj±

Data: 2015-04-23 20:21:44
Autor: A. Filip
Postrzelony przesłuchiwany przez policje "nie przeżył" [Kutno][linki]

https://news.google.com/news/story?ncl=d84Y0kUsObA7glMC30igFjIrpjfLM&ned=pl_pl&topic=h

--
A. Filip  -- W Starych Kiejkutach CIA wyprodukowaĹ‚a KukliĹ„kisch 21 wieku.
Kto siÄ™ ceni, ten siÄ™ leni.  (PrzysĹ‚owie polskie)

Data: 2015-04-23 21:19:28
Autor: Robert Tomasik
W dniu 23-04-15 o 20:21, A. Filip pisze:
> [...]

Uświęcona tradycją wersja Policji że zatrzymany wyrywał broń dzielnym
i świetnie wyszkolonym policjantom jest wiarygodna "jak zwykle"?

Jak rozumiem masz jakieś inne podejrzenia co do przebiegu tego zdarzenia. Może się podzielisz, bo mnie to zaintrygowało. Sugerujesz, że dochodzeniowiec po przesłuchaniu podejrzanego postanowił go zastrzelić i w pokoju trafił dopiero trzecim strzałem? Czy też masz jakieś inne propozycje.

Data: 2015-04-23 22:09:17
Autor: A. Filip
Robert Tomasik <robert.tomasik@gazeta.pl> pisze:
> [...]

Uświęcona tradycją wersja Policji że zatrzymany wyrywał broń dzielnym
i świetnie wyszkolonym policjantom jest wiarygodna "jak zwykle"?

Jak rozumiem masz jakieĹ› inne podejrzenia co do przebiegu tego
zdarzenia. Może się podzielisz, bo mnie to zaintrygowało. Sugerujesz,
że dochodzeniowiec po przesłuchaniu podejrzanego postanowił go
zastrzelić i w pokoju trafił dopiero trzecim strzałem? Czy też masz
jakieĹ› inne propozycje.

Sugerujesz że Grzegorza Przemyka jednak pobili *śmiertelnie* sanitariusze
karetki?  Sugerujesz ĹĽe milicjanci bili wtedy na komisariacie tak ĹĽeby (celowo)
*zabić*?  Sugerujesz ĹĽe policjant RP3 w SĹ‚upsku chciaĹ‚ *zabić* Przemka CzajÄ™ a
nie że "tak mu wyszło"? Sugerujesz że nie nie ma *nieprzerwanej* ciągłości MO z
PRL i policji RP3?

Parafrazując Sokołowskiego: Ja NIC nie muszę udowadniać ani o cokolwiek
oskarĹĽać *wprost*.  CzĹ‚owiek nie ĹĽyje, po trzech strzaĹ‚ach z broni sĹ‚uĹĽbowej
podejrzanymi. Jak policja chce pokazać że *zasługuje* na zaufanie to ona ma
udowadniać że nie potrzebuje się nieustannie odwoływać do domniemywań że "każdy
policjant bez skazy jest". Każdy milicjant miał być bez skazy i był dopóki
go milicja obywatelska chroniła "komisjami zaciemniającymi".

--
A. Filip
Ambicją sięgamy wyżej nieba, ale los nasz jest cieńszy od papieru.

Data: 2015-04-23 14:17:17
Autor: kogutek444
W dniu czwartek, 23 kwietnia 2015 22:09:26 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]
> że dochodzeniowiec po przesłuchaniu podejrzanego postanowił go
> zastrzelić i w pokoju trafił dopiero trzecim strzałem? Czy też masz

Sugerujesz że Grzegorza Przemyka jednak pobili *¶miertelnie* sanitariusze
karetki?  Sugerujesz że milicjanci bili wtedy na komisariacie tak żeby (celowo)
*zabić*?  Sugerujesz że policjant RP3 w Słupsku chciał *zabić* Przemka Czaję a
nie że "tak mu wyszło"? Sugerujesz że nie nie ma *nieprzerwanej* ci±gło¶ci MO z
PRL i policji RP3?

Parafrazuj±c Sokołowskiego: Ja NIC nie muszę udowadniać ani o cokolwiek
oskarżać *wprost*.  Człowiek nie żyje, po trzech strzałach z broni służbowej
policjanta na komisariacie policji.  ¦wiadkowie/¶wiadek *s± aż do wyja¶nienia*
[...]
go milicja obywatelska chroniła "komisjami zaciemniaj±cymi".

