Postymp u islamistów

Data: 2010-02-17 15:22:23
Autor: Grzegorz Z.
Postymp u islamistów
Karę chłosty wykonano na trzech Malezyjkach, skazanych na mocy prawa
islamskiego za pozamałżeński seks - poinformował w ¶rodę minister spraw
wewnętrznych Malezji Hishammuddin Hussein. To pierwszy przypadek
wychłostania kobiet w tym kraju.

Chłosta odbyła się w więzieniu koło Kuala Lumpur 9 lutego. Nie wiadomo,
dlaczego władze zdecydowały się poinformować o tym wła¶nie teraz.
Przedstawiciel resortu spraw wewnętrznych, który zastrzegł sobie
anonimowo¶ć, powiedział, że każda z kobiet otrzymała od czterech do sze¶ciu
razów rattanow± rózg±.

Agencja Associated Press odnotowuje, że nie sprecyzowano, w które czę¶ci
ciała bito skazane; w przeszło¶ci władze zapowiadały, że kobiety będ±
chłostane po plecach, a nie po po¶ladkach. (...)

http://fakty.interia.pl/fakty_dnia/news/trzy-malezyjki-wychlostane-za-pozamalzenski-seks,1440549

--
"Przyjemnie jest robić zakupy w niedzielę i słyszeć w¶ciekłe

Data: 2010-02-17 15:28:59
Autor: -he®sk-
Postymp u islamistów
On Wed, 17 Feb 2010 15:22:23 +0100, "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

[...]

 i co grzesiuz, pojedziesz walczyc o prawa tych pan ? ;o)))

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-17 15:39:04
Autor: Grzegorz Z.
Postymp u islamistów

<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

Karę chłosty wykonano na trzech Malezyjkach, skazanych na mocy prawa
islamskiego za pozamałżeński seks - poinformował w środę minister spraw
wewnętrznych Malezji Hishammuddin Hussein. To pierwszy przypadek
wychłostania kobiet w tym kraju.

 i co grzesiuz, pojedziesz walczyc o prawa tych pan ? ;o)))

"Nie podoba się jak pastuję o żydożercach? Przecież miałem "im
podskakiwać".I co? Też źle?"

szarpanie za dzwony zdenerwowanych plebanĂłw"

Data: 2010-02-17 16:52:32
Autor: :he®sk:
Postymp u islamistów

 to w malezji tez sa zydozercy ? --

 HeSk

Data: 2010-02-17 16:56:20
Autor: Grzegorz Z.
Postymp u islamistów

<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

[...]

Islamiści. I tak samo jak arabusy na miejscu chłoszczą się nawzajem za
"seks pozamałżeński" (ciekawe o czym wtedy myśli chłoszczący?) a do
bezbożnej Europy i Ameryki jeżdżą na wakacje - łoić i ruchać.

szarpanie za dzwony zdenerwowanych plebanĂłw"

Data: 2010-02-17 17:06:34
Autor: :he®sk:
Postymp u islamistów
On Wed, 17 Feb 2010 16:56:20 +0100, "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

>  to w malezji tez sa zydozercy ?

Islami¶ci. I tak samo jak arabusy na miejscu chłoszcz± się nawzajem za
"seks pozamałżeński" (ciekawe o czym wtedy my¶li chłoszcz±cy?)

 a ty o czym myslisz ?

a do bezbożnej Europy i Ameryki jeżdż± na wakacje - łoić i ruchać.

 jestes wyjatkowo prymitywny! masz problem ze wzwodem, prawda?

--

 HeSk

Data: 2010-02-17 17:09:36
Autor: Grzegorz Z.
Postymp u islamistów

<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

 to w malezji tez sa zydozercy ?

Islamiści. I tak samo jak arabusy na miejscu chłoszczą się nawzajem za
"seks pozamałżeński" (ciekawe o czym wtedy myśli chłoszczący?)

 a ty o czym myslisz ?

Może umówimy się w "Pędzącym Króliku" i ci opowiem dokładnie?

a do bezbożnej Europy i Ameryki jeżdżą na wakacje - łoić i ruchać.

 jestes wyjatkowo prymitywny! masz problem ze wzwodem, prawda?

Projekcja z przeniesieniem herskuĹ›?

szarpanie za dzwony zdenerwowanych plebanĂłw"

Data: 2010-02-17 17:38:36
Autor: :he®sk:
Postymp u islamistów
On Wed, 17 Feb 2010 17:09:36 +0100, "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

Może umówimy się w "Pędz±cym Króliku" i ci opowiem dokładnie?

 wezmiesz jak zwykle magnetofon i tasmy ? ;o))

>  jestes wyjatkowo prymitywny! masz problem ze wzwodem, prawda?
Projekcja z przeniesieniem hersku¶?

 nic z tego grzesiusikusik, ocena powstala na podstawie zdania wyzej.

--

 HeSk

Postymp u islamistów