Postulaty, sraty

Data: 2009-12-07 13:38:29
Autor: vilca
Postulaty, sraty
Reasumując, posiedzieli, pojedli, pogadali i wyprodukowali mniej więcej w tej kolejności: papier, papier, papier, synekury, synekury, synekury. Najbardziej mnie rozbawiło to publikowanie na stronie internetowej PZPN. Jak ktoś widział tę stronę, to pewnie domyśla się skąd to moje rozbawienie. Ale oczywiście żaden nie zająknął się o tym żeby zreformować całą strukturę organizacyjną PZPN i choćby np. wprowadzić wymogi co do kompetencji działaczy.
yamma
====

a mops-krętacz Kręcina pewnie jadł najwiecej...

Skręca mnie jak widzę tego cwaniaczka-darmozjada.

vilca

Postulaty, sraty