-- A. Filip
Ambicj± sięgamy wyżej nieba, ale los nasz jest cieńszy od papieru..
(Przysłowie chińskie)

B±dĽ precyzyjny. Prawdopodobnie po trzech strzałach. Ciekawe jaki to problem policzyć łuski, ¶lady albo ile zostało w magazynku. Takimi drobnymi niedoci±gnięciami w tłumaczeniu publice policja grabi sobie najbardziej. Zdaję sobie sprawę jak mało to komfortowa sytuacja dla Policji. Ale sami na zł± opinię o sobie ciężko pracuj±.

Data: 2015-04-24 09:26:09
Autor: Stokrotka
Postrzelony przesłuchiwany przez policje "nie przeżył" [Kutno][linki]

... Prawdopodobnie po trzech strzałach. Ciekawe jaki to problem policzyć łuski, >¶lady albo ile zostało w magazynku. ..
Jaki to problem strzelić w głowę, a potem wystszelić jeszcze 2 razy w ¶cianę czy podłogę?

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)
nażucaj± bezmy¶lnie następnym pokoleniom. http://ortografia.3-2-1.pl/

Data: 2015-04-23 22:11:24
Autor: u2
W dniu 2015-04-23 o 22:09, A. Filip pisze:
Sugerujesz że Grzegorza Przemyka jednak pobili *śmiertelnie* sanitariusze
karetki?

exactly, a wsrod nich palikmiocik i jkm:)
--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywajÄ… slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-04-23 23:19:14
Autor: Robert Tomasik
W dniu 23-04-15 o 22:09, A. Filip pisze:
> [...]

jakieĹ› inne propozycje.

Sugerujesz że Grzegorza Przemyka jednak pobili *śmiertelnie* sanitariusze

A co to ma do omawianego przez nas tematu niby?

[...]

Czy mam rozumieć, iż sugerujesz,ze policjant strzelając do podejrzanego w pokoju nie dość, ze dwa razy niemal z przyłożenia nie trafiając jeszcze liczył, ze jak go trafi, to tamten podpisze obciążające go zeznania?

[...]

Każdy, nie tylko policjant jest niewinny, dokąd mu się tej winy nie udowodni i nie rozumiem, czemu akurat z policjantów chcesz usilnie robić obywateli drugiej kategorii.

Data: 2015-04-23 15:00:36
Autor: kogutek444
W dniu czwartek, 23 kwietnia 2015 23:19:37 UTC+2 użytkownik Robert Tomasik napisał:

> [...]

> nie że "tak mu wyszło"? Sugerujesz że nie nie ma *nieprzerwanej* ci±gło¶ci MO z

Czy mam rozumieć, iż sugerujesz,ze policjant strzelaj±c do podejrzanego w pokoju nie do¶ć, ze dwa razy niemal z przyłożenia nie trafiaj±c jeszcze liczył, ze jak go trafi, to tamten podpisze obci±żaj±ce go zeznania?

> [...]
> policjant bez skazy jest". Każdy milicjant miał być bez skazy i był dopóki
> go milicja obywatelska chroniła "komisjami zaciemniaj±cymi".

Każdy, nie tylko policjant jest niewinny, dok±d mu się tej winy nie udowodni i nie rozumiem, czemu akurat z policjantów chcesz usilnie robić obywateli drugiej kategorii.

Do rewolweru można załadować okre¶lon± liczbę naboi. Walter P99 to pistolet. Ma magazynek na 18 sztuk ale można w nim mieć 19. Można ale jest to zabronione. W takiej sytuacji nie trzeba go przeładować żeby oddać strzał. Żeby przeładować trochę siły w rękach trzeba mieć. W czasie szarpaniny przeładowanie i odbezpieczenie jest według mnie możliwe ale mało prawdopodobne. Problem z policzeniem ilo¶ci strzałów może wynikać z dodatkowej sztuki w lufie. ¦wiadkowie słyszeli na przykład 4 strzały, s± cztery łuski w magazynku brakuje 3 sztuk a zbrojmistrz ma papier że było 18. Jak widzisz nie robię z nikogo obywatela drugiej kategorii. Jednak jak by było tak jak napisałem z dodatkow± amunicj± w lufie to cała sprawa wygl±da trochę inaczej.

