Poświadczenie nieprawdy - kredyt hi poteczny

Data: 2009-09-30 20:01:04
Autor: Cubus
Poświadczenie nieprawdy - kredyt hi poteczny
Night pisze:

"akcja" jaką zrobiłem nie jest aż tak bardzo OK bo poświadczyłem nieprawdę,

Nie Ty tylko księgowa poświadczyła nieprawdę. Ty za to posługując
się tymi dokumentami wyłudziłeś kredyt.

wyjaśnił mi, że bank może wymagać ode mnie zaświadczenia z US o osiągniętym dochodzie). Zaznaczam, że kredyt jest spłacany regularnie i moje działanie nie miało na celu wyłudzenia pieniędzy po to żeby później ich nie spłacić. Na razie nic się nie stało, ale po rozmowie ze znajomym wiem, że może nie być tak fajnie. Po tym jak mnie uświadomił to wiem, że moje działanie było pochopne i gdybym wiedział to wcześniej to najprawdopodbniej zdrowy rozsądek wziąłby górę nad chęcią zakupu mieszkania.

W praktyce dopóki sprawdzasz to bank nie ma żadnego interesu żeby Cię
udu..ć (z ciupy nie dasz rady spłacać i bank będzie się bujał z
licytacją Twojej nieruchomości). Jeśli jednak przestaniesz płacić
to nie dość że stracisz nieruchomość to jeszcze na kilka latek
na państwowe utrzymanie pójdziesz...

--
oo0O0oo00oo.................oo0O0oo00Ooo
ID: 7JLTTMQN -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Data: 2009-09-30 20:06:24
Autor: Night
Poświadczenie nieprawdy - kredyt hipoteczny
Nie Ty tylko księgowa poświadczyła nieprawdę. Ty za to posługując
się tymi dokumentami wyłudziłeś kredyt.

Chyba nie do końca bo na dokumencie PIT i na wszelkich innych dokumentach jest mój podpis wraz z informacją, że dane są zgodne ze stanem faktycznym :)

Marcin

Data: 2009-09-30 20:14:01
Autor: Cubus
Night pisze:
[...]

Tym gorzej dla Ciebie.

Poświadczenie nieprawdy - kredyt hi poteczny