Postrzelony przesłuchiwany przez policje "nie przeżył" [Kutno]

Data: 2015-04-23 16:49:58
Autor: Marek Czaplicki
Postrzelony przesłuchiwany przez policje "nie przeżył" [Kutno]
A. Filip pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek, 23 kwietnia 2015 16:42:

https://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-tragedia-w-komendzie-nie-zyje-
przesluchiwany,nId,1721997
| Jak informuje reporterka RMF FM Agnieszka Wyderka, z pierwszych ustaleń
| wynika, że w czasie przesłuchania 29-latek próbował odebrać broń
| policjantowi. Wtedy padły strzały, które okazały się ¶miertelne dla
| przesłuchiwanego.

U¶więcona tradycj± wersja Policji że zatrzymany wyrywał broń dzielnym
i ¶wietnie wyszkolonym policjantom jest wiarygodna "jak zwykle"?

Może maj± jaki¶ monitoring, kamerę w pokoju przesłuchań? Wtedy będzie dla Ciebie wiarygodne?

Data: 2015-04-23 08:29:34
Autor: kogutek444
W dniu czwartek, 23 kwietnia 2015 16:49:59 UTC+2 użytkownik Marek Czaplicki napisał:
> [...]

> Może maj± jaki¶ monitoring, kamerę w pokoju przesłuchań? Wtedy będzie dla Ciebie wiarygodne?

A maj± kamerę?

Data: 2015-04-23 17:36:33
Autor: Marek Czaplicki

Czaplicki napisał:
> [...]

> i ¶wietnie wyszkolonym policjantom jest wiarygodna "jak zwykle"?
> Może maj± jaki¶ monitoring, kamerę w pokoju przesłuchań? Wtedy będzie dla

A nie maj±?

Data: 2015-04-23 10:18:08
Autor: kogutek444
W dniu czwartek, 23 kwietnia 2015 17:36:35 UTC+2 użytkownik Marek Czaplicki napisał:
kogutek444@gmail.com pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek, 23 kwietnia 2015 17:29:

A nie maj±?

Pewno maj± ale akurat w innym miejscu była. Pan telewizor przed chwil± powiedział że zabity był przesłuchiwany. Rzucił się na policjanta żeby zabrać mu pistolet i pistolet wypalił. I tak wysoki s±dzie jeszcze dwa razy się rzucił. Na posterunku przesłuchiwany znalazł się z własnej woli. Znaczy się nie był doprowadzony na siłę..

Data: 2015-04-23 19:22:30
Autor: Marek Czaplicki
kogutek444@gmail.com pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek, 23 kwietnia 2015 19:18:

> [...]

razy się rzucił. Na posterunku przesłuchiwany znalazł się z własnej woli.
Znaczy się nie był doprowadzony na siłę.

Czyli na gor±co już wiadomo? Złe policjanty?

Data: 2015-04-23 10:59:58
Autor: kogutek444
W dniu czwartek, 23 kwietnia 2015 19:22:32 UTC+2 użytkownik Marek Czaplicki napisał:

> [...]
> Znaczy się nie był doprowadzony na siłę.

Czyli na gor±co już wiadomo? Złe policjanty?
Sk±d ci takie co¶ do głowy przyszło? To że podejrzanego który sam przyszedł na posterunek jest niebezpieczny i przesłuchuj±cy ma mieć przy sobie odbezpieczony pistolet z nabojem w komorze nabojowej to norma.

Data: 2015-04-23 20:15:04
Autor: ruski szpieg
W dniu 23.04.2015 o 19:59, kogutek444@gmail.com pisze:
Sk±d ci takie co¶ do głowy przyszło? To że podejrzanego który sam przyszedł na posterunek jest niebezpieczny i przesłuchuj±cy ma mieć przy sobie odbezpieczony pistolet z nabojem w komorze nabojowej to norma.
Na niektórych posterunkach trzykrotne spadanie z tych samych schodów ze skutymi z tyłu rękami to też jest norma:)

Data: 2015-04-23 11:22:16
Autor: kogutek444
W dniu czwartek, 23 kwietnia 2015 20:15:07 UTC+2 użytkownik ruski szpieg napisał:
> [...]
Na niektórych posterunkach trzykrotne spadanie z tych samych schodów ze skutymi z tyłu rękami to też jest norma:)

Ach ci podejrzani. Czego to nie zrobi± żeby policji dokopać. Kto by pomy¶lał że po trzy razy spadaj±.

Data: 2015-04-23 19:26:34
Autor: niebieski
W dniu 23.04.2015 19:22, Marek Czaplicki pisze:
[...]

Sk±dże. Pewnie nieszczę¶liwy wypadek podczas czyszczenia broni.

--
niebieski

Data: 2015-04-23 19:48:53
Autor: ApostatA
W dniu 2015-04-23 o 19:22, Marek Czaplicki pisze:
[...]