Data: 2015-04-25 13:24:03
Autor: Marek
W dniu pi±tek, 24 kwietnia 2015 00:00:37 UTC+2 użytkownik kogut...@gmail.com napisał:

> [...]

Do rewolweru można załadować okre¶lon± liczbę naboi. Walter P99 to pistolet. Ma magazynek na 18 sztuk ale można w nim mieć 19. Można ale jest to zabronione. W takiej sytuacji nie trzeba go przeładować żeby oddać strzał. Żeby przeładować trochę siły w rękach trzeba mieć. W czasie szarpaniny przeładowanie i odbezpieczenie jest według mnie możliwe ale mało prawdopodobne. Problem z policzeniem ilo¶ci strzałów może wynikać z dodatkowej sztuki w lufie. ¦wiadkowie słyszeli na przykład 4 strzały, s± cztery łuski w magazynku brakuje 3 sztuk a zbrojmistrz ma papier że było 18. Jak widzisz nie robię z nikogo obywatela drugiej kategorii. Jednak jak by było tak jak napisałem z dodatkow± amunicj± w lufie to cała sprawa wygl±da trochę inaczej.

Widze, ze znasz sie na robocie, jak prawdziwy ubek.
Niedawno namawiales, zeby mowic prawde, gdy ubecja zadaje pytania.
To wszystko jakos dziwnie do siebie pasuje...

Data: 2015-04-25 13:47:25
Autor: kogutek444
W dniu sobota, 25 kwietnia 2015 22:24:05 UTC+2 użytkownik Marek napisał:

Widze, ze znasz sie na robocie, jak prawdziwy ubek.
Niedawno namawiales, zeby mowic prawde, gdy ubecja zadaje pytania.
To wszystko jakos dziwnie do siebie pasuje...

Ty też znasz się na robieniu loda. Nieraz o tym pisałe¶. Podawałe¶ nawet za ile ci±gniesz druta.

Data: 2015-04-25 13:56:51
Autor: Marek
W dniu sobota, 25 kwietnia 2015 22:47:25 UTC+2 użytkownik kogut...@gmail.com napisał:

> Niedawno namawiales, zeby mowic prawde, gdy ubecja zadaje pytania.
> To wszystko jakos dziwnie do siebie pasuje...

Ty też znasz się na robieniu loda. Nieraz o tym pisałe¶. Podawałe¶ nawet za ile ci±gniesz druta.

Masz nadzieje, ze po takich slowach koles siegnie do twojej kabury, zebys mial pretekst wypalic mu prosto w czaszke ?

Data: 2015-04-25 14:48:33
Autor: kogutek444
W dniu sobota, 25 kwietnia 2015 22:56:51 UTC+2 użytkownik Marek napisał:

Masz nadzieje, ze po takich slowach koles siegnie do twojej kabury, zebys mial pretekst wypalic mu prosto w czaszke ?

Nie jeste¶ moim kolesiem to i nie wiem czy sięgniesz do kabury albo w męskiej dupie dziury. Po tym co opisywałe¶ nie miałbym ochoty spotkać cie przy prysznicach na basenie.

Data: 2015-04-25 14:51:48
Autor: Marek
W dniu sobota, 25 kwietnia 2015 23:48:34 UTC+2 użytkownik kogut...@gmail.com napisał:

Nie jeste¶ moim kolesiem to i nie wiem czy sięgniesz do kabury albo w męskiej dupie dziury. Po tym co opisywałe¶ nie miałbym ochoty spotkać cie przy prysznicach na basenie.

Ja nie jestem, ale przeciez wy potraficie sobie zatrzymac takich, ktorych lubicie...

Data: 2015-04-25 15:13:10
Autor: kogutek444
W dniu sobota, 25 kwietnia 2015 23:51:49 UTC+2 użytkownik Marek napisał:

Ja nie jestem, ale przeciez wy potraficie sobie zatrzymac takich, ktorych lubicie...

Ja tam się nie znam jak sobie to robicie. Jak opisywałe¶ to starałem się opuszczać co lepsze dla ciebie kawałki. jak ci nie zaproponowali to i zatrzymać nie chcieli.

Data: 2015-04-25 15:29:12
Autor: Marek
W dniu niedziela, 26 kwietnia 2015 00:13:11 UTC+2 użytkownik kogut...@gmail.com napisał:

Ja tam się nie znam jak sobie to robicie. Jak opisywałe¶ to starałem się opuszczać co lepsze dla ciebie kawałki. jak ci nie zaproponowali to i zatrzymać nie chcieli.

Spierdalaj kapusiu.

Data: 2015-04-26 03:32:24
Autor: kogutek444
W dniu niedziela, 26 kwietnia 2015 00:29:13 UTC+2 użytkownik Marek napisał:

Spierdalaj kapusiu.
Spierdalaj pedale.

Data: 2015-04-24 00:19:30
Autor: Sonn
[...]

Do głupka Filipka to bardzo podobne

--
Sonn

Data: 2015-04-23 15:26:51
Autor: kogutek444
W dniu pi±tek, 24 kwietnia 2015 00:19:30 UTC+2 użytkownik Sonn napisał:

> [...]
> w pokoju nie do¶ć, ze dwa razy niemal z przyłożenia nie trafiaj±c
> jeszcze liczył, ze jak go trafi, to tamten podpisze obci±żaj±ce go

A jak pierwszy był ¶miertelny a dwa albo trzy po nim dla picu to ty wychodzisz na głupka.

Data: 2015-04-24 02:17:40
Autor: A. Filip
> [...]

podejrzanego w pokoju nie dość, ze dwa razy niemal z przyłożenia nie
trafiając jeszcze liczył, ze jak go trafi, to tamten podpisze
obciÄ…ĹĽajÄ…ce go zeznania?

Nie słyszałeś przenigdy a wkopaniu się w sytuacje z której wkopany chce się
"pod wpływem chwili" debilnie wyplątać? Strzały były trzy, dwa plus jeden potem.

[...]

KaĹĽdy, nie tylko policjant jest niewinny, dokÄ…d mu siÄ™ tej winy nie
udowodni i nie rozumiem, czemu akurat z policjantĂłw chcesz usilnie
robić obywateli drugiej kategorii.

<ironia> Każdy "zwykły obywatel" jest niewinny uderzenia nosem w pięść
policjanta dopĂłki mu siÄ™ nie udowodni winy a zeznania samego "uderzonego nosem"
nie wystarczajÄ…? </ironia>

--
A. Filip
WystroiĹ‚ siÄ™ jak stróż w BoĹĽe ciaĹ‚o.  (PrzysĹ‚owie polskie)

Data: 2015-04-24 02:50:04
Autor: A. Filip
> [...]

policjanta dopĂłki mu siÄ™ nie udowodni winy a zeznania samego "uderzonego nosem"

Zresztą jeśli chcesz precyzji: Mogę przyznać twojemu twierdzeniu 90% racji w
przypadku _odpowiedzialności karnej_ *byłego* policjanta (rezygnacja/zwolnienie)
ale tylko 10% racji w przypadku człowieka który ma pozostać policjantem.
W jednym przypadku działa domniemanie niewinności w drugim domniemanie winy.
Człowieka który może zabił a może nie skazać w procesie karnym nie można,
człowiekowi który może zabił a może nie dawać załadowanej broni do ręki nie można.
Wiec bądź BARDZO precyzyjny o jakim rodzaju odpowiedzialności (uznaniu winy na
potrzeby czego) piszesz, ja w poprzednich postach nie byłem.

--
A. Filip  -- W Starych Kiejkutach CIA wyprodukowaĹ‚a KukliĹ„kisch 21 wieku.
Ledwo podłożą trawę pod nos baranowi, patrzą na ogon, czy zgrubiał.

Data: 2015-04-24 09:34:08
Autor: Robert Tomasik
W dniu 24-04-15 o 02:50, A. Filip pisze:

[...]

Ostatnim krajem, w którym ta zasada działała były Niemcy Hitlerowskie. Tam też musiałeś udowodnić niewinność. Ostatnio ostatniego funkcjonariusza za to sadzą. Chcesz Polskę sprowadzić do tego poziomu?

Data: 2015-04-24 09:48:44
Autor: A. Filip
[...]

Ty wolisz mieć policję uzbrojoną w broń palną z służącymi w niej
funkcjonariuszami "moĹĽe nie zabiĹ‚ a moĹĽe zabiĹ‚"?  Gratuluje wyboru.