"jak ustalili¶my, przesłuchiwany był 29-letni mężczyzna, doskonale znany miejscowym policjantom. Mężczyzna niedawno wyszedł z więzienia. 29-latek przesłuchiwany był w charakterze podejrzanego o kradzież. Policjant miał poinformować o rozszerzeniu ci±ż±cych na nim zarzutów. Funkcjonariusz w pewnym momencie miał nachylić się przy podejrzanym. Prawdopodobnie policjant podawał mężczyĽnie protokół przesłuchania do podpisu. W tym momencie mężczyzna zaatakował go i wyrwał mu z kabury broń służbow± - Waltera P99. Doszło do szamotaniny. Policjant próbował obezwładnić uzbrojonego mężczyznę. Po chwili udało mu się skierować broń w górę. Padły co najmniej trzy strzały. Przynajmniej ostatni z pocisków trafił mężczyznę głowę."

Jesli to s± autentyczne zeznania policjantów, a nie wymysły dziennikarza, to ja jestem na 1000% pewien, ze tak nie było.

--
"...tylko ludzie ku..."

Data: 2015-04-23 17:03:10
Autor: A. Filip
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> pisze:
> [...]

| wynika, że w czasie przesłuchania 29-latek próbował odebrać broń
| policjantowi. Wtedy padły strzały, które okazały się śmiertelne dla

Uświęcona tradycją wersja Policji że zatrzymany wyrywał broń dzielnym
i świetnie wyszkolonym policjantom jest wiarygodna "jak zwykle"?

Może mają jakiś monitoring, kamerę w pokoju przesłuchań? Wtedy będzie dla Ciebie wiarygodne?

Pogadamy jak mieli i *jeĹ›li pokaĹĽÄ… caĹ‚ość*.  Takie "zadziwienia" siÄ™ trafiajÄ…
rzadko ale siÄ™ trafiajÄ….

Problem z policjÄ… RP3 dla mnie polega na tym ĹĽe takie postrzelenie czasem siÄ™
zdarzajÄ… z niewielkÄ… winÄ… policjantĂłw a czasem z wielkÄ…. (Niedo)rzecznicy policji
(ala Sokołowski) jakoś we mnie wyrobili przekonanie że wersja będzie taka sama
czy policjanci byli winni czy nie, wiec to co mĂłwiÄ… jest (dla mnie) "niezbyt"
przekonujÄ…ce. "GĂłwno siÄ™ trafia", w policyjnym mundurze teĹĽ.  PrzeciÄ™tny
policjant powinien być lepszy od przeciętnego obywatela ale w policji (same)
anioły bez skazy nie służą jak to *zbyt często* jej (niedo)rzecznicy wciskają.

--
A. Filip
OpĹ‚akiwać Ĺ›mierć - to nadgryzać kamieĹ„.  (PrzysĹ‚owie abisyĹ„skie)

Data: 2015-04-23 17:18:20
Autor: Marek Czaplicki
A. Filip pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek, 23 kwietnia 2015 17:03:

> [...]

i ¶wietnie wyszkolonym policjantom jest wiarygodna "jak zwykle"?

Może maj± jaki¶ monitoring, kamerę w pokoju przesłuchań? Wtedy będzie dla

Pogadamy jak mieli i *je¶li pokaż± cało¶ć*.  Takie "zadziwienia" się
trafiaj± rzadko ale się trafiaj±.

Problem z policj± RP3 dla mnie polega na tym że takie postrzelenie czasem
się zdarzaj± z niewielk± win± policjantów a czasem z wielk±.
(Niedo)rzecznicy policji (ala Sokołowski) jako¶ we mnie wyrobili
przekonanie że wersja będzie taka sama czy policjanci byli winni czy nie,
wiec to co mówi± jest (dla mnie) "niezbyt"
przekonuj±ce. "Gówno się trafia", w policyjnym mundurze też.  Przeciętny
policjant powinien być lepszy od przeciętnego obywatela ale w policji
(same) anioły bez skazy nie służ± jak to *zbyt często* jej
(niedo)rzecznicy wciskaj±.

Co¶ mi się widzi  że nie zaspokoj± Twej ciekawo¶ci. Do cało¶ci bedzie miała wglad prokuratura i s±d. Może jaka¶ stacja tv pokaże urywki z domniemanej szarpaniny?
Problem z policj± jest taki, ze służ± w niej też ludzie a nie automaty. Ale jak widac Ty wiesz lepiej jakby¶ się zachował w sytuacji z jak± być może mieli do czynienia policjanci.

Data: 2015-04-25 13:11:56
Autor: Smok Eustachy
Postrzelony przesłuchiwany przez policje "nie przeżył" [Kutno]
W dniu 23.04.2015 o 16:49, Marek Czaplicki pisze:
..,,,.
Może maj± jaki¶ monitoring, kamerę w pokoju przesłuchań? Wtedy będzie dla
Ciebie wiarygodne?

Nie maj±

Postrzelony przesłuchiwany przez policje "nie przeżył" [Kutno]