BTW Mi profesjonalizm grupy operacyjnej ABW w "zabezpieczaniu" śladów zostawił
wrażenia o standardach "niewinności" zbrojnych ramion RP3 *na bardzo długo*.

Over & Out - nawzajem się nie przekonamy, dyskusja do której się nikt nie
włączy będzie czystą stratą czasu który mogę tracić przyjemniej.

--
A. Filip

Data: 2015-04-24 15:03:49
Autor: Robert Tomasik
W dniu 24-04-15 o 09:48, A. Filip pisze:
[...]

Nie zabił przyjąć jako domniemanie. Jak się okaże, że zabił, to wywalać. Wyjdzie na jedno, ale będzie uczciwie.

BTW Mi profesjonalizm grupy operacyjnej ABW w "zabezpieczaniu" śladów zostawił
wrażenia o standardach "niewinności" zbrojnych ramion RP3 *na bardzo długo*.

A tak jaśniej?

Over & Out - nawzajem siÄ™ nie przekonamy, dyskusja do ktĂłrej siÄ™ nikt nie
włączy będzie czystą stratą czasu który mogę tracić przyjemniej.

AleĹĽ ja CiÄ™ nie chcÄ™ do niczego przekonywać. Nie wiem, jak tam byĹ‚o. Jedynie chcÄ™ Ci wykazać, ĹĽe po prostu  nie masz ĹĽadnych merytorycznych argumentĂłw i dziaĹ‚asz na zasadzie rzucania gĂłwnem. Zawsze siÄ™ coĹ› przylepi.

Data: 2015-04-24 11:41:18
Autor: the_foe
[...]

A Polska? Masz u nas „zasadę dużego prawdopodobieństwa popełnienia czynu”, która pozwala nieskazanego człowieka trzymać latami w areszcie. Domniemanie niewinnosci jest wyłączone w postępowaniu administracyjnym. Jest to wiec w praktyce domniemanie winy

--
@foe_pl

Data: 2015-04-24 11:46:12
Autor: zdumiony
W dniu 2015-04-24 o 11:41, the_foe pisze:
[...]

Czemu ma służyć ta nagonka na Policję?

Data: 2015-04-24 03:53:05
Autor: kogutek444
W dniu pi±tek, 24 kwietnia 2015 11:46:13 UTC+2 użytkownik zdumiony napisał:
> [...]
> Domniemanie niewinnosci jest wył±czone w postępowaniu administracyjnym.
> Jest to wiec w praktyce domniemanie winy

Gdzie widzisz nagonkę? Większo¶ć chciała by uczciwego wyja¶nienia sprawy. Ale je¶li kilka godzin po zdarzeniu w telewizji funkcjonariusz nie wie ile padło strzałów za to doskonale wie że zabity to pijak i złodziej to chyba na uczciwo¶ć nie ma co liczyć.

Data: 2015-04-24 12:55:14
Autor: zdumiony
W dniu 2015-04-24 o 12:53, kogutek444@gmail.com pisze:
[...]

A ja widzę że mniej się przejmuj± ofiarami bandytów niż ofiarami policji

Data: 2015-04-24 13:34:59
Autor: A. Filip
zdumiony <zdumiony@jestem.pl> pisze:
W dniu 2015-04-24 o 12:53, kogutek444@gmail.com pisze:
Gdzie widzisz nagonkę? Większość chciała by uczciwego wyjaśnienia
sprawy. Ale jeśli kilka godzin po zdarzeniu w telewizji funkcjonariusz
nie wie ile padło strzałów za to doskonale wie że zabity to pijak i
złodziej to chyba na uczciwość nie ma co liczyć.

A ja widzÄ™ ĹĽe mniej siÄ™ przejmujÄ… ofiarami bandytĂłw niĹĽ ofiarami policji

Ty CHCESZ żeby trzeba się było przejmować (bardziej) policyjnymi bandytami?
Taki Benito Mussolini (przestÄ™pczÄ…) mafiÄ™ we WĹ‚oszech zwalczyĹ‚.  Dla ciebie
jest bez znaczenia *jak* i kto inny też oberwał podobnymi metodami?

<ironia> Jak się mówi o policjancie "ciągle w służbie" to ma obowiązywać
domniemanie niewinności. Jak policjanci mówili o "nie żyjącym" to zdawało się
obowiązywać domniemanie winy "świra" i "znanego kryminalisty" w kwestii
zbrodniczego samobĂłjstwa z udziaĹ‚em policjanta, kryminalisty  "zasĹ‚ugujÄ…cego"
na "karę śmierci na miejscu". </ironia>

<spiskowa-teoria-dziejów> Człowiek z kartoteką i "mogący się leczyć
psychiatrycznie" nie byłby mniej wiarygodny jako oskarżający policjantów o
wymuszanie zeznań? </spiskowa-teoria-dziejów>

--
A. Filip  -- W Starych Kiejkutach CIA wyprodukowaĹ‚a KukliĹ„kisch 21 wieku.
Wielkie bĂłstwo nie pamiÄ™ta o maĹ‚ych grzechach.  (PrzysĹ‚owie chiĹ„skie)

Data: 2015-04-24 13:38:33
Autor: zdumiony
W dniu 2015-04-24 o 13:34, A. Filip pisze:
Ty CHCESZ żeby trzeba się było przejmować (bardziej) policyjnymi bandytami?
Taki Benito Mussolini (przestÄ™pczÄ…) mafiÄ™ we WĹ‚oszech zwalczyĹ‚.  Dla ciebie

Mussolini zrobił też coś dobrego jak walczył z bandytyzmem

Data: 2015-04-24 13:42:54
Autor: A. Filip
[...]

Nie masz oporów tak otwarcie promować *faszyzm*?

--
A. Filip  -- W Starych Kiejkutach CIA wyprodukowaĹ‚a KukliĹ„kisch 21 wieku.
Do miĹ‚oĹ›ci i poĹĽyczania pieniÄ™dzy nie zmusisz.  (PrzysĹ‚owie ĹĽydowskie)

Data: 2015-04-24 13:52:54
Autor: zdumiony
W dniu 2015-04-24 o 13:42, A. Filip pisze:
Nie masz oporów tak otwarcie promować *faszyzm*?

Zakażmy budowania dróg, bo Hitler to robił!

Data: 2015-04-24 11:50:31
Autor: ApostatA
W dniu 2015-04-24 o 11:46, zdumiony pisze:
[...]

zeby nie wymuszali zeznan, a jak juz wymuszają, to niech mają pewność, ze typek nie jest w stanie torturom skutecznie sie przeciwstawić. A jak juz typek spuszcza takiemu pseudo-policjantowi zasłużony łomot to niech sie nie broni pistoletem tylko zniesie to upokorzenie jak mezczyzna, którego udawał.

--
"...tylko ludzie ku..."

Data: 2015-04-24 15:06:33
Autor: Robert Tomasik
W dniu 24-04-15 o 11:41, the_foe pisze:
[...]

moĹĽna,
[...]

Ostatnim krajem, w którym ta zasada działała były Niemcy Hitlerowskie.jnych - po prostu brakło nam czasu.
[...]

Areszt jest środkiem zapobiegawczym, a nie karą.

Domniemanie niewinnosci jest wyłączone w postępowaniu administracyjnym.
Jest to wiec w praktyce domniemanie winy

Zdradzisz tok rozumowania? Bo ostatnie takie postępowania jakie sobie przypominam, to były postępowania na mocy których wysyłano do Berezy Kartuskiej. Nie uważam za sensowne powoływanie się na tę tradycję, która bez wątpienia by nas też doprowadziła do obozów koncentracyjnych.

Data: 2015-04-24 19:13:44
Autor: the_foe
[...]

W przypadku skazania jak najbardziej jest karą, bo areszt zaliczany jest do odbytej kary. A w przypadku kiedy aresztowany okazał sie niewinny to stał się ofiarą przypadku gdzie nie siedziałby w areszcie gdyby udowodnił prokuratorowi lub sadowi swoją niewinnosc.

[...]

Kup sobie luksusowe auto bez zarejsestrowanych dochodów umozliwajacych kupno. Odmów składania wyjasnien i zobacz co sie stanie.

--
@foe_pl

Data: 2015-04-24 09:32:06
Autor: Robert Tomasik
W dniu 24-04-15 o 02:17, A. Filip pisze:

[...]

A tak bez metafor? Czyli strzelał po ścianach (czy przez okno), a potem stwierdził, że usunie świadka tego zdarzenia strzelając mu w głowę?

[...]

Obawiam się, że przeceniasz moją domyślność. Zupełnie nie rozumiem, o co Ci chodzi.

Data: 2015-04-25 13:12:41
Autor: Smok Eustachy
Postrzelony przesłuchiwany przez policje "nie przeżył" [Kutno][linki]
/..../
[...]

Machał gościowi ganem przed nosem itp. Skąd wiesz, ze trzecim?

Data: 2015-04-25 07:44:34
Autor: kogutek444
Postrzelony przesłuchiwany przez policje "nie przeżył" [Kutno][linki]
W dniu sobota, 25 kwietnia 2015 13:12:43 UTC+2 użytkownik Smok Eustachy napisał:
/..../
> [...]
> dochodzeniowiec po przesłuchaniu podejrzanego postanowił go zastrzelić i
> w pokoju trafił dopiero trzecim strzałem? Czy też masz jakie¶ inne

Machał go¶ciowi ganem przed nosem itp. Sk±d wiesz, ze trzecim?

je¶li w czasie ¶ledztwa zostanie wykluczone że sprawca jest chory psychicznie albo że był winny kasę zamordowanemu albo że zabity na przykład używał jego żonę itp. To zostaje tylko wersja że pajacował z pistoletem. Trzy strzały według mnie o tym ¶wiadcz±. Napisali co to za broń była. Je¶li była naładowana nieregulaminowo to o dwa strzały jeden po drugim nietrudno zwłaszcza jak strzelaj±cy zapomniał że ma w lufie nabój. Dwa pierwsze strzały były w głowę. Trzeci po kilku sekundach w ¶cianę. Trzeci po to żeby uwiarygodnić napa¶ć. Oczywi¶cie mogło być zupełnie inaczej. W sytuacji jaka się stworzyła dziadowska jest postawa policji. Policja już wyja¶niła sprawę. Dla policji nie jest istotne że zgin±ł człowiek a to że był dobrze znany policji, że był w więzieniu, że był złodziejem. A policjant to anioł w mundurze.

Data: 2015-04-25 18:57:27
Autor: the_foe
W dniu 2015-04-25 o 16:44, kogutek444@gmail.com pisze:
[...]

Policja działa pod naciskiem. Prokurator chce rozwiazanej sprawy. Sedzia takze. Dzieki czemu mog± zbijac baki, a sedzia to nawet moze tygodniami do pracy nie przychodzic - statystyki szybko nadrobi jak tylko policja i prokurator przynios± sprawy co się same osadzaja. A tu typek co sie stawia, moze nawet jakis czynnosci procesowych bedzie zadal.
Tortury w Polsce to chleb powszedni. Choc trzeba przyznac, ze polska policja sie zna na "fachu" i "dociska" prawie zawsze winnych albo przynajmniej tych co i tak maja cos na sumieniu. Stara komusza etyka pracy milicjanta. Takich gosci jak nasza ofiara to się na komendzie "dociska". Sam na sam z w pokoiku bez kamer. Trochę marchewki się rzuca pt. "mam znajomego prokuratora bedzie mniejszy wyrok tylko sie przyznaj". Za pomoc± takiego goscia mozna kupę spraw zamkn±ć. Wszyscy happy. Gorzej jak gosciu sie stawia to tzreba mu to wybić z głowy.

--
@foe_pl

Data: 2015-04-25 21:06:11
Autor: ApostatA
[...]

Policja oględnie potwierdziła Twoj± tezę o "pajacowaniu broni±":

http://tinyurl.com/q4u8cbj

Jako najbardziej prawdopodobna jawi się hipoteza, że broń 34-latka
podczas przesłuchania nie została należycie zabezpieczona i doszło do
naruszenia przepisów reguluj±cych posiadanie i użytkowanie broni
służbowej - dodał Kopania.

--
"...tylko ludzie ku..."

Data: 2015-04-24 12:52:53
Autor: A. Filip
Postrzelony przesłuchiwany przez policje "nie przeżył" - "Nie ma śladów szarpaniny" [2015-04-24]

http://www.rmf24.pl/news-strzaly-w-komendzie-w-kutnie-nie-ma-sladow-szarpaniny,nId,1722425

--
A. Filip
Przyjdzie dzieĹ„, ĹĽe i dla naszej ulicy bÄ™dzie Ĺ›wiÄ™to.  (PrzysĹ‚owie ormiaĹ„skie)

Postrzelony przesłuchiwany przez policje "nie przeżył" [Kutno]